News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2009-03-18 US: Pahamaineiset nashit Helsinkiin (yhdistetty Putin-Jugend)

Started by PK, 18.03.2009, 09:51:54

Previous topic - Next topic

Pöllämystynyt

Quote from: kirov on 19.03.2009, 21:43:03
Mielummin Zhirinovski Suomeen puhumaan kuin Nashit.  ;D
Kun taidat asiasta tietää, niin kerropa mitä mieltä Zhirinovski on nykyisin Suomesta?
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

Esa N.

Quote from: Pöllämystynyt on 19.03.2009, 21:53:51
Quote from: kirov on 19.03.2009, 21:43:03
Mielummin Zhirinovski Suomeen puhumaan kuin Nashit.  ;D
Kun taidat asiasta tietää, niin kerropa mitä mieltä Zhirinovski on nykyisin Suomesta?

Eikös sen kaverin mielestä Suomi ole Äet-Venäjään kuuluva osa? Muistelen ainakin, että noissa Zhirinovskin piireissä halutaan Venäjä palauttaa suurimpiin mittoihinsa, eli Suomi pitäisi monen muun maan ohella liittää Venäjän federaatioon.
There's too many men, too many people making too many problems..

Jos Suomi nähdään maana, josta saa turvapaikan tai on helppo oleskella, se voidaan nähdä vetovoimatekijänä. - Astrid Thors 25.02.2009

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: Pöllämystynyt on 18.03.2009, 17:27:09
Sanon jopa mielelläni nasheille tervetuloa.

Se nyt ei sinänsä ollut mikään yllätys...

Se on toisaaltaan varsin  mielenkiintoista, että kun jossain vedetään kaikki omasta mie lipiteestä eroavamielipiteett fasismi-nimikkeen alle, niin samalla suunnalla kyllä suvaitaan mat rossijan tai punalipun alla rajojen yli seilaavaa totalitarismia.

... ja suvereenien naapurimaiden asioihin sotkeutumista/painostamista.

Jännä juttu, kertakaikkiaan...
---
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
---
The tolerance of individual points of view is an important component of the democratic political system
---
http://kullervokalervonpoika.wordpress.com

Kurvari

Minun mielestä oiskin hyvä, että nämä Putin-punafasistit järjestäisivätkin jotain kunnon häiriötä Helsingin ja sen poliisin elämään. Oliski kiva nähdä miten taistolaisviritteinen mediamme suhtautuisi koko roskaan. Kun olisi muutama poliisiauto kaadettu ja pommitettu ties ketä kananmunilla ja ym. roskalla. Varmaan ylittäis moku-lehdistönkin mielenkiinnon. No sanamuoto ois tietenkin korrektisti Putin-aktivistit tai Nashi-aktivistit tms....

Pöllämystynyt

Quote from:  Kullervo Kalervonpoika - tänään kello 01:55:39
Se on toisaaltaan varsin  mielenkiintoista, että kun jossain vedetään kaikki omasta mie lipiteestä eroavamielipiteett fasismi-nimikkeen alle, niin samalla suunnalla kyllä suvaitaan mat rossijan tai punalipun alla rajojen yli seilaavaa totalitarismia.

... ja suvereenien naapurimaiden asioihin sotkeutumista/painostamista.

Jännä juttu, kertakaikkiaan...

Luitko edes kaiken mitä kirjoitin tässä ketjussa? Vastustan jyrkästi Venäjän imperialismia, muiden asioihin sekaantumista ja nashi-uusfasisteja. Tämä ei kuitenkaan tarkoita että haluaisin rajoittaa heidän toimintaansa silloin, jos siitä ei ole mitään haittaa. Toivotan typerykset mielelläni Suomeen osoittamaan Suomen kansalle, että Venäjällä on vaarallisia intressejä. Jos suomalaiset ns. "antifasistit" menevät mukaan, niin vielä parempi, molemmat mustaavat maineensa

Venäjän näkökulmasta nashien laskeminen Suomeen olisi emämunaus, koska sotilaallisesti pukeutuneiden ja elehtivien venäläisten uhoaminen vaikuttaisi varmasti kielteisesti suomalaisten mielipiteisiin ja Venäjää kohtaan, tekisi ehkä monistakin myös NATO-myönteisempiä. Venäjän kannattaisi pitää mahdollisimman vähän ääntä Suomessa ja suomalaisille muista konflikteistaan, jos se ei halua nähdä Suomessakin NATO-tukikohtia. Jos Putin päättää mitä nashit tekevät tai eivät tee, on kumma että hän sallii tämän.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: Kurvari on 20.03.2009, 02:01:50
Minun mielestä oiskin hyvä, että nämä Putin-punafasistit järjestäisivätkin jotain kunnon häiriötä Helsingin ja sen poliisin elämään. Oliski kiva nähdä miten taistolaisviritteinen mediamme suhtautuisi koko roskaan. Kun olisi muutama poliisiauto kaadettu ja pommitettu ties ketä kananmunilla ja ym. roskalla. Varmaan ylittäis moku-lehdistönkin mielenkiinnon. No sanamuoto ois tietenkin korrektisti Putin-aktivistit tai Nashi-aktivistit tms....

... ja syy vieritettäisiin nykyisessä mediassa natseille/skineille/fasisteille/halla-aholaisille/hommalaisille tai ties mille tahansa sellaiselle joukolle joka ei usko, että nashi on hyväksi myös Suomelle...

... usko pois. :(
---
---
The tolerance of individual points of view is an important component of the democratic political system
---

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: Pöllämystynyt on 20.03.2009, 02:04:11
[quote author=Kullervo Kalervonpoika link=topic=3511.msg55826#msg55826
Luitko edes kaiken mitä kirjoitin tässä ketjussa? Vastustan jyrkästi Venäjän imperialismia, muiden asioihin sekaantumista ja nashi-uusfasisteja. Tämä ei kuitenkaan tarkoita että haluaisin rajoittaa heidän toimintaansa silloin, jos siitä ei ole mitään haittaa. Toivotan typerykset mielelläni Suomeen osoittamaan Suomen kansalle, että Venäjällä on vaarallisia intressejä. Jos suomalaiset ns. "antifasistit" menevät mukaan, niin vielä parempi, molemmat mustaavat maineensa

Luin kyllä. Olen tunnetusti aktiivinen sananvapaustaistelija ja tässä asiassa olen sitä mieltä, että kyllä nasheillakin pitää olla sananvapaus.

Nimittäin siellä mistä he ovat kotoisin - eli Venäjällä.

Hush Nashi Suomesta, Hush...
---
---
---

Kurvari

Quote from: Kullervo Kalervonpoika on 20.03.2009, 02:05:32
Quote from: Kurvari on 20.03.2009, 02:01:50

... ja syy vieritettäisiin nykyisessä mediassa natseille/skineille/fasisteille/halla-aholaisille/hommalaisille tai ties mille tahansa sellaiselle joukolle joka ei usko, että nashi on hyväksi myös Suomelle...

... usko pois. :(

No mistä näitä hiton stallareita tietää mistä repisivät jutun juurta. Mutta varmaan tekisivät niinkin. En enää ylläty mistään näitten maanpettureiden kohdalla.

Martel

http://www.vartti.fi/artikkeli/6c086ed2-e453-4e59-a24c-07329e6516d8

"Venäläisen Nashi-järjestön mielenosoitus on saamassa kirittäjäkseen vastamielenosoituksen, kertoo STT. Vastamielenosoituksen takana on kokoomuksen eurovaaliehdokas Kai Pöntinen.

Putin-nuoriksi kutsuttu Nashi-järjestö järjestää mielenosoituksen Viron suurlähetystön seminaaria vastaan maanantaina.

Helsingissä järjestettävässä seminaarissa käsitellään Neuvostoliiton rikoksia Viroa kohtaan. Nashin mielestä tilaisuus on Venäjän-vastainen. Kai Pöntinen sanoo STT:lle haluavansa rauhallisella vastamielenosoituksella puolustaa sananvapautta.

- Minusta on järkyttävää, että tuolta rajan takaa masinoidaan liike, joka ottaa kantaa siihen, mitä Suomessa saa puhua ja kirjoittaa. Se on pahimman luokan sekaantumista toisen maan sisäisiin asioihin.

Vastamielenosoittajat aikovat Pöntisen mukaan kokoontua iltapäivällä Sanomatalolle ja siirtyä seminaaripaikalle elokuvateatteri Orionin luo."

Saippuakupla

Putin-nuorten tiedotustilaisuus Finlandia-talossa peruttu

20.3.2009 22:22

STT

Naši-järjestön maanantainen tiedotustilaisuus Finlandia-talossa on peruttu, kertoi tilaisuutta Suomessa järjestävä Johan Bäckman perjantai-iltana.

Bäckmanin mukaan Finlandia-talon johto peruutti tilavarauksen perjantaina ilmoittamatta syytä. STT ei tavoittanut illalla Finlandia-talon edustajia.

Tiedotustilaisuuden uudesta paikasta tiedotetaan maanantaina. Tilaisuuden piti edeltää Našin Helsingissä järjestämää mielenosoitusta.

Putin-nuoriksi kutsuttu Nashi-järjestö järjestää mielenosoituksen Viron suurlähetystön seminaaria vastaan maanantaina. Seminaarissa käsitellään Neuvostoliiton rikoksia Viroa kohtaan.

Nashin mielenosoitusta vastaan järjestetään myös vastamielenosoitusta.

http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Putin-nuorten+tiedotustilaisuus+Finlandia-talossa+peruttu/1135244482661

Jussi Halla-aho

Minulle soitettiin tänään sekä Ylestä että Uudestasuomesta. Toimittajien tietojen mukaan olen järjestämässä maanantaina vastamielenosoitusta.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

mikkoellila

Oliko asialla sama toimittaja, joka uskoi sinun olevan Urjalan kunnanvaltuuston varavaltuutettu?
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

JM-K

Sori, en muistanutkaan kertoa, että lupasin sun tulevan sinne mielenosoittamaan.

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Ano Nyymi

Quote from: Jussi Halla-aho on 20.03.2009, 22:52:49
Minulle soitettiin tänään sekä Ylestä että Uudestasuomesta. Toimittajien tietojen mukaan olen järjestämässä maanantaina vastamielenosoitusta.

Ole ovela ja järjestä vastamielenosoituksen vastamielenosoitus ;)

Lemmy

Quote from: Jussi Halla-ahoToimittajien tietojen mukaan olen järjestämässä maanantaina vastamielenosoitusta.

Urjalan kunnantalon edessä? Siehä sälli oot.
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Vasuri

Miksi minua alkoi oksettamaan, kun luin tuon Markus Räsäsen kommentteja tuolla Back-männin kiihotusblogissa?

LAH

Quote from: Vasuri on 20.03.2009, 23:47:50
Miksi minua alkoi oksettamaan, kun luin tuon Markus Räsäsen kommentteja tuolla Back-männin kiihotusblogissa?

Minusta dosentin tekstejä ei pidä missään nimessä ottaa vakavasti. Ne edustavat korkeintaan huonoa makua ja huumoria, jos sitäkään.

Kristiina

Ai Markus "Red" Räsäsenkö?

http://www.markusred.com

Martel

Quote from: Jussi Halla-aho on 20.03.2009, 22:52:49
Minulle soitettiin tänään sekä Ylestä että Uudestasuomesta.

Vieläkö ne yrittää, vai onko Yle poistunut bännilistalta?

kaivanto

En lepää ennen kuin dosentti on karkoitettu Venäjälle.

Olen muuten sitä mieltä, että Suomen on vetäydyttävä epäreiluista Moskovan euroviisuista, vaikka hyvä sijoitus olisikin luvassa.

Kristiina

Quote from: LAH on 20.03.2009, 23:52:31

Minusta dosentin tekstejä ei pidä missään nimessä ottaa vakavasti. Ne edustavat korkeintaan huonoa makua ja huumoria, jos sitäkään.

Minusta Bäckman ja muut antifasistit pitäisi ottaa tosissaan, sillä he jos ketkä ovat selvääkin selvemmin eräitä Putinin lonkeroita Suomeen.

Pöllämystynyt

Tämähän on loistavaa! Rukouksiini on vastattu! Allahu akbar!

Bäckman on kuin onkin otettu mukaan mielenosoituksen järjestämiseen, joka on suunnilleen itsemurha Suomen ns. "antifasistien" ehtyville joukoille. Tuota voisi ryhmän imagon kannalta verrata siihen, että me kaivaisimme Siitoin-vainajan esille johtajaksemme.

Todellisena antifasistina en voi kuin nauraa. Tuota näennäisantifasismin nykytilaa, sen täydellistä moraalista ja loogista rappiota ei voi pitää enää edes vaarallisena, jos Bäckman todellakin niellään mukisematta. Tuo on enää surkeaa farssia.

Vielä viime viikolla liikuin samoissa piireissä muutaman ns. "antifasistin" kanssa. En enää. Piirit ovat samat, mutta nämä tyypit eivät voi enää samaistua tuohon hourailevaan joukkioon.

LAH

Quote from: Kristiina on 21.03.2009, 00:08:32

Minusta Bäckman ja muut antifasistit pitäisi ottaa tosissaan, sillä he jos ketkä ovat selvääkin selvemmin eräitä Putinin lonkeroita Suomeen.

Ensin olin taipuvainen ajattelemaan asiaa juuri noin mutta jotenkin välittyy sellainen kuva, että kirjoitusten ensisijainen tarkoitus on saada huomiota omalle persoonalle. Se että tiedotustilaisuus peruttiin, pistää ajattelemaan oliko sellaista alunperinkään oikeasti tarkoitus järjestää.

Kristiina

Eihän näillä "antifasisteilla" olekaan mitään tekemistä minkään oikean antifasismin kanssa, hehän ovat venäläismielisiä stalinisteja kaikki, mutta se huolestuttaa, että Venäjältä päin mielellään tuetaan tällaista toimintaa.

Kristiina

Quote from: LAH on 21.03.2009, 00:22:14
Quote from: Kristiina on 21.03.2009, 00:08:32

Ensin olin taipuvainen ajattelemaan asiaa juuri noin mutta jotenkin välittyy sellainen kuva, että kirjoitusten ensisijainen tarkoitus on saada huomiota omalle persoonalle. Se että tiedotustilaisuus peruttiin, pistää ajattelemaan oliko sellaista alunperinkään oikeasti tarkoitus järjestää.

Narsistinen itsekorostus ja kaikenlainen päättömien valheiden hokeminen ja uho on tyypillistä heille, Viron patsasmellakat tulivat samasta lähteestä, joten ei tämä oikeasti mikään vaaraton joukko ole.

kaivanto

Dosentti on kyllä sinänsä oikeassa: Suomen demokratia on heikko.

LAH

Quote from: kaivanto on 21.03.2009, 00:27:57
Dosentti on kyllä sinänsä oikeassa: Suomen demokratia on heikko.

Mikä demokratia ei olisi? :) Vakavasti, demokratian saa vahvaksi itse vaikuttamalla ja tämä foorumi on mielestäni eräs työväline siihen.