News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Kirsi Virtasen "Hoi kaikki maahanmuuttajat.." Kommentoinnista Yleiseen radioon.

Started by Paavom, 16.09.2010, 22:02:49

Previous topic - Next topic

Paavom

http://www.yle.fi/radio1/asia/kirsi_virtanen/kirsi_virtanen_25353.html

Tämän kommentoinnista on jo olemassa osio. Miksi siis aloitan uuden?

Koska Virhe: (undefined) undefined!

Spam filtter: Millä autoilija ajaa? Vastaus: autolla

No vastaus monologiinsa (yleensä en edes jaksa panostaa mutta nainen "yllyttää" "keskustelemaan" (tiedän että kaksia lainausmerkkejä ei saa laittaa yhteen ja sulkuja sulkujen sisään pitäis olla [.. Olen koodannut tarpeeksi ja osaan suomea).

Tässä tämä vastaus nyt sitten täällä RIIPPUMATTOMALLA (et edes tiedä Matias kuinka diggaan sua ;) )

"Minun puolestani voisimme kolminkertaistaa pakolaiskiintiöt. "

Minä taas en ole valmis maksamaan kuin poliittisista ja AIDOSTA syrjinnästä johtuvaa pakolaisuutta.

Sota ja nälänhätä.. So what. Nälänhätää on Kirsi jo (taas/ollut jo prkle!!) maailman sivu.

"Yhtä asiaa me emme kuitenkaan ymmärrä ihan täydellisesti: kun maahanmuttaja on täällä, silloin hänen elämänsä on (ainakin aluksi) meidän vastuullamme. "

Ketkä "me"? Toimittajat? No siitä on ollut tietoisuus.. Plus sä et saa sanoa MITÄÄN "monikulttuurisuutta" vastaan koska Yleisradion ohjeet kieltävät sen.

Lukisit joskus sitä Scriptaa ilman Kanttilaisia kalvoja.. No on ruvennut näemmä aukeamaan.. Pikkusielu.. Me olemme HUUTANEET asiasta jo vuosia. Me sinun RASISTIT!!! Kiitti VITUSTI!! Älä ihmettele että kansa on "tyhmää" kun toimittajat tekevät SUBJEKTIIVISESTI työtään.. Ihonvärillä ei ole mitään merkitystä!! OIKEASTI! Kulttuurirelatevismi?

Teillä on sitten se johtopäätös että tiettyjä kulttuureja ei tule arvioida objektiivisesti jotta ei johda rasismiin.
Oletteko miettineet TUKAHDUTTAMISEN seurauksia?

Miksi te toimittajat vähättelette suomalaisia? Luuletteko että se aika kun presidenttiä valittiin "Tuttu-juttu -show":ssa on vielä tänään täällä?

Olemmeko me se tietoyhteiskunta, jossa valtaosalla on nettiyhteys, ja talonpoikaisjärki? Vai emme?

Sulla on loistava kanava kertoa maailman suurista epäkohdista omista perspektiiveistä. Olet toimittaja. Ymmärtääkseni teidän ammatti on kutsumus? Tuoda julki maailman epäkohtia.

Suomeen pitäisi saada valikoiva veroilmoitus jos tätä pelleilyä jatketaan.. Tarpeeksi pitkälle viety vääryys johtaa katkeruuteen.

Suomalainen vieteri on pitkä, mutta ei ikuinen.

Pitäisikö tässä ruveta jakamaan aseita ja junalippuja Helsinkiin, pitkäaikaistyöttömille?

Käy katsomassa

http://www.halla-aho.com/scripta/

Miten asiat ovat.. Ja

http://www.halla-aho.com/scripta/

Miten asioiden tulisi olla.. Maahanmuuton osalta.

Solidaarinen maahanmuutto on eskaloituvaa.

"Syrjäytynyt nuori maksaa miljoonan yhteiskunnalle" (joku tutkimus)

Mitä maksaa somalialainen lukutaidoton? Etiopialaiset, nigerialaiset ja kenialaiset kaverini (ympäri palloa.. Mulla on monia nigerialaisia kavereita esim. Intiassa..) Ovat aina todenneet somalialaisten olevan roskasakkia. Aina.

Ovatko he rasisteja? Totta vitussa. Käypä Kirsi hieman näyttämässä hameenhelmaa Kinshasassa ja katsotaan...

Suuri mahdollisuus.. Suuri vastuu.

Suomen kolme suurinta epäkohtaa (vittu että tarvitsee duunarin opettaa toimittajaa työssään)

1. Maahanmuutto (eskaloitumisen ja islamin takia)
2. Ärkoopee (vähemmistön räikeät edut suhteessa kantaväestöön, aparthaid Ahvenanmaalla ja suurimmat kansalliset tuet).

3. Ehkä tärkein tänään (no ruotsin pakko-oppi on kyllä suurempi kansantaloudellisesti by far!! Toistaiseksi.. Kuten sanottu.. Maahanmuuton kustannukset eskaloituu), eli eläkerahastot. Suomalainen saa "lupauksen eläkkeestä". Mikä on täysin perseestä.

Miksi minä, tupakoijana, miehenä, raskasta työtä tekevänä, viinaa juovana, eriarvoiseen terveyshuoltoon joutuvana, maksan täysipainoista eläkettä mikä ei kerry mihinkään muuhun kuin korulauseeseen?

Missä on se summa jolla minun tulee elää loppuelämäni? Missä on minun (JA PELKÄSTÄÄN MINUN) OIKEUS kilpailuttaa eläkkeeni? Minä (ja PELKÄSTÄÄN MINÄ!!) maksan sitä. (piste)

Suomi on tuleva muuttumaan. Me olemme tasa-arvon edelläkävijä. Tasa-arvo on tärkeää. Missä ovat nais-asvalttityöntekijät? Yksityiset eivät palkkaa..

Tässä nyt muutama idea sun blogiin..

Tai?

Mot: Miksi niin monet Perussuomalaisiksi itseään kutsuvat irtisanovat tv-lupamaksun? Onko kyseessä Ylen sisäinen monikulttuurisuutta vaativa pykälä joka aiheuttaa subjektiivista uutisvirtaa?

Näyttöjä on aika saatanasti..

Katsovatko nämä äärioikeistolaiset sinun kustannuksella televisiota? Onko Homma-foorum (marginaalinen ilmiö, Suomen suurimpana poliittisena keskusteluyhteisönä)tämän takana?

Onko ideologiaa.. Tuputtamista.. Rakkaan Yle-maksumme takana?

Kokeile onneasi.. Tai no.. Tiedän kyllä mihin tämä(kin) kommentti joutuu.

P.S. Vessan seinään ei varmaan olisi mahtunut kaikkea tota.

Tulevaisuuden kirjoittaminen (eli tänään) ei ole oksentamisesta tai ajatuksien referoinnista. On kyse

PELKÄSTÄÄN!!! Ajatusten eriyttämisestä.

On helpompaa lukea pitkääkin vuodatusta ja ottaa OMAT jyvät akanoista.. Nykyään kaikki julkituleminen taitanee olla "poliittista".. Ja pahenee.

On huvittavaa katsoa meitä suomalaisia.. Niitä kammottavuuksia mitä sanotaan valtamediassa meitä suomalaisia vastaan.. Ja niitä varsin heikkoja vastauksia.. Edes täällä..

Mikä vika meissä suomalaisissa on? Itse olen ymmärtänyt että olemme maailman paras kansa. Mikään kansa ei ole lähellekään meitä suomalaisia.

Onko siinä etnosentrisyyttä? Totta vitussa. Onko siinä kotimaan rakkautta? Totta vitussa. Onko siinä rasismia? Ei.

Onko meillä kansana näyttöjä?

Suomi on maailman paras maa ja me suomalaiset olemme maailman paras kansa.. Ylivoimaisesti. Minä pidän suomalaisia moninaisuuksissaan maailman parhaana kansana! Subjektiivisesti tietenkin!!!

Stubbit onnistuvat ainoastaan provosoimaan lisää..

Itse aidosti uskon vielä (paksumahaisenakin peruskunnottomana) että pieni laiva kääntyy äkkiä. Vaikka nää kaikki "Stubbit" ovatkin maanpettureita ja haluavat suomalaisen konsensuksen katoavan (vaikka se on tehnyt pelkkää hyvää historiassa)..

On ero sillä että "EU" suhteessa "kaikki katsovat Napakymppiä".

Me olemme menossa huonompaan suuntaan vielä pitkään.. En usko etteikö Suomessakin päästä ylilyönteihin.. Jos tulee Eurooppalaisia ghettoriistäytymisiä, niin tulee retaliaatioitakin. Uskon että Suomen imaamit ovat erittäin hands-on tilanteesta.

Eivät halua ruokkia enempää maahanmuuttovastaisuutta (ja ovat vielä NYT minoriteetti, ja kuitenkin suhteellisen epäorganisoitunutta).

Paavo.

P.S. No saipahan taas avauduttua. Kyllä mä jaksan tätä vaikka hamaan tulevaisuuteen koska mulla hyvä duuni.. Eriarvoistaminen on kuitenkin uskomaton asia suomalaiselle.

Suomalainen ei vain ymmärrä/OLE YMMÄRTÄNYT kuinka eriarvoisessa asemassa suomenruotsalaiset ovat suhteessa suomalaisiin.

Yleis ja radio.. jaa... Katselenko televisiota luvatta?

Tervetuloa tv-lupatarkastaja!! Meillä Jakomäessä ollaan vieraanvaraisia :D
Valtiomiestaidon tärkein tehtävä on ehkäistävissä olevien ongelmien torjuminen ennalta.

(Enoch Powell, Iso-britannia, puhe 20.04.1968)

Uljanov