News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Minkä ikäinen olet?

Started by B52, 14.05.2016, 04:46:06

Previous topic - Next topic

Minkä ikäinen olet?

!5-18
3 (1.7%)
18-21
1 (0.6%)
21-25
5 (2.8%)
25-32
34 (19%)
32-102
136 (76%)

Total Members Voted: 179

Afrikan kirjeenvaihtaja

Quote from: no future on 04.07.2016, 01:43:11Sisältä olen ikäloppu pikkupoika, mutta peilistä olen kauhukseni silloin tällöin tavannut aivan vieraan miehen. Henkkareitakaan ei ole pariin vuoteen missään kysytty. :-(

Halutessasi voisit kokeilla, piristäisikö asiointi Piritorin S-Marketissa mieltäsi.
Hänen Majesteettinsa palveluksessa.

Janne J. M. Muhonen

Quote from: Eino P. Keravalta on 14.05.2016, 09:44:19
Vaikea sanoa, minkä ikäinen olen, kun en ole koskaan syntynyt.

Lisäksi ikähän on monen muun ihmistä (muka) määrittävän seikan ohella pelkkä sosiaalinen konstruktio.

Edit: Nuiva kansalainen oli jo tämän hassunhauskan asian todennut.
"Haataisen mielestä kaikkien helsinkiläisten tavoite on se, että somalinkielisten lasten äidinkieli kehittyy rikkaaksi."

- apulaiskaupunginjohtaja Tuula Haatainen, Iltalehti, 12.3.2009.

UgriProPatria

Quote from: Kyklooppi on 14.05.2016, 10:23:09
Muistan hyvin kun Nefertiti kuoli eikä siitä tunnu niin kauan olevan, jännä miten ihminen muistaa hyvin vanhat tapahtumat.

Sinäkin? Minä kävin joskus Hatsesupin buduaarissa viinillä. Haukuttiin Ramsekset ja ihailtiin Moosesta.  :)

Kyklooppi

Muistan hämärästi kun olimme kaikki yhtä ja samaa alkulimaa.
Ihmisjäte.

dothefake

Quote from: UgriProPatria on 24.08.2016, 18:17:18
Quote from: Kyklooppi on 14.05.2016, 10:23:09
Muistan hyvin kun Nefertiti kuoli eikä siitä tunnu niin kauan olevan, jännä miten ihminen muistaa hyvin vanhat tapahtumat.

Sinäkin? Minä kävin joskus Hatsesupin buduaarissa viinillä. Haukuttiin Ramsekset ja ihailtiin Moosesta.  :)
Ostin kerran Saksasta sanakirjan, jossa selitetään hieroglyfejä ja olen maalannut siltä pohjalta tauluja sekä hakannut hautakiveäni.

Kirjainvirhe korjattu.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Marius

Osaat siis suomentaa Hieroglyfejä, (sori) ;).
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

sologdin

Kun olin nykyisessä olomuodossani pikkupoika hämmästyin kovasti, kun vanhempani kertoivat minulle, että Rooma on pelkkä kaupunki jossakin.  Minulla oli ollut sellainen käsitys, että se on suuri valtakunta.
Jos en muitten kanssa mennä saa, kai yksinäni mennä saan.

Deputy M

Quote from: dothefake on 25.08.2016, 02:38:29
Ostin kerran Saksasta sanakirjan, jossa selitetään hieroglyfejä ja olen maalannut siltä pohjalta tauluja sekä hakannut hautakiveäni.

Kirjainvirhe korjattu.
Se hieroglyfin lukeminen on helppoa. Kirjain Ra on ympyrä minkä keskellä on piste. Nykyään tähtitieteessä siis auringon merkki. S-kirjain on venytetty ässä ja m on aika paljon venytetyn m:n näköinen. Kun vokaaleja ei kirjoiteta hieroglyfeissä, niin saadaan: ympyrä jossa keskellä piste+venytetty m+ venytettyjä ässiä kaksi= ramss. Eli Ramases. helppoa kuin heinänteko.
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

dothefake

Mitä ihmettä? Eivät kuulosta oikeilta hieroglyfeiltä, googlaapa vähän.
-Tytti Tuppurainen

Kyklooppi

Miten kaipaankaan nuolenpää kirjoituksin tehtyjä kivitauluun hakattuja rakkauskirjeitä.
Ihmisjäte.

dothefake

Oliko niissä myös Amorin nuoli?
-Tytti Tuppurainen

MW

Liian ikäinen. Äkkiä se tuli tähän, noin retrospektiivisesti.