News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Minkä ikäinen olet?

Started by B52, 14.05.2016, 04:46:06

Previous topic - Next topic

Minkä ikäinen olet?

!5-18
3 (1.7%)
18-21
1 (0.6%)
21-25
5 (2.8%)
25-32
34 (19%)
32-102
136 (76%)

Total Members Voted: 179

Chew Bacca

Too old to rock and roll, too young to die.

UgriProPatria

Jumalankiitos, jo vanha ämmä.

guest8096

Quote from: Eino P. Keravalta on 14.05.2016, 09:49:07
Quote from: Frida Hotell on 14.05.2016, 09:46:08
Quote from: Eino P. Keravalta on 14.05.2016, 09:44:19
Vaikea sanoa, minkä ikäinen olen, kun en ole koskaan syntynyt.

Mitähän äitisi tuosta sanoisi?

Ei mulla ole äitiä.  :o

Niin niin, minä ymmärrän :)

Northblood

41.

Monet sanovat, että näytän ikäistäni nuoremmalta, joten kaippa se metallimusiikin ahkera kuuntelu sitten pitää ikuisesti nuorena.

Artisti

Olen 17 ja voin myös todistaa sen.

Sydämistynyt

Erityisen lämpimästi toivotan tervetulleiksi nuorimmat ikäluokat.  Omaksukaa parhaimmat ajatukset, älkääkä kaikesta välittäkö... :roll:

dothefake

Pääni on 17 ja olette sen varmasti huomanneet.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Tsuudi

Jep
Nuorisolle vain terve tuloa. Ei meistä huru-ukoista kannata säikähtää. Kuunnella kannattaa. Varsinkin niitä juttuja, kun meillä ei ollut valtionvelkaa ja oma raha sekä asuimme Impivaarassa. Ollaan eletty ne ajat. Ja ainakin tämä setä  on äänestänyt jyrkän ein EU:lle ihan teitä nuorempia ajatellen oman sukupolven lisäksi.
"Hyvä pystykorva on parempi kuin huono nainen."

Ernst

"ihminen voi olla vanha ja tyhmä ‒
monet ovat, ihminen voi olla nuori ja viisas ‒
harvat ovat."
― Charles Bukowski, The Days Run Away Like Wild Horses Over the Hills
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

ArtturiE

Quote from: Hän on 14.05.2016, 10:50:18

Eihän rokin kuunteluun ole koskaan liian vanha. Kuolla voi kyllä koska vaan.
Jethro Tullin biisi olikin kieli poskessa tehty.

Vastatakseni kysymykseen, yli viiskyt.
Peace. And that really has nothing to do with islam.
-Pat Condell
Jussi Halla-aho pääministeriksi 2019
Laura Huhtasaari presidentiksi 2024
Giorgia Meloni http://www.fratelli-italia.it
Matteo Salvini http://www.leganord.org

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM
https://www.youtube.com/channel/UCXDMEjhhzvzqJQvXUPWVXfA

dothefake

Olikos se sitä kurkimusiikkia?
-Tytti Tuppurainen

ArtturiE

Quote from: dothefake on 04.07.2016, 01:13:57

Sitäpä juuri, jos hullua huilumiestä tarkoitit?

Vanhenemisen huomaa siitäkin, että kaikki omat suosikkiartistit on jo seitkyt tai yli, tai sitten ne on kuallu.  Eihän se miehillä haittaa se ikä, mutta kun ne kaikki ihanat naisetkin vanhenee, niikuin tuo Harryn Debbiekin, toki tyylillä.
Peace. And that really has nothing to do with islam.
-Pat Condell
Jussi Halla-aho pääministeriksi 2019
Laura Huhtasaari presidentiksi 2024
Giorgia Meloni http://www.fratelli-italia.it
Matteo Salvini http://www.leganord.org

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM
https://www.youtube.com/channel/UCXDMEjhhzvzqJQvXUPWVXfA

dothefake

Sitä tarkoitin. Näen ja kuulen sen päässäni vaikka nyt.
-Tytti Tuppurainen

no future

Vanhimpaan kategoriaan mätkähdin.

Melkoinen väli-ikä tuntuu olevan menossa: rantalavalla tädit pojittelevat edelleen, festareilla tytöt näyttävät aivan liian nuorilta ja omanikäisillä alkaa usein olemaan jo toinen tai kolmas kierros olemaan menossa hyvän matkaa tai sitten ovat vajoamassa pubiruususkeneen.

Sisältä olen ikäloppu pikkupoika, mutta peilistä olen kauhukseni silloin tällöin tavannut aivan vieraan miehen. Henkkareitakaan ei ole pariin vuoteen missään kysytty. :-(

Juffe

Olen muistavinani, että tämmöistä olisi kysytty foorumilla aikaisemminkin. Annoin silloin eri vastauksen. Pidän todistettuna, että ainakin joissain asioissa kykenen muuttamaan näkemystäni, jos tosiasiat muuttuvat.

Stone

Quote from: Hän on 14.05.2016, 10:50:18

Never stop rock`n rollin, Stone is still going strong and rolling. Asento, lepo, ja turpaan veto, olen vain hautavalmiissa asennossa 69v. Olen siis seniili vanhempi patteriupseeri, mitäs sano?
https://www.youtube.com/watch?v=uVLaJc1BG64

Stone

Vuorten vanhus ei voi olla mitenkään varma, etten olisi teidän kaikkien lasten isä?
Kyllä ne yliopistolla ihmettelee, jos poikani avulla tai muuten onnun paikalle. Erityinen hupi on geriatrian pyyntö laitoksen hoitoonohjaukselta, käytyäni opintojenohjaajan juttusilla.

Jalopeura

Quote from: Hornsmith on 14.05.2016, 09:22:29
Vaihtoehto 32-102 on mielestäni tuomitsevalla tavalla osoitteleva.  >:(  Tuohon haarukkaan mahtuu nykyihmisellä vielä hyvinkin monenlaisia ikävaiheita. Itse olen 47 v, se vaan ei määritä minua mitenkään.

Sanoisinpa jopa että mikroaggressio!

Ei vainkaan... Minä olen 41.
"The board is set, the pieces are moving. We come to it at last, the great battle of our time"

Stone

Quote from: Axel Cardan on 04.07.2016, 02:11:27
Quote from: Stone on 04.07.2016, 02:07:03
Vuorten vanhus ei voi olla mitenkään varma, etten olisi teidän kaikkien lasten isä?
Kyllä ne yliopistolla ihmettelee, jos poikani avulla tai muuten onnun paikalle. Erityinen hupi on geriatrian pyyntö laitoksen hoitoonohjaukselta, käytyäni opintojenohjaajan juttusilla.

Meillä kummallakin on huomenna krapula. ;D

Kas kummaa, toivoisin sitä, koska maksa vinkuu liiknennevaloissa, niin että sokeat luulee vihreän ukon syttyneen. Haima haittaa, kestänee vielä jokusen haimatulehduksen tai sitten ei. Olen jo nuorena ajetellut käyttää tämän kertakäyttöruumiini kaikki osaset tasaisesti taiteillen loppuun, kuin täydellisesti palavan kynttilän. Kummasti pelittää, syövät on selätetty ja sairauksieni määrän olen säätänyt alle kymmeneen. Vittuilen vielä kuolinvuoteellanikin. Nauru Sodalle on upea opus, nauru kuolemalle, jos minut viedään Hietaniemen Krematorioon pellile nro 6 ja lykätään uuniin, niin kappeli räjähtää. Isälläni oli tapani sanoa: terveisiä Treblinkasta, kävi myös sellä. Raaka ja hyvä isä. Meni vähän patetian puolelle. Vittu, jos äijä ui Syvärin yli karttalaukku hampaissaan yms. vänrikkinä sisään ja ohiammuttuna lievin vammoin kapteenina ulos, samoinkuin appiukko. Huimia miehiä.
Tulikohan tuossa vähän operation overkill, mutta kun ei tarvitse keksiä. Tarinat ovat tosia, kuin korttipakka.
Siis ei merkitty. Tää on kova juttu, pure luotia, jos et usko.
https://www.youtube.com/watch?v=x_ymt1Zl8S0&feature=kp
Ja kardaaniakseleitakin olen syliini pudotellut, olen ajatellut aloitttaa ryyppyputken, en ole kokeillutkaan sitä vielä, kun olen joskus ollut selvinpäin. Krapulastakin mobilisti selviää käsiryypyllä, automaattiryyppy on no joo, mutta suorasuihkutus on puhdasta kamikatzea.
Vanhan Liiton miesväki kokoontuu elojuhliin palvomaan ihan mitä vaan, naiset kokkaa. Parrat pärisee, äijät tärisee ja turisee.

On se kivaa, kun saa säätää ihan yksin juuri nyt, eli siis ikäkysymys. Olen henkisesti alaikäinen, fyysisesti yli-ikäinen elämäntyapaintiaani.

Micke90

Quote from: Artisti on 03.07.2016, 23:41:43
Olen 17 ja voin myös todistaa sen.

Kuulitko, että Pöpilä perui jo kotitarjouksensa?

Nuiva kansalainen

Koska sukupuoli on vain sosiaalinen konstruktio ja ikä numero, olen 8-vuotias tyttö.
"Maailman parantaminen ei voi olla näin pienen kansan tärkein tehtävä. Meidän vaikutuksemme maailman menoon on promillen luokkaa. Sekin on hieman yläkanttiin laskettu. Meidän tärkein tehtävämme on huolehtia tästä maasta, suomalaisten turvallisuudesta ja hyvinvoinnista. Kukaan muu ei sitä tee."
-Gustav Hägglund 6.6.2015

ämpee

Nämä kyselyt lyövät "ikävästi" pimeän puolen maalailemia stereotypioita ikeniin.

Keskimääräinen hommalainen onkin;
-Keskimääräistä paremmin koulutettu
-Jokseenkin keskimääräisen ikäinen, tai vanhempi
-Ainakin keskimääräisesti matkustellut, todennäköisesti enemmän
-Aikaansa keskimääräisesti enemmän seuraava
-Keskimääräistä kielitaitoisempi

On ehkä epäreilua kertoa, tai verrata, mutta toimittelijat häviävät meille jokaisessa noista kohdista.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Skeptikko

Miksi tuo ikähaarukka on sellainen, että alkupäässä on ikäluokkajaottelu melko tarkalla asteikolla, mutta sitten kaikki loppupää on yhdessä klöntissä? Saisi paljon hyödyllisempää tietoa irti, jos myös yläpäässä olisi vähän enemmän tarkkuutta, kuin vain yksi tuollainen kaatoluokka.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Kni

Suomalaisten miesten keskimääräisen elinajan odotteen mukaan minulla on elinaikaa jäljellä noin 30 vuotta. Koska en tupakoi, olen mieleltäni optimistinen ja harrastan kohtuullisesti liikuntaa, arvelen tuon iän saavuttamisen olevan hyvinkin mahdollista. Ja koska en tähän mennessäkään tunne itseäni vanhaksi, miksi tuntisin 30 vuoden kuluttua.

Elomme päättyminen ei tosin ole omissa käsissämme. Koskaan ei tiedä onko aikaa paljon vai vähän.
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

P

Quote from: ArtturiE on 04.07.2016, 01:15:27

Vanhenemisen huomaa siitäkin, että kaikki omat suosikkiartistit on jo seitkyt tai yli, tai sitten ne on kuallu.  Eihän se miehillä haittaa se ikä, mutta kun ne kaikki ihanat naisetkin vanhenee, niikuin tuo Harryn Debbiekin, toki tyylillä.

Eihän se enää keikkaile. Toivottavasti sillä ei ole vielä helttaa?
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Stone

Teoriassa olen kuollut, ensimmäinen keuhkosyövän ennuste oli 3kk. Ei siinä mitään, tuli kuoleminen kalliiksi, Alkon parhaat ehdin läpijuoda. Sitten antoivat lisäaikaa ja solumyrkkyjä no alcohol. Elinaikaennuste löysässä hirressä 1v. Lääketiede on perseestä!
Olen ZOMBIE - elävä ruumis. Aave. Kummitus. Iätön.

P

Quote from: Jalopeura on 04.07.2016, 02:23:47
Quote from: Hornsmith on 14.05.2016, 09:22:29
Vaihtoehto 32-102 on mielestäni tuomitsevalla tavalla osoitteleva.  >:(  Tuohon haarukkaan mahtuu nykyihmisellä vielä hyvinkin monenlaisia ikävaiheita. Itse olen 47 v, se vaan ei määritä minua mitenkään.

Sanoisinpa jopa että mikroaggressio!

Ei vainkaan... Minä olen 41.

Tuossa taulukossa pitäisi olla trigger warning.. ;D
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Golimar

Quote from: P on 04.07.2016, 14:06:01
Quote from: ArtturiE on 04.07.2016, 01:15:27

Eihän se enää keikkaile. Toivottavasti sillä ei ole vielä helttaa?

Debbie Harry oli ainakin vielä reilu vuosi sitten hyvännäköinen.
https://www.youtube.com/watch?v=q250rfrBY1Y&feature=youtu.be&t=65

Marius

Olen fyysisesti saman ikäinen kuin maailmankaikkeus.

Henkisesti 17 v.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Raksa_Mies

onpa erikoinen gallup; 32-102 v. voisi jopa luulla, että gallupin tekijällä on jokin taka-ajatus ollut taustalla...