News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Kerosen pilvituomio, äänestys ja keskitysketju

Started by junakohtaus, 08.09.2010, 14:12:23

Previous topic - Next topic

Onko pj Kerosen menneisyydestä paljastunut hampputuomio tuhonut Muutoksen mahdollisuudet?

Kokonaan!
11 (4.9%)
Osaksi
27 (12.1%)
EOS
8 (3.6%)
Vähäsen
30 (13.5%)
No ei
147 (65.9%)

Total Members Voted: 215

Voting closed: 23.09.2010, 14:12:23

junakohtaus

Keskustelu Muutoksen tilasta yleensä ja Kerosen menneisyydestä erikseen tuntuvat lomittuvan vähän liikaakin.

Näin ollen pyydän herrasväkeä keskittämään keskustelun pilvituomion vaikutuksista tämän pollin alle.

Tämä ohjeistus ei ole ihan niin ehdoton kuin jotkin aikaisemmat, joten suoranaista banaania ei ole luvassa ainakaan välittömästi ohjeen vastaisesta toiminnasta. Tarkoitus on vain helpottaa kokonaisuuden eri puolista keskustelemista.

Kiittäen ystävällinen lähimoderaattorinne Junis.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Maxwell Smart

Eipä tuo tuomio maailmoja kaada, mutta olisihan Jiri siitä voinut mainita, kun luurangoista kysyttiin. Jäi vähän sellainen fiilis, että mitä muuta se on jättänyt kertomatta.  :-[

Alceste

Mita ihmeen luurankoa yhdessa sakkotuomiossa on?
"At last, the gods remove cock from fucking ass."
--Quintus Lentulus Batiatus

"'Suosi suomalaista' on nykyään ainakin rasistinen ilmaisu. Joutsenmerkki ja suomenlippu ovat rasistisen tuotteen merkkejä. Suomalainen peruna on rasisti."
--Sotakoira@Muro

IDA

Quote from: Alceste on 08.09.2010, 15:55:50
Mita ihmeen luurankoa yhdessa sakkotuomiossa on?

Ei mitään. Siinäpä kommentit keskusteluun sitten olivatkin.

Simo Hankaniemi

Kyllä tuomioista pitäisi mainita. Huumeiden käyttö nyt ei ole mikään rutiinijuttu useimpien suomalaisten mielestä. Näin uskon. Kun jotain tällaista tulee esille herää kysymys, mitä muita aineita on kokeiltu ja ehkä jopa käytetty ilman kiinnijääntiä.

Eino P. Keravalta

No, onkos Jiri-setä poltellut hassua tupakkaa? Eipä tuo mitään. "Syntinä" verrattavissa esimerkiksi kynän varastamiseen työpaikalta.

Sen sijaan valtapuolueissa on paljon sellaista rikollista sakkia, jotka ovat syyllistyneet maanpetokseen, puhumattakaan vähäisemmistä rikoksista, kuten pedofilia, rattijuoppous, raiskaus, talousrikokset ja niin edelleen. Näihin verrattuna Jiri on niin puhtoinen poika, että miltei kävelee veden päällä.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

mikkoellila

Milloin tämä sakkotuomio on tullut ja kuinka suuri sakko oli kyseessä?
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

Sinna

;D 63 vastausta, joista 43 sanoo, että ei ole. Huima määrä, vaikka ketjuja lukiessa nillittäjien tekstit tukkii ketjut. Jotenkin oletin heitä olevan enemmistö.
Tosin, vielähän tässä ehtii....

antero

Me ollaan poltetttu jo tää jointti... EIKU siis: Me ollaan jo eellä!
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

Juha J.

Koko keskuskelu pilvituomiosta on järjetön.
Chillax mothafuckas. Toimitaan järkevästi.

Mr.Crossfire

Minusta aika suuri osa koko Muutos-aiheisesta keskustelusta on järjetöntä. Itketään kun JM-K sitä, JM-K tätä, Keronen sitä, Keronen tätä. En oikein tajua että miksi näistä ja tietyistä muista henkilöistä jaksetaan jauhaa loputtomiin, ihan kun he olisivat jotain jeesuksia joiden joka ainoa silmänräpäytys tulee joko pelastamaan tai syöksemään Suomen tuhoon.

Toki näinä synkkinä aikoina kansa kaipaa sankaria ja esitaistelijaa. Mutta olisi henkisesti terveellistä varautua siihen ETTEI SELLAISTA OLE. Yhdistystoiminnassa tarvitaan useampia ihmisiä, kukaan ei sitä voi pyörittää yksinään vaikka olisi miten kutale.

Tuntuu myös että joillakin on se oletus tästä puoluetouhusta että siinä avainhenkilöt yrittäisivät jotenkin hyötyä meistä tavan äänestäjistä tai tavoitella voittoa, hyväksikäyttää yms tms. Todettakoon että jos sitä yrittävät niin ovat sangen idiootteja. Saavutettu henkilökohtainen hyöty on aika mitätöntä siihen työmäärään ja vitutukseen nähden mitä aktiivinen yhdistystoiminta tällaisessa ilmapiirissä vaatii.

Jos Muutoksen toiminta ei miellytä, kannattanee äänestää jotakin muuta puoluetta. Toinen vaihtoehto on ryhtyä aktiiviksi, jonkunlaisella yhdistystoimintakokemuksella voisin väittää että noin pienen organisaation heiluttaminen haluamaansa suuntaan onnistuu ihan kohtuullisen hyvin.

Muuten haastan ihmiset hiljentymään hetkeksi itsekseen ja miettimään että mistä Muutoksessa on oikeasti kyse. Itse luulen tietäväni, siksi äänestän.

Miniluv

Quote from: Sinna on 08.09.2010, 18:08:18
;D 63 vastausta, joista 43 sanoo, että ei ole. Huima määrä, vaikka ketjuja lukiessa nillittäjien tekstit tukkii ketjut. Jotenkin oletin heitä olevan enemmistö.

Ne nilittäjät on aika ahkeria ;D
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Yrjöperskeles

Äänestin tyhjää. Olen Kerosen kanssa huomattavasti eri mieltä kannabisasiassa, mutta monessa muussa asiassa samaa mieltä. Mitä tulee tuomioon, niin olen minäkin elämässäni ryssinyt kaikenlaista, eikä se elämä siihen loppunut. Yleensäkin koko Muutos 2011-asiasta en juuri nyt osaa sanoa muuta kuin emmäätiärä/ottiatuota/jyrkkä ehkä, koska olen epätietoinen ja neuvoton, mutta olen varma että jätkät ovat tosissaan ja hyvällä asialla ja ennenkaikkea ovat tehneet asian eteen enemmän kuin minä.
Tää on viivan alapuolella näkyvää tekstiä.

herranen

Jätän vielä äänestämättä koska lopputuloshan riippuu täysin siitä kuinka hyvä Youtube-video syntyy aiheesta "Aatu kuulee Kerosen pössyttelystä".

"Pahimmillaan tilanne voi kääntyä vaikka miten pahaksi" - Vesa Puuronen -

"...maahanmuuttovastainen keskustelu ei suinkaan kohdistu vain ulkomaalaisiin, vaan myös esimerkiksi nykytaiteeseen, sosiaalidemokraatteihin ja homoihin - ylipäänsä demokratiaan." TS kolumni 26.10.2011

Eino P. Keravalta

Minä olen hurjassa nuoruudessani pari kertaa äänestänyt vihreitä. Se on sentään suurempi virhe ja synti kuin pilvenpoltto.

Muistaakseni Tuomaan evankeliumissa Jeesus sanoo, että "se ei teitä saastuta, mikä menee suustanne sisään, vaan se, mikä tulee suustanne ulos."

Ja mitä olen Jirin suusta kuullut ulos tulevan, on ollut viisasta ja maltillista puhetta.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

MaisteriT

Quote from: Juha J. on 09.09.2010, 19:46:21
Koko keskuskelu pilvituomiosta on järjetön.

Minusta ei. Joka ryhtyy politiikaan, tietäköön että kaikki asiat menneisyydestä tongitaan esiin. Tämä on fakta, joka pitää muistaa.

Muuten on minusta miltei hupaisaa, että Muutos profiloituu jollain, millä Markus Drake melkein upotti Vihreiden vaalikampanjan.

http://www2.hs.fi/english/archive/news.asp?id=20030314IE3
AL: Jussi Halla-Aho (kuvassa) poseeraa tässä arkistokuvassa virallisesti puvussa. Tiistaina hänet nähtiin eduskunnassa rennoissa kesävaatteissa.

kortinlaskija

Quote from: Miniluv on 09.09.2010, 21:45:43
Quote from: Sinna on 08.09.2010, 18:08:18

Ne nilittäjät on aika ahkeria ;D

Minäkään en äänestä. En sitä paitsi kuulu Muutos 2011 – aktiiveihin.

desperaato

Quote from: MaisteriT on 09.09.2010, 22:16:14

Muuten on minusta miltei hupaisaa, että Muutos profiloituu jollain, millä Markus Drake melkein upotti Vihreiden vaalikampanjan.

Lainaus linkistä:
he smoked cannabis at the Green campaign cabin in downtown Helsinki.

Onko Jiri pössötellyt julkisesti vihreitten vaalimökillä Helsingin keskustassa?

Nyt kaikenmaailman kateelliset vaan yrittää repiä jointista asiaa. Hyvä niin, saadaan tääkin käsiteltyä ennen kampanjoiden alkamista.

kaivanto

Quote from: Eino P. Keravalta on 09.09.2010, 22:15:04
Minä olen hurjassa nuoruudessani pari kertaa äänestänyt vihreitä. Se on sentään suurempi virhe ja synti kuin pilvenpoltto.

Niin samixii  ;D

Jos olisin voinut pyrkiä Muutoksen puheenjohtajaksi ja JOS olisin tiennyt, että joku muumin kannabiskokeilu on joillekin kahden metrin korkuinen kynnyskysymys olisin tietysti kertonut, että kokeiltu on, jopa henkeen vedetty, en tykännyt ja että 8 vuoden lautamieskokemuksella (Helsingin käräjäoikeus) olen henkilökohtaisesti samaa täsmälleen mieltä kuin Keronen.

On aivan järjetöntä rangaista kannabiksen käytöstä, kasvattamisesta tai hallussapidosta. Porttiteoria pitää paikkansa toisten kohdalla, äänekkäimpien kannabisaktivistien kohdalla ei. Oikeasti kahvi ja tupakka ovat pahempia huumeita. Niitäkään en enää käytä, à pricos. Viinaa juon, se on hyvää. Kovien ja synteettisten huumeiden vastaiseen taisteluun sen sijaan pitäisi mielestäni satsata ihan muumisti enemmän kuin esim. ylinopeusvalvontaan. Olen itsekin ollut tuomitsemassa alaikäisiä LSD-kauppiaita. Tyttöjä. Ei naurattanut.

mikkoellila

Quote from: kaivanto on 10.09.2010, 03:38:13
Oikeasti kahvi ja tupakka ovat pahempia huumeita. Niitäkään en enää käytä, à pricos.

à propos
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

dothefake

Muistaakseni Tuomaan evankeliumissa Jeesus sanoo, että "se ei teitä saastuta, mikä menee suustanne sisään, vaan se, mikä tulee suustanne ulos."

Ja mitä olen Jirin suusta kuullut ulos tulevan, on ollut viisasta ja maltillista puhetta.
Tuossa on suuri ero islamiin, etenkin paaston aikana, jopa vahingosa suuhun
mennyt vesitippa saastaisena pilaa paaston.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Bill Milton Hicks Friedman

Quote from: dothefake on 10.09.2010, 14:31:33

Tuossa on suuri ero islamiin, etenkin paaston aikana, jopa vahingosa suuhun
mennyt vesitippa saastaisena pilaa paaston.

Täysin väärää informaatiota tuosta paastoasiasta.

Mikäli muslimi erehdyksessä tai tahtomattaan tekee jotain sellaista, joka normaalisti rikkoisi paaston, niin olosuhteista johtuen se ei riko paastoa.

Jottei jää off-topiciksi, niin en usko, että tuo Kerosen tuomio haittaa ollenkaan niitä äänestäjiä, jotka oikeasti kannattavat Muutoksen ajamaa asiaa.

Vanhojen puolueiden ml. persut äänestäjät ovat kontrollifriikkejä, joiden mielestä ihmisillä ei pidä olla liikaa vapauksia, jotta heillä ei ole liikaa muuta tekemistä kuin tuottaa verorahoja valtion kassaan.

Hamppu pysyy laittomana taloudellisista syistä - ei terveydellisistä tai muistakaan tekosyistä.

Hyvää viskiä ei ole helppo tuottaa itse, joten se joudutaan hakemaan joko Alkosta tai ruotsinlaivalta. Molemmissa tapauksissa valtion kassaan kilahtaa rahaa, josta virkamiehen palkka maksetaan. Sen sijaan hyvälaatuisia kannabislajikkeita voi kuka tahansa kasvattaa vaikka siivouskomerossaan erittäin alhaisin kustannuksin. Tämä on se asia, joka virkamiestä hampun laillistamisessa vituttaisi ja samasta syystä poliiseja on käsketty puuttumaan ihmisten puutarhaharrastuksiin.

Chilinkasvattajat ovat saaneet virkamiesten ja poliisin harjoittamasta mielivallasta osansa kun poliisi on käynyt tekemässä kotietsintöjä ihan sillä perusteella, että jonkin puutarhakaupan asiakkaista osa on myös kannabiksen kasvattajia. Viattomia ihmisiä on siis pidetty maijan takapenkillä sen aikaa kun poliisit kääntävät asunnon ympäri ja palaavat anteeksipyyntöjen kera. Tällaista politiikkaa kannattaa mm. perussuomalaiset.
Perustulolla voidaan purkaa työkykyisten työttömien työn vastaanottamista haittaava byrokratia ja korvata eri tukimuodot (ml harkinnanvaraiset) ilman, että kustannukset yhteiskunnalle nousevat, mutta työkykyisten työttömien riittävä perusturva säilyy. Toteutus: Pankkikortti + henkilöllisyyden varmennus esim kaupassa.

Sibis

Vanhojen puolueiden ml. persut äänestäjät ovat kontrollifriikkejä, joiden mielestä ihmisillä ei pidä olla liikaa vapauksia, jotta heillä ei ole liikaa muuta tekemistä kuin tuottaa verorahoja valtion kassaan.

Hamppu pysyy laittomana taloudellisista syistä - ei terveydellisistä tai muistakaan tekosyistä.

Hyvää viskiä ei ole helppo tuottaa itse, joten se joudutaan hakemaan joko Alkosta tai ruotsinlaivalta. Molemmissa tapauksissa valtion kassaan kilahtaa rahaa, josta virkamiehen palkka maksetaan. Sen sijaan hyvälaatuisia kannabislajikkeita voi kuka tahansa kasvattaa vaikka siivouskomerossaan erittäin alhaisin kustannuksin. Tämä on se asia, joka virkamiestä hampun laillistamisessa vituttaisi ja samasta syystä poliiseja on käsketty puuttumaan ihmisten puutarhaharrastuksiin.

Chilinkasvattajat ovat saaneet virkamiesten ja poliisin harjoittamasta mielivallasta osansa kun poliisi on käynyt tekemässä kotietsintöjä ihan sillä perusteella, että jonkin puutarhakaupan asiakkaista osa on myös kannabiksen kasvattajia. Viattomia ihmisiä on siis pidetty maijan takapenkillä sen aikaa kun poliisit kääntävät asunnon ympäri ja palaavat anteeksipyyntöjen kera. Tällaista politiikkaa kannattaa mm. perussuomalaiset.
[/quote]

Et nyt viittis puhua paskaa! Stana.
Sanoma Oy:n mainos, jossa yhtiö kertoi: Kutsumuksemme on luoda uusi parempi maailma.

Jari-Petri Heino

Pistetäänkö eduskuntaan pissatesti, kuten Halme ehdotti?
"Vallan, rahan ja tilan uudelleen jakaminen on seuraava vaiheemme"

ihminen

Ei pysty äänestämään epäselvän kysymyksen takia, Muutoksen mahdollisuudet mihin? Mitkä mahdollisuudet?

nimim. Hämmentynyt  ???

Bill Milton Hicks Friedman

Quote from: Pate on 10.09.2010, 16:33:36

Viattomia ihmisiä on siis pidetty maijan takapenkillä sen aikaa kun poliisit kääntävät asunnon ympäri ja palaavat anteeksipyyntöjen kera. Tällaista politiikkaa kannattaa mm. perussuomalaiset.

Et nyt viittis puhua paskaa! Stana.

Voit aloittaa tuosta:
http://www.ovaali.org/temp/chiliratsia.gif

Ja jatkaa täällä:
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=359.60

Luku 5, pykälä 4 - Eivät maininneet tuollaisesta mitään, että itse olisi voinut jäädä paikan päälle pasteerailemaan, tai pyytää jonkun todistajaksi! Helvetin rento meininki - eihän sitä nyt voi olettaa kenenkään olevan moisista asioista tietoinen, jollei sitä kerro!  Ja siksi toisekseen, tässä kämpässä asuu kaksi muutakin typpiä minun lisäksi, eikä kumpikaan ollut kuullut mitään koko asiasta - poliisit olivat kyllä penkoneet hedänkin tämän solukämpän yhteisissä tiloissa olevat tavaransa. Todistajien tarpeellisuudesta oli vasta puhetta kamarilla, kuulustelun/kuulemisen alkaessa.

Luku 5, pykälä 5 - Kuten jo tuli mainittua, tavarat olisivat voineet laittaa paikoilleen penkomisen jälkeen. Onneksi eivät särkeneet mitään.

Tällaista toimintaa kannattavat Kokoomus, Keskusta, SDP, RKP, Vihreät ja Perussuomalaiset. Lex Kukkaruukku.

Jos olet vähänkin "artistin" näköinen heppu, niin poliisi kääntää asuntosi sillä perusteella, että olet ostanut Anttilasta kukkaruukun.
Perustulolla voidaan purkaa työkykyisten työttömien työn vastaanottamista haittaava byrokratia ja korvata eri tukimuodot (ml harkinnanvaraiset) ilman, että kustannukset yhteiskunnalle nousevat, mutta työkykyisten työttömien riittävä perusturva säilyy. Toteutus: Pankkikortti + henkilöllisyyden varmennus esim kaupassa.

Veli Karimies

Quote from: Simo Hankaniemi on 08.09.2010, 16:08:49
Kyllä tuomioista pitäisi mainita. Huumeiden käyttö nyt ei ole mikään rutiinijuttu useimpien suomalaisten mielestä. Näin uskon. Kun jotain tällaista tulee esille herää kysymys, mitä muita aineita on kokeiltu ja ehkä jopa käytetty ilman kiinnijääntiä.

Keronen ei ole saanut tuomiota huumeiden käyttämisestä.

JR

Niin no, Ei kai "pilvituomio" itsessään ole maailmoja kaatava juttu, mutta kyllä se varmaan kertoo jotain puheenjohtajan arvomaailmasta ja se taas saattaa kertoa jotain Muutoksen arvoista. Äänestäjät enimmäkseen ovat keski-iän ylittänyttä porukkaa, jotka eivät oikein "pilviveikkoja" noteeraa.

_w_

Toisaalta voi tuoda julkisuutta jota muutos tarvitsee jos aikoo edustajia saada.
Tässä vaiheessa julkisuus on tärkeämpää kuin tiukat kannat.
Ihtellä tosin on melkoisen tiukka kanta pilvenpolttajiin, kun en tykkää siitä hajusta yhtään ja säälin astman taikka allergian omaavia jotka kärsivät siitä enemmän kuin muut passiiviset polttelijat.

Jos saisin päätää, kiellettäisiin myös tupakka ja sen polttamattomuutta valvottaisiin tarkoin. Vaaleissa ei taida olla ketään joka kieltäisi tupakan tarjolla, joten paras vaihtoehto ovat nämä kansan äänestystä kannattavat puolueet, ehkä saisivat tolkkua touhuun kansanäänestyksillä lopulta kunhan joku sellaisen keksisi järjestää.

Jos ihan pakko on sallia pilvi, niin sitten mieluummin voisivat kasvattaa sitä muualla kuin kotonaan, vaikka sitten verottomilla osuuskuntatiloilla tai muuten sellaisissa paikoissa joissa siitä ei aiheudu muille haittaa tai sitten normaalit maalaistilat kasvattaisi siinä missä muitakin kasveja. (Mikäli jonkun mielestä ei aiheudu haittaa, niin kotona kun kasvattavat, vaikuttaa syntyvän jonkinlainen rakkaussuhde kasveihinsa, hankitaan kissoja muka peittämään kukintojen hajua, poltellaan joka ilta. Isommat määrät jos kasveja on, myös aiheuttavat homehaittoja asunnoille.)

Salvation

En tiedä onko Keronen avautunut asiasta täällä tai omilla sivuillaan, mutta parempi olisi. Tää spegulointi ja asian jauhaminen on ihan turhaa täällä.

Oppitunti sosiaalidemokratiasta...
http://www.lintukoto.net/agora/kirjoitus.php?id=114

pelle12

Aika moni alle 50-vuotias suomalainen on ainakin kerran kokeillut dullaa, joten enpä usko, että tuolla tuomiolla on juuri mitään vaikutusta Muutoksen mahdollisuuksiin. Toki sitä tullaan käyttämään Jiriä vastaan lyömäaseena, toivottavasti ei sentään vihreiden taholta. Se jos mikä olisi aika farisealaista.

Ari-Lee

Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven. Mutta mitä valta-äänestäjistö ajattelee Kerosesta populistipoliitikkona on toinen juttu. Asiaan tulee vaikuttamaan mahtava propagandamedia ja sen rakkikoiratoimittajat. Toisaalta Keronen herättelee nukkuvien puoluetta uurnille. Nukkuvat ovat niitä keitä ei propaganda paljon hetkauta.
Omasta puolestani toivon onnea ja menestystä.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

_w_

Quote from: Ari-Lee on 11.09.2010, 12:16:32
Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven. Mutta mitä valta-äänestäjistö ajattelee Kerosesta populistipoliitikkona on toinen juttu. Asiaan tulee vaikuttamaan mahtava propagandamedia ja sen rakkikoiratoimittajat. Toisaalta Keronen herättelee nukkuvien puoluetta uurnille. Nukkuvat ovat niitä keitä ei propaganda paljon hetkauta.
Omasta puolestani toivon onnea ja menestystä.
Nykykannatuksella vain vaikenevat, jos kannatus nousee, niin sitten tulee sanomista. Populistiksi voi olla hankala määritellä ainakaan rehellisesti häntä, mutta voihan sekin onnistua kun eivät kovin rehellisiä ole.
Muutoksen iskun paikka on kumminkin vasta presidentinvaalit, jos ehdokas löytyy, koska siinä on mahdollisuus saada valtakunnallista julkisuutta kunnallisvaaleja varten ja kunnissa sitten nostaa taasen kannatusta eduskuntavaaleja varten. Luonnollisesti nyt mahdollisimman monen kannattaa harjoitella vaalitouhuja, jos vain ehdokkaita löytyy niin vaikka joka vaalipiiriin täysi lista mikäli ei vaaliliittoja saa aikaan, jos saa niin sitä voi harjoittaa tukemalla toista ehdokasta kuin itseään mikäli halukkaita on riittämiin. Tekemällä oppii ja analysoimalla virheet joita kumminkin tulee, menee seuraavissa vaaleissa paremmin. Ainoastaan jokin julkkis voi onnistua eka kerralla menemään läpi, toki toivon että muutos saisi läpi näissä vaaleissa ehdokkaita, mitä enempi sitä parempi mutta hirmuisen toiveikas en ole asian suhteen. Nöyrällä mielellä kannattaa lähteä niin jaksaa ne seuraavatkin vaalit jotka kumminkin tulee pian.

Veli Karimies

Quote from: JR on 11.09.2010, 09:31:51
Niin no, Ei kai "pilvituomio" itsessään ole maailmoja kaatava juttu, mutta kyllä se varmaan kertoo jotain puheenjohtajan arvomaailmasta ja se taas saattaa kertoa jotain Muutoksen arvoista. Äänestäjät enimmäkseen ovat keski-iän ylittänyttä porukkaa, jotka eivät oikein "pilviveikkoja" noteeraa.

Sanotaanko näin, että jos saamani tiedot pitävät paikkaansa niin Kerosen tuomio ei kerro hänen arvomaailmastaan yhtään mitään.

Lord Liberty

Miksi olet niin sairaan kiinnostunut ihmisten yksityiselämästä, että mietit mitä nautintoaineita he käyttävät?
Demokratia on sitä että jokainen saa mitä enemmistö tilaa. Markkinatalous on sitä että jokainen saa mitä itse tilaa

Timo Hellman

Onko asiasta informoinut mikään muu taho kuin Olavi Mäenpää?

The truth is that what we call Capitalism ought to be called Proletarianism. The point of it is not that some people have capital, but that most people only have wages because they do not have capital. -  G. K. Chesterton

Aapo

Quote from: Timo Hellman on 11.09.2010, 22:26:25
Onko asiasta informoinut mikään muu taho kuin Olavi Mäenpää?

Ainakin tässä viestissään Keronen antaa vahvasti ymmärtää, että Olavin väite pitää paikkansa.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."

- Robert J. Hanlon

Parasiittiö

Quote from: Mittakaavaedut on 10.09.2010, 15:48:22

Vähän kurjaa että Persukset, joiden listalla olevaa Halla-ahoa aion 99%n varmuudella äänestää, kannattaa moista kieltopolitiikkaa. Sikäli meikästä on ihan kiva, että Muutospuolue on olemassa vähän niin kuin "arvoliberaalina maahanmuuttokriittisenä vaihtoehtona". Siksi tuli lähetettyä kannattajakorttikin.

Siitä nykyisen politiikan taloudella perustelustasi en ole välttämättä samaa mieltä. Jos kasvattaa kotonaan kaapissa kannabista, niin siihenhän tarvii kaiken maailman multaa ja ruukkuja ja siemeniä ja kasteluvehkeitä ja lamppuja (EDIT: niin ja sähköä). Tulisihan niiden hankkimisesta Valdelle vähintään ALV-tuloja ja niiden myyjien voitoista veroja. Kuvittelisin, että vastustus on suurimmaksi osaksi konservatiivista varovaisuutta tai huumevastaista ideologiaa.
Kansalaispalkka, perustulo tms. ois kiva.

ilmari3.

Se kellari insesti-isä oli itävaltalainen. Ei belgialainen.

Timo Hellman

Quote from: ilmari3. on 12.09.2010, 07:23:17
Se kellari insesti-isä oli itävaltalainen. Ei belgialainen.

Minä puhuin nimenomaan belgialaisesta pedofiilisarjamurhaajasta joka ei vaivautunut kyttiksellä pidätettynä ollessaan mainitsemaan sellaista pikkuseikkaa kuin kellarissaan vankina riutuvat pikkulapset, jotka kuolivat ilmeiseen aliravitsemukseen ja / tai nestehukkaan.

http://crime.about.com/od/murder/p/dutroux.htm
The truth is that what we call Capitalism ought to be called Proletarianism. The point of it is not that some people have capital, but that most people only have wages because they do not have capital. -  G. K. Chesterton

_w_

Kun ajattelee että jos muutoksen kantavana voimana olisi tuo kansanäänestykset ja valta kansalle (pysyvästi pois rötösherroilta) niin siinähän voisi olla eri siipiä, osa voisi olla vihreitä jotka polttelee pilveä, osa tiukempilinjaisia, osa ihan muita asioita ajavia. Jos yhteinen asia olisi se kansanäänestykset, niin voisi hyvinkin erimieliset tulla toimeen?
Sitten kun kansanäänestykset olisi saatu aikaan, voisi muuttaa lakia niin että pienpuolueetkin voisi olla olemassa, ilman korttien keräämistä ja ilman äänikynnyksiä ja puolue hajota keskenään eri mieltä oleviin, kun kansa olisi kumminkin se joka päättäisi?

Mikko pa

en jaksanut yhtään viestiä tästä ketjusta lukea.mutta meillä jokaisella on omat mielipiteensä,ajatúksensa,historiansa,luurankonsa, ja muut paskat kaapissa.tämä muutos ei kaadu muutamaan kukkaan,aivopieruun tahi johinkin tyhmään paskaan ...
Suomen sotilaallinen puolustaminen
Sotilaalliseen puolustukseen kuuluvat:
maa-alueen, vesialueen ja ilmatilan valvominen sekä alueellisen koskemattomuuden turvaaminen
kansan elinmahdollisuuksien, perusoikeuksien ja valtiojohdon toimintavapauden turvaaminen ja laillisen yhteiskuntajärjestyksen puolustaminen