News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Muutoksen halllitus: Väärinkäsitykset JM-K:n kanssa on selvitetty

Started by Rautasormus, 06.09.2010, 21:32:32

Previous topic - Next topic

Emperor

Hakeeko Muutos muotoaan vai mitä ihmeen pelleilyä nämä viime aikojen tapaukset ovat olleet?  ???

Todellisuus.org - media vääristelee

Islam ei ole ongelma

Maahanmuutto ei tärkein asia

Mutta joo, en ole äänestämässä Muutosta(en missään vaiheessa edes harkinnut sellaista).

Salvation

Mielestäni maahanmuuton tulee olla Muutos 2011 tärkein asia, mutta ei läheskään ainut asia.Itse en ainakaan tule äänestämään yhden asian ehdokasta/puoluetta.

Quote from: Emperor on 07.09.2010, 19:26:03
Hakeeko Muutos muotoaan vai mitä ihmeen pelleilyä nämä viime aikojen tapaukset ovat olleet?  ???

Todellisuus.org - media vääristelee

Islam ei ole ongelma

Maahanmuutto ei tärkein asia

Mutta joo, en ole äänestämässä Muutosta(en missään vaiheessa edes harkinnut sellaista).
Oppitunti sosiaalidemokratiasta...
http://www.lintukoto.net/agora/kirjoitus.php?id=114

IDA

Quote from: Veli on 07.09.2010, 19:17:40
Olishan se joo, mutta miten se liitty tähän keskusteluun?

No ehkä siten, että äänimäärien miettiminen on aika turhaa. Helsingin PS:llä on yksi lista ja joku/jotkut sieltä kuitenkin todennäköisesti läpi menevät.

Salvation

Onkin mielenkiintoista nähdä mistä muutos 2011 ehdokkaat ovat. Ja sitten olisi mielenkiintoista tietää muutos 2011 kannattajien maantieteellinen sijainti. Eli mitkä mahdollisuudet on muutos 2011 ehdokkaalla päästä eduskuntaan maakunnasta. Huonot, sanoisin.

Quote from: IDA on 07.09.2010, 19:39:42

No ehkä siten, että äänimäärien miettiminen on aika turhaa. Helsingin PS:llä on yksi lista ja joku/jotkut sieltä kuitenkin todennäköisesti läpi menevät.

Maxwell Smart

Quote from: Salvation on 07.09.2010, 19:55:31
Onkin mielenkiintoista nähdä mistä muutos 2011 ehdokkaat ovat. Ja sitten olisi mielenkiintoista tietää muutos 2011 kannattajien maantieteellinen sijainti. Eli mitkä mahdollisuudet on muutos 2011 ehdokkaalla päästä eduskuntaan maakunnasta. Huonot, sanoisin.

Quote from: IDA on 07.09.2010, 19:39:42

http://hommaforum.org/index.php/

http://hommaforum.org/index.php/topic,34067.0.html

Miniluv

Quote from: Salvation on 07.09.2010, 19:55:31

Hommalaisten, ei muutoslaisten, mutta hommalaisten, sijainnista on tietoa täällä:

http://hommaforum.org/index.php/topic,13102.0.html
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Jussi Halla-aho

Quote from: Veli on 07.09.2010, 19:05:04
Paljonkos Halla-aho sai ääniä viime eduskuntavaaleissa? Paljonkos Sampo Terho, jolle Halla-aho testamenttasi äänensä europarlamenttivaaleissa sai ääniä? Paljonkos Timo Soini arvioi Halla-ahon kannatuksen olevan? Koska syödään se hatullinen paskaa?  :o :o

Kaustinen: Ok no tuo selittää, sulta on saatavilla oleva lähdemateriaali täysin lukematta.

Hassua, miten päädyn säännöllisesti kiistelyn osapuoleksi ottamatta edes osaa kiistelyyn.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

antero

Quote from: Jussi Halla-aho on 07.09.2010, 21:19:37
Paljonkos Halla-aho sai ääniä viime eduskuntavaaleissa? Paljonkos Sampo Terho, jolle Halla-aho testamenttasi äänensä europarlamenttivaaleissa sai ääniä? Paljonkos Timo Soini arvioi Halla-ahon kannatuksen olevan? Koska syödään se hatullinen paskaa?  :o :o

Kaustinen: Ok no tuo selittää, sulta on saatavilla oleva lähdemateriaali täysin lukematta.

Hassua, miten päädyn säännöllisesti kiistelyn osapuoleksi ottamatta edes osaa kiistelyyn.

Mestari on aina ja ikuisesti läsnä. Mestari näkee myös yöllä peltikaton läpi. Kukaan ei ole turvassa Mestarin läsnäololta kaikkiallah.
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

Kaustinen

Luettu on, ja tuollaisen käsityksen minä sain. Sen takia pyysin sinua kertomaan oman käsityksesi, mutta olet ilmeisesti liian ylimielinen tai arka kertomaan, vaikka väität asian tietäväsi.

os62

Mestari näkee myös yöllä peltikaton läpi.

Perskeles.. onneksi rakensin omiini tiilikatot  :-*

Timoteus

Paljonkos Halla-aho sai ääniä viime eduskuntavaaleissa?

Sen verran paljon, että löi neljä pienintä rekisteröityä puoluetta, joista kaksi asetti ehdokkaita joka vaalipiirissä.

En yhdy TeemuT:n arvioon mutta en pidä sen toteutumista mahdottomanakaan.

Punaniska

Quote from: Veli on 07.09.2010, 18:18:43
Minulla ei ole mitään intressejä kuluttaa useita tunteja kaivellen kommentteja ja blogitekstejä ja linkittää niitä tänne. Voitte itse etsiä kyseisen tiedon, mutta tosiaan ette vaan taida uskaltaa. Muutenhan voisitte olla väärässä! Hui!

On nuo Il Ducen kommentit luettu, eikä niissä mitään SUORAAN sanota. Suoraan sanominen ei ole vihjailua, vaan suoraan sanomista.

Tämänkaltainen orkesteteri ei voi toimia niin, että yleisön pitää kuluttaa useita tunteja kaivellen kommentteja ja blogitekstejä . Kyllä ihmisten pitää saada tietoa ilman punnertamista ja etsivätyötä. Jos taas olen väärässä, niin silloin kannattaa puheet suorasta demokratiasta kuitata huuhaana ja sumutuksena:

Suoran demokratian perusedellytys on läpinäkyvyys.

Jos te ette itse harrasta sitä omalla hiekkalaatikollanne, kuinka luulettte muiden uskovan viestiänne?
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Rautasormus

Voi Perkiisi!
Aloitin tämän vitjan ja esitin ekalla sivulla ainoastaan 2 kysymystä, kumpaankaan ei ole kukaan MuutosHerra vaivautunut vastaamaan, ....hohhoijaa, kiirettä piti kannatuskorttien keruussa.

antero

Quote from: Rautasormus on 07.09.2010, 22:21:17
Voi Perkiisi!
Aloitin tämän vitjan ja esitin ekalla sivulla ainoastaan 2 kysymystä, kumpaankaan ei ole kukaan MuutosHerra vaivautunut vastaamaan, ....hohhoijaa, kiirettä piti kannatuskorttien keruussa.

Ehkä jauhat vaan niin paljon turhaa paskaa, että suuri enemmistö vain yksinkertaisesti ohittaa uikutuksesi.
Vahva ehkä.
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

Veli Karimies

Quote from: IDA on 07.09.2010, 19:39:42No ehkä siten, että äänimäärien miettiminen on aika turhaa. Helsingin PS:llä on yksi lista ja joku/jotkut sieltä kuitenkin todennäköisesti läpi menevät.

Joo-o, mutta miten se liittyy siihen, että TeemuTn mukaan Halla-aho tulee saamaan enemmän ääniä vaaleissa kuin koko Muutos 2011 yhteensä?

Quote from: Jussi Halla-aho on 07.09.2010, 21:19:37Hassua, miten päädyn säännöllisesti kiistelyn osapuoleksi ottamatta edes osaa kiistelyyn.
Quote from: TeemuT on 07.09.2010, 18:18:04Halla-aho tulee keräämään enemmän ääniä kuin koko Muutos, vaikka kyseessä ei ole "ihan kiva kaveri, joka on median lellikki"

Niinpä!

Quote from: Kaustinen on 07.09.2010, 21:30:59Luettu on, ja tuollaisen käsityksen minä sain. Sen takia pyysin sinua kertomaan oman käsityksesi, mutta olet ilmeisesti liian ylimielinen tai arka kertomaan, vaikka väität asian tietäväsi.

Toivon todellakin, että heität vaan läppää. Muuten sinulla on todella pahoja vaikeuksia lukemisen ymmärtämisen kanssa tai sitten ymmärryksesi on vajavainen.

Näytä toki, missä JM-K on sanonut, että Muutoksen jäsenistä suurin osa on öyhöttäviä rasisteja ja erosi tämän takia puheenjohtajan pallilta.

Quote from: Timoteus on 07.09.2010, 21:42:15Sen verran paljon, että löi neljä pienintä rekisteröityä puoluetta, joista kaksi asetti ehdokkaita joka vaalipiirissä.

Vale. Halla-aho sai 2209 ääntä ja kolme pienintä puoluetta sai yhteensä 2749 ääntä.

Suomen Kommunistinen Puolue sai 18 277 ääntä ja Suomen Senioripuolue sai 16 715 ääntä.

Veli Karimies

Quote from: Punaniska on 07.09.2010, 21:42:43On nuo Il Ducen kommentit luettu, eikä niissä mitään SUORAAN sanota. Suoraan sanominen ei ole vihjailua, vaan suoraan sanomista.

Hetkonen, siis kukaan ei ensin sanonut mitään, mutta nyt onkin sanottu?

QuoteTämänkaltainen orkesteteri ei voi toimia niin, että yleisön pitää kuluttaa useita tunteja kaivellen kommentteja ja blogitekstejä . Kyllä ihmisten pitää saada tietoa ilman punnertamista ja etsivätyötä. Jos taas olen väärässä, niin silloin kannattaa puheet suorasta demokratiasta kuitata huuhaana ja sumutuksena:

Ymmärrät kai, että jopa noiden kaikkien tekstien kirjoittamisten välillä on mennyt useita päiviä? Nyt niiden etsimisen välillä menee huomattavasti vähemmän, käyttää vain googlea. Kyllä ihmisen pitää osata etsiä itse tietoa, ei kaikkea tulla tuomaan suoraan nokkanne eteen. Minäkin olen itse tässä ketjussa monta kertaa etsinyt itse tiedon jostakin asiasta ja todenut sen olleen ristiriitainen monen keskustelijan väitteiden kanssa ja kumonnut näillä googlen kautta löytyvillä tiedoilla naurettavat väitteenne.

En jatka keskustelua henkilön kanssa, joka ei itse jaksa nähdä mitään vaivaa.

QuoteSuoran demokratian perusedellytys on läpinäkyvyys.

Jos te ette itse harrasta sitä omalla hiekkalaatikollanne, kuinka luulettte muiden uskovan viestiänne?

Eh? Koska emme googleta sinulle tietoa valmiina pakettina purtavaksi niin se jotenkin oudosti liittyy suoraan demokratiaan?

SkaSkin

Hieno homma.

Harva puolue selviytyisi puheenjohtajan erocaustista olankohotuksella, mutta nyt tääkin on nähty.

Mitään ei tapahtunut. Hajaantukaa.
Iso, kalju ja tatuoitu. Homma etenee.

Timoteus

Quote from: Veli on 08.09.2010, 08:53:03
Quote from: Timoteus on 07.09.2010, 21:42:15Sen verran paljon, että löi neljä pienintä rekisteröityä puoluetta, joista kaksi asetti ehdokkaita joka vaalipiirissä.

Vale. Halla-aho sai 2209 ääntä ja kolme pienintä puoluetta sai yhteensä 2749 ääntä.

:facepalm: En minä väittänyt Halla-ahon saaneen enemmän ääniä kuin neljä pienintä puoluetta yhteensä, vaan enemmän ääniä kuin mikään niistä yksin. Muutos 2011 on yksi puolue eikä neljä puoluetta.

Itsenäisyyspuolue 5 541
Suomen Kansan Sinivalkoiset 3 913
Liberaalit 3 171
Köyhien Asialla 2 521
Jussi Halla-aho 2 215
Kommunistinen Työväenpuolue 2 007
Suomen Työväenpuolue 1 764
Suomen Isänmaallinen Kansanliike 821
Yhteisvastuu puolue 164

Halla-aho pärjäili henkilökohtaisella äänimäärällään varsin hyvin pienpuolueiden koko äänimäärää vastaan jo viime eduskuntavaaleissa ja sen jälkeen hänen kannatuksensa on noussut. Jos Muutos 2011:n kannatus on tavallista pienpuolueluokkaa, TeemuT:n arvio voi aivan hyvin toteutua.

Quote from: Veli on 08.09.2010, 08:53:03Suomen Kommunistinen Puolue sai 18 277 ääntä ja Suomen Senioripuolue sai 16 715 ääntä.

Niinhän ne saivat. Ja Suomen Keskusta sai 640 428 ääntä ja Kansallinen Kokoomus 616 841 ääntä.

Veli Karimies

Quote from: Timoteus on 08.09.2010, 09:54:25En minä väittänyt Halla-ahon saaneen enemmän ääniä kuin neljä pienintä puoluetta yhteensä, vaan enemmän ääniä kuin mikään niistä yksin. Muutos 2011 on yksi puolue eikä neljä puoluetta.

Okei, luin siis väärin tuon kohdan ja lukumääränkin.

QuoteHalla-aho pärjäili henkilökohtaisella äänimäärällään varsin hyvin pienpuolueiden koko äänimäärää vastaan jo viime eduskuntavaaleissa ja sen jälkeen hänen kannatuksensa on noussut. Jos Muutos 2011:n kannatus on tavallista pienpuolueluokkaa, TeemuT:n arvio voi aivan hyvin toteutua.

Hänellä on myös useita muita äänistä kilpailijoita. Jos oikein paska tsäkä käy niin kukaan samalla alueella oleva kriittinen ei pääse läpi äänien jakaantumisen takia.

QuoteNiinhän ne saivat. Ja Suomen Keskusta sai 640 428 ääntä ja Kansallinen Kokoomus 616 841 ääntä.

Juu niin sai, ne tosin eivät ole pienpuolueita mistä käsittääkseni keskusteltiin.

Tässä kaikki pienpuolueet ja valitsijayhdistykset.

Suomen Kommunistinen Puolue 18 277
Suomen Senioripuolue 16 715
Itsenäisyyspuolue 5 541
Suomen Kansan Sinivalkoiset 3 913
Liberaalit 3 171
Köyhien Asialla 2 521
Halla-aho, Jussi 2209
Rauhan ja Sosialismin puolesta – Kommunistinen Työväenpuolue 2 007   
Suomen Työväenpuolue 1 764
Suomen Isänmaallinen kansanliike 821
Yhteisvastuu puolue 164
Muut (valitsijayhdistykset) 12 588

Timoteus

Quote from: Veli on 08.09.2010, 10:00:16
Halla-aho, Jussi 2209

Pikkuseikka mutta kyllä se lopullinen äänimäärä oli 2 215. Tarkistuslaskennassa löytyi kuusi ääntä lisää.

http://192.49.229.35/E2007/s/tulos/ehdvptulos_helsinkivp.html

Quote from: Veli on 08.09.2010, 10:00:16
Muut (valitsijayhdistykset) 12 588

Jep, tosin tähän lukuun kuuluu 11 168 Ahvenanmaan ääntä. Manner-Suomesta valitsijayhdistyket keräsivät vain 1 420 ääntä.

anarko-marko

Quote from: Jussi Halla-aho on 07.09.2010, 21:19:37

Siis jos nimesi mainitaan kiistelyn aikana, katsot olevasi sen osapuoli?

Tuollaisella tulkinnalla taidat olla osapuoli todella monessa kiistelyssä,..

Punaniska

Quote from: Veli on 08.09.2010, 09:09:56
Quote from: Punaniska on 07.09.2010, 21:42:43On nuo Il Ducen kommentit luettu, eikä niissä mitään SUORAAN sanota. Suoraan sanominen ei ole vihjailua, vaan suoraan sanomista.
Hetkonen, siis kukaan ei ensin sanonut mitään, mutta nyt onkin sanottu?

Eh-heh-heh. Kukaan ei JMK:n lisäksi ole kommentoinut, mitä tapahtui rehellisesti. Ja JMK vain vihjaili, hänkään ei suoraan sanonut, että Veijon aukominen meni yli sietokynnyksen, nyt riitti. Oikea tyyli olisi ollut suora selonteko, kun kerran tiedotuksia muutenkin tykätään rustailla.

Quote from: Veli on 08.09.2010, 09:09:56
Quote from: Punaniska on 07.09.2010, 21:42:43
Tämänkaltainen orkesteteri ei voi toimia niin, että yleisön pitää kuluttaa useita tunteja kaivellen kommentteja ja blogitekstejä . Kyllä ihmisten pitää saada tietoa ilman punnertamista ja etsivätyötä. Jos taas olen väärässä, niin silloin kannattaa puheet suorasta demokratiasta kuitata huuhaana ja sumutuksena:

Ymmärrät kai, että jopa noiden kaikkien tekstien kirjoittamisten välillä on mennyt useita päiviä? Nyt niiden etsimisen välillä menee huomattavasti vähemmän, käyttää vain googlea. Kyllä ihmisen pitää osata etsiä itse tietoa.

En jatka keskustelua henkilön kanssa, joka ei itse jaksa nähdä mitään vaivaa.

Itse asiassa ei tarvitse.
Kun aktiivina yrität rekrytoida porukkaa Muutoksen taakse, ja kähinä on yleisessä tiedossa, niin kun Veijo tulee kysymään:"Eikös teillä ollut jotain sanomista siellä?", niin vastaatko Veijolle, että:

1. "käytä viivattu googlea"

2. Haukutko Mäki-Ketelän?

3. Hymistelet poliitikkotyylillä, että "meillä on kieltämättä ollut henkilöristiriitoja, mutta nyt ne on saatu poisjärjestyksestä ja plääplääplää"?

Puhuin luottamuspääomasta. Vaikka ihmisenä arvatenkin olet ihan jees, niin poliittisena toimijana en sinuun luottaisi, ja sen olet omassa pienessä mielessäni itse aiheuttanut. Ja tämä syystä, ettet tuonut julki sitä seikkaa, että tosiasiallisesti Muutos ei ole pessyt likapyykkiään julkisesti, vaan lakaissut asian maton alle. Maan tapa.

Luottamusta joko on tai ei ole. Tämä koskee niin kansanliikkeitä, kuin yksittäisijä toimijoitakin.

No joo. Puhutaan vaikka Astridista välillä.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Veli Karimies

Quote from: Punaniska on 08.09.2010, 15:41:53Eh-heh-heh. Kukaan ei JMK:n lisäksi ole kommentoinut, mitä tapahtui rehellisesti. Ja JMK vain vihjaili, hänkään ei suoraan sanonut, että Veijon aukominen meni yli sietokynnyksen, nyt riitti. Oikea tyyli olisi ollut suora selonteko, kun kerran tiedotuksia muutenkin tykätään rustailla.

Kyllä on, jopa minä ja useat kymmenet muut muutoksen jäsenet. On ihan selvää jo, ettet sinä ole seurannut tilannetta juuri ollenkaan, etkä aio oma-aloitteisesti ottaa siitä selvää vaikka tietoa on tarjolla yllin kyllin ympäri nettiä. Sinulla on oma kuvasi asiasta, etkä aio sitä muuttaa miksikään. Vastaisuudessa sinulle ilmeisesti pitäisi tulla henkilökohtaisesti piirtämään kartta tapahtuneesta tai muuten mielestäsi mitään ei ole missään sanottu.

QuoteItse asiassa ei tarvitse. Kun aktiivina yrität rekrytoida porukkaa Muutoksen taakse, ja kähinä on yleisessä tiedossa, niin kun Veijo tulee kysymään:"Eikös teillä ollut jotain sanomista siellä?", niin vastaatko Veijolle, että:

3. Hymistelet poliitikkotyylillä, että "meillä on kieltämättä ollut henkilöristiriitoja, mutta nyt ne on saatu poisjärjestyksestä ja plääplääplää"?

Kerron tietenkin totuuden, eli että Muutoksen jäsenistä suurin osa on kauheita rasistinatseja ja JM-Klla meni hermot näihin rasisteihin. :facepalm:

QuoteJa tämä syystä, ettet tuonut julki sitä seikkaa, että tosiasiallisesti Muutos ei ole pessyt likapyykkiään julkisesti, vaan lakaissut asian maton alle. Maan tapa.

Olen kanssasi eri mieltä. Kuvauksesi ei vastaa minun kuvaani asiasta. Sinä näytät pitävän kantaasi totuutena, etkä sitä tule missään nimessä muuksi muuttamaan. Olen tavannut useita kaltaisiasi feissatessa.

Salvation

Samoin taitaa olla sinun laitasi. Eli olet päättänyt kantasi ja pysyt siinä. Ja lienee turha taaskaan odottaa selvitystä mitä olet kommentoinut. Jos näin kävisi niin olisi se kovin outoa ja kummallista.

Quote from: Veli on 08.09.2010, 16:01:49
Quote from: Punaniska on 08.09.2010, 15:41:53Eh-heh-heh. Kukaan ei JMK:n lisäksi ole kommentoinut, mitä tapahtui rehellisesti. Ja JMK vain vihjaili, hänkään ei suoraan sanonut, että Veijon aukominen meni yli sietokynnyksen, nyt riitti. Oikea tyyli olisi ollut suora selonteko, kun kerran tiedotuksia muutenkin tykätään rustailla.

Kyllä on, jopa minä ja useat kymmenet muut muutoksen jäsenet. On ihan selvää jo, ettet sinä ole seurannut tilannetta juuri ollenkaan, etkä aio oma-aloitteisesti ottaa siitä selvää vaikka tietoa on tarjolla yllin kyllin ympäri nettiä. Sinulla on oma kuvasi asiasta, etkä aio sitä muuttaa miksikään. Vastaisuudessa sinulle ilmeisesti pitäisi tulla henkilökohtaisesti piirtämään kartta tapahtuneesta tai muuten mielestäsi mitään ei ole missään sanottu.

QuoteItse asiassa ei tarvitse. Kun aktiivina yrität rekrytoida porukkaa Muutoksen taakse, ja kähinä on yleisessä tiedossa, niin kun Veijo tulee kysymään:"Eikös teillä ollut jotain sanomista siellä?", niin vastaatko Veijolle, että:

Kerron tietenkin totuuden, eli että Muutoksen jäsenistä suurin osa on kauheita rasistinatseja ja JM-Klla meni hermot näihin rasisteihin. :facepalm:

QuoteJa tämä syystä, ettet tuonut julki sitä seikkaa, että tosiasiallisesti Muutos ei ole pessyt likapyykkiään julkisesti, vaan lakaissut asian maton alle. Maan tapa.

Olen kanssasi eri mieltä. Kuvauksesi ei vastaa minun kuvaani asiasta. Sinä näytät pitävän kantaasi totuutena, etkä sitä tule missään nimessä muuksi muuttamaan. Olen tavannut useita kaltaisiasi feissatessa.

Veli Karimies

Quote from: Salvation on 08.09.2010, 16:30:28
Samoin taitaa olla sinun laitasi. Eli olet päättänyt kantasi ja pysyt siinä. Ja lienee turha taaskaan odottaa selvitystä mitä olet kommentoinut. Jos näin kävisi niin olisi se kovin outoa ja kummallista.

Muutan kantaani jos minun osoitetaan olevan väärässä. Kommentointini löytyy selaamalla kirjoittamiani viestejä JM-K caustin ajalta. Lienee turhaa taaskaan odottaa, että käyt noita viestejä lukemassa. Jos näin kävisi niin olisi se kovin outoa ja kummallista.

Kaustinen

Quote from: Veli on 08.09.2010, 16:01:49

Niinpä.

Lainaus Mäki-Ketelän omilta sivuilta:
QuoteEro: Muutos 2011:n perustaja väsyi rasismilla meuhkaaviin.

Puolueeksi pyrkivän Muutos 2011 -yhdistyksen sisällä kuohuu. Jäsenten väliset erimielisyydet ovat johtaneet yhdistyksen perustajan, tamperelaisen Juha Mäki-Ketelän eroon puheenjohtajan paikalta ja hallituksen jäsenyydestä.

Mäki-Ketelä Todellisuus.orgissa:
QuoteEn edes tullut ajatelleeksi, että tämä veronmaksajanäkökulma onkin skenessä marginaalissa ja valtavirrassa on esim. muslimi- ja islamvouhkaaminen, erään tietyn etnisen ryhmän solvaaminen, rotujankutus ja pari muuta kestojuttua. Jos olisin tiennyt, että tämä onkin jotain uskonsotaa, niin morjensta pöytään vaan kaikille.

Mäki-Ketelä Todellisuus.orgissa:
QuoteOltiin muuten me "mäkiketeläiset" jo aika varmoja, että tänään tulee turpaan. Oltiin myös sitä mieltä, että taistelu jatkuu ja sota voitetaan. Tänään ei tullutkaan turpaan.

Eli mikä tuossa aiemmassa näkemyksessäni oli pielessä? Voitko yksilöidä?

http://hommaforum.org/index.php/topic,34083.msg452497.html#msg452497

IDA

Homman persusiipi vain oireilee, kuten JMK itsekin totesi. Ei mitään nähtävää, ei mitään keskusteltavaa. Asia ei ole mielenkiintoinen. Kansalaisia kiinnostaa autovero ja ehkä myös pehmolelut.

:)

Mika.H

Quote from: IDA on 09.09.2010, 01:33:03
Homman persusiipi vain oireilee, kuten JMK itsekin totesi. Ei mitään nähtävää, ei mitään keskusteltavaa. Asia ei ole mielenkiintoinen. Kansalaisia kiinnostaa autovero ja ehkä myös pehmolelut.

:)
http://juhamakiketela.info/tiedotteita/takaisinpaivajarjestykseen.html

"" Eräänlaisena sovinnon eleenä luovutin omistamani verkko-osoitteen www.muutos2011.fi  yhdistyksen omistukseen ja hallintaan. Lisäksi olen haudannut eräänä kuumana kesäyönä päähäni pälkähtäneet sekavat ajatukset esimerkiksi yhdistyksen hallituksen jäsenten vaihtamiseen tähtäävän menettelyn käynnistämisestä. Kaikkea sitä ihminen päähänsä saakin!

Nyt voimme taas jatkaa sitä, mitä teimme ennen näitä heinäkuun helteisiä päiviä eli aloitamme ahertamisen vuoden 2011 vaaleja silmällä pitäen. ""

minä tiesin!

ps. tuon verkko-osoitteen omistamisesta olisi kyllä kiistan voittanut muutos 2011.. ei noita .fi-päätteisiä pidetä panttina kuten amarikoissa on tapana...
ihan yleisenä tietona vaan tuokin...

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

IDA

Quote from: Mika.H on 09.09.2010, 01:37:28
minä tiesin!

Mutta mä ehdotin tätä ekana. Tekijänoikeus on mulla ;)

En jaksa kaivaa vanhoja viestejä, mutta ihan varmasti sanoin, että eiköhän pistetä kaikki helteen piikkiin ja anneta vanhojen olla. Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että tuosta JMK:n turhasta posken soittamisesta jollekin oletetulle persusiivelle voisi kyllä vähän kuittailla, koska se on valheellista.

HaH

Loistavaa. Ja nyt helle-hatut kaikille päähän, kiitos. Eliccä älkää kuumentuko toisistanne, jookos.
Homma^^^ ei voi tarjota leipää, mutta sirkushuveja sitäkin enemmän.