News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Muutoksen uusi puheenjohtaja on Jiri Keronen

Started by Antti Tulonen, 28.08.2010, 16:28:21

Previous topic - Next topic

dothefake

Kyllä on joku muu tiedustelujärjestö asialla, Supolla on tapana
sisäpiirivitsin takia laittaa ne mikrofonit persiisiin. Se takia useat aina
välillä nousivat seisomaan kuuluvuuden parantamiseksi, mutta kun
joutuivat motiiviksi höpöttämään, niin pääasiassa nauhoittivat itseään.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Alceste

Quote from: Uljanov on 28.08.2010, 19:53:45
QuoteEn taida olla koskaan edes lukenut riviäkään Kerosen maahanmuuttokriittisestä asenteesta.

Tämä kertoo sinun laiskuudestasi, ei Kerosesta. Jos oikeasti kiinnostaa lukea, kas tässä: http://keronen.blogspot.com/search/label/maahanmuutto
Älä ruoki trollia.
"At last, the gods remove cock from fucking ass."
--Quintus Lentulus Batiatus

"'Suosi suomalaista' on nykyään ainakin rasistinen ilmaisu. Joutsenmerkki ja suomenlippu ovat rasistisen tuotteen merkkejä. Suomalainen peruna on rasisti."
--Sotakoira@Muro

törö

Quote from: Julmuri on 29.08.2010, 12:02:49

Minkä takia aina pitää aiheesta puhua vain ongelmakäyttäjien näkökulmasta, usein sotketaan jopa heroinistit mukaan asiaan? Eihän alkoholistakaan puhuta aina sen lasolia sillan alla ryyppäävään repen näkökulmasta.

Tämä menee komeasti OT, mutta hiljattain lukemassani Lauerman kirjassa mainittiin, että Lasol ei ole alan miehien mielestä hyvää, koska se vaahtoaa liikaa. Marinol ei vaahtoa ja siinä on myös suht siedettävä paha maku, joten se on niissä piireissä suosituin viinan korvike.

No joo. Näistä tällaisista asiavirheistä ainakin näkee, etteivät tänne kirjoittele puistojemme arskat ja perat kuten jotkut näyttävät yhä luulevan.

L. Brander

Quote from: törö on 29.08.2010, 13:58:45

Tämä menee komeasti OT, mutta...

Mitähän meidän Muutoksesta kertoo se, että uutta puheenjohtajaa käsittelevässä ketjussa puhutaan kukasta ja vertaillaan polttonesteiden makuja? ;D

LB
Dystooppinen salamasota

Rautasormus

Kertosko se siitä, että puheenjohtajana on 'Andy McCoy'. 8)

L. Brander

Quote from: Rautasormus on 29.08.2010, 14:37:08
Kertosko se siitä, että puheenjohtajana on 'Andy McCoy'. 8)

Tai sitten siitä, että vaikka olemmekin tosissaan, osaamme myös tehdä tätä pilke silmäkulmassa.

LB
Dystooppinen salamasota

dothefake

Quote from: L. Brander on 29.08.2010, 14:34:11
Quote from: törö on 29.08.2010, 13:58:45

Tämä menee komeasti OT, mutta...

Mitähän meidän Muutoksesta kertoo se, että uutta puheenjohtajaa käsittelevässä ketjussa puhutaan kukasta ja vertaillaan polttonesteiden makuja? ;D

LB

Se kertoo siitä, että jäsenet ovat suvaitsevaisia ja pystyviä keskustelemaan
myös asian vierestä asioista, jotka kuitenkin kiinnostavat tai kirvoittavat
halun sanoa mielipiteensä.

On totta, että Lasolilla on komeampi vaahtokukka, mutta rannikkolaivurina
suosittelen Marinolia, siinä on viipyilevämpi, mutta kuitenkin miedompi buke'.
Sen kanssa menevät syksyn juhlissa helposti ravutkin kuorineen ja säästyy hankalalta
perkuulta.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Sami Aario

Quote from: dothefake on 29.08.2010, 14:46:56
On totta, että Lasolilla on komeampi vaahtokukka, mutta rannikkolaivurina
suosittelen Marinolia, siinä on viipyilevämpi, mutta kuitenkin miedompi buke'.
Sen kanssa menevät syksyn juhlissa helposti ravutkin kuorineen ja säästyy hankalalta
perkuulta.

Marinol ei kuitenkaan ole koostumukseltaan tasalaatuista metanol- eli puuspriin pitoisuuden suhteen. Tämä saattaa aiheuttaa ikäviä yllätyksiä aromin suhteen, mutta onhan tietynlainen yllätyksellisyys toisaalta elämän suola.

Rautasormus

Marinol ei kuitenkaan ole koostumukseltaan tasalaatuista metanol- eli puuspriin pitoisuuden suhteen. Tämä saattaa aiheuttaa ikäviä yllätyksiä aromin suhteen, mutta onhan tietynlainen yllätyksellisyys toisaalta elämän suola.

Perisuomalaisilla rapukekkereillä ei ole kovinkaan suurta väliä juomien tasalaatuisuudella toisen pänikän avaamisen jälkeen.
Alkaa erottelu- ja analysointikyky viipyilee.

Timo Hellman

On hieno tunne kun sai olla mukana Salossa "kuninkaantekijänä", äänestäjänä ja 2. ääntenlaskijana.

Tunnen Jirin henkilökohtaisesti, olen käynyt hänen luonaan ja hän minun. Lyhyen elämäni varrella olen nähnyt niin paljon öyhöttäjiä ja nilkkejä, paskanpuhujista puhumattakaan, että olen onnellinen ja iloinen että minulla on kunnia tuntea Jirin kaltainen rehti, fiksu ja sydämellinen lappilainen.
Tästä huolimatta koetin arvioida Muutoksen puheenjohtaja-asetelmaa kylmän objektiivisesti ja mietin että Leino olisi peejiinä asiallinen, jämpti ja karvaperseduunareiden (tuntuva osa Nukkuvista) mieleen.
Sittemmin Jiri minun mieleisenäni arvoliberaalina ja tulevana nuorimpana puheenjohtajana oli se jota äänestin, tosin vielä kokousta edeltävänä päivänä olin epävarma päätöksestäni.

Jos kuka tahansa muu olisi kuitenkin voittanut, luonnollisesti olisin seissyt hänen takanaan.

The truth is that what we call Capitalism ought to be called Proletarianism. The point of it is not that some people have capital, but that most people only have wages because they do not have capital. -  G. K. Chesterton

mikkoellila

Quote from: LambOfGod on 28.08.2010, 23:06:25
Olen todellakin onnellinen Muutoksen puolesta, ettei Jaria valittu pj:ksi.

Kui?
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

Phantasticum

Quote from: Jiri Keronen on 29.08.2010, 01:20:21
Kiitoksia kaikille onnitteluista ja luottamuksesta.

Quote from: Phantasticum on 29.08.2010, 00:29:18
Taidan olla harvinaisen ikävä - ja varmaan jonkun mielestä törkeä - ilonpilaaja, kun nostan esille tässä voiton huumassa Muutoksen uuden puheenjohtajan blogista yhden kohdan.

Kun kirjoitin noita vanhoja blogitekstejäni, olin täysin uusi koko blogaamisen maailmassa. Ne vanhat tekstit ovat aika surkeita verrattuna siihen, mitä nykyään kirjoitan. Ainoa syy, miksi pidän niitä netissä, on se, että ihmiset voisivat nähdä sieltä, mitä olen aikaisemmin kirjoittanut, eli ne ovat ainoastaan arkistointisyistä. Olen parantanut otettani kirjoittajana huomattavasti, koska olen kirjoittanut blogia nyt pidemmän aikaa ja olen myös saanut hiukan omaa tyyliä, enkä enää pelkästään matki Jon Stewartia tai Maddoxia. Tulen todennäköisesti kirjoittamaan tulevaisuudessakin huonoja kirjoituksia, mutta en enää yhtä huonoja kuin täysin alkuaikoina. Menneisyydelle en mahda mitään, mutta tulevaisuudelle kyllä.

Huomasin kyllä, että kirjoitus oli vuodelta 2008. En vaan muistanut sanoa sitä. Nykykirjoitustesi valossa minulla ei ole mitään syytä olettaa, että edellä mainittu haistattelu toistuisi. Ainakin kovasti toivon, ettei toistu.

Olkoon tämä sinänsä turha (valitus)episodi tässä ketjussa vaikka muistutus siitä, että poliitikko ja sellaiseksi haluava ei voi paeta menneisyyttään. Koska aina voi joku tulla kiilaamaan takavasemmalta pilaamaan hyvän tunnelman.

Quote from: MaisteriT on 29.08.2010, 10:24:56
Quote from: Phantasticum on 29.08.2010, 00:29:18
Taidan olla harvinaisen ikävä - ja varmaan jonkun mielestä törkeä - ilonpilaaja...

En käsitä, millä helvetin logiikalla yksikään suomalainen voi olla oikeasti sitä mieltä, että Venäjä ei ole vaarallinen naapuri. Haistakaapa vittu.

Ihan oikeasti, mikä vittu vaivaa niitä ihmisiä, jotka ovat sitä mieltä, että Suomella ei ole mitään vaaraa mistään syystä. Tai - vittu - Halosta. Tai - vittu - Vanhasta. "SUOMELLA EI OO MITÄÄN HÄTÄÄ LOL EI YHTÄÄN VAARAA VENÄJÄSTÄ RUOTTIN TAKIAHAN ME PUOLUSTUSVOIMIA PIDETÄÄN YLLÄ =) =) =)" Haistakaapa vaan paska, saakelin pellet...

http://keronen.blogspot.com/2008/08/venj-vaarallinen-eu-nato.html

Ei hyvää päivää, kansanedustajaehdokas Keronen!  :facepalm:

Niin, noin historian valossa hyökkäys on varsinais-Suomesta katsoen tullut idästä viimeiset 900 vuotta. On silti eri asia haistattaa paska, vaikka vaan blogissaan.

Niin. Korostan vielä lukutaidottomille. Tämä se pointti oli. Valitin asianomaisen tavasta ja tyylistä haistatella niille, joilla on ehkä erilainen näkemys. Itse asiaan en ottanut kantaa.

Ja Jirille vielä. Ethän kanna minulle kaunaa tästä?

mikkoellila

En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

TeemuT

Voivoi, viimeinenkin toivo on mennyttä. Leinosta olisi ollut hyvän huumorintajunsa ja asiallisen esiintymisensä ansiosta pj:ksi, jolloin tällä hankkeella olisi edes pieniä mahdollisuuksia.

Nyt tämä on sitten tässä.

Rautasormus

Quote from: TeemuT on 29.08.2010, 18:18:40

Et varmastikaan ole yksin tuon ajatuksesi kanssa.

Fatman

Quote from: mikkoellila on 29.08.2010, 17:19:20
Quote from: dothefake on 29.08.2010, 14:46:56
siinä on viipyilevämpi, mutta kuitenkin miedompi buke'.

bouquet

Mikko, ei ollut pikkurilli tarpeeksi pystyssä.

"Hyacinth Bucket on henkilöhahmo brittiläisessä komediasarjassa Pokka pitää. Hyacinthia näyttelee Patricia Routledge.

Hyacinth Bucket on noin 50–60-vuotias englantilainen rouva ja sarjan päähahmo. Hän on snobi ja haluaa kuulua aristokraattiseen yläluokkaan. Hyacinth on naimisissa Richard Bucketin kanssa. Hyacinthin sukunimi on Bucket (suomeksi: ämpäri). Hän kuitenkin haluaa sukunimestään käytettävän ranskalaista muotoa Bouquet (kukkakimppu).Hyacinthilla on tapana vastata puhelimeen "The Bouquet residence, the lady of the house speaking".
http://fi.wikipedia.org/wiki/Hyacinth_Bucket
;D

Ammadeus

Pojat pojat,ajat muuttuu ja miehet sen mukana.Nyt alkaa uusi Keroslainen kausi
Muutoksen historiassa.
Meidän jokaisen on syytä tarkistaa agendansa ajan vaatimuksia vastaaviksi.
Uusi arvoliberaali Muutoslaisuuden aikakausi on alkanut ja tottakai me jokainen Muutoslainen seisomme uuden puheenjohtajamme takana.
Uskon että viimeaikainen hajaannuksen aika on nyt ohitse ja tästä alkaa rivien
kokoaminen joka tekee Muutoksen entistä ehommaksi.
Niinkuin eräs vanha puoluejohtaja muinoin totesi"homma menee nyt vauhdilla eteenpäin"

Teemu Lavikka

Voivoi, viimeinenkin toivo on mennyttä. Leinosta olisi ollut hyvän huumorintajunsa ja asiallisen esiintymisensä ansiosta pj:ksi, jolloin tällä hankkeella olisi edes pieniä mahdollisuuksia.

:facepalm:

Se varmaan olisikin siinä, jos Muutoksen aktiivit istuisivat koneella länkyttämässä joutavia päivät pitkät. Sen sijaan meillä on hyviä ja aktiivisia jäseniä, jotka tekevät loistavaa työtä kentällä.
Muutos osallistuu mm. yleisötapahtumiin ja tuo omaa asiaansa esille ihmisten parissa, seuraavaksi Lappeenrannassa Muikku ja Pottumarkkinoilla on koju pystyssä.
Muutoksen tavoiteohjelma on edelleen voimassa, eikä linja muutu siitä miksikään. Maahanmuuttopolitiikan järkeistäminen kuuluu edelleen Muutoksen ohjelmistoon, sitäkin asiaa ollaan todisteltu täällä useammassakin eri ketjussa, useaan eri kertaan.

Jäsenet valitsivat Jirin ja sille päätökselle on tuki täältä.
"Mikä vittu se oli?"
Hiroshiman pormestari, 1945

TeemuT

Toivon ihan vilpittömästi kaikkea hyvää Muutokselle mutta maalaisjärkeni paukuttaa tuolla pääkopassa ja se ei lupaa menestystä tälle hankkeelle. Vaaleissahan se sitten nähdään kuinka väärässä olen.

mökö

Minulle Mäki-Ketälä oli sateentekijä, ikoni ja Päälikkö. Keronen on puheenjohtaja.
Yksi mies olisi ollut jota olisin vielä seurannut. Myös minun puolestani, kevyet mullat Muutokselle.
sellaista se on, valssi suviyössä ilman housuja

kaivanto

Poikkeuksellinen aika vaatii poikkeuksellisia poliitikkoja ja poikkeuksellista politiikkaa. Ensi vuonna tulee Muutos. Jos ei tule, se on Suomen kansan vakava tappio.

Nyt kannattaisi isäm maan puolustajienkin sisäistää sitä Muutoksen tavoiteohjelmaa ja lopettaa pitkätukista ja hassiksesta niuhottaminen. Paikalla ollut puolueväki antoi raivoisat aplodit sille, että valitulla puheenjohtajalla on kaikkien tuki. Nyt hommiin siitä.

Jos sitten ensin kannabiskansanäänestystä vaikka masinoitaisiin se kansanäänestys siitä, että saataisiin Alkon monopoli purettua. Suomen kansan on annettu äänestää kahdesti, molemmilla kerroilla tavallaan viinasta, sillä moni EU-jäsenyyden puolesta äänestänyt toivoi varmaan EU:n maatalouslobbyn lopettavan alkoholimonopolin hyvinkin pian.

sumppi

Onnittelut.
Eikös nyt tuore puheenjohtaja voisi ottaa lehdistössä kantaa tuohon somalikysymykseen?

Don Quijote

Samanlainen vaikutelma allekirjoittaneella, vaikken ole nähnyt "livenä" kumpaakaan, vaan lukenut tätä foorumia ja katsonut jonkun youtubepätkän. Eli Muutoksen voi todennäköisesti unohtaa.......

Armeija aikana tosin RUK:ssa moni nössöltä ja saamattomalta näyttänyt kaveri, kun pääsi johtamaan joukkuetta, yllättäen nosti tasoaan ja kuoren alta paljastuikin äärimmäisen kova ja pätevä johtaja. Uskoisin, että jos näin olisi Muutoksen tapauksessa kyse, se näkyisi 1-2kk:ssa.

Olikos Keronen käynyt armeijaa, ei nyt missään käynyt ilmi, vai onko sivari, kuten Hallis? Toki sillä ei ole merkitystä, vaan kuoren alta pitäisi löytyä jotain  ja tukka kannattaisi ajella pois, vitsi ;-) .

Rautasormus

Quote from: sumppi on 29.08.2010, 19:14:37
Eikös nyt tuore puheenjohtaja voisi ottaa lehdistössä kantaa tuohon somalikysymykseen?

Ennen lehdistön paikalle kutsumista olisi selvitettävä kanta itselleen siihen 'somalikysymykseen'.

Veli Karimies

Vaivautuiko yksikään nilittäjistä saapumaan paikalle äänestämään?

IDA

No onhan siellä vielä ne kaikki muutkin. Jiristä tuli vain puheenjohtaja. Ei kai Muutos ole sellainen puolue, jossa puheenjohtaja määrää kaiken? En usko, että on.

desperaato

Kun Muutos pääsee vauhtiin ja kannatusta alkaa tulemaan, tää nillittäjä porukka on silloin niitä suuria ja tärkeitä, rinta kaarella kertoilemassa juttuja puolueen alkutaipaleelta kuinka he tekivät ja kuinka he uskoivat...

TeemuT

Quote from: desperaato on 29.08.2010, 19:34:04
Kun Muutos pääsee vauhtiin ja kannatusta alkaa tulemaan, tää nillittäjä porukka on silloin niitä suuria ja tärkeitä, rinta kaarella kertoilemassa juttuja puolueen alkutaipaleelta kuinka he tekivät ja kuinka he uskoivat...

>:( >:( >:( >:( voi voi

Voin kyllä ihan avoimesti myöntää olleeni väärässä jos noin käy. Mutta kun noin ei käy, sehän se tässä on kurjaa.

mökö

Minä myös voin jälkeenpäin myöntää olleeni väärässä jos tuollainen visio toteutuukin. On myös sellaisia Jeesuksia jotka eivät koskaan ole väärässä, heitä kutsutaankin poliitikoiksi.

mökö

Paljon on Muutoksessa myymistä vielä, se kannattaa kuitenkin muistaa. Muutoksen jäsenmäärä lienee tällähetkellä siinä 300 kun esimerkiksi Itsenäisyyspuolueella se on 800 jäsentä, eikä silläkään vielä eduskuntaan mennä. Toki kunnallispolitiikassa heillä on jo menestystä ollut. Jäsenmäärä pitäisi nähdäkseni saada kyllä reilusti yli tuhannen jos tosissaan meinaa jotain muuttaa. Tämä on realismia.