News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Marjukka Kaakkolan eduskuntavaaliketju

Started by Marjukka Kaakkola, 11.03.2011, 11:27:31

Previous topic - Next topic

Marjukka Kaakkola

Quote from: O. M. Hietamaa on 11.04.2011, 00:39:22
Koska aitoa videota historiallisesta keskustelusta ei ole, se pitäisi dramatisoida jälkipolvien nähtäväksi.
...
Tosin Leino voi tarvittaessa todistaa, että väite on paitsi loukkaava myös perätön.

;D

Tuo dramatisointi olisi ollutkin hauskaa, sen Stubbin vastanäyttelijän roolin jopa minä muinaisen joulujuhlanäytelmän enkelikuorolaisen kokemuksella olisin osannut näytellä. Nyt vaan ei oikein ole enää aikaa, paitsi sitten vaalien jälkeen, jolloin taas elämä jatkuu.  ;)

Marjukka Kaakkola

Nyt olen blogisti! Usarissa ensimmäinen tekeleeni otsikolla "leikataan vaan". http://marjukkakaakkola.puheenvuoro.uusisuomi.fi/69204-leikataan-vaan

Kohta lähden (taas) mainostenjakelureissulle, jaettavaa riittää, riittää, riittää.. jos muuten haluat jakelijaksi, niin vieläkin ehtii oikein hyvin mukaan!  ;D

Antti Tulonen

Batman

Quote from: Dogah on 12.04.2011, 19:42:10
Marjukan vierailu aamu-tv:ssä myös YouTubessa: http://www.youtube.com/watch?v=EG6vHJ71vVs

Näin puskasta anonyyminä arvioiden Marjukan esiintyminen oli näistä kolmesta ylivoimaisesti selkein ja luontevin. Hyvä!
"Tällaiset puheet eivät ansaitse sanavapautta"
- Apulaisvaltakunnansyyttäjä Jorma Kalske

Mielipide on kuin persreikä; jokaisella on omansa.
http://www.youtube.com/watch?v=NrmPehlHK3w&feature=related

Marjukka Kaakkola

Kiitos Dogahille linkinteosta ja Batmanille näteistä sanoista!

Innostuin bloggauksesta lisää, näin yön selkään ilmestyi toinen pohdinta, nyt suorasta demokratiasta:
http://marjukkakaakkola.puheenvuoro.uusisuomi.fi/69401-suoraa-demokratiaa

maahanmuuttaja

Kun mainittiin työvoimapula, voi sanoa, että humanitaarinen maahanmuutto tuo vain taakkaa, sillä humanitaaristen maahanmuuttajien työllisyysaste on huomattavasti kantaväestöä alempi.

Marjukka Kaakkola

Päivänsäde, kiva nähdä, että joku on lukenut sivujani ja vielä tykkääkin, niin pitkään noita aiheita mietin ja sanamuotoja sinne väkersin!  :D

Bloginpito tuntuu tuohon nähden ihan erilaiselta, se on niin nopeatempoista että vaatii taas vähän uudenlaista ajattelua.

Maahanmuuttaja, noinhan se on. Vaikka pula oikeasti joskus olisikin, humanitaarinen ei ole tehokas vastaus siihen.

Marjukka Kaakkola

Quote from: Päivänsäde on 14.04.2011, 10:32:57
Muutos 2011 ehdokkaalla on paljon enemmän henkilökohtaista vastuuta ja velvollisuutta valitsijoitaan kohtaan eduskunnassa verrattuna "vanhanaikaiseeen" puolueeseen, sillä hänet on valittu paljon enemmän hänen yksilönsä kuin puolueensa perusteella (verrattuna nykyisenlaisiin puolueisiin).

Siispä, jos Muutos 2011 ehdokas eduskunnassa pettää äänestäjänsä, eli ei toimikaan sen mukaan mitä hän on luvannut, hän ottaa myös ihan eri tavalla äänestäjien pettymyksen vastaan yksilönä, eikä voi piiloutua puolueen taakse.

Tuo on hienosti pohdittu ja minusta erittäin totta. Olen tuota miettinyt myös itse ja näin ehdokkaana se on vähän pelottavaakin. Siksi olen yrittänyt omissa sanomisissani pysytellä todellisissa mielipiteissäni, sillä silloin ei toivottavasti tule annettua 'väärää' kuvaa itsestään.

Tiedonkulkua ja keskustelua täytyisi minustakin olla paljon enemmän, silloin ei pääsisi syntymään kuilua päättäjien ja kansalaisten välille. Mutta suora demokratiahan olisi se ylin vastaus tähänkin asiaan.

Marjukka Kaakkola

Quote from: Marjukka Kaakkola on 14.04.2011, 10:51:51
Tuo on hienosti pohdittu ja minusta erittäin totta. Olen tuota miettinyt myös itse ja näin ehdokkaana se on vähän pelottavaakin. Siksi olen yrittänyt omissa sanomisissani pysytellä todellisissa mielipiteissäni, sillä silloin ei toivottavasti tule annettua 'väärää' kuvaa itsestään.

Päivänsäteellä lisää hyvää asiaa, mutta luin tuon oman kirjoitukseni uudelleen ja minähän puhun siinä ihan höpöjä! Jos en pysyttelisi todellisissa mielipiteissäni, niin sehän olisi valehtelemista, tietysti on pysyttävä!

Tarkoitin tuossa että olen monesti tosiaan joutunut miettimään sitä mitä sanon, sillä tässä politikoinnissa kysytään niin monenlaisia asioita, sellaisiakin joista minulla ei välttämättä ole ollut mielipidettä aikaisemmin. Sitten on vain pitänyt yrittää perehtyä asiaan ja muodostaa kantansa.

Marjukka Kaakkola

Helsingin ja Uudenmaan muutoslaisten vaalikamppailuloppurytistyshuipennus alkoi perjantaina Marskin patsaalla ruisleipää ja Muutos-tietämystä ohikulkijoille jakaen ja jatkuu lauantaina samassa paikassa ja/tai postitalon alanurkalla noin klo 12 lähtien. Tervetuloa joukkoon!

vilach

Missä kaupunginosissa mainoksia on jaettu?
Tällä sivulla voi katsoa kuinka monta ääntä sai jokainen ehdokas jokaisessa kaupunginosassa:
http://192.49.229.35/E2011/s/tulos/kutulos_espoo.html
Voitko katsoa miten paljon sinua äänestettiin niissä kaupunginosissa, missä mainosta on jaettu ja siinä, missä ei jaettu?

On mielenkiintoista tietää mikä äänestysprosentti on niissä kaupunginosissa, missä niitä on jaettu verrattuna siihen, missä ei jaettu.

Marjukka Kaakkola

Vaalit menivät ja melkein kesäkin ehti jo tulla ennen kuin sain aikaiseksi kirjoittaa tänne. Toisaalta pieni tuumaustauko ei lienyt pahitteeksi, se antaa asioille perspektiiviä.

Muutoksen ja oma vaalimenestykseni ei ollut ihan sellainen kuin olisin toivonut, mutta silti se että sain 248 ääntä tuntuu huikealta luottamuksen osoitukselta.

Lämpimät kiitokset kaikille minua äänestäneille!

Iso kiitos myös kampanjaani rahallisesti tukeneille ja kaikille tukiryhmässäni työtä tehneille.  Toisille uusmaalaisille ehdokkaille erityiskiitos, sillä monien kanssa tuli vietettyä sellaisia kamppailuhetkiä, että niitä ei varmasti unohda ikinä!  :D

Vaikka olisinkin toivonut Muutokselle enemmän  menestystä, ei tulos silti ole ollenkaan huono. Äitini lohdutti minua vaali-iltana Persujen voittoa juhliessaan (vaikka äänestikin Muutosta  ;) ), että eivät Persutkaan ensimmäisissä vaaleissaan kummoisesti pärjänneet. Jostain se työ on aloitettava ja olen samaa mieltä, nyt se on laitettu oikein hyvälle ja vakaalle alulla.

Perussuomalaisten vaalivoitto tavallaan todisti että Muutos on oikealla asialla, kansa halusi muutosta, meitä vain ei vielä tunnettu tarpeeksi, eli työ jatkuu.

Kokonaisuutena vaalit menivät todella hienosti, onnittelut Persuille yleensä ja tietysti aivan erityisesti läpi päässeille nuiville ehdokkaille! Persujen voitto (ja eräiden muiden puolueiden häviö) oli komeata katsottavaa, kuten varmaan tulee olemaan myös tulevan politiikan seuraaminen. Jotta Suomi olisi Suomi vielä huomennakin.

---
Vaalikamppailu vei aikaa muulta elämältä todella paljon ja nyt on ollutkin pitkä lista tehtävänä monenmoista puuhaa joka joutui odottamaan huhtikuun seitsemättätoista. Ja sitten vielä ykskaks onkin kevät. Kuten ehkä tiedätte, viikon tai kahden ajan keväästä maa on sellaista kosteata ja helposti irtoavaa, kunnes se kuivuu ja jumittuu sitkeäksi ja sen työstäminen on tosi työlästä. Huomenna töiden jälkeen on sattumoisin juuri sopiva aika kääntää kasvimaata. Minut löytää sieltä.  8)

Aurinkoista kesää kaikille!!