News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Muutoksen uusi puheenjohtaja on Jiri Keronen

Started by Antti Tulonen, 28.08.2010, 16:28:21

Previous topic - Next topic

ajuha

j. keronen on hyvä valinta, son kympillä mukana.

jos jiri hieman stilisoi näkemyksiään  luunan polttamisesta, niin adin hjyvä dulenee, onnittelut jirille.

desperaato

Voi olla, että niitä vaaleja tulee enemmänkin? Ylimääräisiä puheenjohtaja/hallitus vaaleja? :-[

http://juhamakiketela.info/tiedotteita/vaaliehdokkuudestani.html

QuoteMuutos 2011 ry valitsi tänään 28.8.2010 uudeksi puheenjohtajakseen turkulaisen Jiri Kerosen. Olen asiasta enemmän kuin mielissäni. Hieman kulunutta sanontaa mukaillen (suora) demokratia voitti.

Tunnen Jirin henkilökohtaisesti ja uskon, että hänen johtamansa hallitus pystyy vastaamaan noihin esittämiini yksinkertaisiin kysymyksiin.

Mikäli ei pysty, katson olevani pakotettu aloittamaan yhdistyslain ja yhdistyksen sääntöjen mukaisen menettelyn, jonka tarkoituksena on nykyisen hallituksen erottaminen ja korvaaminen uudella. Tähän minulla yhdistyksen jäsenenä on luonnollisesti oikeus. Koko yhdistyksen perustajana minulla on siihen suoranainen velvollisuus.

Rautasormus

Quote from: Heinrich on 28.08.2010, 19:13:16
Pelkään siltikin vain, että järkevyydestään huolimatta Kerosen nuoruus saattaa ajaa vanhempaa sekä ns. töitätekevää kansaa pois. Voi olla suuri kynnys keski-ikäiselle tai vanhalle luottaa "pojankloppiin",

Tietenkin, juuri näin.

Quote from: ajuha on 28.08.2010, 19:18:02
-jos jiri hieman stilisoi näkemyksiään  luunan polttamisesta, niin adin hjyvä dulenee, onnittelut jirille.

Miten voisi stilisoida, kun hasaa imevät kannattajansa haluavat aiheen tapetille ja laillistaa sen hallussapidon ja käytön.
Aika vaan ei ole vieläkään [onneksi] kypsä hasamiesten kaapista hypylle.

Jossain Teiniliitossa, opiskelijajärjestössä tai kunnallispolitiikassa vielä noilla teeseillä mennään, mutta valtakunnan politiikka on 'hard ball' -game'a ja odottelenkin mielenkiinnolla ensimmäistä pienpuolueiden vaalitenttiä.

Isossa vaalipaneelissa vaikka joku Katainen tai Heinäluoma ei edes vilkaise sinne reunapöydissä kyyhöttäviin puoluejohtajiin.

Lopuksi. Mistä kaikki Muutos alkoi? Maahanmuuttokriittisyydestä.
En taida olla koskaan edes lukenut riviäkään Kerosen maahanmuuttokriittisestä asenteesta.
Onko sellaista olemassakaan?

Uljanov

QuoteEn taida olla koskaan edes lukenut riviäkään Kerosen maahanmuuttokriittisestä asenteesta.

Tämä kertoo sinun laiskuudestasi, ei Kerosesta. Jos oikeasti kiinnostaa lukea, kas tässä: http://keronen.blogspot.com/search/label/maahanmuutto

edit:

Ajattelin JM-K:n eroamisen olevan Muutokselle iso menetys ja uskoin häntä kun hän sanoi ettei tarkoituksensa ollut lausunnoillaan Muutosta vahingoittaa, mutta tuo yllä oleva uhkaus pistää kyllä kyseenalaistamaan käsityksiäni. Tuolla nyt ei voi olla mitään muuta tarkoitusta kuin kiusanteko.

SkaSkin

Stetsoni ja korsetti-linja ei taida koskettaa meitä kriitttisiä.

Toivoin järjen voittavan ja ekan Suomen Sisu-taustaisen puoluejohtajan nousua.

Reisille meni.
Iso, kalju ja tatuoitu. Homma etenee.

turha jätkä

Quote from: SkaSkin on 28.08.2010, 19:55:19

No voi harmi!

Aapo

Quote from: SkaSkin on 28.08.2010, 19:55:19

Toivoin järjen voittavan ja ekan Suomen Sisu-taustaisen puoluejohtajan nousua.

Reisille meni.

Niinpä. Paskat äänestäjät ja paska demokratia. Taitaa olla parempi, ettei kuunnella äänestäjien mielipidettä missään muussakaan asiassa.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."

- Robert J. Hanlon

Topelius

Pakko myöntää että yllätyin. Iloisesti. :)

Onnittelut Keroselle. Mies on osoittautunut kovaksi tekijäksi ja nimenomaan sellaisen kuvan olen kaverista saanut, että politiikassa hänellä olisi loistavat mahdollisuudet pärjätä. Asiallinen, diplomaattinen, älykäs ja rauhallinen mies. Jos Keronen osoittautuu vielä hemmetin työteliääksi ja ahkeraksi puurtajaksi, niin hyvältä näyttää Muutoksen kannalta ainakin täältä sivusta katsottuna.

Muutoksen osakkeet toki nousivat nyt myös omissa silmissäni melko paljon. Turhaan täällä itketään siitä kuinka vanhukset eivät luottaisi pojankloppiin. Sama pätee nimittäin myös toisinpäin, ja Keronen jos joku on omiaan aktivoimaan nuorempaa väkeä, Suomen tulevaisuutta, mukaan politiikkaan. Esimerkiksi alle 24-vuotiaista vain noin puolet käy yleensä ääniuurnilla, eli potentiaalia silläkin suunnalla on aivan valtavasti.

Kimmo Pirkkala

Päätellen siitä kuinka paljon niitä tyytymättömiä "kunnon puoluetta" haikailevia tuntuu olevan, niin ihmettelen miksi sellaista ei jo ole ja miksi se ei ole jo gallupeissa korkealla.

Vai onkohan sellaisella sittenkään minkään sortin mahdollisuutta menestyä?

(Ja rivien välistä lukijoille tiedoksi, että en sitten tosiaankaan vihjaile sitä että joku muu pj-ehdokas olisi ollut jotenkin natsimpi...)

Kyllä tosiasia on se, että maahanmuuttokriittisille on tarjolla Persut ja jos hyvin käy niin myös Muutos. Herätkää todellisuuteen, parempia ei ole eikä tule, ellei se paras vaihtoehto sitten ole jäädä kotiin mököttämään kun "kaikki on pa*kaa..."

Ammadeus

Kansa on puhunut ja pulinat pois.Eletään mielenkiintoisia aikoja.

ihminen

Quote from: desperaato on 28.08.2010, 19:36:25
Voi olla, että niitä vaaleja tulee enemmänkin? Ylimääräisiä puheenjohtaja/hallitus vaaleja? :-[

http://juhamakiketela.info/tiedotteita/vaaliehdokkuudestani.html

QuoteMuutos 2011 ry valitsi tänään 28.8.2010 uudeksi puheenjohtajakseen turkulaisen Jiri Kerosen. Olen asiasta enemmän kuin mielissäni. Hieman kulunutta sanontaa mukaillen (suora) demokratia voitti.

Tunnen Jirin henkilökohtaisesti ja uskon, että hänen johtamansa hallitus pystyy vastaamaan noihin esittämiini yksinkertaisiin kysymyksiin.

Mikäli ei pysty, katson olevani pakotettu aloittamaan yhdistyslain ja yhdistyksen sääntöjen mukaisen menettelyn, jonka tarkoituksena on nykyisen hallituksen erottaminen ja korvaaminen uudella. Tähän minulla yhdistyksen jäsenenä on luonnollisesti oikeus. Koko yhdistyksen perustajana minulla on siihen suoranainen velvollisuus.

Jaa, en turhaan varannut sipsejä, dippiä ja kolaa.

Huomista lehtijuttua odotellessa. Katkeraa sangen katkeraa, mieshän ymmärtääkseni itse erosi puheenjohtajan tehtävistä?

Onnittelut Jiri Keroselle! Laita Muutos vauhtiin.

"Koko yhdistyksen perustajana" minäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminä...

Ammadeus

Quote from: Julmuri on 28.08.2010, 20:06:41
Kerosen realistinen asenne kannabiskysymykseen on pelkästään hyvä asia. Ymmärrän kyllä jos poliittisen tarpeen vuoksi sitä kannattaa pitää hieman ns. "hiljaisena agendana", koska vuosikausien mediarummutuksen jälkeen ihmisillä ei vielä yksinkertaisesti ole tarpeeksi realistista tietoa kuten tästäkin ketjusta näkee.

Onhan se jotenkin järjetöntä, että vuosittain käytetään jopa miljoonia sellaisen aineen kitkemiseen, joka ei ole koskaan tappanut yhtään ihmistä.

ps. Edellinenkin puheenjohtaja muistaakseni sallisi kotikasvatuksen pienissä määrissä.

Nyt ei kannata enää pitää kynttilää vakan alla!
Muutoksen ykkösteemaksi,keihäänkärjeksi tulevissa koitoksissa
-Kannabis kunniaan-Kotikaswattaja on cool-
-Jointti huuleen,pannaan tuuleen-

MacGyver

Quote from: ihminen on 28.08.2010, 20:14:29
Huomista lehtijuttua odotellessa. Katkeraa sangen katkeraa, mieshän ymmärtääkseni itse erosi puheenjohtajan tehtävistä?

Mäki-Ketelä on Olavi Mäenpää nro 2. (Olavin tuhoamisprojekti PS, Juhan Muutos)

kolki

Onnea vaan puheenjohtajalle.

[trollinruokinta]
:facepalm: :facepalm:
SkaSkin ja Rautasormus: arvaanko oikein, te ette ole muutoksen jäseniä ja todennäköisesti ette edes kirjoittaneet kannattajakorttia?
[/trollinruokinta]

Klementti

Ensinnäkin suuret onnittelut Jirille. Jiri on nuori älykäs kaveri ja hänen kaltaisiaan tarvitaan päättämään maamme tulevaisuudesta. Minä 60 vuotias sata kannattajakorttia kerännyt vaari uskon, että nuorissa on tulevaisuus ja heidän on itse otettava vastuu tulevaisuudestaan mahdollisimman aikaisessa vaiheessa.

Noottikriisi

Onnea Keroselle, todella fiksu ja asiallinen nuori mies! Leino tosin olisi ollut lähempänä minun linjaani, mutta koska olen jo kauan sitten palannut kiltisti Perussuomalaisten linjoille, ei mielipiteeni tässä asiassa ole relevantti. Nyt Muutos voi sitä paitsi viedä ääniä Vihreiltä, joten tämäkin on plussaa.

En ole viitsinyt kommentoida Mäki-Ketelän toilailuja, koska hän ei ole niin merkittävä, mutta jos nyt tässä yhteydessä sen verran että miehen arvostus on minulla pudonnut taivaista pinnan alle parissa vuodessa. Nyt olen kyllä ymmärtänyt perustelut foorumin taannoiselle sulkemiselle, "kusipäisyyden takia".
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

Eino P. Keravalta

Olin paikalla tuossa historiallisessa tilaisuudessa. Oli ilo nähdä, että Muutoksen piirissä on paljon erilaisia ihmisiä. Näkee, että Muutoksen viesti puhuttelee kaikenlaisia ihmisiä. Porukkaa oli monenikäistä ja sukupuoliakin oli kaksi - ei sentään viittä, kuten Akuliina Saarikoski on joskus muistaakseni virheellisesti esittänyt sukupuolien määräksi.

Olen iloinen Kerosen valinnasta. Tosin Keronen ei ollut ainoa hyvä ehdokas. Tästä on hyvä mennä eteenpäin. Jatketaan, kuten joku joskus sanoi.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

mikkostadista

Onnea ja menestystä uudelle puheenjohtajalle, varmasti mies tehtävään, vaikka ei ollutkaan minun ehdokkaani.
Antoisa kokous kaikinpuolin. Ikävä kyllä jouduimme lähtemään kohti Stadia suhteellisen aikaisessa vaiheessa, joten mahdilliset jälkilöylyt jäivät osastoltamme väliin.

L. Brander

Tosta Kerosen "myönteisyydestä" budin suhteen kannattaa vetää jäitä hattuun. Asia ei nyt kuitenkaan ole suuren suuri. En nyt viitsi lähteä puoluejohtaja Kerosen puolesta kommentoimaan hänen "myönteisyyttään" fymin polttoon, mutta itse sain sen kuvan, ettei Keronen todellakaan julista mitään, vaan pikemmin suhtautuu maltillisesti ja rationaalisesti asiaan.

Tsemiä vaan Jirille tulevissa haasteissa.

LB
Dystooppinen salamasota

ajuha

kerosen tultua valituksi muutos 2011:n puheenjohtajaksi 28.8.2010, en viitsi pilata juhlatunnelmaa nipottamalla kukkajutuista.

myöhemmin, ehkä.

kolmaspersoona käyttöön; eräs tuntemani ihminen, toimi muinoin myyjänä, sekä hieman hierarkiassa noustuaan perijänä, ja sittemmin huumevelkojen perintäryhmän ykkösenä, nähden kaikenlaista, minkä alunperin pieniksi kopsuiksi tarkoitettu aiheuttaa;

kolme päivää paskoissaan maanneita vauvoja, vähän kauemmin samassa eritteessä lojuvia vanhempia, ihmeellisiä selityksiä valoista, mitkä menevät maapallon läpi jne.

edelliseen viitaten, suhtaudun kaikkiin kemiallisiin tajunnan laajentajiin erittäin negatiivisesti.

mutta onnittelut jiri keroselle, olit parhaista paras.

Kimmo Pirkkala

Quote from: L. Brander on 28.08.2010, 20:49:37
sain sen kuvan, ettei Keronen todellakaan julista mitään, vaan pikemmin suhtautuu maltillisesti ja rationaalisesti asiaan.

Tuo lauseesi kuvaa minun saamaa vaikutelmaa Kerosesta erinomaisen hyvin asiassa kuin asiassa. Toivottavasti hän jatkaa samalla tyylillä myös pjnä, eikä provosoidu samanlaiseen kimpoiluun kuin edeltäjänsä.

Veli Karimies

Juu onnea vielä Keroselle(ja varsinkin Muutokselle) vielä tännekin. Oikeen mukava oli nähdä äijiä livenäkin.

Yrjöperskeles

Onnittelut Keroselle valinnasta ja voimia vaikeaan työhösi. Olen asioista kanssasi noin 90%:sesti samaa mieltä joten siitä kymmenestä prosentista on turha minun nillittää. Voimia myös muutenkin Muutos 2011-porukoille ja Hommalle, eli meille kaikille.
Tää on viivan alapuolella näkyvää tekstiä.

Jussi Halla-aho

Minun mielestäni Jiri Keronen on harvinaisen selväjärkinen ihminen, ja hänellä on pitkä historia myös järkevien maahanmuuttomielipiteiden esittäjänä.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

mannym

Onnea Keroselle
Quote from: wekkuli on 28.08.2010, 20:57:37
Quote from: L. Brander on 28.08.2010, 20:49:37
sain sen kuvan, ettei Keronen todellakaan julista mitään, vaan pikemmin suhtautuu maltillisesti ja rationaalisesti asiaan.

Tuo lauseesi kuvaa minun saamaa vaikutelmaa Kerosesta erinomaisen hyvin asiassa kuin asiassa. Toivottavasti hän jatkaa samalla tyylillä myös pjnä, eikä provosoidu samanlaiseen kimpoiluun kuin edeltäjänsä.

Itsekin olen saanut Kerosesta sen kuvan, että kaveri ottaa asioista selvää ennen mielipiteen muodostusta. esim. jos kysyn jotain mitä hän ei tiedä, uskon vastauksen olevan "en tiedä, mutta otan selvää".
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

mikkostadista

Kuten kaikki pikalla olleet kuulivat, oli J.Kerosen "huumepoliittinen" lausunto, asiaa kysyttäessä, erittäin fiksu ja maltillinen.

Ernst

Kansa on puhunut. Onnea hommaan, Jiri!
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Ano Nyymi

Quote from: mikkostadista on 28.08.2010, 21:03:17
Kuten kaikki pikalla olleet kuulivat, oli J.Kerosen "huumepoliittinen" lausunto, asiaa kysyttäessä, erittäin fiksu ja maltillinen.

Eikö se juottanutkaan kaikille läsnäolijoille väkisin sitä kannapista?   :o  ;D

Onnea vaan Jirille, haukutaan sitten jos aihetta ilmenee..

Antti Tulonen

Teemu Lavikka valittiin hallituksen kokouksessa varapuheenjohtajaksi Jiri Kerosen seuraajaksi.

IDA

Onnea myös Teemulle.

Muutoksen taktiikka on selvästi päihittää meidät perussuomalaiset nuoret pukumiehet nuorekkuudella, mutta se ei onnistu ;)