News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Vittana - Opintolainat kehitysavun muotona

Started by Sami Aario, 26.08.2010, 17:20:32

Previous topic - Next topic

Sami Aario

Hei,

Aiemmassa viestissäni mainitsin projektista jossa myönnetään opintolainoja mikrolainaperiaatteella. Nyt löytyi linkkikin ja projektille nimi: Vittana. Tässä New York Timesin artikkeli aiheesta: College Loans as Development Aid.

Miten olisi toinen Homman mikrolainaprojekti? Nuivat vastaan suvikset -tilanne mikrolainaprojektien suhteen olisi tällöin 2-0 ;). Olen itse valmis osallistumaan tähän samalla 200 USD:n panoksella kuin olen osallistunut Kivaan tähän mennessä, jos muita tulee mukaan.

Valitettavasti Afrikkaan tuon palvelun kautta ei tällä hetkellä voi lainata.

Martti Munne

Kyllä mäkin voisin tuon ottaa KIVA:n rinnalle.
"Kaupungit oppivat korkeiden muurien ja sotalaivojen rakentamisen vihollisiltaan, eivät ystäviltään. Tämä opetus pelastaa heidän lapsensa, kotinsa ja omaisuutensa."

Aristofanes (n. 446 – n. 386 eKr.)

Antti Mielonen

Sami Aario

Hyvä että idea saa vastakaikua. Katson saanko laitettua ryhmän pystyyn lähiaikoina, todennäköisesti tämän viikon loppuun mennessä.

Muutkin saavat sen tehdä jos ehtivät ensin. ;)

Tuo Vittanan maalista on toistaiseksi aika rajoittunut, mutta kuulemma yrittävät laajentaa sitä. Olisi tosiaan hienoa jos saisivat jonkin Afrikan maan sinne mukaan.