News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2010-08-09Osassa UK Sairaaloissa Vain 1/10 Syntyneestä Lapsesta Valkoinen Britti

Started by Missra, 09.08.2010, 13:11:16

Previous topic - Next topic

Aschenisto

Yhteiskunta koostuu ihmisistä:

Muutaman kymmenen vuoden päästä Isossa-Britanniassa on taikauskoa, nepotismia, korruptiota, teokratiaa, vallankumouksia, ählämsählän allah abrar älämölöö ja AK-47:n pauketta...

Ilmeisesti poliitikot oppii kantapään kautta asiat...

Tasoau

Kyse on äideistä, ei lapsista. Lapsista vielä pienempi osa. Kaikkien isä ei ole valkoinen britti.

"" Across all of England's 150 NHS Trusts there were 652,638 deliveries last year, around six out of ten of them to women who called themselves white British. ""
Koko maan keskiarvo n 60%.

Oluttikka

Quote from: Aschenisto on 09.08.2010, 16:53:56
Yhteiskunta koostuu ihmisistä:

Muutaman kymmenen vuoden päästä Isossa-Britanniassa on taikauskoa, nepotismia, korruptiota, teokratiaa, vallankumouksia, ählämsählän allah abrar älämölöö ja AK-47:n pauketta...

Ilmeisesti poliitikot oppii kantapään kautta asiat...

Taikauskoa siellä on jo nyt.
Today Islam is the second largest religion in all four countries of the UK with some estimates suggesting a total Muslim population of 2.4 million,[2] due, in part, to immigration from former colonies from the 1950s.[3] The growing numbers of Muslims has resulted in the establishment of more than 1500 mosques[4] of which about 50-60% are affiliated with the Deobandi school of thought.[5]
http://en.wikipedia.org/wiki/Islam_in_the_United_Kingdom

Poliitikot, jotka saaren tuhoavat eivät taida olla itse näkemässä tekojensa seurauksia, kun se aika koittaa.

Micke

4 prosenttia Pakistanilaisia, minulla on naapuristossa Pakistanilaisia ja vaikka he ovat hyvin koulutettuja niin naiset ovat silti liikkuvia telttoja ja ne ihmiset eivät edes tervehdi takaisin. (rasismia?)
Voisin kuvitella miten mukavaa olisi jos he olisivat huonosti koulutettuja.

Olen kyllä jossain vaiheessa keskustellut miesten kanssa ja on kyllä jäänyt semmonen kuva niistä että he ovat täällä vaan koska on taloudellisesti enemmän mahdollisuuksia - kulttuuri ja Suomalaiset ovat sitten eri asia.

Sarvikuono

En koskaan tykännyt Englannista. Totta puhuen siitä voi tulla tulevaisuudessa jonkinlainen extreme-matkakohde. Onneksi ne aikovat vielä hankkiutua eroon ydinaseistaan joten oikeastaan mitään arvokasta ei tulla menettämään.
And that after this is accomplished, and the brave new world begins
When all men are paid for existing and no man must pay for his sins

Oluttikka

Quote from: Sarvikuono on 09.08.2010, 18:40:13
En koskaan tykännyt Englannista. Totta puhuen siitä voi tulla tulevaisuudessa jonkinlainen extreme-matkakohde. Onneksi ne aikovat vielä hankkiutua eroon ydinaseistaan joten oikeastaan mitään arvokasta ei tulla menettämään.

Tarkoitatko sellaista seikkailujen saarta? "viikon matka anarkiaan, näe ja koe itse."
"selviätkö sinä elävä takaisin?"

Aikanaan yksi maailman mahtavimmista valtioista tuhosi itse itsensä sisältä käsin.
Eräskin itävaltalainen ajattelija riemastuisi jos tietäisi Lontoon nykytilanteen. Samaisella kaverilla oli pakkomielle Lontoon tuhoamisesta.

Reich

White flight kukoistaa. Kantaväestö menee muihin sairaaloihin. Taitaa kantaväestön lääkäritkin mennä muualle töihin.
"Me ei tosiaan olla ainoastaan pala Eurooppaa,
vaan jotain kaunista, jota ei koskaan myydä saa."

Toni Stenström

Quote from: Oluttikka on 09.08.2010, 18:45:43
Quote from: Sarvikuono on 09.08.2010, 18:40:13

Tarkoitatko sellaista seikkailujen saarta? "viikon matka anarkiaan, näe ja koe itse."
"selviätkö sinä elävä takaisin?"

Aikanaan yksi maailman mahtavimmista valtioista tuhosi itse itsensä sisältä käsin.
Eräskin itävaltalainen ajattelija riemastuisi jos tietäisi Lontoon nykytilanteen. Samaisella kaverilla oli pakkomielle Lontoon tuhoamisesta.

Luulenpa että kys. taidemaalari ei tosin riemastuisi siitä, että samaa kehitystä on odotettavissa hänen omilla kotikulmillaankin.