News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Omasta tahdostaan HIV:n hankkineiden hoito veronmaksajien rahoilla

Started by JM-K, 20.07.2010, 13:03:14

Previous topic - Next topic

Lord Liberty

Hetki jolloin poliitikko sanoo että "Suomi tarvitsee lapsia" on yksi harvoista hetkistä jolloin poliitikko puhuu totta. Suomi tarvitsee lapsia mutta suomalaiset eivät.
http://pasi.blogit.uusisuomi.fi/2009/12/31/tarvitseeko-suomi-lapsia-tai-maahanmuuttajia/
Demokratia on sitä että jokainen saa mitä enemmistö tilaa. Markkinatalous on sitä että jokainen saa mitä itse tilaa

VeePee

Mitä tarkoittaa "ilman omaa haluaan"?
[/quote]

Raskaus ei ala tai se päättyy kesken vaikka miten lasta yrittäisi. Aikamoinen tragedia kyseisille ihmisille, kun ei pysty toteuttamaan sitä geeneihin ohjelmoitua ainoaa syytä miksi yleensä itse on olemassa.

Lodi

Quote from: Vapaa Umpihanki on 02.08.2010, 14:32:03
Quote from: Lodi on 31.07.2010, 23:14:30
Korjaan: Yli kuudesosa lapsettomista pareista on sitä ilman omaa haluaan.

Mitä tarkoittaa "ilman omaa haluaan"?

No sitä, että jos Suomessa on "x" kpl lapsettomia heteropareja, niin näistä "x/6" kpl kuitenkin haluaisi lapsia, mutta eivät niitä syystä tai toisesta saa.

Tämä siis VeePeen hyvän vastauksen täydennykseksi.  ;)
Toivottavasti tämä ei lisää rasismia Suomessa !

Lodi

Quote from: Vapaa Umpihanki on 04.08.2010, 15:10:25
Quote from: VeePee on 02.08.2010, 18:08:42
Raskaus ei ala tai se päättyy kesken vaikka miten lasta yrittäisi. Aikamoinen tragedia kyseisille ihmisille, kun ei pysty toteuttamaan sitä geeneihin ohjelmoitua ainoaa syytä miksi yleensä itse on olemassa.

Mietin vain sitä, kuinka paljon tuosta kuudesosasta on niitä, jotka eivät saa lasta juuri niillä haluamillaan kriteereillä eli "minä haluan lapsen juuri tässä elämäntilanteessa juuri tämän miehen kanssa ja juuri tällaisilla työmarkkina-ehdoilla eli juuri niin kuin itse haluan".

Ei tuollaista nyt jaksa tragediaksi kutsua.

Nyt ei aukea tuollainen logiikka. Umpihangessa kynnetään.  :D
Toivottavasti tämä ei lisää rasismia Suomessa !