News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Muutoksen tila - keskitysketju

Started by Miniluv, 28.07.2010, 16:38:55

Previous topic - Next topic

Ano Nyymi

Quote from: Lemmy on 26.08.2010, 21:51:08
Quote from: Kalevi Soilander on 23.08.2010, 09:34:46
Minä kun juuri ajattelin, että päästäisiin mainostamaan, että joku lupaa syödä hatullisen paskaa jos Muutos saa kansanedustajan.

Minä voin tarjota hatun.

Ja minä suolan  ;D

Ernst

Minä kun juuri ajattelin, että päästäisiin mainostamaan, että joku lupaa syödä hatullisen paskaa jos Muutos saa kansanedustajan.

Minä voin tarjota hatun.

Minä tarjoan tuohon käyttöön ison! hatun!
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Lemmy

- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Iloveallpeople

Quote from: JoKaGO on 26.08.2010, 17:30:22
Quote from: Iloveallpeople on 26.08.2010, 15:57:41
No paljonko niitä kortteja on kerätty tuon 5311 jälkeen? Jos ne palauttaisi ensin ja katsoisi sitten tarvitseeko senkin jälkeen vielä jotain kerätä.

Ymmärsin, että tällainen tarkastajan työn helpottaminen on koko ajan menossa, eli kannattajakortteja on kerätty tuon 5311:n jälkeenkin ja kerätään edelleen. Paljonko on potti, en tiedä, mutta se ei kai ole kovin oleellista. Tuo 5311 korttiakin kestää öpaut 7% hylsyasteen, mikä on melkein tuplamäärä verrattuna siihen verrokkiimme, Piraatteihin.

No jos veisi nyt ensin ne, jotka on kerätty kesäkuun 17. päivän jälkeen, kun nyt siellä ministeriössä heppu selvittelee niitä vaikeampia tapauksia (Soilanderin tekstistä selviää, että sinne ei ole viety ensimmäisen korttisatsin jälkeen täydennyksiä tai täydennystä on viety alle 89 korttia). Jos on vaikka 200 korttia kerätty tuon 17.6. jälkeen, niin kyllähän niistä varmaan noin 150 olisi sellaisia nopeasti tarkastettavia. Niitä 150 helppoa tapausta kun tyyppi selvittelisi, niin sillä aikaa voisi kerätä ne loput tällä uudella keräyksellä. Kyllähän se jonkun verran nopeuttaisi puolueeksi pääsemistä.
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

JoKaGO

En haluaisi maalailla piruja seinälle, mutta OM:n heppuhan on saanut kulumaan puolitoista kuukautta "selviin tapauksiin", ja nyt on vielä aikaa samanverran näihin epäselviin tapauksiin, ennenkuin selvien tapausten kasasta alkavat ensimmäiset kortit "happanemaan". Onko tässä jotain salaliittoa taas kerran takana?
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Martti Munne

Quote from: JoKaGO on 27.08.2010, 11:03:25

OM:ssä näitä on laskenut 1 henkilö, joka vietti tällä välillä kesäloman. Eli lomaillut varmaan 4-5 viikoa ja laskenut 2 viikkoa. No worries IMO.
"Kaupungit oppivat korkeiden muurien ja sotalaivojen rakentamisen vihollisiltaan, eivät ystäviltään. Tämä opetus pelastaa heidän lapsensa, kotinsa ja omaisuutensa."

Aristofanes (n. 446 – n. 386 eKr.)

desperaato

selvien tapausten kasasta alkavat ensimmäiset kortit "happanemaan"

Eikö happaneminen pysähdy siihen kun kortit on OM:ssä?

Hämeenlinnan Oraakkeli

En haluaisi maalailla piruja seinälle, mutta OM:n heppuhan on saanut kulumaan puolitoista kuukautta "selviin tapauksiin", ja nyt on vielä aikaa samanverran näihin epäselviin tapauksiin, ennenkuin selvien tapausten kasasta alkavat ensimmäiset kortit "happanemaan". Onko tässä jotain salaliittoa taas kerran takana?

Eikös myös laskemisen lisäksi tarkasteta tietoja että henkilö on edes olemassa.
Ja jossakin vaiheessa näistä tiedoista tehdään kortisto joka on kaikkien luettavissa.
Ei tuo 4700 korttia nyt niin kauhean hitaasti ole mennyt.

dothefake

Oikeampi termi on korttien tarkistaminen, nimenomaan seulotaan
mahdollisia tekaistuja henkilöllisyyksiä pois, eihän esim. kerääjällä
ole mitään keinoa varmistaa, että annetut tiedot ovat tosia.

Tiedot eivät tule yleiseen jakoon esim. nettii, mutta niitä voi
tietääkseni käydä ihmettelemäsä OM:ssä.

Siellä sitten Timon popliinitakkiset etsivät penkovat esiin
puolueen vihollisia ja palkkaavat Sofie Oksasen tekemään puhdistuksia.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

kaivanto

Quote from: dothefake on 27.08.2010, 12:18:18

Ei Sohvi mitään puhdista. Kyllä se on se Viljasen Ritva siivouspartionjohtajana.  8)

IDA

Quote from: dothefake on 27.08.2010, 12:18:18

Jos Soinista on kysymys, niin ainakin itse osaan luontevasti pakoilla Sofi Oksasta, joten tarvitse edes maastoutua ;)

Iloveallpeople

QuoteYllätysnimi mukaan Muutos 2011:n puheenjohtajakisaan

Hommaforumilla käydyn keskustelun tason takia Muutos 2011 ry:n puheenjohtajan paikan jättäneen Juha Mäki-Ketelän seuraajaksi pyrkii jo useita varteenotettavia ehdokkaita, mutta Helsingin ei-toivotuimmaksi naapuriksi vuonna 2003 äänestetty Jyrki Saivare kertoo varanneensa kyseisen viran itselleen.

"Voihan ne jäsenet jotain sekundapaskaakin äänestää, mutta kyllä mä jaksan ärsyttää kenet tahansa sairaslomalle", Saivare kertoo itsevarmana. "Mitä enemmän mulla on kilpailijoita vastassa, sitä enemmän mulla on luusereita jyrättävänä."
...

Kauppalehti/blogit
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

Dark Serenity

Quote from: Ano Nyymi on 26.08.2010, 21:52:03

Minä voin tarjota hatun.

Ja minä suolan  ;D

Mä voin hoitaa sitten loput.
Murmur

Nissemand

Loppujen lopuksi on aivan sama mätetäänkö housuihin peetä lapiolla vai lusikalla. "Die Hosen voll" tulee olemaan kummassakin tapauksessa lopputulos.
-akez

Antti Tulonen

Quote from: Nissemand on 28.08.2010, 15:14:42
Kuka on Jyrki Saivare?

En tiedä, mutta Jiri Keronen on nyt Muutos 2011:n uusi puheenjohtaja. Äänestys meni tiukille Kerosen ja Leinon kesken.

SkaSkin

Tais tulla lopullinen lähete politiikan marginaaliin.

Sääli.
Iso, kalju ja tatuoitu. Homma etenee.

Rautasormus

Quote from: dothefake on 26.08.2010, 15:24:21
Niin tai näin, kyllä
mahdollisesti puuttuvat kortit kerätään yhdessä viikonlopussa, eihän nyt
ole edes niin kova pakkanen.

Tuosta en olisi niinkään varma, osa entisistä kortinkerääjistä on aika kyrpiintyneessä tilassa.
Seitsemänkymmenen jäsenen osallistuminen puheenjohtajan valitsemiseen kertoo kans paljon.

FadeAway

Muutos 2011 ry valitsi tänään 28.8.2010 uudeksi puheenjohtajakseen turkulaisen Jiri Kerosen. Olen asiasta enemmän kuin mielissäni. Hieman kulunutta sanontaa mukaillen (suora) demokratia voitti.

Tunnen Jirin henkilökohtaisesti ja uskon, että hänen johtamansa hallitus pystyy vastaamaan noihin esittämiini yksinkertaisiin kysymyksiin.

Mikäli ei pysty, katson olevani pakotettu aloittamaan yhdistyslain ja yhdistyksen sääntöjen mukaisen menettelyn, jonka tarkoituksena on nykyisen hallituksen erottaminen ja korvaaminen uudella. Tähän minulla yhdistyksen jäsenenä on luonnollisesti oikeus. Koko yhdistyksen perustajana minulla on siihen suoranainen velvollisuus.

http://juhamakiketela.info/tiedotteita/vaaliehdokkuudestani.html

On paljon vaikeampi purkaa syntynyttä ongelmaa, kuin ennaltaehkäistä se.

mikkoellila

Quote from: FadeAway on 28.08.2010, 19:03:06
QuoteTunnen Jirin henkilökohtaisesti ja uskon, että hänen johtamansa hallitus pystyy vastaamaan noihin esittämiini yksinkertaisiin kysymyksiin.

Mikäli ei pysty, katson olevani pakotettu aloittamaan yhdistyslain ja yhdistyksen sääntöjen mukaisen menettelyn, jonka tarkoituksena on nykyisen hallituksen erottaminen ja korvaaminen uudella. Tähän minulla yhdistyksen jäsenenä on luonnollisesti oikeus. Koko yhdistyksen perustajana minulla on siihen suoranainen velvollisuus.

katson olevani pakotettu aloittamaan yhdistyslain ja yhdistyksen sääntöjen mukaisen menettelyn, jonka tarkoituksena on nykyisen hallituksen erottaminen ja korvaaminen uudella

Mopo on pahasti karannut käsistä.

Taitaa olla promillet liian korkealla?
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

mikkostadista

Eipä näkynyt Juhaa tänään Salossa. Olisi ollut oivallinen paikka esittää kysymyksiä ja saada vastauksia, sekä "puhdistaa ilmaa".

K-M Halkola

Huoh...mikä mopo? On jo tovin keulinut siihen malliin, että en antaisi ajaa edes potkukelkalla, en edes sulan maan aikana....

ihminen

Quote from: mikkostadista on 28.08.2010, 21:05:59
Eipä näkynyt Juhaa tänään Salossa. Olisi ollut oivallinen paikka esittää kysymyksiä ja saada vastauksia, sekä "puhdistaa ilmaa".

Niin, ihmettelee vaan että "edustamansa linjan" voitto oli täpärällä mutta ei vaivautunut paikan päälle itse äänestämään sen puolesta. No eihän herra äänestä muissakaan vaaleissa.

Internetin välityksellä politikointi kun on helpompaa ja ei tarvitse kohdata ikäviä ihmisiä kasvokkain...

Mika.H

Quote from: mikkoellila on 28.08.2010, 19:04:48

katson olevani pakotettu aloittamaan yhdistyslain ja yhdistyksen sääntöjen mukaisen menettelyn, jonka tarkoituksena on nykyisen hallituksen erottaminen ja korvaaminen uudella

Ihan noin mielenkiinnon vuoksi minua ihmetyttää miten tuo olisi juridisesti edes mahdollista?

Hallitus ei ole vastannut yhdistyksen jäsenen sähköpostikyselyyn ja siksi pitäisi hallitus vaihtaa? Nopeasti ajateltuna on aika haasteellinen tehtävä.

Jonkun pitäisi nyt viheltää peli hetkeksi poikki.
Pieni pöytä, pari tuolia ja pullo (pieni) viinaa olisi nyt paikallaan. Ja ILMAN nettiyhteyttä..;)
Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

kantakaupunkilainen

QuoteTunnen Jirin henkilökohtaisesti ja uskon, että hänen johtamansa hallitus pystyy vastaamaan noihin esittämiini yksinkertaisiin kysymyksiin.

Hullu se on.
War
Ikäluokkansa palomies

matti

Quote from: Mika.H on 29.08.2010, 12:08:42

Ihan noin mielenkiinnon vuoksi minua ihmetyttää miten tuo olisi juridisesti edes mahdollista?

Hallitus ei ole vastannut yhdistyksen jäsenen sähköpostikyselyyn ja siksi pitäisi hallitus vaihtaa? Nopeasti ajateltuna on aika haasteellinen tehtävä.

Jonkun pitäisi nyt viheltää peli hetkeksi poikki.
Pieni pöytä, pari tuolia ja pullo (pieni) viinaa olisi nyt paikallaan. Ja ILMAN nettiyhteyttä..;)

Yleensä yhdistyksen säännöissä on pykälä, joka mahdollistaa yhdistyksen ylimääräisen kokouksen pitämisen ilman hallituksen esitystä. Tämä siksi, että jos hallitus ei nauti jäsenistön luottamusta, se voidaan vaihtaa. Näin Muutoksen säännöt:

Quote7 YHDISTYKSEN KOKOUSTEN AIKA JA KOOLLEKUTSUMINEN
Yhdistyksen on pidettävä joka vuosi kaksi sääntömääräistä kokousta: kevätkokous maaliskuussa ja syyskokous marraskuussa.

Yhdistyksen kokous on päätösvaltainen, kun se on sääntöjen mukaan koolle kutsuttu.

Ylimääräinen  kokous  on  pidettävä  milloin  yhdistyksen  kokous  itse  tai  yhdistyksen  hallitus  niin päättää tai vähintään yksi kymmenesosa (1/10) yhdistyksen äänivaltaisista jäsenistä sitä kirjallisesti erityisesti  ilmoitetun  asian  käsittelyä  varten  pyytää.  Kokous  on  pidettävä  kuukauden  kuluessa
päätöksestä tai siitä, kun käsittelyä vaativat jäsenet vaatimuksensa ilmoittivat.

Mika.H

Quote from: matti on 29.08.2010, 12:16:03
Ylimääräinen  kokous  on  pidettävä  milloin  yhdistyksen  kokous  itse  tai  yhdistyksen  hallitus  niin päättää tai vähintään yksi kymmenesosa (1/10) yhdistyksen äänivaltaisista jäsenistä sitä kirjallisesti erityisesti  ilmoitetun  asian  käsittelyä  varten  pyytää.  Kokous  on  pidettävä  kuukauden  kuluessa
päätöksestä tai siitä, kun käsittelyä vaativat jäsenet vaatimuksensa ilmoittivat.

juu tuo 10% systeemi on laissa. ajattelin vain, että yksittäinen jäsen ei tuota saa aikaiseksi. tietysti jäsenistön ENEMMISTÖLLÄ saadaan aikaiseksi mitä tahansa. pelkkä kokoushan ei nyt vielä välttämättä mitään vaihda jos nykyhallituksella on kannatusta jäsenistön keskuudessa.

ps. vanhoina hyvinä aikoina tuo 10% oli tärkeä luku kun firmoja nurkattiin... kaikkea kivaa sai tuolla aikaiseksi... mm erityistilintarkastuksen ja sen sellaista...
Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

ihminen

Muutos 2011 ry valitsi tänään 28.8.2010 uudeksi puheenjohtajakseen turkulaisen Jiri Kerosen. Olen asiasta enemmän kuin mielissäni. Hieman kulunutta sanontaa mukaillen (suora) demokratia voitti.

Tunnen Jirin henkilökohtaisesti ja uskon, että hänen johtamansa hallitus pystyy vastaamaan noihin esittämiini yksinkertaisiin kysymyksiin.

Koskahan tämä sitten tapahtuu?

Tällä saadaan varmasti roppakaupalla lisää uskottavuutta kohta uudelle puolueelle.

Onko mahdollisuus siihen että se 10% yhdistyksen äänivaltaisista jäsenistä haluaa tätä?

No ei auta kuin odotella.

Tämän episodin jälkeen onkin varmaan vuorossa sitten jonkinlainen kausti oikeudesta muutoksen nettisivuihin. Kyllä näillä toimenpiteillä alkaa se dieselverokeskustelukin kuulostamaan kivemmalta kuin se että pitäisi äänestää Muutosta. Rasismin leima väistyy pellen leiman tieltä.

Sanglier

Quote from: Vapaa Umpihanki on 29.08.2010, 13:53:33
Quote from: kantakaupunkilainen on 29.08.2010, 12:15:26
Hullu se on.

Osoita Suomesta yksikin tyyppi, joka olisi tekijänä JA ajattelijana yhtä pitkällä kuin Mäki-Ketelä.

Väinö Kuisma? (*) Ainakin operaatioita on käynnistelty ja johdettu siihen malliin epäjuhalaisia demokratian vihollisia vastaan että huhhuijaa. Ja tiedotus toki vihamielisellä foorumilla.

Tuosta menosta ei puutu tosiaankaan muuta kuin Monacon ruhtinasperhe, mutta eiköhän senkin numero löydy Juhan kännykästä. Samoin kuin ne 30 tarvittua uskollista joiden avulla oma talo pidetään palamassa.

(*)Tarkemmin ajateltuna samaa kaliiberia löytyy myös Abdullah Tammen kaavun alta.

L. Brander

Quote from: Mika.H on 29.08.2010, 12:21:08
ps. vanhoina hyvinä aikoina tuo 10% oli tärkeä luku kun firmoja nurkattiin... kaikkea kivaa sai tuolla aikaiseksi... mm erityistilintarkastuksen ja sen sellaista...

Joo, siksi kai puhuttiin myös "kiusantekokynnyksestä" tai "rahastusosuudesta". ;D

LB
Dystooppinen salamasota

Klementti

Toivottavasti uuden puheenjohtajan myötä saadaan edes jonkinlaista jatkuvuuden tunnetta epävarmuuden sijaan Muutokselle. Aiemmin kun kävi hommassa, niin entinen puheenjohtaja tuntui roikkuvan päivätolkulla lörpöttelemässä Muutoksen ulkopuolisten kanssa jonninjoutavia. Useaan kertaan hän oli laittamassa hanskoja naulaan ja kiukuttelemassa lapsenomaisesti omien jyrkkienkin mielipiteiden hyväksynnän puolesta. Hänen kyvyttömyytensä delegoida tehtäviä muille tuli myös usein esiin, vai oliko esteenä jatkuva myyrien pelko.

Nyt kun hän on eronnut ja halunnut mitätöidä oman työnsä, niin voisi edes yrittää ymmärtää niitä, jotka ovat puurtaneet ilman mölyä Muutoksen eteen. Me muut emme halua toimia tuuliviirin tavoin ja haluamme jatkaa työtämme sen Muutoksen eteen jonka vuoksi se synnytettiin. Entisen itse eronneen puheenjohtajan on enään turha öyhöttää katkeruuden omaisesti Muutoksen väkeä vastaan, vaan perustaa uusi puolue omien mielipiteidensä ajamiseksi.