News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Tiedote: En jatka Muutos 2011 ry:n puheenjohtajana enkä hallituksen jäsenenä.

Started by JM-K, 22.07.2010, 15:23:46

Previous topic - Next topic

JM-K

Asiaa tarkoin ja perusteellisesti harkittuani olen tänään anonut eroa Muutos 2011 ry:n puheenjohtajan tehtävästä. Samalla anoin eroa myös yhdistyksen hallituksesta. Pyysin yhdistyksen hallitukselta, että molemmat erot astuvat voimaan välittömästi.

Jatkan toimintaani Muutos 2011:ssä tavallisena rivijäsenenä.

Selvennän päätökseni taustoja joskus myöhemmin kotisivuillani osoitteessa juhamakiketela.info (kunhan tässä puutarhahommilta kerkiän).

Otan samassa yhteydessä kantaa myös mahdolliseen vaaliehdokkuuteeni kevään 2011 eduskuntavaaleissa.

Asiaan ei liity mitään sen suurempaa dramatiikkaa.

Miniluv

QuoteJuha Mäki-Ketelä eroaa puheenjohtajuudesta

Yhdistystä perustettaessa Muutos 2011:n puheenjohtajaksi nimitetty Juha Mäki-Ketelä on pyytänyt eroa tehtävästään.

Juha on tehnyt paljon raskasta työtä puoluehankkeen käyntiin saattamiseksi. Jos hän nyt kokee, että hän pystyy jatkossa paremmin tuomaan esille hänelle tärkeitä asioita puolueen rivijäsenenä, sitä tahtoa on kunnioitettava.

Seuraava puheenjohtaja valitaan suoran demokratian parhaiden periaatteiden mukaisesti
jäsenäänestyksessä yhdistyksen ylimääräisessä kokouksessa. Kokous pidetään myöhemmin
ilmoitettavassa paikassa noin kuukauden sisällä.

Ne henkilöt, jotka haluavat puheenjohtajaksi, voivat ilmoittautua sihteerille. Ilmoittautumisia odotetaan heinäkuun loppuun mennessä.

Toivottavasti puheenjohtajavaaliin tulee tarjolle paljon ehdokkaita, jotka tuovat selkeästi esille sen, miten ja mihin suuntaan Muutosta on heidän mielestään jatkossa johdettava.

Tapio Äyräväinen

sihteeri ja taloudenhoitaja
Muutos 2011 ry – Förändring 2011 rf
[email protected]
www.muutos2011.fi

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

JM-K

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

JM-K

Minusta on viime päivinä alkanut vahvasti tuntua siltä, että olen sanottavani tällä foorumilla sanonut. Olen tainnut sanoa jo vähän turhankin moneen kertaan.

Ne, jotka ajatuksiani ymmärtävät, ovat jo ymmärtäneet.

Ne, jotka eivät niitä ymmärrä, eivät mitä suurimmalla todennäköisyydellä ymmärrä niitä jatkossakaan, vaikka niitä kuinka täällä toistelisin.

Ihmisellä on vain yksi elämä. En viitsi käyttää sitä hakkaamalla päätäni seinään. Käytän sen mieluiten johonkin, jolla on tarkoitus, tavoite ja merkitys.

Tämän kirjoitettuani deletoin käyttäjätunnukseni tälle foorumille. Mikäli tänne vielä sen jälkeen ilmestyy nimissäni kirjoitettuja kirjoituksia, niin minä en ole niitä kirjoittanut.

Ilmoittelen päätöksestäni eduskuntavaaliehdokkuuden suhteen kotisivuillani www.juhamakiketela.info sitten, kun jotain ilmoitettavaa on.

Mukavaa kesänjatkoa ja muutenkin kaikille minun puolestani.

Mikäli sinulla on minulle jotain järkevää asiaa, laita meiliä osoitteeseen [email protected]. Jos ei ole, niin säästä minulta postisi deletoimisen vaiva.