News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Hommakerho Pori

Started by Jari Leino, 18.07.2010, 11:39:38

Previous topic - Next topic

Jari Leino

Jazz-Porissa voi ihailla muutospaitaisia ihmisiä ke 21.7.2010 Suomi Areenan -keskustelutilaisuuksissa:

Puuvillan puisto: 13:00-14:15 Mamut, me ja media - kuka vie maahanmuuttokeskustelua?
Raatihuoneen puisto: 16:00-17:30 Puolueiden puheenjohtajien eduskuntavaalitentti

Ja noiden välissä seikkaillaan todennäköisesti Porin keskustan kävelykadun Kansalaistorilla.

Jos satut olemaan jatseilla niin soittele 0400 739307.

Henrik Heino

Vaikuttaapa tämä lanka hiljaiselta. Eikö Porissa ole muita hompansseja kuin minä? No nyt kun kesä lähestyy ja peräkammarista jaksaa taas uloskin lähteä, niin voisi olla hyvä koittaa järjestää jotain tapaamista. Löytyykö vapaaehtoisia?

Teemu Lahtinen

Nyt pukkaisin Helsingin kerhon ekskursiota Poriin. Paikalla ke ja to-iltoina. Oisko keskiviikkona Hommakerhoa Porissa?

Henrik Heino

Quote from: Teemu Lahtinen on 15.07.2013, 23:01:15
Nyt pukkaisin Helsingin kerhon ekskursiota Poriin. Paikalla ke ja to-iltoina. Oisko keskiviikkona Hommakerhoa Porissa?

Eli nyt 17.7.? Minua ainakin kiinnostaisi. Pitääpä kysellä tutuilta löytyykö muita kiinnostuneita. Aikataulunkin puolesta sopisi.

Teemu Lahtinen

Teemu Lahtinen

Poriin laskeuduttu. Mitäs huomiseks keksittäis?

Henrik Heino

Quote from: Teemu Lahtinen on 16.07.2013, 20:57:27

Se on kyllä hyvä kysymys. Olen itse muuttanut Poriin vasta vähän aikaa sitten Tampereelta, joten en paljoakaan tiedä paikkoja täällä. Onko teitä helsinkiläisiä paljon? Jos ei muuta keksi, niin kai sitä voisi ensin jossain tavata ja mennä sitten vaikka johonkin terassille istumaan tms.

Teemu Lahtinen

Quote from: Henrik Heino on 16.07.2013, 23:09:05
Quote from: Teemu Lahtinen on 16.07.2013, 20:57:27

Se on kyllä hyvä kysymys. Olen itse muuttanut Poriin vasta vähän aikaa sitten Tampereelta, joten en paljoakaan tiedä paikkoja täällä. Onko teitä helsinkiläisiä paljon? Jos ei muuta keksi, niin kai sitä voisi ensin jossain tavata ja mennä sitten vaikka johonkin terassille istumaan tms.

Tässähän meillläon oiva suunnitelma! Meitä on täällä puolisen kymmentä. Tuossa päiväsaikaanollaan Areenakojulla, mutta illemmaksi voisi sopia jonkun tarkemman ajan ja paikan. Pitää vähän koordinoida noiden muidenkin kanssa vielä.

Henrik Heino

Mulla on aika paljon hommia tässä päiväsaikaan, mutta katsotaan sitten illemmalla. Pistän vaikka privalla yhteystietoni mistä minut saa nopeiten kiinni tarvittaessa.

Henrik Heino

Puuh, vähän kiireiseltä tuntuu. Pitäisi syödäkin vielä. Mutta jos nyt olette jossain tuolla Porin melskeessä menossa, niin saapi ilmoiteilla. Tarkkailen lankaa.