News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Hommakerho Mikkeliin

Started by TPFIN, 05.03.2009, 20:16:53

Previous topic - Next topic

TPFIN

Moro,

Onkos Mikkelissä innokkaita nuivia laittamaan hommaa nousuun päämajakaupungissakin, vaikka kokoontumisen merkeissä??

lmoitelkaa itsestänne tässä ketjussa ja laittakaa ehdotuksia että missä ja milloin.
Toivottavasti Mikkelissä muitakin nuivia on kuin miä, tai ei hyvi mee täälläkää  ;D
Waiting commands.

Jarkko Sandell

Minä kierrän ympäri keskistä ja eteläistä Savoa, joten olen kiinnostunut osallistumaan.

Meiliä voi laittaa osoitteeseen:

[email protected]

IRONMAN

Mikkelin hommakerho kokoontuu rantakylän pelimannissa aina lauantaisin
klo:14.00-->. Tervetuloa.
Sama hymy jatkutkunut jo 10vuotta turuilla ja toreilla ympäri webin. Yritäppä pysäyttää se.

Kami

Työhä sällejä ootte.
Kaatukaa, oi kaikkivallat/näyttäkää, on teissä miestä/kapinoikaa kerran edes/uinumatta virran mukaan/menkää syyttäjäinne eteen/kerran silmät avoimina/myöntäkää se todeksi/ on valikoitu valheet vaan

CMX - Kansalaiset

Jarkko Sandell

Mulla on kauppa auki kahteen asti joka lauantai, mutta sen jälkeen. Onko jotain kontaktihenkilöä? Laittaa vaan rohkeasti postia taikka yksityisviestiä. Ettei tarvitse lähteä sokkona. Mulla on kuitenkin ajomatkaa Varkaudesta 120 km.

TPFIN

Tähän ketjuun voi ehdottaa muitakin aikoja, kuin tuo lauantaina kello 2. Pidetään keskustelu asiasta tässä threadissa, niin että kaikki näkevät ja voivat osallistua päätöksentekoon. Alustavana kontaktihenkilönä toimin minä. Linkki pelimannin sivuille: http://www.pelimannipub.com/1.html

Minulle voi lähettää yksityisviestiä asiasta, jos on tarvetta, ja mieluiten vastaankin niihin yksityisviestillä.
Waiting commands.

NuivaBlondi

Saatanpa vaikka tulla pyörähtämäänkin. Kertokaapa tässä threadissa muutaman ekan kerran jälkeen mitä sakkia siellä pyörii. Kotikaupunkini tuntien siellä saattaa myös olla ns. ei-toivottuja nazzerazzeja. Niiden kanssa en halua olla missään tekemisissä.

Nuiva, nuivempi, nuivin.

Kami

Mikkelin hommailijat, nyt on homma koetuksella, sillä kun tuossa hirmu habatreenin jälkeen onnellisena kävelin salilta pihalle, mitä näinkään ilmoitustaululla?!

Punkkua ja politiikkaa - Anni Sinnemäen seurassa. Puhetta on maahanmuutosta ja sitten rasismista. Black outissa. Ei ollut vhm-kieltoa, ellei pienellä präntillä. Olin niin tyrmistynyt kiihottunut etten tajunnut päivää katsoa ylös.
Kaatukaa, oi kaikkivallat/näyttäkää, on teissä miestä/kapinoikaa kerran edes/uinumatta virran mukaan/menkää syyttäjäinne eteen/kerran silmät avoimina/myöntäkää se todeksi/ on valikoitu valheet vaan

CMX - Kansalaiset

NuivaBlondi

Black outissa? Ei perkele :)
Nuiva, nuivempi, nuivin.

TPFIN

Ensimmäinen kokous pidetty osaan otto oli aika vaisu, mutta onneksi tärkeimmät asiat saatiin päätettyä mm. kerhon nimi, seuraavan kokouksen ajankohta sekä kerhon muu toiminta.
Kerhon nimi: Homma Päämajakerho
Seuraava kokous: Lauantaina 21.3 klo:17.30
TERVETULOA

Lauantain 28.3.09 kokous peruttu! Viimeksi kokouksessa oli kolme osaanottajaa, joten jatkossa lisää kaivattaisiin!
Waiting commands.

TPFIN

Muistuttaisin kerhon olemassaolosta...

Lauantain 11.4.09 on peruttu pääsiäisen takia. Viimeviikkoinen kokous meni todella hyvin, osanottajia oli jo jopa neljä!

Waiting commands.

Kami

Minkä ihmeen takia Rantakylässä?

CMX - Kansalaiset

TPFIN

Quote from: Kami on 03.04.2009, 14:03:12
Minkä ihmeen takia Rantakylässä?

Mitä sitten ehdotat ja mikäs Rantakylässä on vikana?
Waiting commands.

Simo Lipsanen

Mites on, kokoontuuko Mikkelin pään Hommakerho enää ja onko paikkana vielä tuo Pelimanni?

Taavitsainen

Jaa kuinka? Ettäkö mikkelissä hommakerho?
Do tell moar moar moar :p

Eli joo asun itse tällä hetkellä mikkelissä ja luppoaikaa on riittämiin paitsi viikonloppuisin, ne menee toistaiseksi töissä.
Voisihan tuota käydä poikkeamassa joku kerta :p
Polta sillat jotka jätät taaksesi, sillä et voi koskaan tietää kuka voi seurata perässäsi.

Simo Lipsanen

Hienoa että muitakin kiinnostuneita on. Ketju on kuitenkin aloitettu jo yli vuosi sitten joten mietin, että olisiko aika pistää kokoon uusi Hommakerho? Itteäni ainakin kiinnostaisi ja kokoontuisin kyllä mieluummin jossain lähempänä keskustaa, jolloin enemmänkin porukkaa saattaisi tulla.

Taavitsainen

Huonohan sitä tietty on keskustasta kauheasti sivuun lähteä pitämään, tosin jos joku paikka muualta kuin keskustasta pitäisi valita niin se ois huvikumpu otavasta :D
Oikein siisti mukava rauhaisa paikka.
Polta sillat jotka jätät taaksesi, sillä et voi koskaan tietää kuka voi seurata perässäsi.

Simo Lipsanen

No perkeles, pistetään pystyyn siis. Simo ehdottaa jotain keskustan baareista tai jos ei baareista niin kahviloista kokoontumispaikaksi. Päiväksi varmaan parasta iskeä viikonloppu töiden takia. Muita ehdotuksia?

Taavitsainen

Päämajakin saattas olla ihan sopiva paikka olemukseltaan, oisko mitä?
Pelimanni on vähän turha räkä paikka minusta :S
Vaikka tosin nyt jos ihan rehellisesti puhutaan niin näinköhän tuolla on mitään väliä mihin sitä perseemme heivataa ku ei meitä sinne tule ku ehkä sen 3-5 max ja menee tämäkin varmaan perinteisen mikkeliläisesti pirunmoiseksi örinäksi ja hosumiseksi loppuillasta ;D

Simo Lipsanen

No mitenkä olisi ensiviikon lauantaina joskus illasta päämajassa? Parnell's vois olla kans kova sana koska siellä ei ole järjettömästi tuota taustameteliä tai sitten ihan terassi.

Taavitsainen

Quote from: Simo Lipsanen on 23.05.2010, 17:52:12
No mitenkä olisi ensiviikon lauantaina joskus illasta päämajassa? Parnell's vois olla kans kova sana koska siellä ei ole järjettömästi tuota taustameteliä tai sitten ihan terassi.
Missäs se semmonen on? Olen kohtuu uusi mikkeliläisenä joten en vielä kaikkia paikkoja tiedä.
Lauantaita pitää ite harkita, jos ei poliisit ennen sitä ehdi tai muuten vaan kehtaa myöntää uutta työlupaa niin sitten kyllä.
Muutoin olen töissä (=pamputan pieksämäellä solmun ovella).

Simo Lipsanen

Tuossa Carlsonin kulmalla sijaitsee Parnell's Irish Pub. Oikein rauhallinen paikka mitä siellä ite olen käyny. Toinen hyvä voisi olla Ortodoksisen kirkon läheisyydestä löytyvä Olteri. En ole nähny ainakaan hulinan käyvän kummassakaan.

Taavitsainen

Quote from: Simo Lipsanen on 23.05.2010, 20:31:34
Tuossa Carlsonin kulmalla sijaitsee Parnell's Irish Pub. Oikein rauhallinen paikka mitä siellä ite olen käyny. Toinen hyvä voisi olla Ortodoksisen kirkon läheisyydestä löytyvä Olteri. En ole nähny ainakaan hulinan käyvän kummassakaan.
Tämähän mainiota :>
Itse ainakin pidän suuresti irkkumusasta, se vois olla perin oiva paikka.
Uskoisin vahvasti että pitäää löytää muutakin sinne ku vaa myö kaksi muuten tää taas kuivuupi kassaa :D
TBH: olen itse päämajan, jälkipelin, wilhelmin ja säkin vakioasiakas. Menee joskus hermot sen saatananmoisen tungoksen kanssa.

Simo Lipsanen

Alotettaan vaikka uus ketju sitä varten jos porukka vaikka innostuis ja voin ite mainostaa tutuille jos kiinnostaisi.

Taavitsainen

Quote from: Simo Lipsanen on 23.05.2010, 20:39:31
Alotettaan vaikka uus ketju sitä varten jos porukka vaikka innostuis ja voin ite mainostaa tutuille jos kiinnostaisi.
Mitä sitä suotta, yhtälailla se näkyis kuin tämäkin!
Voinhan minäkin tietysti koittaa mainostaa mutta tutut kovin epäpoliittisia :p

Simo Lipsanen

Samapa tuo ovatko poliittisia, kunhan pitävät kielen kurissa eivätkä ala laulamaan Oranssia Paskaa niin tervetuloa :D saahan siellä myös muusta kuin politiikasta puhua.

Taavitsainen

Quote from: Simo Lipsanen on 23.05.2010, 20:42:43
Samapa tuo ovatko poliittisia, kunhan pitävät kielen kurissa eivätkä ala laulamaan Oranssia Paskaa niin tervetuloa :D saahan siellä myös muusta kuin politiikasta puhua.
Noh, katotaan mitä tapahtuu :p
Näkee sitten lähempänä viikonloppua, jos on karaokea niin aivan saatanan varmasti kuuluu "its a long way to tipperary", "a wild rover", "young ned of the hills" ja "drunken sailor". Ja sitten kun järki hiipuu rupeaa kuulumaan jaakko teppoa  ;D
Mutta näihän sitä uusia tuttuja kuuluu tehdäkkin, eikös vain? :)

Vähän unrelated mutta kuitenkin: Minua saattaa muutenkin helposti spotata mikkelissä viikkoisin, ajelen pitkin päivää ympyrää tekemisen puutteessa sinisellä -75 dodge dartilla joka pitää ihan saatananmoista mölinää, vihreä stetsoni päässä.

Simo Lipsanen

Totta. Ite en pahemmin mikki kädessä viihdy ellei voi vetää tyyliin Amorphiksen Black Winter Day:tä. Puhtoinen enkeliääni ei oo oikei miun juttu :D ainakaan laulaessa, it's a different story during a väittely.

Taavitsainen

Quote from: Simo Lipsanen on 23.05.2010, 20:47:55
Totta. Ite en pahemmin mikki kädessä viihdy ellei voi vetää tyyliin Amorphiksen Black Winter Day:tä. Puhtoinen enkeliääni ei oo oikei miun juttu :D ainakaan laulaessa, it's a different story during a väittely.
ÖÖÖÖERRRMMÖÖÖRGGGHÖÖÖÖRGGGHHHHMÖÖÖÖÖRRRRNOOOORRRSSKETORSKKKK Ö-Mollissa kiitos.

Simo Lipsanen

Voi kyllä :D GRRÖRRMÖRR GRRURURRGGHH MRURRARRRGH MRUGLRURBHWARBLGARBL. Kiitos