News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Keräysideoita

Started by mikkoR, 05.03.2009, 11:52:14

Previous topic - Next topic

mikkoR

Taas tuli mieleen keräysidea.

Itse koiraharrastajana tiedän että hyvistä huumekoirista on pulaa niin pitäisi tehdä keräys tullille yhdestä koirasta ja vaikka parin vuoden ylläpidosta.

kustannukset muutaman tonnin.
Paras tapa päästä eroon laittomista aseista on toki luoda riittävä määrä väyliä laillisille aseille.

ekto

Sen pitäisi sitten olla erityinen Khat-huumekoira  ;D

Turkulaine

Voiko kalliiksi tulevan ja toimimattoman huumesodan lopettamiseksi tehdä keräystä? Jos voi, niin minä olen mukana.
"Ei ole hyvä, jos talossa asuu pelkkiä maahanmuuttajia. Siitä tulee kaaos." -Nasir Abdullahi, Helsinki.

"Puheet Hämeen-Anttilan epärehellisyydestä ovat perusteettomia, sillä Hämeen-Anttilan rehellisyyden voi olettaa nousevan samalle tasolle valtaväestön kanssa vuosien saatossa." - Miniluv, Homma

mikkoR

Paras tapa päästä eroon laittomista aseista on toki luoda riittävä määrä väyliä laillisille aseille.

mikkoR

Tämä koirajuttu menee liian hankalaksi kun ei voi suoraan laittaa vaikka 10€.

Vetinari

Tuollaista varten täytyisi perustaa Homma-säätiö, josta sitten tehtäisiin vuosittain lahjoitus johonkin tiettyyn Hommaa tukevaan kohteeseen. Säätiön kasvaessa voisi sitten jakaa nuiville koulukkaille Homma-stipendejä.  ;D
"Rasismi on laajaa ja syvää. Siitä puhutaan paljon, mutta puuskittain. Uusi rasismirintama on lähestymässä viikonloppuna Pohjois-Karjalan suunnalta."
- Miniluv

M.E

Quote from: Vetinari on 05.03.2009, 15:36:55
Tuollaista varten täytyisi perustaa Homma-säätiö, josta sitten tehtäisiin vuosittain lahjoitus johonkin tiettyyn Hommaa tukevaan kohteeseen. Säätiön kasvaessa voisi sitten jakaa nuiville koulukkaille Homma-stipendejä.  ;D

Säätiöt ei ole ihan halpoja perustaa. Minimisäätiöpääoma on 50 000€ plus helvetillinen byrokratia ylläpidossa.
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."