News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2010-06-12 US: Vanhanen Suomileijona-riipuksista: ”On hävettänyt”

Started by juge, 12.06.2010, 09:58:12

Previous topic - Next topic

Aallokko

Vaikken leijonariipusta omistakaan, kummastuttaa Vanhasen edustama kansallisen itseruoskinnan aste. Miksi Vanhanen ei kerro tuntevansa myötähäpeää, kun näkee jonkun kamppeissa rasta-afro-värit eli kelta-puna-vihreän -värisarjan? Miksi hän ei myötähäpeä muslimimiesten rättejä ja -naisten kaapuja? Vain toiseus on hienoa ja kunnioitettavaa, oma perintö vähintäänkin arveluttavaa. Hieno linjaus maan pääministeriltä toimikauden loppukaneetiksi.

Juha J.

Quote from: Teemu Lavikka on 12.06.2010, 10:01:44
Masa poistuu näyttämöltä, eikä hetkeäkään liian aikaisin  :facepalm:

Aamen.

Kuinka se vielä kehtaa?
Chillax mothafuckas. Toimitaan järkevästi.

PMH

Quote from: P on 16.06.2010, 13:26:30
Quote from: PMH on 16.06.2010, 13:23:59
Taidanpa loman kunniaksia ostaa pullon Leijona-viinaa ja vihapäissäni kirjoitella rasistisesti. :facepalm:

Ilmanistit antavat tuosta rasismikovennuksen tuomioon. Ota hyvä mies sen leijonaviinan sijasta vaikkapa pullo Bombay Safiria, niin tulee kansanvälisempi vaikutelma, sisäsiittoisen suomalaisen katkeruuden sijaan vihakirjoitteluun. Image is everything - Masalandiassa!

Olet oikeassa. Pelko iski ja leijonan sijaan ostin pullon Tapiota, suosiakseni Suomalaista mutta välttyäkseni kollektiivin vihalta ja komissaarin kostolta ;D
Vittuile vielä kun voit vaikuttaa
"Sosiaalisen median syöpä(läinen)
PerusSuomlainen

Malla

Pitäisikö perustaa häpeä- ja anteeksipyyntövaltuuteun virka? Sopiva ehdokaskin olisi (ja pysyisi poissa muusta pahanteosta). Hakuehdot voisi tällä kertaa fiksata niin, että valinnasta ei tulisi jälkimutinoita.

PMH

Quote from: Malla on 17.06.2010, 12:59:23
Pitäisikö perustaa häpeä- ja anteeksipyyntövaltuuteun virka? Sopiva ehdokaskin olisi (ja pysyisi poissa muusta pahanteosta). Hakuehdot voisi tällä kertaa fiksata niin, että valinnasta ei tulisi jälkimutinoita.

Olen perustamassa Syntipukki-palveluaRec, kunhan hinnasta sovitaan, tunnustan mitä tahansa. ;D
Vittuile vielä kun voit vaikuttaa
"Sosiaalisen median syöpä(läinen)
PerusSuomlainen

Jouko

Quote from: PMH on 17.06.2010, 13:16:54

Olen perustamassa Syntipukki-palveluaRec, kunhan hinnasta sovitaan, tunnustan mitä tahansa. ;D
Samaan tehtäväkuvaan voisi sisällyttää Valtakunnanselittäjän virka. Siis sellainen, joka osaa selittää kaikki ikävät asiat parhain päin kuten esim. vaalirahoitussotkut.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Malla

Ehdotan nimeksi Piiskauspoikaa. Toimialaa voisi tarpeen tullen kätevästi laajentaa myös viihde- ja siistimispalveluihin. Jos nimi on liian sukupuolisyrjivä, sen voi muuttaa Piiskaushenkilöksi.

dothefake

Quote from: Jouko on 17.06.2010, 13:22:11

Samaan tehtäväkuvaan voisi sisällyttää Valtakunnanselittäjän virka. Siis sellainen, joka osaa selittää kaikki ikävät asiat parhain päin kuten esim. vaalirahoitussotkut.

Kyseinen palvelu on jo kehitetty.

http://www.youtube.com/watch?v=1mVnDuLM9Do

Olisiko menekkiä, jos alakaisi valmistamaan "Matti Vanhanen"-riipuksia.
Sloganina voisi olla "Osta Matti -riipus ja koe megalomaaninen häpeän tunne"
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Lemmy

QuotePääministeri Matti Vanhanen (kesk) aikoo kertoa eronsa syyt vasta vuosien päästä.

Sitten kun vanhentumisaika on ohi, sano.
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Sinna

Quote from: juge on 12.06.2010, 10:13:26
Tässä pätkä puhetta sanasta sanaan:

Keskustalla pitää olla sydämestä lähtevä tunne muihin kulttuureihin ja muiden maiden asukkaisiin, että he ovat yhdenvertaisia ihmisiä tämän saman auringon alla.

Voi kilin tavarat, mitä soopaa. Suu pitäisi pestä juuriharjalla ja lipeäsaippualla. Oikein hurskauden ylipappi.
Heippa vaan Masa-setä, ikävöimään en jää.

Kaptah

Quote from: Sinna on 18.06.2010, 18:34:10
Quote from: juge on 12.06.2010, 10:13:26
Keskustalla pitää olla sydämestä lähtevä tunne muihin kulttuureihin ja muiden maiden asukkaisiin, että he ovat yhdenvertaisia ihmisiä tämän saman auringon alla.
Voi kilin tavarat, mitä soopaa. Suu pitäisi pestä juuriharjalla ja lipeäsaippualla. Oikein hurskauden ylipappi.
Heippa vaan Masa-setä, ikävöimään en jää.

Oikeastaan olen tuosta ihan samaa mieltä Masan kanssa. Lynkatkaa jos koette tarpeelliseksi, mutta kyllä minusta kaikki ihmiset ovat periaatteessa yhdenvertaisia. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki kulttuurit tai arvomaailmat olisivat yhtä hyviä eikä etenkään sitä, että meidän pitäisi hyväksyä sellaista, mitä emme hyväksy.

Leijonariipuksista olen kyllä hiukan samaa mieltä Masan kanssa. On todella vahinko, että se on saanut tällaisen imagotaakan, sillä kysehän on vaakunaeläimestä. Varmaan hyvä vastaisku olisi tosiaan se, että niitä käyttäisivät muutkin kuin skinihenkiset.
"Krimillä nähdyt joukot olivat paikallisia itsepuolustusjoukkoja. Kuka tahansa voi ostaa univormuja kaupasta."
- V. Putin 4.3.2014

"Viimeaikaiset tapahtumat Krimin niemimaalla osoittivat sotilasvoimiemme uudet laadulliset kyvyt ja henkilökunnan korkean moraalin."
- V. Putin 28.3.2014

Eino P. Keravalta

Kuten aiemmin lupasin, ostan tänä kesänä leijonariipuksen. Nämä Pölhö-Masan horinat vain lisäävät ostointoa. Heinäkuun kolmantena päivänä menen Puistobluesiin katsomaan ZZ Toppia. Eiköhän siellä jossakin kojussa myydä leijonakoruja. Minulle kyseinen symboli edustaa isänmaallisuutta, kunnioitusta suomalaisia arvoja ja kansaamme kohtaan sekä sitä, että omalla työllämme rakentamastamme hyvinvoinnista nauttimiseen on oikeus vain meillä.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Koskela Suomesta

Quote from: Kaptah on 19.06.2010, 11:03:15

Leijonariipuksista olen kyllä hiukan samaa mieltä Masan kanssa. On todella vahinko, että se on saanut tällaisen imagotaakan, sillä kysehän on vaakunaeläimestä. Varmaan hyvä vastaisku olisi tosiaan se, että niitä käyttäisivät muutkin kuin skinihenkiset.

Mistä sinä olet tehnyt päätelmän, että niitä käyttävät vain skinihenkiset? Siitä että Masa sanoo niin? minusta Masa puhuu paskaa.

Olen nähnyt leijonariipuksia todella monilla, nuorilla, vanhoilla, naisilla, miehillä, mutta skinejä en ole oikeastaan nähnyt lainkaan.

En edes muista milloin sellaiseen olen törmännyt. Ainakaan täälläpäin niitä ei näy, mutta jos noita leijona riipuksia käyttäisivät vain skinit, ja olisivat siis leimautuneet heistä, niin luulisi niitä skinejä olevan täälläkin, koska kyse on nyt kuitenkin Suomen kolmanneksi suurimmasta kaupungista.

Mikään ei voi leimautua sellaisesta ryhmästä jota ei silmämääräisesti näytä olevan edes olemassa. Olen nähnyt jopa muinaisaikojen diinareita muistuttavia hemmoja useankin kerran, mutta skinejä?, eipä.
'That's not an argument. THAT's an argument.' Daily Mail 15.12.2011

Eksternaalinen kausaali atribuutio.

BastardoGrande

Quote from: Lemmy on 18.06.2010, 18:27:24
Pääministeri Matti Vanhanen (kesk) aikoo kertoa eronsa syyt vasta vuosien päästä.

Vanhasen ei ole tarvis kertoa enää oikeastaan mitään Suomen kansalle, sen verran me nimittäin häpeämme tätä valehtelevaa ja dementoitunutta oman vallan tavoittelijaa.

Jos joku kansalainen ei vielä osaa itse päätellä Pölhiksen eron syitä, niin Keskusrikospoliisi ne kyllä pian kertoo, kunhan saa kuulustelunsa päätökseen ja esitutkinnan suoritettua.
Samassa liemessä menee kait se Korhonen ja Kaikkonenkin, eikä ikävä tule koko troikkaakaan.
[img]http://img840.imageshack.us/img840/6147/manifestikannattaja.png[/img]

"Vähemmistöjen suosiminen on enemmistön syrjintää"

Minä en vihaa mustia, vaan toivon että he elävät onnellisesti omissa maissaan. -Tandefelt-

http://velkakello.fi/

Kaptah

Quote from: Koskela Suomesta on 19.06.2010, 11:50:55
Mistä sinä olet tehnyt päätelmän, että niitä käyttävät vain skinihenkiset? Siitä että Masa sanoo niin? minusta Masa puhuu paskaa.

Myönnetään, muotoilin aika huonosti, en tarkoittanut skinejä sanan varsinaisessa merkityksessä. Ei skinihenkiset, mutta joka tapauksessa leijonariipuksesta on tullut sellaisen aatemaailman symboli, johon en halua viestittää kuuluvani.
"Krimillä nähdyt joukot olivat paikallisia itsepuolustusjoukkoja. Kuka tahansa voi ostaa univormuja kaupasta."
- V. Putin 4.3.2014

"Viimeaikaiset tapahtumat Krimin niemimaalla osoittivat sotilasvoimiemme uudet laadulliset kyvyt ja henkilökunnan korkean moraalin."
- V. Putin 28.3.2014

Koskela Suomesta

Quote from: Kaptah on 19.06.2010, 13:43:07
Quote from: Koskela Suomesta on 19.06.2010, 11:50:55

Myönnetään, muotoilin aika huonosti, en tarkoittanut skinejä sanan varsinaisessa merkityksessä. Ei skinihenkiset, mutta joka tapauksessa leijonariipuksesta on tullut sellaisen aatemaailman symboli, johon en halua viestittää kuuluvani.

Kenen parissa se moisen maineen on saanut? minä en moisesta ollut kuullutkaa, ennekuin Masa siitä meille "kertoi". Eikä ollut kukaan muukaan, jolta tässä asiaa olen kysellyt.

Jos jossain antivaskistien, vihertaistolaisten ja anarkomarkojen piireissä on sellaiseksi muiden isänmaallisten symbolien mukana luokiteltu, niin pidän sitä ennemmin kehuna, kuin negatiivisena asiana. Täyspäisiltä en ole moista kuullut (en tosin ensin mainituiltakaan, kun en yhtään sellaista tunne  ;D )

P

Quote from: Lemmy on 18.06.2010, 18:27:24
QuotePääministeri Matti Vanhanen (kesk) aikoo kertoa eronsa syyt vasta vuosien päästä.

Sitten kun vanhentumisaika on ohi, sano.

5 / 10v riippuen laadusta.. Siis ihan suht pienissä..
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Eino P. Keravalta

Minun puolestani Matti Vanhanen saa vaikka viedä hautaansa mukanaan eronsa syyt. Ei kiinnosta. Johtuu siitä, että Matti Vanhanen ei pysty sanomaan mitään tärkeää tai kiinnostavaa. Mitä pikemmin koko jäpikkä häipyy julkisuudesta lopullisesti, sitä parempi. Historia kyllä muistaa tyypin; hänen hallituksensa avasivat portit. Siitä alkoi Suomen tuho.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Kalevi Soilander

Quote from: Eino P. Keravalta on 19.06.2010, 11:11:51
Kuten aiemmin lupasin, ostan tänä kesänä leijonariipuksen.

Oltiin muuten Aarne, Martti ja minä viime maanantaina Einon kanssa kahvilla Keravalla, kun hän lausui tämän lupauksen. Lupaanpa täten juhlallisesti minäkin leijonariipuksen ostaa ja sitä ylpeästi käyttää.

Kiitos anteeksi-Vanhasen, leijonariipuksen käyttäjien määrä kasvaa. Jotain hyötyä siitäkin tyypistä.
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

Martti Munne

Mulla on riipus vielä ostamatta, mutta Pellavamarkkinoilta lähti mukaan leijonasolkinen vyö.
"Kaupungit oppivat korkeiden muurien ja sotalaivojen rakentamisen vihollisiltaan, eivät ystäviltään. Tämä opetus pelastaa heidän lapsensa, kotinsa ja omaisuutensa."

Aristofanes (n. 446 – n. 386 eKr.)

Sinna

Arvatkaas, milloin se on Suomen lippu? Annan vastauksen; jo nyt :( Ostin oman torpan seinään kauniin telineen ja lipun; mitä tokaisi naapuri?
"Eräs tietty ryhmä käyttää samanlaisia lippuja"

Jumanlavita. Että jos haluan olla isänmaallinen, liputtaa liputuspäivinä ja olla siitä ylpeä, sekin leimataan ties miksi.
Prkl.

BeerBelly

Quote from: Sinna on 21.06.2010, 11:13:23
Arvatkaas, milloin se on Suomen lippu? Annan vastauksen; jo nyt :( Ostin oman torpan seinään kauniin telineen ja lipun; mitä tokaisi naapuri?

Joo. Suomalaiset.

Näin olisin tokaissut takaisin ja tarjonnut Leijona Viinaa.
Unkari FTW

Koskela Suomesta

Quote from: Sinna on 21.06.2010, 11:13:23

Jumanlavita. Että jos haluan olla isänmaallinen, liputtaa liputuspäivinä ja olla siitä ylpeä, sekin leimataan ties miksi.
Prkl.

Vastaus todellakin: Suomalaiset

Älä välitä henkisesti köyhistä, he ovat aina keskuudessamme, pitää ymmärtää, eivät he sille mitään voi.  :facepalm:

JM-K

Quote from: Kalevi on 20.06.2010, 16:08:45
Quote from: Eino P. Keravalta on 19.06.2010, 11:11:51
Kuten aiemmin lupasin, ostan tänä kesänä leijonariipuksen.

Lupaanpa täten juhlallisesti minäkin leijonariipuksen ostaa ja sitä ylpeästi käyttää.

Joo, pitääpä ostaa myös itselle. Vai pystyisiköhän Mika takomaan sellaisenkin? Miehen kyvyt tuntien varmasti --> soitto Mikalle selvittää asian!

Noita leijonavöitä mulla onkin jo useampia erilaisia.

pakruti2c263

Muuten, hankintalistalle tuli seuraavasta tilistä; Leijonariipus! ;D
Edit:
Vaimolla on jo. Täytyy hankkia myös koiralle. (Länsi-ylämaan terrieri)
Se on tälläinen peto;
http://hommaforum.org/index.php/topic,3.msg49913/topicseen.html#msg49913
Suvaitsija:
"Monikulttuurisuus on sitä, että meillä on neekeri ja sitten meillä on muslimi, ja kantaväestö suvaitsee ja alistuu."

BastardoGrande

Jos ei muuten, niin Pölhikselle kostoksi hankkikaamme jokainen Leijona -riipuksen tahi ainakin -vyön, uskaliaimmat tatskan.
[img]http://img840.imageshack.us/img840/6147/manifestikannattaja.png[/img]

"Vähemmistöjen suosiminen on enemmistön syrjintää"

Minä en vihaa mustia, vaan toivon että he elävät onnellisesti omissa maissaan. -Tandefelt-

http://velkakello.fi/

Asemamies

Taidankin mennä huomenna kultasepän kautta, on nimittäin suuri ilo kiusata kepunilkkiä. Sittenpähän on inhotuksen tunne molemminpuoleinen. Eikä tulisi mieleenikään hävetä leijonavaakunaa, päinvastoin.

pelle12

Quote from: Eino P. Keravalta on 19.06.2010, 15:36:35
Minun puolestani Matti Vanhanen saa vaikka viedä hautaansa mukanaan eronsa syyt. Ei kiinnosta. Johtuu siitä, että Matti Vanhanen ei pysty sanomaan mitään tärkeää tai kiinnostavaa. Mitä pikemmin koko jäpikkä häipyy julkisuudesta lopullisesti, sitä parempi. Historia kyllä muistaa tyypin; hänen hallituksensa avasivat portit. Siitä alkoi Suomen tuho.
Olet aika eri linjoilla kuin useimmat poliittiset kommentaattorit. Ylistystä tulee Masan pääministeriydestä laidasta laitaan. Kokoomuskin on kehunut Masaa ihan kuin Pavea aikoinaan.

Kommeli

kaija kotimaa

Miekin halluun semmosen suomi-riipuksen. Voisitteko myydä niitä jossain. Tosin en asu Suomessa, mutta voisin jotain tuttua pyytää lähettämään sen minulle.
Eihän Vanhasen höpinöitä kukaan jaksa kuunnella.  Suomi on siirtynyt iät ajat sitten kansanvallasta järjestövaltaan, siitä kertoo mm "KEPUleiden" puuhastelu. Ei kukaan tervepäinen  pysty niiden kokouksissakaan istumaan. Ehkä Korhonen yritti kuunella kansaa, mutta on väärässä rahalla homeutetussa  puolueessa.