News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Skinit ja uusnatsit Suomessa - missä ja kuinka monta?

Started by kmruuska, 07.06.2010, 11:57:51

Previous topic - Next topic

Oluttikka

Quote from: Nissemand on 08.06.2010, 12:37:02

Ei ole itse otettu mutta tuossahan niitä komeilee parvi.

Ei sais nauraa, mutta tölkkiä heiluttavalla kaverilla taitaa olla
siamilainen kaksonen kainalossa. ;D

ekto

Quote from: Jiri Keronen on 07.06.2010, 22:34:46
tuo IRC-galleria-juttuni

Itsellä ei ole tuonne tunnuksia, joten viitsisitkö laittaa linkit muutamasta löytämästäsi skinistä / Natsista. Lähinnä tekisi mieli nähdä miten heidät sellaiseksi luokittelit ja että kyseessä ei olisi rölli...

Edit: niin siis ei sillä, että sinä rölläisit, vaan että se profiilin tekijä...

Lemmy

Eihän tonne IRC-galleriaan tunnuksia tartte selailuun... muutama muotikuula
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

turha jätkä

Ilmeisimmät linkit uupuvat:

http://www.rks-verenvelvoittamat.org/rkskeme.html

EDITEDIT: Facebookin linkitys ei toimi, mutta edelleen ainakin naarassudet löytyvät haulla, varsinainen ryhmä taitaa olla tiessään?

Jiri Keronen

Quote from: ekto on 08.06.2010, 13:34:27
Itsellä ei ole tuonne tunnuksia, joten viitsisitkö laittaa linkit muutamasta löytämästäsi skinistä / Natsista. Lähinnä tekisi mieli nähdä miten heidät sellaiseksi luokittelit ja että kyseessä ei olisi rölli...

Noita voi selata ilman tunnuksiakin. Luokittelin ne natseiksi ja skineiksi sen perusteella, oliko heillä asiaan ja aiheeseen liittyviä yhteisöjä, kuten esimerkiksi "Skinheads from Finland!" Jos henkilö katsoo itse olevansa skini, silloin se on riittävän hyvä minulle.
Suoraa demokratiaa ja vapautta kaikille.

Vae Victis -blogini

ekto

Moni kyseisen ryhmän jäsen on kyllä päällepäin melko normaalin suomalaisnuoren näköinen. Toki siellä muutamia oli henkseleineen jne. Mutta tämä lyhyesti osoittaa, että ulkonäön perusteella ei voi kovin helposti luokitella ihmisiä skineiksi tai natseiksi...

Savilinnan Lätäri

Quote from: Ulkopuolinen on 07.06.2010, 22:24:46
Tampereen skinilaumoissa se kulki kai jonkinlaisena maskottina. Kutsuivat sitä majuriksi eli jos hemmon lempinimi olisi ollut vaikka Anjovis (joka se ei ollut) niin se olisi ollut Majuri Anjovis skinipoppoon puhekielessä.

Rauha hänen muistolleen.
Nuivuuteen ei käännytä. Nuivuuteen palataan.

Phantasticum

Onko asiallista laittaa tänne tällainen kuva ilman asianomistajien lupaa ja lähdeviitettä?  ???

Korjaus. Unohtui tietenkin oma lähdeviite!

Quote from: Nissemand on 08.06.2010, 12:37:02
Quote from: LambOfGod on 08.06.2010, 12:14:47
Hei! Järjestetään "Ota skinheadista kuva"-kilpailu. Paras kuva voittaa. Mä en enää edes muista miltä sellainen näyttää.

Ei ole itse otettu mutta tuossahan niitä komeilee parvi.

M.E

Pääsääntö: Yksityisten ihmisten kuvien jukaisu täällä ilman asianomistajan lupaa on kielletty. Jos kuva on kuitenkin otettu julkisella paikalla ja kuvaa on ns. yleisempi, ettei siinä ole tarkoitus kuvata ketään yksittäistä henkilöä, sen julkaisu on sallittua.

Tätä asetusta voidaan tarkistaa vielä myöhemmin.
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."