News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Virallinen kutsu Fatimalta mokutuskesän 2010 avaustapahtumaan

Started by Kukkahattuinen Fatima, 22.05.2010, 01:06:22

Previous topic - Next topic

Kukkahattuinen Fatima

Maailma kylässä -festivaali Helsingissä:

http://www.maailmakylassa.fi/info

:)
Rakkaat nuivat ystäväni ja dehumanisoidut hompanssit.

Odotan näkeväni teitä viikon päästä Helsingissä yleisen suvistelun, maailmanparannuksen,  puistorummutuksen ja erityisen voimakkaan ja autenttisen etnisen värinän merkeissä. http://www.maailmakylassa.fi/uutiset/2009_10_15_maailma_kylassa_-festivaali_2010_kaynnistyy_joulukuussa

Luvassa (jopa mahdollisesti aivan aitoja) islaminuskoisia ja ainutlaatuisia tilaisuuksia kohdata mokuttajia, suviksia, kukkiksia ja tietenkin kaikkien rakastamia muistamaistameidänhiekkiksellemuuttaneita.

Ottaen huomioon tapahtuman sijainnin (tälläkin foorumilla varsin vaaralliseksi mainostetun Helsingin Rautatieaseman vieressä), voin tarvittaessa tulla joko aivan itse vastaan tai mikäli olen estynyt, rekrytoida tarpeelliset turvajoukot Kalifaatista.  

Toivon siis, että tapahtuma innostaa muitakin kuin Miniluvia, jonka joku joskus juorusi juoksevan pää kolmantena jalkana oman paikkakuntansa mokutustapahtumissa. Onpa tuossa nimenomaisessa tilaisuudessa takavuosina itse muuan Jussikin tepastellut vastaan. Ja olettehan tekin, arvon nuivat, oletusarvoisesti tuonne verorahojanne jossain muodossa investoineet, vai lieneekö tilaisuus yksin peliriippuvaisten sponsoroima?

Nyt paikalla olemme tietenkin myös me kalifaattilaiset ja minä itse vihervasurifeminismin ruumiillistumana - tilaisuudessa, jossa kaltaisistani ei liene pulaa. Lieneekö tehokkaampaa tapaa nostattaa nuivuuden löylyä?

Joten kimppakyydit ja sohvasurffailut kehiin ja otsa irti näytöstä edes yhdeksi MOKUTUSviikonlopuksi! ;D

Kiitokset fatimalle kutsusta. Pistin yläreunaan vielä paremman linkin.
~M.E
Laittaisin hompanssin pieneen lasiseen purkkiin jos kiinni saisin, heinällä kutittaisin ja tuhmille tummille musliminaisille iloksi lahjoittaisin.

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Mika.H

voi sääli. mulla on muuta menoa.

tänään kyllä ajelin romanialaisten hökkelikylän ohi. hienoa, että stadiinkin saadaan kunnon slummi.

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

BastardoGrande

Mun on kait ihan pakko mennä tonne ja pelkästään tavatakseni Fatiman livenä.
Hyvä kynä sulla, vaikka ajatusmaailma, mielipiteet ja poliittinen suuntaus onkin /ceestä, mutta kaikkea on joskus edes hetki kuunneltava.
[img]http://img840.imageshack.us/img840/6147/manifestikannattaja.png[/img]

"Vähemmistöjen suosiminen on enemmistön syrjintää"

Minä en vihaa mustia, vaan toivon että he elävät onnellisesti omissa maissaan. -Tandefelt-

http://velkakello.fi/

Vetinari

Ka enpä viitsi ajaa yhteensä liki tuhatta kilometriä ja maksaa itseni kipeäksi bensasta ja majoituksesta, päästäkseni seisomaan koko päivän huonokuntoisilla jaloillani ja kuvaamaan "pilkkavideoita" hommalaisille, vai miten se meni? ;)
"Rasismi on laajaa ja syvää. Siitä puhutaan paljon, mutta puuskittain. Uusi rasismirintama on lähestymässä viikonloppuna Pohjois-Karjalan suunnalta."
- Miniluv

Lemmy

on meillä hauska täti,
tuo täti fatima,
kun täti menee festareille
on näky komea

kas näin heiluu kassi ja kassi heiluu näin
kas näin sujahtaa kukkaro, ja kerjäläinen hymyilee näin

;D ;D ;D
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Miniluv

Tulisihan sitä mielellään katsomaan, mutta nuivapuolella käytetään omia rahoja. Ja tiedä, voiko sitä nuivuuden löylyäkään kovin paljoa enää nostaa, ennen kuin kiukaasta kivet halkeaa.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

EL SID

Minäkin olisin valmis käymään katsomassa, mihin minunkin verorahoja tuhlataan, mutta tuo tapahtumapaikka, joku tori jossain hellsingissä, on sen verran syrjässä, ettei sinne viitsi pelkästään tuollaisen asian vuoksi lähteä.

Eino P. Keravalta

Taidan olla sen verran perverssi, että tiedä, vaikka tuolla pistäytyisinkin. Tosin voi olla, ettei kataleptinen kohtaus ole kaukana, kun yhtaikaa näkee puistollisen rastafareja, kangaslaukkutyttöjä, hippejä, anarkomarkoja, notkujia, kommunisteja, katjatuomistoja, anarkosyndikalisteja, laittomia turvapaikanhakijoita, kukkahattusetiä, mufteja, stalinisteja, elämäntapaintiaaneja, pilviveikkoja, marxilaisia, viherfasisteja, tättärää-feministejä ja karvaisia lapsia.

Eikä tämä ollut vitsi; voi todella alkaa pelottaa ja ahdistaa. Mutta ehkä yritän.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

M.E

Minä saatan jopa pistäytyä paikalle, kun Espoossa asustelen. Fatiman ei tarvitse tuoda henkivartijoita, en usko, että keskellä päivää tapahtuu mitään pahaa, ainakaan minulle.
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."

rankka

Hehheh... Enpä taida. Ihan riittävästi katsellut maailmaa kylässä. Vieraat on ihan kivoja, mutta käyvät perkeleen työlääksi kun eivät tajua lähteä...

Quote from: Miniluv on 22.05.2010, 09:34:13
Tulisihan sitä mielellään katsomaan, mutta nuivapuolella käytetään omia rahoja. Ja tiedä, voiko sitä nuivuuden löylyäkään kovin paljoa enää nostaa, ennen kuin kiukaasta kivet halkeaa.
Näinpä juuri. En nyt itse ole ihan niin urpo että maksaisin tuosta ilosta bensoja.
Noita kiviä on joutunut täällä vaihtamaan halkeilujen takia...

Suviksille: turha väännellä näitä sanoja, ette tiedä missä/mitä olen käynyt, asunut tai kokenut elämäni aikana. Kuitenkaan siihen teidän ihanaan kulttuuriin en ole onnistunut törmäämään. Ehkä mä en vaa ole osannut etsiä...
:facepalm:

Lodi

Olen usein käynyt Maailma Kylässä tapahtumassa. Se on ihan mielenkiintoinen tilaisuus, jos on kaunis ja lämmin päivä. En ole huomannut, että se olisi mikään mokutusvyörytys.

Toivottavasti tämä ei lisää rasismia Suomessa !

Eino P. Keravalta

Tuollaiset tapahtumat ovat mielestäni vaarallisia, sillä ne antavat ihmisille vääränlaisen ( = valheellisen ) kuvan monikulttuurisuudesta: on kivaa kojua, taide-esineitä, eksoottisia makuja, musiikkia, nauravia ihmisiä.. hölmöimmät saattavat kuvitella, että kun se monikulttuuri saadaan täysillä Suomeen niin sitten täällä joka kadunkulmassa vain naureskellaan ja notkutaan eksoottisten rytmien tahdissa. Todellisuudessa kehitysmaista suuntautuva maahanmuutto on vakava uhka länsimaiselle hyvinvointi- ja oikeusvaltiolle, jossa pyritään vaalimaan demokratiaa ja sananvapautta.

Pitäisikin järjestää todellisuutta vastaavat monikulttuurimessut. Jokainen arvaa, millaisia asioita siellä tuodaan esiin. Tosin kukaan ei näille messuille tulisi, koska anti on niin karmaisevaa.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

M.K.Korpela

Quote from: Kukkahattuinen Fatima on 22.05.2010, 01:06:22Odotan näkeväni teitä viikon päästä Helsingissä yleisen suvistelun, maailmanparannuksen,  puistorummutuksen ja erityisen voimakkaan ja autenttisen etnisen värinän merkeissä.

Parahin Kukkahattuinen Fatima

Kiitän kutsusta. Olen kuitenkin estynyt osallistumasta tapahtumaan, koska työskentelen parhaillaan erään voimalaitoksen vuosirevision parissa enkä ole käytettävissä kuvaamissasi tapahtumissa ennen kesäkuun ensimmäistä viikkoa.

Edelleen huomautan, että olen osallistunut vastaaviin tapahtumiin Ruotsissa vuosina 1985-1991. Niinikään olen käynyt alan kertauskurssit vuonna 1995 Amsterdamissa, vuonna 2000 Lundissa ja Tukholmassa joulukuu 2005. Nähdäkseni kurssituksenne sisältö ei ole vuosien varrella muuttunut.

Tarjoamasi kurssitus on siis sekä ajankohdaltaan sopimaton että sisältönsä puolesta epärelevantti joten osallistumiseni ei tule toteutumaan.

Kunnioittavasti
M.K.Korpela
M.K.Korpela ratsastaa.
DO NOT LOOK AT LASER WITH THE REMAINING EYE
YLLÄRI !

Petro Pacpipo

Tuolla suvaitsisi näkevänsä myös Muutoksen ständin tai iskuryhmän. Lintuaiheiset julisteet menisivät taatusti kuin kuumille kiville ja rajoja rikkova määrä kannattajakortteja olisi Tampereen junaan kannettavaksi festivaalin päätteeksi.

Miniluv

Quote from: M.K.Korpela on 22.05.2010, 12:19:17
Parahin Kukkahattuinen Fatima

Kiitän kutsusta. Olen kuitenkin estynyt osallistumasta tapahtumaan, koska työskentelen parhaillaan erään voimalaitoksen vuosirevision parissa enkä ole käytettävissä kuvaamissasi tapahtumissa ennen kesäkuun ensimmäistä viikkoa.

Edelleen huomautan, että olen osallistunut vastaaviin tapahtumiin Ruotsissa vuosina 1985-1991. Niinikään olen käynyt alan kertauskurssit vuonna 1995 Amsterdamissa, vuonna 2000 Lundissa ja Tukholmassa joulukuu 2005. Nähdäkseni kurssituksenne sisältö ei ole vuosien varrella muuttunut.

Tarjoamasi kurssitus on siis sekä ajankohdaltaan sopimaton että sisältönsä puolesta epärelevantti joten osallistumiseni ei tule toteutumaan.

Kunnioittavasti
M.K.Korpela

Hyvä M.K.Korpela

Luettelemienne paikkojen perusteella oletan, että olette tutustuneet Monikulttuuri 1.0:aan. On tunnettua, että siinä on paljon tyyppivikoja, se ei toimi juuri missään ja se vaatii vielä kauan aloitusvaiheen päättymisenkin jälkeen runsaasti ulkopuolista panostusta. Monin paikoin on havaittu myös lähiöiden savutusta.

Tilaisuudessamme Helsingissä kuitenkin esittelemme Monikulttuuri 2.0 FIN:iä, mallia, joka meillä tulee olemaan käytössä. Teknisesä erojahan on vain minimaalisen vähän, mutta koska meidän mallimme tulee toimimaan, korostamme tätä eroa uudella tyyppinumerolla.

Parhain terveisin,

koko mokurintama

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Johannes Nieminen

Olen menossa paikalle. Perussuomalaiset ovat mukana tapahtumassa niin puolueena kuin myös nais- ja nuorisojärjestöt   ;D
Yksi Nuivan Vaalimanifestin alkuperäisistä allekirjoittajista.
Vantaan kaupunginvaltuutettu 2009-2017

dothefake

Quote from: Johannes Nieminen on 22.05.2010, 12:47:33
Olen menossa paikalle. Perussuomalaiset ovat mukana tapahtumassa niin puolueena kuin myös nais- ja nuorisojärjestöt   ;D
Eikö teillä ole lainkaan miesjärjestöä?
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Idiomus

Kuopiosta on aika työläs lähteä yksittäisen tapahtuman vuoksi Helsinkiin. Kyllähän täällä järjestetään paikallisestikin taas erilaista menoa ja meininkiä joihin osallistun jos suinkin aikataulut sallivat.

Kiitos kutsusta joka tapauksessa.

Lemmy

Quote from: Eino P. Keravalta on 22.05.2010, 12:03:44
Pitäisikin järjestää todellisuutta vastaavat monikulttuurimessut.

Eihän sitä tarte mennä kun sinne "Sosiaalikeskus Satamaan".

Tuolla sitäpaitsi ei ole puistorummutusta vaan jumalaton japanilainen gongi kauppatorilla. Bändeissä on pari ihan mielenkiintoista, kolumbialaista hiphoppia (mun burro) ja chileläistä reggaeta, verrattuna viimevuoteen hieman enemmän mainstremeä ehkä Mad Juana ja Xova, mutta että nepalilainen jazz/folkbändi !? Niin joo ja Anneli Saaristo... blöörgh...
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

pelle12

Kiitos kutsusta, Fatima! Kannatan kaikenlaista kyläilyä ja toisiin tutustumista. Kaikkein hienointa toki olisi jos jokainen kyläilisi omilla rahoillaan, ei toisten. Ja turisteihin ei taida tällä foorumilla kukaan suhtautua nuivasti. Moni varmaan on itsekin ollut turisti ainakin joskus elämässään, ja päinvastoin kuin kukkahattusetä, kotisakumme Roman Schatz väittää, tuntenut itsensä ulkomaalaiseksi.
Olen joskus hurjemassa nuoruudessani piipahdellut kaikenlaisissa vaihtoehtoväen pippaloissa, joten enpä taida varta vasten rahojani näihin pippaloihin tuhalata, matkaakin kun tulisi sen verran, että mieluummin vähennän hiilijalanjälkeäni tulematta.

Kukkahattuinen Fatima

Quote from: Vetinari on 22.05.2010, 07:55:18
Ka enpä viitsi ajaa yhteensä liki tuhatta kilometriä ja maksaa itseni kipeäksi bensasta ja majoituksesta, päästäkseni seisomaan koko päivän huonokuntoisilla jaloillani ja kuvaamaan "pilkkavideoita" hommalaisille, vai miten se meni? ;)

No ei. Jos Vetinari vaivautuu vielä Hki:iin jossain vaiheessa, uskoisin jonkun hommaherrasmiehen vähintään kyydin tarjoavan. Onhan teillä hommalaisilla täällä jo omaa kimppakyytiketju ja majapaikkaakin varmaan tarjoatte? Minä lupaan kyllä tarjota ainakin lounaat, jos joku noinkin kaukaa tulee.

Itse olen ko. tilaisuudessa tavannut käydä varsinkin suodakseni makuhermoilleni ja vatsalaukulleni "etnistä värinää". Tosin - supisuomalasten khrisnakeittiö on ollut viimevuosina ehdoton suosikkini. Ja tutustuuhan tilaisuudessa toisinaan varsin hauskoihin hahmoihinkin, kuten Abdullahi Tammeen toissavuonna!
Tänä vuonna paikalla on muutama ulkomaankielinen muslimi, joita ehtisi varmaan lyhyesti haastatellakin. Puhumattakaan niistä kaikista paikallisista otuksista(Einon luettelemista, heh), joihin voikin sitten tutustua aivan itsenäisesti.

Eino, Bastardo ja muut, ilmoitelkaa sitten lähemmin jos tulette, olisi hauska tavata. Lupaan olla kiltti ja kuvaamatta teitä mihinkään "hassuja viedoita" -ketjuun.  ;) En edes omista kameraa.
Laittaisin hompanssin pieneen lasiseen purkkiin jos kiinni saisin, heinällä kutittaisin ja tuhmille tummille musliminaisille iloksi lahjoittaisin.

Lodi

Quote from: Eino P. Keravalta on 22.05.2010, 12:03:44
Tuollaiset tapahtumat ovat mielestäni vaarallisia, sillä ne antavat ihmisille vääränlaisen ( = valheellisen ) kuvan monikulttuurisuudesta: on kivaa kojua, taide-esineitä, eksoottisia makuja, musiikkia, nauravia ihmisiä.. hölmöimmät saattavat kuvitella, että kun se monikulttuuri saadaan täysillä Suomeen niin sitten täällä joka kadunkulmassa vain naureskellaan ja notkutaan eksoottisten rytmien tahdissa. Todellisuudessa kehitysmaista suuntautuva maahanmuutto on vakava uhka länsimaiselle hyvinvointi- ja oikeusvaltiolle, jossa pyritään vaalimaan demokratiaa ja sananvapautta.

Pitäisikin järjestää todellisuutta vastaavat monikulttuurimessut. Jokainen arvaa, millaisia asioita siellä tuodaan esiin. Tosin kukaan ei näille messuille tulisi, koska anti on niin karmaisevaa.

Minun mielestäni on mukavaa, että tänne tulee ihmisiä muualta tällaiseen tapahtumaan esittämään musiikkiaan ja ruokiaan. En ymmärrä, miksi tänne ei saisi tulla. Pääasia, että lähtevät tapahtuman jälkeen takaisin ja niin olemme taas kerran saaneet aikaan positiivista kulttuurien kohtaamista.
Toivottavasti tämä ei lisää rasismia Suomessa !

pelle12

Quote from: Kukkahattuinen Fatima on 22.05.2010, 15:33:57

Itse olen ko. tilaisuudessa tavannut käydä varsinkin suodakseni makuhermoilleni ja vatsalaukulleni "etnistä värinää". Tosin - supisuomalasten khrisnakeittiö on ollut viimevuosina ehdoton suosikkini.
Prasada on hyvää kasvisruokaa- food for body and soul. Tuosta supisuomalaisuudesta en mene takuuseen, vaikka kokkaajat ovatkin supisuomalaisia. Intiassa on tullut ongelmia niissä vankiloissa joihin ISKCON eli Hare Krishna-liike toimittaa ruokaa- vangit eivät halua pois vankilasta, ruoka on niin hyvää. ;D Krishna-liike on muutenkin hyvällä asialla- nimittäin lehmien puolella. Intialaisesta suvaitsevaisuudesta kertoo paljon sekin, että suostuvat sietämään lehmiä rääkkääviä muslimeja keskuudessaan.

Uljanov

Krishna-kulttia ei pitäisi esittää näin positiivisessa valossa. Se on kultti sanan negatiivisimmassa merkityksessä, heidän bhaktinsa voi vedota vain mielenterveydeltään järkkynesiin ja heille se on tuhoisaa pitäen heidät pois lääketieteellisen avun piiristä. http://www.uskontojenuhrientuki.fi/uskonyhteisot/krishna-liike/

Kulttia ei missään nimessä voi verrata maltillisiin uskontoihin kuten moderniin hindulaisuuteen eri muotoineen.

Eino P. Keravalta

Jos Fatimalle sopii, hän voisi suvaita seistä esimerkiksi festari-infon luona "Fatima"-kyltti kaulassa vaikkapa lauantaina klo X-X:30. Ne, jotka tulevat, tulevat.

Itse en osaa vielä luvata, riippuu parista asiasta. Muuten toivon runsasta osaanottoa ja ennakkoluulotonta ilmoittautumista Fatiman luona.

Maahanmuutto on yhteinen asia!

Mitäs sanot, F?

Topelius

Olen menossa, tuolla esiintyy nimittäin pari aika hyvää bändiä.

JM-K

"Maailma kylässä on jo vuodesta 1995 lähtien järjestetty koko perheen ilmaisfestivaali".

Jos ihan totta puhutaan, niin kyseessä ei ole ilmaisfestivaali vaan veronmaksajien rahoilla (=mm. minun rahoillani) järjestetty turhake.

Eino P. Keravalta

Jos se maailma olisikin vain kylässä, mutta kun se maailma tulee asumaan meille ja meidän kustannuksellamme! Ja kiitokseksi halveksii meitä ja tekee rikoksia.

Kyseessä on vastuuton monikultturismipropagandahyökkäys veronmaksajain rahoilla. Tasapuolisuuden ja totuuden nimissä tuolla pitäisi esitellä myös maahanmuuton varjopuolia. Kansalaisilla on oikeus tietää! Miksi Helsingin kaupunki rahoittaa puolueellista propagandaa?

Kai siellä on Muutoksella koju?