News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Muutoksen ehdokkaat eduskuntavaaleissa 2011

Started by Jari Leino, 12.05.2010, 13:08:42

Previous topic - Next topic

Hippo

Quote from: Harri Eerikäinen on 04.06.2010, 21:16:54
Uteliaisuuttani kysyn foorumilaisilta, millaisia fiiliksiä nyt herättää minun mukanaoloni eduskuntavaaliehdokasasettelussa Muutos 2011:n riveissä?

Ihan OK juttu! Voisin äänestääkin sinua jos olisin helsinkiläinen ja jos Halla-aho ei olisi ehdolla siellä.

QuoteTosiasiaksi kuitenkin näyttäytyi se, että erittäin harva Hommaforumille rekisteröitynyt käyttäjä kirjoitti Muutos 2011:n kannattajakortin, muutoin tarvittava määrä olisi saatu kasaan kahdessa viikossa, kun jokainen olisi pyytänyt yhdeltä kaveriltaankin kortin. Persetuntumalla vedän että prosenttiluku oli noin 10. Loput kortit kerättiin muutaman aktiivin sinnikkäällä ja raa'alla työllä, kortti kortilta ihmisiä puhuttaen. Heille kaikki kunnia siitä.

Minä taas kuulun niihin rekisteröityneisiin, jotka ovat kannattajakortin allekirjoittaneet mutta en itse ole kerännyt yhtään korttia.

JM-K

Uteliaisuuttani kysyn foorumilaisilta, millaisia fiiliksiä nyt herättää minun mukanaoloni eduskuntavaaliehdokasasettelussa Muutos 2011:n riveissä?

Erittäin hieno juttu, että olet messissä!

far angst

Tosiasiaksi kuitenkin näyttäytyi se, että erittäin harva Hommaforumille rekisteröitynyt käyttäjä kirjoitti Muutos 2011:n kannattajakortin, muutoin tarvittava määrä olisi saatu kasaan kahdessa viikossa, kun jokainen olisi pyytänyt yhdeltä kaveriltaankin kortin. Persetuntumalla vedän että prosenttiluku oli noin 10. Loput kortit kerättiin muutaman aktiivin sinnikkäällä ja raa'alla työllä, kortti kortilta ihmisiä puhuttaen. Heille kaikki kunnia siitä.

Minusta kummallisempaa kuin sinun ehdokkaana olo on, ettei Hommassa nillittäjistä sitten ollut sitä vertaa tekijöiksi, että jokainen olisi edes lähipiirinsä nimet kerännyt kannattajakortteihin.  

Tällainen on käsittämätöntä vellihousuista velttoutta ja saamattomuutta.  Homma lienee sitten jonkinlaista oman raivon purkamisterapiaa enemmän kuin hihojen käärimistä ja aikaan saamista.

Martat tekevät ja saavat aikaan, Muutoksen Homman porukka ei?  

Typo:  yllä oleva lapsus oikaistu

Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.

dothefake

Sen verran oikaisen far angstia, että Muutoksen porukkahan
valtaosan korteista keräsi, enkä moiti niitä Hommalaisiakaan,
jotka syystä tahi toisesta eivät edes itse korttia kirjoittaneet.
Kun puolue on rekisteröity, muuttuu tuo taustalla asioita
tarkkaileva "hangaround/supportporukka" kultaakin kalliimmaksi,
muut puolueet nimittävät heitä äänestäjiksi.
He ratkaisevat - kyllä kansa tietää.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

ElinaElina

Koittakaa nyt käsittää, että sielu hajoaa kahtia, vähintään, kun on hyvää porukkaa monilla tahoilla. Minun valintani on Heikki, silti toivotan onnea Muutokselle ja voin jakaa lappuja.
Facebookissa kiva sivu: Lieksa maahanmuutto kuvia

PaulR

Quote from: far angst on 06.06.2010, 13:18:41
Tosiasiaksi kuitenkin näyttäytyi se, että erittäin harva Hommaforumille rekisteröitynyt käyttäjä kirjoitti Muutos 2011:n kannattajakortin, muutoin tarvittava määrä olisi saatu kasaan kahdessa viikossa, kun jokainen olisi pyytänyt yhdeltä kaveriltaankin kortin. Persetuntumalla vedän että prosenttiluku oli noin 10. Loput kortit kerättiin muutaman aktiivin sinnikkäällä ja raa'alla työllä, kortti kortilta ihmisiä puhuttaen. Heille kaikki kunnia siitä.

Minusta kummallisempaa kuin sinun ehdokkaana olo on, ettei Hommassa nillittäjistä sitten ollut sitä vertaa tekijöiksi, että jokainen olisi edes lähipiirinsä nimet kerännyt kannattajakortteihin. 

Tällainen on käsittämätöntä vellihousuista velttoutta ja saamattomuutta.  Homma lienee sitten jonkinlaista oman raivon purkamisterapiaa enemmän kuin hihojen käärimistä ja aikaan saamista.

Martat tekevät ja saavat aikaan, Muutoksen porukka ei?   

Sama kummastuttaa. Ettei edes lähipiiristä saati itse, kun kerrankin olisi jotakin konkreettista tehtävää asian eteen. Kovimmat luut olivat täyttäneet jokaisen rotsinsa taskun materiaalilla ja agitoineet kaikille tuntemattomillekin, jotka kuuntelivat. Heille hatunnosto.

Ja Harri eduskuntaan! Sen todellakin haluaisin nähdä.

BastardoGrande

Jos olet jatkossakin oma itsesi, niin vedät pelkästään Itä-Helsingistä parikytätuhatta ääntä ja se on siinä.
[img]http://img840.imageshack.us/img840/6147/manifestikannattaja.png[/img]

"Vähemmistöjen suosiminen on enemmistön syrjintää"

Minä en vihaa mustia, vaan toivon että he elävät onnellisesti omissa maissaan. -Tandefelt-

http://velkakello.fi/

Topelius

Kelmejä tietystikin löytyy joka puolueesta. Pidän aiempia toilailujasi erittäin vastenmielisinä, mutta olet ne lain mukaisesti yhteiskunnalle hyvittänyt ja kakkusi istunut.

Toki asiaan kuuluvaa mediastrategiaa kannattaa aidosti miettiä. On selvää, että media joko vaikenee täysin Muutoksesta, tai sitten keskittyy mustamaalaamaan puoluetta. Jälkimmäisessä tilanteessa tämä causti on tietysti omiaan ja sitä tullaan kyllä vatvomaan ja sitä kautta puolue leimaamaan. Sillä, onko median antama kuva Muutoksesta totuudenmukainen, ei tietenkään ole mitään merkitystä.

Lokaa tulee niskaan joka tapauksessa, mutta itse en kuitenkaan ole "any publicity is good publicity"-koulukunnan miehiä. Siihen loanheittoon ei pidä lähteä mukaan eikä sitä pidä ryhtyä yllyttämään pelkän julkisuuden saamisen takia. Eerikäisellä lienee kiistattomasti annettavaa puolueelle, mutta toisaalta tässä voidaan myös olla astumassa itse aseteltuun "mediamiinaan". Eerikäisen myötä Muutos on vaarassa profiloitua jonkinlaiseksi erikoiseksi marttyyripuolueeksi, eikä tällä tavalla profiloitunut puolue luultavasti kykene keräämään kovin kummoista äänipottia. Puolueen profiili kaipaa suurempaa leveyttä, mutta jos media ottaa Eerikäisen caustin erityiskäsittelyyn, uhkaa profiili jäädä erittäin kapeaksi.

Kaikki jää nähtäväksi. Itse pahoin pelkään, että suurin osa mediasta lähtee pikemminkin vaikenemislinjalle, jolloin tämä koko keskustelu menettää merkitystään.

Eino P. Keravalta

Tapaus Eerikäisestä:

Jos nykyisessä hallituksessa edes yhteensä olisi 15% niin paljon selkärankaa, rehellisyyttä ja isänmaallisuutta kuin Eerikäisessä, ei Suomessa olisikaan niitä ongelmia, joista tällä(kin) palstalla keskustellaan.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

far angst

Quote from: dothefake on 06.06.2010, 13:40:12
Sen verran oikaisen far angstia, että Muutoksen porukkahan
valtaosan korteista keräsi, enkä moiti niitä Hommalaisiakaan,
jotka syystä tahi toisesta eivät edes itse korttia kirjoittaneet.
Kun puolue on rekisteröity, muuttuu tuo taustalla asioita
tarkkaileva "hangaround/supportporukka" kultaakin kalliimmaksi,
muut puolueet nimittävät heitä äänestäjiksi.
He ratkaisevat - kyllä kansa tietää.

Kiitos ihan tarpeellisesta oikaisusta.  Korjasin kämmin alkuperäiseen tekstiin.
Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.

June

Quote from: BastardoGrande on 06.06.2010, 15:10:48

Jos olet jatkossakin oma itsesi, niin vedät pelkästään Itä-Helsingistä parikytätuhatta ääntä ja se on siinä.

Onko HE näin tunnettu :roll:
Kannattaa uskoa hyvällä, tulijat eivät lopu vastaanottamalla ! JH-a, Narinkkatori 10.10.2015

suomelle

Quote from: June on 06.06.2010, 16:01:40

Jollei ole vielä niin varmasti on vaaleihin mennessä.

Kun ehdokkaista on päätetty, heidän on lähdettävä kansan pariin viipymättä, jotta tietoa saadaan levitettyä mahdollisimman laajalle.

Kun sanoma on saatu levitettyä 'kaikelle kansalle', niin sitten ei ole mitään esteitä sille että, maa tärähtää RAJUSTI vaaleissa 2011!
.

Terhon puolesta

Quote from: Harri Eerikäinen on 04.06.2010, 21:16:54Uteliaisuuttani kysyn foorumilaisilta, millaisia fiiliksiä nyt herättää minun mukanaoloni eduskuntavaaliehdokasasettelussa Muutos 2011:n riveissä?

Löyhäpäisenä humanistina(kin) ja naiivisti hyväntahtoisena kukkahattutätinä pidän sinua hyvänä esimerkkinä siitä, että ihminen voi tehdä virheitä, kantaa vastuun tehdystä ja hoitaa sen jälkeen työasiansakin mallilleen.

Toinen juttu on sitten se, että tekemäsi vuoksi en lähtisi kanssasi mökille kahdestaan ryyppäämään, joskaan tuskin sinäkään minua seuraksesi kelpuuttaisit...  :D Tulkintani persoonastasi voi olla täysin väärä, mutta tapanani nyt vain on suhtautua arastellen tyyppeihin, joilla on arveluttava historia. Ihminen voi muuttua, mutta on vaikea tietää varmasti, milloin ihminen on muuttunut.

Kolmas asia liittyy siihen, että pidän sinua piilorasistina. Ja niin kuin edellisessäkin kohdassa saatan tälläkin kertaa osua täysin harhaan, mutta tällainen vaikutelma sinusta minulle on syntynyt. Se toki koskee montaa muutakin hommalaista. Eikä minulla sinänsä ole mitään sen kummempaa lain puitteissa toteutettua rasismia vastaan, mutta en sitä kyllä kannatakaan.   

Oluttikka

Quote from: June on 06.06.2010, 16:01:40

Täytyy tunnustaa, että minulle aivan tuntematon nimi.
Mistä mies pitäisi tietää?

mökö

Hyvä että taivoitteet pidetään korkealla  ;) ketä kiinnostaisi puolue joka ilmottaisi ettei tavoittele vaaleissa yhtään paikkaa, kyllä 2 - 3 paikkaa on ok tavoite. Mutta kannattaisko Leinon suosiolla jättää tuo paikka väliin jotta terveys säilyy.  ;D
sellaista se on, valssi suviyössä ilman housuja

Fatman

Déjà vu.
Minun puolestani se OK.
Puolueen kannalta: Menneisyyteesi revitään julkisuuteen, ja ehdokkuuttasi tullaan käyttämään puoluetta vastaan.

tjuguskegg

Quote from: Fatman on 08.06.2010, 21:16:08

Déjà vu.
Minun puolestani se OK.
Puolueen kannalta: Menneisyyteesi revitään julkisuuteen, ja ehdokkuuttasi tullaan käyttämään puoluetta vastaan.

Omalta kohdaltani asia on myös OK, mutta voin jo nähdä silmissäni mokuttajalehdistön revittelyt aiheen tiimoilta.

Mika.H

Mitä ihmiset ovat mieltä tänään?

Anna palaa.

Kuraa tulee kyllä syliin, mutta sellaista se on. Zemppiä vaalikampanjaan ja Paavo Väyrysen esimerkkiä noudattaen, eli ihan sama jos 90% vihaa kunhan ne 10% tykkää ja äänestää..;)
Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

menninkäinen

Quote from: Miniluv on 14.05.2010, 12:08:52
Quote from: Aapo on 14.05.2010, 12:02:13
Tuoreessa blogissaan Richard Järnefelt vaatii myös rikoksiin syyllistyneiden Suomen kansalaisten poistamista maasta. Onko tämä linjassa puolueen ohjelman kanssa?

Jokuhan voisi vinkata Järnefeltille foorumista, jolla valveutuneet kansalaiset odottavat ääniensä (ja kysymystensä) kanssa.

:)

Missäs niitä kysymyksiä voi esittää?

Jussi Halla-aho

Harri on erittäin hieno ja vilpitön ihminen.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Matias Turkkila

Sanon asian niinkuin sen itse näen: Symppaan sinua kovasti, mutta normaalioloissa ehdokkuus tarkoittaisi vapaaehtoista puolueitsemurhaa.

SkaSkin

Anteeks pyytelemällä ja tapettiin sekottumalla häviät varmasti.

Tuo rohkeesti esiin taustas ja tatsas. Erotut ja saat idän äänet. Aika moni saa kerranki ittensä näkösen ehdokkaan.
Iso, kalju ja tatuoitu. Homma etenee.

mökö

No, kommentoisin Harrin ehdokkuutta niin että se on nousu tai tuho.  ;) Harri varmasti toiminnan miehenä ja fiksuna sellaisena ääniä tulee keräämään, mutta haluaako joku hänet naulita.
Jokainen varmasti ymmärtää ja Harri myös itse että näinkin voi tapahtua, mutta se ei pelaa joka pelkää. Joten, yrittänyttä ei panna, vai miten se oli.  :roll:
sellaista se on, valssi suviyössä ilman housuja

GATEKEEPER

Tarttis Etelä-Savon(09) alueelle jonkun jota äänestää. :) Seuraavanlaiset heput täältä päin istuu juuri nyt eduskunnassa;

* Heli Järvinen (Vihr.)
    * Katri Komi (Kesk.)
    * Jari Leppä (Kesk.)
    * Olli Nepponen (Kok.)
    * Lenita Toivakka (Kok.)
    * Pauliina Viitamies (SDP)

:roll: Tuo Leppäkin ollut tuolla jo iät ja ajat. Ois joutanu vaihtoon viime kierroksella jo, kuten noi muutkin.
"This is amazing" - Fucking amazing!
http://www.muhammadtube.com/
"In war, truth is the first casualty"

Qman

Vaasan vaalipiiriin tarjolla oikein hyvä ehdokas.?

Kuka?

Jussi Halla-aho

"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Hermo

Quote from: Jussi Halla-aho on 10.06.2010, 07:49:39
Eikös tuo Heli Järvinen ole ihan hyvä ehdokas: http://www.vihrealanka.fi/uutiset/halla-aho-sai-sakot-uskonrauhan-rikkomisesta

Eikös poliittinen masu ole täpötäysi Helilläkin. Politiikka on onnistunutta ja Halla-ahon tuomio kirsikkana kakussa. Sitäpaitsi se ei ole kalju natsi, vai onko sittenkin?

kolki

Toisaalta sitä on vaikeampi käyttää, koska asiaa ei ole yritelty peitellä. Sensaatioita tulee silloin, kun asiaa ei halutta myöntää ja tehdään kaikki, ettei vaan paljastuisi. (vrt. Vanhasen lautakaupat ja itsellensä kavaltamatmyöntämät RAY:n varat)
Joten itse sanoisin, että kannattaa asia tuoda esille ilman turhia anteeksi pyytelyitä tai uhriksi antautumista. Menneisyydestä on opittu ja homma jatkuu katse ylöspäin.

Jussi Halla-aho

Quote from: kolki on 10.06.2010, 12:00:37
Toisaalta sitä on vaikeampi käyttää, koska asiaa ei ole yritelty peitellä. Sensaatioita tulee silloin, kun asiaa ei halutta myöntää ja tehdään kaikki, ettei vaan paljastuisi. (vrt. Vanhasen lautakaupat ja itsellensä kavaltamatmyöntämät RAY:n varat)
Joten itse sanoisin, että kannattaa asia tuoda esille ilman turhia anteeksi pyytelyitä tai uhriksi antautumista. Menneisyydestä on opittu ja homma jatkuu katse ylöspäin.

Ilman muuta on niin, että jos HE on ehdokkaana, parasta vahingonhallintaa ("damagement"?) on nostaa menneisyys aktiivisesti esille, ei selitellen eikä uhoten vaan neutraalisti todeten.

- nimim. sivullinen.

dothefake

HE saa varmaan selittää äärettömän monta kertaa, ettei ole uusi TH.
Siihen ne takertuvat varmasti.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen