News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Muutoksen ehdokkaat eduskuntavaaleissa 2011

Started by Jari Leino, 12.05.2010, 13:08:42

Previous topic - Next topic

Maxwell Smart

Quote from: dothefake on 27.05.2010, 13:07:14
Kun luupilla tihrustin vanhoilla ja väsyneillä silmilläni, niin
siinä näyttäisi olevan joku koulutyttö hamsteri sylissään, söpöä.

Hamsteri? Björn?
Kuules nyt Mäki-Ketale. Kaikkea sinäkin...

Jyri Suominen

Quote from: JM-K on 27.05.2010, 12:34:04
Quote from: Jyri Suominen on 26.05.2010, 21:24:54
Quote from: Sami Aario on 26.05.2010, 12:16:37
Perustakaas Facebookkiin ryhmä "Juha Mäki-Ketelä eduskuntaan 2011" jotta voin liittyä siihen. ;)

Eikö sellaista vielä ole?

Korjataan asia :)

Edit: Nyt on http://www.facebook.com/group.php?gid=113769181999521
jahka päälikkö hyväksyy kutsun omaan ryhmäänsä, laitan hänet ylläpitäjäksi :)
eikä tullut edes mieleen kysyä lupaa, nyt on agressiivista markkinointia  ;D

Edit2: Voisi kyllä tässä kuussa laittaa facebookkiin jokaisesta ehdokkaasta kannatussivun, tästä tuskin tarvii tehdä kansanäänestystä, jokainen ehdokas suoriutunee tehtävästä itse?

Moro!
Juu, käyn samantien kuittaamassa. Mut voi toki laittaa ylläpitäjäksi, mutta mieluiten niin, että mä en joudu itse tekemään mitään.

Eli jos sä voisit, Jyri, moderoida sitä. Kaikki voit hyväksyä kaveriksi.

Kiitos paljon ja kaikki mukaan tukiryhmään!

Yep. Sitä hommaa täällä tehdään ja muutama muukin voisi tulla ylläpitäjäksi mukaan.
Varsinais-Suomen vaalipiirin Muutos 2011 ehdokkaana eduskuntaan.
PAM 2010-2014 Edustajiston varajäsen.
JSN yleisön edustaja ehdokas.

JM-K

Quote from: Jari Leino on 27.05.2010, 12:20:08
Minä olen hallituksessa yrittänyt ajaa läpi sellaista linjaa, että kaikilla Muutoksen ehdokkailla olisi oltava pakollisena vaalikuvissa mukana selkäpose.

Niin olet. Ja minä olen aktiivisesti sitä vastustanut. En halua esitellä karvaista selkääni, joka on täynnä helopäisiä finninäppylöitä. Puhumattakaan niistä roikkuvista rasvamakkaroista. Joten esitellään vaan jotain muuta puolta.

dothefake

Quote from: JM-K on 27.05.2010, 15:07:12
Quote from: Jari Leino on 27.05.2010, 12:20:08
Minä olen hallituksessa yrittänyt ajaa läpi sellaista linjaa, että kaikilla Muutoksen ehdokkailla olisi oltava pakollisena vaalikuvissa mukana selkäpose.

Niin olet. Ja minä olen aktiivisesti sitä vastustanut. En halua esitellä karvaista selkääni, joka on täynnä helopäisiä finninäppylöitä. Puhumattakaan niistä roikkuvista rasvamakkaroista. Joten esitellään vaan jotain muuta puolta.
Tuo on juuri sitä rohkeutta, jota Mäki-Ketelässä arvostan. Moni esittelisi parhaan
puolensa, mutta Mäki-Ketelä ei sorru halpaan populismiin.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Sami Aario

Perustakaas Facebookkiin ryhmä "Juha Mäki-Ketelä eduskuntaan 2011" jotta voin liittyä siihen. ;)

Nyt toimittajat kipin kapin tekemään lehtijuttu niistä peloittavan näköisistä ja vihaa uhkuvista kannattajista mitä tuossa ääriryhmässä esiintyy.

:D

Jyri Suominen

Quote from: Sami Aario on 27.05.2010, 15:53:03

Nyt toimittajat kipin kapin tekemään lehtijuttu niistä peloittavan näköisistä ja vihaa uhkuvista kannattajista mitä tuossa ääriryhmässä esiintyy.

:D

juuri näin, lisää julkisuutta  ;D
Varsinais-Suomen vaalipiirin Muutos 2011 ehdokkaana eduskuntaan.
PAM 2010-2014 Edustajiston varajäsen.
JSN yleisön edustaja ehdokas.

Harri Eerikäinen

Quote from: Oluttikka on 26.05.2010, 22:44:35
Pakko kysyä mitä ehdokas viestii esittelemällä selkäänsä useissa eri yhteyksissä tällä sivustolla?

Enhän mä noin syvällisistä viestimisistä enempää kuin suomalaisista arvoistakaan mitään ymmärrä...

Se kuva on vain valokuva yhden omakustanneläpyskän kannessa. Sen kirjan sisällöstä 20% käsittelee kesken olevaa sananvapauteen liittyvää erimielisyyttä työnantajani kanssa, 56,2% mennyttä elämääni, persoonaani, tappelemisiani, tuomioitani ja tatuointejani, ja loput 23,8% ajatuksiani politiikan eri osa-alueilta.

Jos siinä jotain syvempää merkitystä haluaa nähdä, niin ehkä kirjan sisällön painotukset noudattelevat melko tarkasti Hommaan kirjoittamieni tai minusta sinne kirjoitettujen avausten saamien vastausten jakaumaa ja sitä kautta kiinnostavuutta tällä sivustolla. Kyseessä on siis todellakin sangen populistinen vaalikirja.

Ja tietysti tulevaisuuteen katsoessaan joutuu kääntämään selän menneisyydelle ;D

PaulR

Nenänuuska on siitä harmillista, että sitä ei saa kuin Saksata. Halvintahan tuo olisi nikotiiniriippuvaiselle.

PaulR

Vastahan tässä ollaan viisi päivää vedetty tiukkaa.

-Looney-

minkälaisista äänimääristä puhutaan että jos esim pirkanmaalta meinais päästä isolle kirkolle edustamaan?
-Poikkeustilaministeri-

Ant.

Quote from: -Looney- on 04.06.2010, 13:48:26
minkälaisista äänimääristä puhutaan että jos esim pirkanmaalta meinais päästä isolle kirkolle edustamaan?

Noin 11000-12000 ääntä vaalipiiristä riippumatta.
Homma is the new black.

kaivanto

Quote from: -Looney- on 04.06.2010, 13:48:26

Jos äänestysaktiivisuus on samaa luokkaa kuin viimeksi, niin riittää esim., että on semmoisen listan kärjessä, joka kerää reilut 12.000 ääntä. Viimeksi pienimmällä henkilökohtaisella äänimäärällä tuli valituksi Kokoomuksen Heikki A. Ollila.

http://www.yle.fi/vaalit2007/vp07/valituiksi_tulevat.htm

Harri Eerikäinen

Uteliaisuuttani kysyn foorumilaisilta, millaisia fiiliksiä nyt herättää minun mukanaoloni eduskuntavaaliehdokasasettelussa Muutos 2011:n riveissä?

Taannoin hallituspaikkani kehitti pienimuotoisen "caustin", jonka seurauksena vetäydyin minulle tarjotusta kunniatehtävästä. Ajattelin silloin lähinnä kannattajakorttien keräämistä, ja että näkyvyyteni Muutoksen johtotehtävissä voisi haitata sitä.

Tosiasiaksi kuitenkin näyttäytyi se, että erittäin harva Hommaforumille rekisteröitynyt käyttäjä kirjoitti Muutos 2011:n kannattajakortin, muutoin tarvittava määrä olisi saatu kasaan kahdessa viikossa, kun jokainen olisi pyytänyt yhdeltä kaveriltaankin kortin. Persetuntumalla vedän että prosenttiluku oli noin 10. Loput kortit kerättiin muutaman aktiivin sinnikkäällä ja raa'alla työllä, kortti kortilta ihmisiä puhuttaen. Heille kaikki kunnia siitä.

Nyt olin siis, ehkä erheellisen oman arvioni perusteella poissa riveistä puolisen vuotta. Sinä aikana homma on kuulemma munattu ilman minuakin jo monen monta kertaa. Mutta nyt kuitenkin kaikesta huolimatta näyttää siltä, että Muutos 2011 on pian rekisteröity puolue, ja sillä on useissa vaalipiireissä enemmän tai vähemmän todennäköisesti läpimeneviä ehdokkaita. Moni foorumilainen kyseenalaisti kompetenssini toimia missään näkyvässä tehtävässä Muutos 2011:ssä, kuten oli laita Perussuomalaisissakin silloin kun olin puolueen jäsen.

Mitä ihmiset ovat mieltä tänään?

Timo Rainela

Sinä olet osa MUUTOS 2011 selkärankaa.
Mukanaolosi seuraavissa vaaleissa on itsestäänselvyys!
Timo Rainela
TR: Muuten olen sitä mieltä, että naisten olemassaolo politiikassa, virkahallinnossa ja päätöksenteossa on suurin yksittäinen syy kansakuntamme yhtenäisyyden ja moraalisen, eettisen, sivistyksellisen sekä pratopalogistisen rappion ja tuhon liikkeelle panevana voimana. Joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta.

kaivanto

Quote from: Timo Rainela on 04.06.2010, 21:26:44
Sinä olet osa MUUTOS 2011 selkärankaa.
Mukanaolosi seuraavissa vaaleissa on itsestäänselvyys!
Timo Rainela

Ei lisättävää.

MW

Elämää nähnyt edustajaksi? Mahdoton ajatus, ellei sitten tule Muutosta.

Iloveallpeople

Onhan siellä listoilla Tiura, ja aikaisemmin ollut Juhantalo, Sasi yms., joten ei se enää mitenkään erikoiselta tunnu, että entinen rikollinen on ehdokkaana. Tottumiskysymyshän tämä on. Eiköhän se kohta tunnu aivan luonnolliselta, että pääministerinäkin on täysi sekopää.
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

Teemu Lavikka

Olisihan se jokseenkin kohtuutonta, jos ihminen joutuisi kantamaan jossain elämänsä vaiheessa tekemiensä hölmöyksien taakkaa mukanaan koko loppuikänsä. Vaikka en kirkkoon kuulukaan, uskon silti anteeksiantoon useimmissa asioissa, kuten Harrinkin tapauksessa. You shall be forgiven.
"Mikä vittu se oli?"
Hiroshiman pormestari, 1945

rankka

Quote from: Harri Eerikäinen on 04.06.2010, 21:16:54
Uteliaisuuttani kysyn foorumilaisilta, millaisia fiiliksiä nyt herättää minun mukanaoloni eduskuntavaaliehdokasasettelussa Muutos 2011:n riveissä?
Tunnetkin minua jonkin verran että taidat arvata vastaukseni. Sanon sen kuitenkin.
Hienoa että olet remmissä mukana!
Me tarvitsemme fiksuja ihmisiä. Tulen ilman muuta tekemään myös sinun eteesi pyyteettömästi töitä. 

Taannoin hallituspaikkani kehitti pienimuotoisen "caustin", jonka seurauksena vetäydyin minulle tarjotusta kunniatehtävästä.
Niin, kaikkea en voi tähän kertoa.
Himppuriikkisen harmitti sekä Aten että Ellilän mesuaminen. Joskin kuulema tarkoittivat hyvää.

Moni foorumilainen kyseenalaisti kompetenssini toimia missään näkyvässä tehtävässä Muutos 2011:ssä, kuten oli laita Perussuomalaisissakin silloin kun olin puolueen jäsen.
Ikävä kyllä näin silloin kävi.
Väittäisin, helposti, että jos he olisivat olleet sinun kanssa tekemisissä muuten kuin netin välityksellä, heillä olisi aivan varmasti erilainen kuva sinusta.

Toivon todella hyvää jatkolle. :)

dothefake

-Tytti Tuppurainen

Adolf Stege

dothefake

Quote from: Mika R. on 05.06.2010, 00:01:02
Kukapa nyt Hommalaisista terve olis.
Mutta  meistä on johonkin, joka saa vääryydentekijät "värisemään".
-Tytti Tuppurainen

kaivanto

Terveitä ihmisiä ei olekaan, on vain puutteellisesti diagnosoituja, sanoo vanha lääkäriviisaus... Vastaavasti, syyttömiä ei olekaan, mutta valtion eli väkivalta- ja verotuskoneiston resurssit ovat rajalliset. Ynnä likasankojournalistien.

dothefake

Quote from: kaivanto on 05.06.2010, 00:26:32

Terveitä ihmisiä ei olekaan, on vain puutteellisesti diagnosoituja, sanoo vanha lääkäriviisaus... Vastaavasti, syyttömiä ei olekaan, mutta valtion eli väkivalta- ja verotuskoneiston resurssit ovat rajalliset. Ynnä likasankojournalistien.
Sanokaa, jos olen väärässä, mutta minusta täällä on ollut kuitenkin
terve henki.
-Tytti Tuppurainen

suomelle

Quote from: Iloveallpeople on 04.06.2010, 21:57:51
Onhan siellä listoilla Tiura, ja aikaisemmin ollut Juhantalo, Sasi yms., joten ei se enää mitenkään erikoiselta tunnu, että entinen rikollinen on ehdokkaana. Tottumiskysymyshän tämä on. Eiköhän se kohta tunnu aivan luonnolliselta, että pääministerinäkin on täysi sekopää.

Mitähän tekemistä noilla poliittisilta paikoiltaan, sumutettujen äänestäjiensä valitsemina, kansaa kusettaneilla törpöillä on Eerikäisen kanssa?! EI MITÄÄN!

Hyvä Harri, usvaa putkeen!

mod:typo
.

Hermo

Ilman muuta olet mukana! Olet hieno ihminen, jolta moni ns. "rehellinen" saa ottaa mallia. Jatka samaa rataa!

Emil Ihmisveturi

Taannoin hallituspaikkani kehitti pienimuotoisen "caustin", jonka seurauksena vetäydyin minulle tarjotusta kunniatehtävästä. Ajattelin silloin lähinnä kannattajakorttien keräämistä, ja että näkyvyyteni Muutoksen johtotehtävissä voisi haitata sitä.

Tosiasiaksi kuitenkin näyttäytyi se, että erittäin harva Hommaforumille rekisteröitynyt käyttäjä kirjoitti Muutos 2011:n kannattajakortin, muutoin tarvittava määrä olisi saatu kasaan kahdessa viikossa, kun jokainen olisi pyytänyt yhdeltä kaveriltaankin kortin. Persetuntumalla vedän että prosenttiluku oli noin 10. Loput kortit kerättiin muutaman aktiivin sinnikkäällä ja raa'alla työllä, kortti kortilta ihmisiä puhuttaen. Heille kaikki kunnia siitä.

Nyt olin siis, ehkä erheellisen oman arvioni perusteella poissa riveistä puolisen vuotta. Sinä aikana homma on kuulemma munattu ilman minuakin jo monen monta kertaa. Mutta nyt kuitenkin kaikesta huolimatta näyttää siltä, että Muutos 2011 on pian rekisteröity puolue, ja sillä on useissa vaalipiireissä enemmän tai vähemmän todennäköisesti läpimeneviä ehdokkaita. Moni foorumilainen kyseenalaisti kompetenssini toimia missään näkyvässä tehtävässä Muutos 2011:ssä, kuten oli laita Perussuomalaisissakin silloin kun olin puolueen jäsen.

Hienoa että olet ehdokkaana! Aikaisemmin ajattelin, ettei Muutos 2011 puolueella ole  munaa asettaa sinua ehdolle, mutta onneksi olin väärässä.
Minunkin vähäinen persoonani saattaa äityä käyttäytymään yllättävästi äänestyskopissa. Lisäksi täältä muutama kannattajakortti lähdössä Mäki-ketelälle.

mökö

Jos yksikin ehdokas menee läpi niin se on Muutoksen voitto. Realismi pitää kuitenkin olla mukana vaalipelissä. Aika hyvää kommenttia on kuitenkin näkynyt joten kannatusta näyttäisi Muutokselle löytyvän yllättävän paljon.
Omasta puolestani onnea kaikille ehdokkaille.  ;) Itse olen ollut hiukan syrjässä viimeaikoina, josko tästä vielä heräilisi tukemaan ehdokkaita.
sellaista se on, valssi suviyössä ilman housuja

Harri Eerikäinen

Luova hulluushan se maailmaa puörittää.

ämpee

Äänestän takuulla jos ollaan samassa vaalipiirissä!

Nykyisten edustajien(?) ominaisuutena on olla täysin tietämätön tavallisten ihmisten elämästä, tai ainakin siltä vahvasti näyttää, joten sinne eduskuntaan ehdottomasti tarvitaan jotain muutakin kuin joidenkin puoluekoneistojen poliittisia puudeleita.

Nykyisyys ja tulevaisuus ratkaisevat, historiaa emme pysty muuttamaan.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."