News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2010-02-04 James Hirvisaari: Rikosepäily kiihotuksesta kansanryhmää vastaan

Started by James Hirvisaari, 08.05.2010, 17:23:21

Previous topic - Next topic

Alkuasukas

Mitä ihmettä, onko Michael Knight jättänyt tutkimuspyynnön? Vai ihan vaan joku random nobody-kikkarapää? Saako myös permanentin ottanut kähärätukka loukkaantua, vai pitääkö kiharan olla ns. luomu? Entä sallitaanko henkiset kikkarapäät myös? Haluaisin nimittäin omata Fabio-tyyppiset hulmuavat kutrit...

(http://nymag.com/daily/entertainment/images/knight_rider.jpg)
"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

PaulR

Quote from: Miniluv on 08.05.2010, 19:49:33
Vähän tyylillistä yhteneväisyyttä.

Miksi ihmeessä? Helpottaahan se moderaattorien tehtävää olla ennalta-arvattava.

Pidetään Jamesin asia tapetilla. Tällaisiin oikeusmurhiin haluan olla omalta osaltani ja vaikuttamieni ihmisten osalta osallisena.

Sibis

Quote from: Eino P. Keravalta on 08.05.2010, 19:29:44
Olet epäilemättä oikeassa, Miniluv. Mutta en toki halua kaikkea kunniaa itselleni, onhan täällä vähintään kymmenittäin, ellei sadoittain ihmisiä, jotka kirjoittavat sisällöllisesti samaan tapaan, vaikka tyyleissä onkin mieskohtaista, persoonallista eroa.

Ilmeisesti olen tehnyt sen verran vähän kieliopillisia virheitä, että suomalaiskriittiset tahot kokevat sinänsä keskinkertaiset kirjoitukseni harmittavina.

Sinä tulit mieleeni, koska sinulla on noita pitkiä ikävien asioiden listauksia usein. Vähän tyylillistä yhteneväisyyttä.

Nyt en oikein bonjaa pointtiasi Miniluv?

Homman parasta antia pyrit suitsemaan!

No siittä vaan, me ollaan muutenkin hävitty tää peli :facepalm:
Sanoma Oy:n mainos, jossa yhtiö kertoi: Kutsumuksemme on luoda uusi parempi maailma.

Miniluv

Quote from: Pate on 08.05.2010, 20:24:55
Quote from: Eino P. Keravalta on 08.05.2010, 19:29:44
Olet epäilemättä oikeassa, Miniluv. Mutta en toki halua kaikkea kunniaa itselleni, onhan täällä vähintään kymmenittäin, ellei sadoittain ihmisiä, jotka kirjoittavat sisällöllisesti samaan tapaan, vaikka tyyleissä onkin mieskohtaista, persoonallista eroa.

Ilmeisesti olen tehnyt sen verran vähän kieliopillisia virheitä, että suomalaiskriittiset tahot kokevat sinänsä keskinkertaiset kirjoitukseni harmittavina.

Sinä tulit mieleeni, koska sinulla on noita pitkiä ikävien asioiden listauksia usein. Vähän tyylillistä yhteneväisyyttä.

Nyt en oikein bonjaa pointtiasi Miniluv?

Homman parasta antia pyrit suitsemaan!

No siittä vaan, me ollaan muutenkin hävitty tää peli :facepalm:

Huoh. Toivottavasti kerron tämän nyt tarpeeksi selvästi:

minulle vain tuli mieleen, että Hirvisaaren kirjoituksella ja monilla Eino P.:n tuotoksilla oli sen verran samaa, että jos Hirvisaari palkitaan, voi joskus tulla Eberhard von Kerawankin vuoro.

En nyt ollut suitsimassa mitään. Siniväriäkään en tässä ketjussa ole käyttänyt. Esitin tämän havaintonani, jota muut saavat kukin arvioida itse päissään.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

James Hirvisaari

Quote from: BeerBelly on 08.05.2010, 17:34:44
Onko sinulle eritelty mikä kohta kirjoituksessa erityisesti kiihottaa? Ilmeisesti tuo missä listaat islamin mukanaan tuomia ongelmia kulttuurisia värinöitä?

Joo. Nyt tutkitaan lähinnä sitä, solvaako kirjoitus muslimeita.

QuoteRikoslaki 11 luku
10 § Kiihottaminen kansanryhmää vastaan

Joka yleisön keskuuteen levittää lausuntoja tai muita tiedonantoja, joissa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin kansallista, etnistä, rodullista tai uskonnollista ryhmää taikka niihin rinnastettavaa muuta kansanryhmää, on tuomittava kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
"Riittää, että kansa on sitä mieltä; muita perusteluja ei tarvita."
http://hirvisaari.fi

Sibis

Noh, jokunen voipi päissään tietenkin ;)

Mielestäni tämä ketju on kuitenkin kaikinpuolin asiallinen, Hirvisaaren aloitusta jatkava.
Sanoma Oy:n mainos, jossa yhtiö kertoi: Kutsumuksemme on luoda uusi parempi maailma.

acc

http://jameshirvisaari.blogit.uusisuomi.fi/2010/02/04/kikkarapaalle-kuonoon/

Pakinassa "Kikkarapäälle kuonoon" jo ensimmäisessä lauseessa paljastui kirjoittajan kanta kirjoitukselle virikkeen antaneeseen tapahtumaan. Hän tuomitsi sen kutsumalla sitä rikokseksi. Hän ei esittänyt tapahtunutta myönteisessä valossa eikä kehottanut ketään antamaan kuonoon kenellekään.  

Pakinan toisen kappaleen alussa kirjoittaja näki lisääntyvän rasismin valitettavaksi ilmiöksi. Kappaleessa kirjoittaja luetteli asioita, joista löytynee helposti näyttöä.

2017 Personality 13: Existentialism via Solzhenitsyn and the Gulag
(Huomaa: käsittämätön feministin raivokohtaus, kohta 42:00 eteenpäin)
https://www.youtube.com/watch?v=w84uRYq0Uc8

James Hirvisaari

Quote from: Kajsaniemi R on 08.05.2010, 19:07:26
Voisiko James vielä kertoa tarkemmin, mistä "kuulemiseen" / kuulusteluun johtanut asia lähti liikkeelle? Oliko joku tehnyt poliisille rikosilmoituksen tai tutkintapyynnön, vai oliko paikallispoliisi ryhtynyt selvittämään asiaa oma-aloitteisesti? Oliko käsky tutkinnan aloittamisesta kenties tullut "ylempää", kuten valtakunnansyyttäjänvirastolta, vähemmistövaltuutetun toimistosta, sisäministeriöstä tai peräti joltain poikkeuksellisen Arvokkaalta Johtajalta?

Kyseessä on nettikantelu. Tällaiset asiat hoitaa tietääkseni normaalisti valtakunnansyyttäjänvirasto. En tiedä tarkasti, onko tässä tapauksessa niin, mutta asian vireillepanijana on nyt kuitenkin kihlakunnansyyttäjä Jukka-Pekka Havumäki Päijät-Hämeen syyttäjänvirastosta. Tämä on ihan oma arvaukseni, mutta hänelle lienee tullut määräys ylempää. Päijät-Hämeessä on nimittäin fiksua porukkaa.

QuoteMikä muuten oli oma asemasi "kuulemisessa"? Eli kuulusteltiinko sinua rikoksesta epäiltynä vai jossain muussa ominaisuudessa? Kuulusteltavalle tulee aina ilmoittaa tämän asema esitutkinnassa (käytännössä epäilty, asianomistaja tai todistaja). Vai sanottiinko sinulle, ettei kyseessä ollut esitutkinta ollenkaan, vaan ainoastaan pieni "vapaamuotoinen juttelu" poliisisetien kanssa? Jäi nimittäin vähän häiritsemään tuo käyttämäsi ilmaisu "alustavasti tutkia, syyllistytäänkö kyseisessä kirjoituksessa..."

Kyseessä on rikoksesta epäily. Kirjoitin tuon "alustavasti tutkimisen" etukäteen sen pohjalta, mitä poliisi asian ennalta ilmaisi.

Kaiken kaikkiaan mielenkiintoista. En olekaan aiammin ollut rikoksesta epäiltynä. Ja nyt olen sitä oman maan ja kansan puolustamisen takia. Aika hullunkurista kieltämättä.
"Riittää, että kansa on sitä mieltä; muita perusteluja ei tarvita."
http://hirvisaari.fi

Sibis

Tulee mieleen jääkiekon loppuottelu jossa toivottavasti on Suomi vs. Ruotsi.

Minusta Ruotsin tulee ottaa kuonoon tuossa ottelussa. Suomelta!

mikkoR

Jutussa ei ollut mitään kiihoittamista, ainoastaan totuutta ja asian pohdintaa eli syytteestä... tuomiohan on jo siis varma.

Tuo on kyllä hyvää mainosta Jamesille, muuta ei voi sanoa.

Tuli mieleen että vaalien lähestyessa voisi Lahden kerhokin kokoontua niin voisimme miettiä oikein kunnon "vihakirjoitukset" kaikille niin olisipa ainakin syyttäjällä jotain tekemistä ja lehdilläkin taas hommia kun kirjoittelisi miksi maahanmuuttajia niin vihataan.
Paras tapa päästä eroon laittomista aseista on toki luoda riittävä määrä väyliä laillisille aseille.

PaulR

Quote from: James Hirvisaari on 08.05.2010, 20:47:16
Kaiken kaikkiaan mielenkiintoista. En olekaan aiammin ollut rikoksesta epäiltynä. Ja nyt olen sitä oman maan ja kansan puolustamisen takia. Aika hullunkurista kieltämättä.

Katsotaan kortit.

Santeri

Kun syyllinen on selvillä, niin rikos kyllä löytyy (tm) Neuvostoliitto

Oliko ongelmana koko luettelon olemassaolo vai jotkut tietyt kohdat luettelosta? Mielestäni älämölö ja sietämätön ylimielisyys ovat sen verran väljiä käsitteitä, joista voi syyte napsahtaa. Muuten listan kohdat ovat sellaisia, joista on ihan näyttöäkin.

Voimia Jamesille ja onnittelut ilmaisesta julkisuudesta :)
"Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla."

Nikopol

Quote from: P on 08.05.2010, 19:27:02
Quote from: Nikopol on 08.05.2010, 18:58:40
Eikös kikkarapää ollut se joka yritti vihamurhata 8-vuotiaan Espoossa. Junacausti - never ögen.

Paiskasi liikkuvasta junasta raiteille? Sekö?
Ja hyppi hennon lapsen päällä raudoitetuilla maihinnoususaappailla nauraen paholaismaisesti. Just se. Valkonen voima itse.
"[romanianromani]kopla valitsi uhreiksi iäkkäitä naisia välttyäkseen yhteenotoilta miesten kanssa." Keski-Uusimaa
"Kenet Jeesus hakkaisi?" kmruuska 2012

Mika

Käsittämätöntä toimintaa poliisilta, jolta odottaisi sentään edes jonkinlaista tervejärkisyyttä ja selkärankaa, vaikka vallassa olevan eliitin taholta usutetaankin käymään syyttömien kimppuun.

Ei olisi vielä 10 vuotta sitten uskonut, että Suomi ja Suomen oikeuslaitos voi ajautua tällaiseen alennustilaan.
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

mikkoellila

Paljonko lyödään vetoa, että Soini ei puolusta Hirvisaarta?

Soini päinvastoin ryhtyy vastustamaan Hirvisaaren ehdokkuutta ensi vuoden eduskuntavaaleissa sillä perusteella, että Hirvisaari on Soinin mielestä rikollinen, ihmisvihaaja, rasisti, fasisti jne.

Soini ei ole koskaan ottanut missään asiassa kantaa sananvapauden puolesta.

Soini ja hänen oppipoikansa Saarakkala ovat sensuurin kannattajia.
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

Mika

Quote from: Santeri on 08.05.2010, 21:26:11
Voimia Jamesille ja onnittelut ilmaisesta julkisuudesta :)

Kun epäily on noin mielipuolinen, niin tuskinpa James mitään voimia tarvitsee. Pikemminkin tuo antaa entistä enemmän uskoa siihen, että nykyinen eliitti on läpeensä mädäntynyt, ja olisi suistettava vallasta niin nopeasti kuin mahdollista.
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

törö

Jos kaikki kiihkomokuttajien blogeista löytyvät rikokset ilmoitettaisiin poliisille niin siitähän se varsinainen tulva syntyisi. Kunnian loukkaaminen on niissä normaali tapa ilmaista tuntemuksia ja paikkailla tietämyksen puutteita. Uhkailu ja kiihotus kansanryhmää vastaan ovat myös normaalia käytöstä.

kantakaupunkilainen

Tämä tietää Jamesille ääniä lisää ja paljon. Kiitetään ihmisoikeusfriikkiä joka asian nosti poliisille.
War
Ikäluokkansa palomies

IDA

Tää on niin tätä.

Olen vastaavissa jutuissa aina sanonut, että en voi uskoa tämän johtavan syytteeseen. Sitten, kun syyte on tullut olen sanonut, että en voi uskoa tästä tulevan tuomiota; sitten kuin tuomi on tullut olen sanonut, että ei voi uskoa tuomion kestävän hovissa; sitten kun tuomio on kestänyt hovissa olen sanonut, että en yksinkertaisesti voi uskoa tällaista.

Eli totean, että en voi uskoa tämän ilmiannon johtavan syytteisiin.

:)

elukka

Quote from: Iloveallpeople on 08.05.2010, 18:09:34
Ja sitten vielä ihmetellään, miksi osa ihmisistä kirjoittaa nimimerkillä.  :roll:

Pitäisikö alkaa kirjottamaan omalla nimellä, ihan vaan kaikenlaisten kukkiksien, vihervasureitten ja ilmannin pissapäitten kiusaksi?
Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

Lentomestari

Minulla tuli aikoinaan J H-a.n syytteen kautta Skripta ja hommaforum tutuksi, tiedä olisinko vieläkään täällä luuhaamassa? Tulin lehtiuutisesta, jossa käsiteltiin tätä uskonrauhasyytöstä Halla-ahoa kohtaan, uteliaaksi ja googlasin nimen. Loppu on historiaa (no, hiukan liian mahtipontista, mutta pakko oli laittaa kun tilaisuus tuli). Nyt takuulla moni kansalainen googlaa samalla tavalla Hirvisaaren nimen ja voi löytää itsensä tänne nuivien joukkoon, suvikset perseilyillään ampuu omaan jalkaan.

ajuha

Quote from: Ammadeus on 08.05.2010, 19:19:10
Täytyy varmaan rakentaa uusi vankila mihin saadaan sijoitettua kaikki mielipiteidensä vuoksi vainotut.
On tämä jotenkin uskomatonta touhua.

jos valtakoneiston päämäärä on; hirvisaari linnaan, niin monta isoa taloa saavat rakennuttaa, koska, samoin ajattelevia on paljon.

eihän siinä sitten, muinoin kykin melkein 5 vuotta, jos brax laittaa minut  mielipiteestäni istumaan "samat", uuden, marraskuussa voimaan tulevan lain myötä, syytteenä ;väärä mielipide, sekä se , että olen todistettavasti kirjoittanut vuonna 1970 kouvolassa, puistokadun koulussa vihkooni N, niin kun neekeri.

joutaahan tästä,ja silmiään pyörittelevä sandaali-veikko minua tuuraamaan, auto on 25,20 pitkä (metreissä), mutta onnistunee käkkäräpäisiltä..moniosaajilta.

Eino P. Keravalta

Quote from: Lentomestari on 08.05.2010, 23:45:09
Minulla tuli aikoinaan J H-a.n syytteen kautta Skripta ja hommaforum tutuksi, tiedä olisinko vieläkään täällä luuhaamassa? Tulin lehtiuutisesta, jossa käsiteltiin tätä uskonrauhasyytöstä Halla-ahoa kohtaan, uteliaaksi ja googlasin nimen. Loppu on historiaa (no, hiukan liian mahtipontista, mutta pakko oli laittaa kun tilaisuus tuli). Nyt takuulla moni kansalainen googlaa samalla tavalla Hirvisaaren nimen ja voi löytää itsensä tänne nuivien joukkoon, suvikset perseilyillään ampuu omaan jalkaan.

"Suvikset" eli mokuttajathan aina ampuvat omaan jalkaansa. Kyse on vain aikaperspektiiviistä - joskus niiden luoti lävistää oman jalan nanosekunnissa, joskus luotinsa palaa ampujaan vasta vuosikymmenten kuluttua. Mutta aina ne tekevät sen itselleen. Ja lopulta myös lapsilleen. Ja koko yhteiskunnalle. Sillä mokuttajan anarkistinen tuhovimma on tyrmäävä. Sillä katsokaa, mokutus on syöpä. Mutta liian isoksi kasvettuaan syöpä tuhoaa myös isäntänsä. Ja silloin on suuri poru ja hammastenkiristys. Tehkää parannus nyt.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Ernst

Duoda, luullakseni en saa kovin paljon sympatiapisteitä persuilta enkä monelta muultakaan, kun kirjoitan näin: Turpiinveto-otsikko on ihan mahdottoman typerä ihan asiallisen kirjoituksesi alussa. Turhaan siitä seuranneita reaktioita on valitella ja selitellä jälkikäteen. Alan miehenä ja alaa tuntevana olisi pitänyt tietää, miten tuohon vallitsevassa ilmapiirissä reagoidaan. En puolustele reaktioita tai reagoijia. Jatka kampanjaasi paremmilla eväillä.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

hyperbeli

Onneksi olkoon!  :)

Olet päässyt nyt maahanmuuttokritiikin raskaaseen sarjaan.

Ja tervemenoa eduskuntaan! :)

Aapo

Quote from: Lentomestari on 08.05.2010, 23:45:09Nyt takuulla moni kansalainen googlaa samalla tavalla Hirvisaaren nimen ja voi löytää itsensä tänne nuivien joukkoon, suvikset perseilyillään ampuu omaan jalkaan.

Vaikka en pidäkään Hirvisaaren saamaa syytettä millään tavoin oikeutettuna, niin täytyy kyllä sanoa, että tuolla kirjoituksella ei Hirvisaari olisi ainakaan minua uutena ihmisenä voittanut puolelleen.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."

- Robert J. Hanlon

herra 4x

Free Lee Marvin.

Orwellin painajaismainen  visio on Suomessa totta 2010 kun tuollaisesta joutuu poliisikuulusteluun. Käsittämätöntä, hullua, sairasta. Sananvapaus on pelkkä kulissi, niin Suomessa kuin Kiinassakin.

Rakkaudesta lajiin.

Lentomestari

Quote from: Aapo on 09.05.2010, 00:03:37
Quote from: Lentomestari on 08.05.2010, 23:45:09Nyt takuulla moni kansalainen googlaa samalla tavalla Hirvisaaren nimen ja voi löytää itsensä tänne nuivien joukkoon, suvikset perseilyillään ampuu omaan jalkaan.

Vaikka en pidäkään Hirvisaaren saamaa syytettä millään tavoin oikeutettuna, niin täytyy kyllä sanoa, että tuolla kirjoituksella ei Hirvisaari olisi ainakaan minua uutena ihmisenä voittanut puolelleen.

Kyse ei olekaan yhdestä kirjoituksesta, vaan kokonaisuudesta, pohdinnasta, kuinka tuollainen teksti voi aiheuttaa noin  mittavan reaktion? Mitä tekstin takaa oikein löytyy? Ei se ajattelu pysähdy yhteen tekstiin, vaan sitä kautta avautuu koko kirjo tähän mokutusmaailmaan. Minulle kävi juuri näin. Olen tiennyt kotipaikkakuntani VOK-keskuksen olemassaolosta koko ajan, kuitenkin vasta Halla-ahon syyte avasi silmäni.

Joku toinen ajattelee Hirvisaaaren kirjoitusta eri tavalla kun sinä ja silmiä avautuu, kuitenkaan en saata uskoa, että niitä silmiä menisi tuon kirjoituksen takia kiinni.

Syyte on aivan absurdi ja on vain mokuttajataholta kiusantekoa, vaalit lähestyy ja heidän täytyy nyt kaikki kokeilla.

nimetönkeskustelija

Voi ei... Luin tuon mainitun jutun sekä tiedotteen. Missähän kohdassa siinä käsketään esimerkiksi hyökkäämään jotain kansanryhmää kohtaan? Minulle ei käynyt se selväksi.

Siinähän maalaillaan epämukavia tulevaisuudenkuvia, mutta niinhän tekevät kaikki poliitikot ja puolueet. Esimerkiksi vihreät pelottelee ympäristökatastrofeilla ja ydinonnettomuuksilla. Kokoomus pelottelee yritysten ja työpaikkojen joukkopaolla muihin maihin. Samoin esimerkiksi lehdistö maalailee jatkuvasti erilaisia epämukavia tulevaisuudenskenaarioita. Hirvisaari selvästikin toteaa että hallitsematon maahanmuutto johtaa hänen mielestään epätoivottuihin ilmiöihin. Kysehän on poliittisesta mielipiteestä.

Tässähän jutun pääpointti on joka tapauksessa se, että Hirvisaari puhunut ulkomaalaisista negatiiviseen sävyyn. No sehän ei ole tietenkään Suomessa kiellettyä, mutta kansanryhmäkiihotusta yritetään venyttää nyt sinne. Onneksi jo Halla-aho osoitti oikeuskäsittelyssä, että kansanryhmästä negatiiviseen sävyyn kirjottaminen on sallittua. Hänhän väitti paljon rajumpia asioita somaleista kun mitä James nyt väittää. Samaa syytettä yritettiin silloinkin. Lopputulos olikin sitten nolo syyttäjän kannalta.

Tämähän on vasta rikosepäily, eli siitä on vielä matkaa syytteeseen ja siitäkin vielä matkaa tuomioon, joka sekin olisi korkeintaan sakkoja plus mustamaalattu maine punaviherhörhöjen keskuudessa (ketä kiinnostaa). Toivotan kuitenkin voimia Jamekselle.
Eikö jokaiselle tullut jos selväksi että kommunismi ei ole koskaan toiminut missään? Mistä näitä uusmarxisteja oikeen sikiää?

Ministeri

Quote from: IDA on 08.05.2010, 23:03:36
Tää on niin tätä.

Olen vastaavissa jutuissa aina sanonut, että en voi uskoa tämän johtavan syytteeseen. Sitten, kun syyte on tullut olen sanonut, että en voi uskoa tästä tulevan tuomiota; sitten kuin tuomi on tullut olen sanonut, että ei voi uskoa tuomion kestävän hovissa; sitten kun tuomio on kestänyt hovissa olen sanonut, että en yksinkertaisesti voi uskoa tällaista.

Eli totean, että en voi uskoa tämän ilmiannon johtavan syytteisiin.

:)

Luulin että sinä tietäisit mistä kaikesta älyttömyydestä tulee syytteitä, käräjiä, hovia, kkoota ja mitä ties vielä. Tietänet juttuni ja tuttuni joten senkin varjossa voi arvailla vain että tästä tulee monen vuoden oikeusjuttu.
http://www.sananvapaudenpuolesta.fi

Blogini profeetan pilakuvaoikeudenkäynnistä:

http://oikeusmurhattu.blogspot.com/