News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Homma ry:n vuosikokous 12.5.2010

Started by Matias Turkkila, 06.05.2010, 01:01:40

Previous topic - Next topic

Matias Turkkila

Homma ry:n vuosikokous suomalaisuuden päivänä 12.5. klo 18:00 eteenpäin. Paikkana Ravintola Old Anchor (Pursimiehenkatu 16, Helsinki). Ilmoittautumiset osoitteeseen [email protected]. Tässä vielä kokouskutsu:

Homma Ry

Yhdistyksen vuosikokous 12.5.2010

Paikka: Ravintola Old Anchor, Pursimiehenkatu 16, Helsinki
Aika: Alkaen klo 18:00

ESITYSLISTA

1. Avaus
2. Valitaan kokoukselle puheenjohtaja
3. Valitaan kokoukselle sihteeri
4. Valitaan kaksi pöytäkirjan tarkastajaa
5. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
6. Hyväksytään esityslista kokouksen työjärjestykseksi
7. Esitetään yhdistyksen tilinpäätös sekä vuosikertomus
8. Esitetään tilintarkastajien lausunto
9. Vahvistetaan tilinpäätös
10. Päätetään tili- ja vastuuvapauden myöntämisestä
11. Valitaan hallituksen jäsenet.
12. Päätetään jäsenmaksun suuruus
13. Keskustelua toimintasuunnitelmasta
14. Valitaan tilintarkastaja sekä varatilintarkastaja
15. Muut mahdolliset asiat
16. Kokouksen päätös

Mika.H

Quote from: Matias Turkkila on 06.05.2010, 01:01:40
15. Muut mahdolliset asiat

saako ankkurissa vielä emännän kanapataa?!

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

Elisa

Quote from: Mika.H on 06.05.2010, 01:06:21
saako ankkurissa vielä emännän kanapataa?!

En ole kuullutkaan, vaikka se oli lähin ravintolani vuosina 2004-2006, eikä nytkään löytynyt nettilistalta. Monenlaista muuta hyvää sieltä kyllä löytyy. Tervetuloa!
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

M.E

Ovatko myös ei-jäsenet, kuten viehkeät toimittajatyttöset, huolestuneet kansalaiset tai karvaiset azteekki-moderaattorit, tervetulleita?
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."

Elisa

Quote from: M.E on 06.05.2010, 11:23:54
Ovatko myös ei-jäsenet, kuten viehkeät toimittajatyttöset, huolestuneet kansalaiset tai karvaiset azteekki-moderaattorit, tervetulleita?

Ei-jäsenille voidaan myöntää läsnäolo-oikeus pyynnöstä. Hommaforumin moderaattoreille se myönnetään ilman muuta. Ja tosiaan kaikilla kannatusjäsenillä on automaattisesti läsnäolo- ja puheoikeus.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

kraula

Elisa sanoi että on kabinetti. Kauan meillä on se? Ehtiiks siellä syödä? Voidaanko pitää infernaaliset jatkot?

Noista läsnäolo-oikeuksista ainakin itse toivoisin, ettei liian helposti myönnettäisi. Kyse voi monelle olla melko arkaluonteisesta jäsenyydestä. (Ei mulle, oon julkinuiva ja natsinakin tunnettu.)

Elisa

Quote from: kraula on 06.05.2010, 22:52:23
Elisa sanoi että on kabinetti. Kauan meillä on se? Ehtiiks siellä syödä? Voidaanko pitää infernaaliset jatkot?

Noista läsnäolo-oikeuksista ainakin itse toivoisin, ettei liian helposti myönnettäisi. Kyse voi monelle olla melko arkaluonteisesta jäsenyydestä. (Ei mulle, oon julkinuiva ja natsinakin tunnettu.)

Kabinetti on varattu ja sinne mahtuu noin 20 henkeä. Ruokailumahdollisuus on ja itse ainakin pitäisin toivottavana, että illallistaisimme siellä. Sen jälkeen KKK, Lostari ja infernaaliset jatkot. Läsnäolo-oikeus on jäsenillä ja muuten Hommaforumin modeja lukuunottamatta niitä tullaan myöntämään nuivahkosti.

Jussi Halla-aho

Quote from: Elisa on 06.05.2010, 15:43:53
Quote from: M.E on 06.05.2010, 11:23:54

Ei-jäsenille voidaan myöntää läsnäolo-oikeus pyynnöstä. Hommaforumin moderaattoreille se myönnetään ilman muuta. Ja tosiaan kaikilla kannatusjäsenillä on automaattisesti läsnäolo- ja puheoikeus.

Saanko minäkin siis tulla? Pitääkö ilmoittautua?
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Elisa

Quote from: Jussi Halla-aho on 07.05.2010, 08:18:35
Saanko minäkin siis tulla? Pitääkö ilmoittautua?

Tottakai, tervetuloa!  :)

Ilmoittautuminen osoitteeseen [email protected].