News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2010-05-04 Pohjalainen/tohtori Pentti Arajärvi: Kriitikoita ilman ansioita

Started by Iloveallpeople, 04.05.2010, 17:19:34

Previous topic - Next topic

IDA

Arajärvi ei ilmeisesti ymmärrä, että välittömässä keskustelussa ei ole mitään mieltä esittää täydellisiä, tasapuolisia kritiikkejä, koska jokainen voi sanoa oman näkemyksensä itse. Juuri tämä, että ihmiset todella sanovat näkemyksensä itse on uusvasemmistolle kauhistus, koska uusvasemmiston ( ainoa ) elinkeino, sen jälkeen kun he pistivät perinteisen työväenliikkeen omaisuuden lihoiksi, on ihmisten edustaminen. Ihmisten pitäisi siis olla hiljaa ja tyytyä siihen, että uusvasemmisto edustaa heitä myös keskustelussa.

Lisäksi verkkokeskustelijoille ei makseta kritiikistä mitään. Valtio maksaa Arajärven kaltaisille kriitikoille kritiikin tuottamisesta jatkuvasti. Tulokset ovat kaikkien arvioitavissa. Jopa Suomi24-palstalla tiedettiin kymmenen vuotta sitten paremmin se suunta mihin ollaan menossa ja sieltä sai luotettavamman ennusteen siitä mitä tilanne on nyt, kuin yhdestäkään valtion maksamasta kritiikistä. Mikäli osaa lukea ja omaa vähänkään arvostelukykyä verkosta yleensäkin saa paremman kuvan siitä miten maa makaa ja mihin ollaan menossa, kuin valtion raporteista. Näin vain on.

escobar

Quote from: SK on 04.05.2010, 17:44:36

Quote-Tulijat eivät ole työvoimaa, vaan ihmisiä, joilla on perheet
Muistakaa seuraavan kerran kun Tarjan lemmikeistä Miska, Rontti tai Pentti käyttää tämän "kukapyyhkiivanhustemmetakapuolet?" -argumenttia.

No niin ja kehtaavat itkeä kuinka meille "kriittisille" ei kelpaa kumpikaan, työpaikkojen vienti tai lorvailu verorahoilla, kun itse väittävät joka toisessa lausessa toista.
Zort!

Sinna

Tämä on kuin loputon suo, molemmissa jaloissa 3 numeroa liian suuret räpylät.
Kun minä sanon:
Maahanmuuton ongelma, vastaus on rassisti
Kun minä sanon puutteellinen kotouttaminen, vastaus on rassisti
Kun minä toivon rikollisten karkoittamista, vastaus on rassisti
Kun ilmaisen kriittisen mielipiteeni, vastaus on rassisti.

Aika yksipuolista.

Lauttasaaren Emiiri

Suomi24 on moderni vessanseinä (Jussia lainatakseni) ja kaikki tietävät että vessanseinälle kirjoitettuun tekstiin tarvitse noteerata millään muotoa.
Onko falskia sitten sanoa, että edustan suomalaisia, jos en kuitenkaan halua puhua sellaisten puolesta, jotka elämästä vieraantuneina ajattelevat vain omaa napaansa, täyttävät vatsansa teollisesti kasvatetulla lihalla ja katsovat maailmaa televisiosta ja autonsa ratin takaa mukavasti istuen?
- Kimmo Helistö

dothefake

Quote from: Sinna on 05.05.2010, 14:00:30
Tämä on kuin loputon suo, molemmissa jaloissa 3 numeroa liian suuret räpylät.
Kun minä sanon:
Maahanmuuton ongelma, vastaus on rassisti
Kun minä sanon puutteellinen kotouttaminen, vastaus on rassisti
Kun minä toivon rikollisten karkoittamista, vastaus on rassisti
Kun ilmaisen kriittisen mielipiteeni, vastaus on rassisti.

Aika yksipuolista.

Rasismi on.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

dothefake

Quote from: Lauttasaaren Emiiri on 05.05.2010, 14:04:23
Suomi24 on moderni vessanseinä (Jussia lainatakseni) ja kaikki tietävät että vessanseinälle kirjoitettuun tekstiin tarvitse noteerata millään muotoa.

Toivoisin kuitenkin, että vessanseinälle voitaisiin joskus kirjoittaa
holtittomasta maahanmuutosta: "330 OHI ON"
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Sami Aario

Tohtori Pentti Arajärvi korosti Mertaniemen tavoin koko perheen huomioimista.

-Tulijat eivät ole työvoimaa, vaan ihmisiä, joilla on perheet.

Mitäköhän Arajärvi sitten ajattelee näiden tulijoiden Suomessa tekevän? Elelevän säästöjensä koroilla? Vai syrjäytyvän toimettomina lähiöissä?

Tai no ainahan sitä voi kehitellä näille kaikenlaista kivaa harraste- virike- ja kuntoutustoimintaa, sehän luo Suomen talouteen sitä lisäarvoa. :P

EDIT: Täsmennänpä vielä sanomaani lisäämällä tähän loppuun yhden kysymyksen: Mitenköhän tohtori Arajärvi aikoo estää kroonisesti työttömien maahanmuuttajien syrjäytymisen ja kaikki siihen liittyvät negatiiviset lieveilmiöt, kun se ei kantaväestönkään kohdalla ole yrityksistä huolimatta onnistunut?

Jouko

Kritiikki ei ole aitoa kritiikkiä jos kritisoijalla on asiaan jokin kanta?
Sen perusteella liki kaikkien sanomalehtien pääkirjoitukset pitäisi sensuroida kaiken muun tekstin lisäksi. Kyllä näitä viisaita opettajia tässä maassa riittää miten oma mielipide ilmaistaan. Ei siinä tohtorin hattua tarvita jos silläkään mitään arvoa enää on.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Saturoitunut

Pitääkin tulevaisuudessa muistaa, että mikäli joku hirmuhallinnon kriitikoksi tituleerattu ihmisoikeusaktivisti ei kerro myös hirmuhallinnon hyvistä puolista, tulee mokoman wannabe-kriitikon jutut sivuuttaa lukematta -- ja lähdeviitteeksi tohtori Pentti Arajärvi. Samaten ydinvoimasta, ydinaseista, sovinismista, nepotismista, pimeästä vaalirahoituksesta, valehtelusta, simputuksesta, rasismista, antisemitismistä, eläinkokeista, lisäaineista, dopingista, lihansyönnistä, kolonialismista ja julkijuopottelusta pitää aina niitä kritisoidessa mainita myös niiden positiiviset puolet. Muuten kriitiikki ei ole niinku lekitiimiä!