News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Vappukeräystä?

Started by Veli Karimies, 26.04.2010, 10:40:33

Previous topic - Next topic

Veli Karimies

Onkos vappuna porukkaa liikkeellä? Voisin parisen korttia ottaa tuolta Hämeenlinnan keskustasta, mitä nyt juhlinnalta kerkiää.

JM-K

Yleinen ohje:

pidetään korttien kerääminen ja päihteiden käyttö sitten erillään toisistaan.

Siis tarkoitan sitä, että ei lyödä pystyyn mitään ständejä, joissa muutosliivit päällä heilutaan viinapullo kourassa ja korttinippu toisessa. Yksityisluontoisissa tiloissa/tilanteissa sitten oman harkinnan mukaan (toivottavasti sellaista on).

Jouko

Quote from: JM-K on 26.04.2010, 12:17:42
Yleinen ohje:

Siis tarkoitan sitä, että ei lyödä pystyyn mitään ständejä, joissa muutosliivit päällä heilutaan viinapullo kourassa ja korttinippu toisessa. Yksityisluontoisissa tiloissa/tilanteissa sitten oman harkinnan mukaan (toivottavasti sellaista on).
Viisas neuvo. Keräykseen on suhtauduttava kaikella vakavuudella. Kyse on luottamustehtävästä, jolla on jopa korkeampi status kuin työtehtävällä.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Veli Karimies

Quote from: JM-K on 26.04.2010, 12:17:42
Yleinen ohje:

Joo nimen omaan ei noin. Liivit päällä pitää muistaa käyttäytyä!

Hämeenlinnan Oraakkeli

Vapusta tulossa vetinen >:( Jos näin käy niin sitten korttien keruusta ei tule mitään. Jo pieni tihkusade kastelee liput ja laput ikävästi.

JM-K

Keli näyttää korttien keruun kannalta tosi pahalta, ainakin alkuperäisen suunnitelman mukaan Koskipuistossa. Ei siellä tällä kelillä ole ketään, ei ainakaan kirjoituskunnossa.

Tampereen nuivat: tuleeko äkkiseltään mieleen jotain mestaa, jossa a) liikkuu paljon väkeä ja b) olisi suurehko katos päällä tms?

Vinkkejä tähän tai minulle privana suoraan!

PaulR

Kurja keli ja lenssuakin pukkaa, mutta innostus on kova ja mynthonit hankittin jo eilen.

rankka

Valitettavasti mun wappu menee ihan tässä himassa. En pääse feissauttelemaan yhtään mihinkää. Tai voinhan mä mennä tohon tielle, siinä kerran päivässä menee yksi nainen koiransa kanssa ohi.

En olisi sitä Ketaleen puhettakaan halunnut kuulla.
En ala kohta yhtään mitää.

JM-K

Quote from: J. Juntunen on 30.04.2010, 09:01:07
Valitettavasti mun wappu menee ihan tässä himassa. En pääse feissauttelemaan yhtään mihinkää. Tai voinhan mä mennä tohon tielle, siinä kerran päivässä menee yksi nainen koiransa kanssa ohi.

En olisi sitä Ketaleen puhettakaan halunnut kuulla.
En ala kohta yhtään mitää.

Siis: pitäkää ne tunkkinne!

PaulR

Jasså. Masinointi siirtyy anniskeluravintola Vanhaan Mestariin.

Hyvää Vappua!

rankka

Quote from: JM-K on 30.04.2010, 09:56:32
Näin juuri.

Mutta, ei hätä ole tämännäköinen. Toivon että Räyhäväinen tai joku muu teistä herrayliherroista keksii jotain vittumaista mun pään menoksi toiseen ajankohtaan sijoittuen. :)
Ja koska olen tyhmä, aivopesty robotti vailla omaa mieltä (miten se määritelmä menikää) niin annan ilomielin pääni.

JM-K

Quote from: J. Juntunen on 30.04.2010, 10:36:01
Quote from: JM-K on 30.04.2010, 09:56:32
Näin juuri.

Mutta, ei hätä ole tämännäköinen. Toivon että Räyhäväinen tai joku muu teistä herrayliherroista keksii jotain vittumaista mun pään menoksi toiseen ajankohtaan sijoittuen. :)
Ja koska olen tyhmä, aivopesty robotti vailla omaa mieltä (miten se määritelmä menikää) niin annan ilomielin pääni.

Toiveesi on huomioitu. Seuraa herkeämättä tilannetta pihamaallasi. NE ovat jo matkalla...

T: Master of Puppets

JM-K

Sen verran märkää ja hiljaista oli Tampereen Koskipuistossa, että passataan keräystempaus tältä päivältä. Turha sinne on mennä norkoilemaan, muutama hassu teekkari siellä vaan istuskeli ja nekin on jo varmaan laittaneet korttia postiin.

Katotaan tilanne huomenna uusiksi, infoan täällä sitten.

Vähän harmittaa, mutta päivän komea luku, 4242 kannattajakorttia, paikkaa harmaata mieltä kivasti.

Hyvät vaput kaikille!

JM-K

Oheisessa liitetiedossa lätkä, jota voitte käyttää keräilyhommissa yms. Tulostuu vaaka A4:nä.

dothefake

Voisi toimia paremmin tekstillä: Suomi kuuluu somalialaisille?

Kun asiakas moittii sanoen, ettei tuo ole totta, niin olisi
helppo laittaa nenän alle kannattajakortti.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Kalevi Soilander

Hyvää vappua Muutoksen porukoilta!

Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

Ammadeus

Quote from: JM-K on 30.04.2010, 14:40:40
Oheisessa liitetiedossa lätkä, jota voitte käyttää keräilyhommissa yms. Tulostuu vaaka A4:nä.

Ketale,kato nyt ulos,sielähän paistaa.
Liikkeelle!

Antti Tulonen

JM-K

Quote from: Dogah on 30.04.2010, 20:26:00

Eikö tästä ollut puhetta?

http://hommaforum.org/index.php/topic,26389.msg361838.html#msg361838
http://hommaforum.org/index.php/topic,26389.msg361842.html#msg361842

Joo, mutta päätettiin nyt laittaa suoraan faktat pöytään. Mitäpä sitä kiertelemään.

Eräs mediassakin hyvin (liian) paljon palstatilaa saanut suvaitsevainen akateeminen toimija otti minuun yhteyttä ja kysyi, että enkö ole huolissani, että Muutos 2011:n mainonta lisäisi ja koventaisi rasistisia asenteita.

Vastasin hänelle, että oikeastaan tuo asia ei ole sadan minua tällä hetkellä eniten kiinnostavan asian joukossa. Tai pistetään saman tien tuhannen.

rankka

Quote from: JM-K on 01.05.2010, 14:45:53
Joo, mutta päätettiin nyt laittaa suoraan faktat pöytään. Mitäpä sitä kiertelemään.
Ihan samaa mieltä. Turhia korupuheita tulee välttää.

Eräs mediassakin hyvin (liian) paljon palstatilaa saanut suvaitsevainen akateeminen toimija otti minuun yhteyttä ja kysyi, että enkö ole huolissani, että Muutos 2011:n mainonta lisäisi ja koventaisi rasistisia asenteita.

Vastasin hänelle, että oikeastaan tuo asia ei ole sadan minua tällä hetkellä eniten kiinnostavan asian joukossa. Tai pistetään saman tien tuhannen.
Sulla on taas mun aivot. Tosin sillä viisaudella lisättynä.
Totuuden puhuminen siis lisää rasistisia asenteita? Ok. Tämä selvä taas tällä erää.

Noin yleisesti ottaen kaikille toimittajille ja muille tiedoksi, kyllä välillä on syytä olla huolissaan kantaväestöstä.
Voisitte myös rajoittaa sitä Oikeiden Ajatusten tuputtamista. Menestyisittekin paremmin kun ette yrittäisi holhota kansaa niin paljoa. Jos ette ole huomanneet niin suuri osa väestöstä saa informaatiota aivan muuta kautta kuin teidän paperilehdistä, tai telkkarin höpöhöpö-puheohjelmista. Kaikki ei myöskään tästä syystä enää usko teidän poliitikkojen jargonia siellä telkkarissa.
Tiedän että nykyaikaa on vaikea hyväksyä, mutta yrittäkää edes. Höyrykoneet meni jo.

Miniluv

QuoteTotuuden puhuminen siis lisää rasistisia asenteita?

Rasismin vähentämiseen siis vaaditaan valehtelua?
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

JM-K

Quote from: Miniluv on 01.05.2010, 16:11:32
QuoteTotuuden puhuminen siis lisää rasistisia asenteita?

Rasismin vähentämiseen siis vaaditaan valehtelua?

Ei tietenkään: työvoimapula tulee. Bussit eivät kulje ilman mamuja. Mamut paikkaa huoltosuhdeongelmat. Innovaatiot edellyttävät monikulttuurista yhteiskuntaa. Mamu pyyhkii mummujen peput. Mamu hoitaa lapset. Geenipoolimme ei puhdistu ilman mamuja. Eläkkeitä ei pystytä maksamaan ilman mamuja.

Kuka tässä on mistään valehtelusta puhunut?

Antti Tulonen

Quote from: JM-K on 01.05.2010, 14:45:53
Quote from: Dogah on 30.04.2010, 20:26:00

Eikö tästä ollut puhetta?

http://hommaforum.org/index.php/topic,26389.msg361838.html#msg361838
http://hommaforum.org/index.php/topic,26389.msg361842.html#msg361842

Kyse nyt ei olekaan siitä, lisääntyykö rasismi, vaan siitä, että moni, joka voisi kannattaa Muutosta, jättää kannattamatta, koska pitävät "Suomi suomalaisille" -hokemaa rasistisena. Itse en ainakaan kehtaisi mainostaa Muutosta tuolla lauseella.

Onko ehtinyt jo tulla palautetta kansalaisilta tuosta, kun olette feissanneet?

Jari-Petri Heino

Quote from: Dogah on 01.05.2010, 18:24:08

Kyse nyt ei olekaan siitä, lisääntyykö rasismi, vaan siitä, että moni, joka voisi kannattaa Muutosta, jättää kannattamatta, koska pitävät "Suomi suomalaisille" -hokemaa rasistisena. Itse en ainakaan kehtaisi mainostaa Muutosta tuolla lauseella.

Onko ehtinyt jo tulla palautetta kansalaisilta tuosta, kun olette feissanneet?

Kenelle se Suomi sitten kuuluu?
Mitä rasistista siinä on? Jos joku pitää sitä rasistisena, niin tuskin on ollut aikeissakaan tehdä muuta, kuin vastustaa muutosta.
"Vallan, rahan ja tilan uudelleen jakaminen on seuraava vaiheemme"

Antti Tulonen

Quote from: Jari-Petri Heino on 01.05.2010, 19:05:33
Kenelle se Suomi sitten kuuluu?
Mitä rasistista siinä on? Jos joku pitää sitä rasistisena, niin tuskin on ollut aikeissakaan tehdä muuta, kuin vastustaa muutosta.

Kaikille, jotka rakentavat tätä maata. Kansalaisuudesta tai kansallisuudesta riippumatta.

rankka

Quote from: Dogah on 01.05.2010, 19:17:03
Kaikille, jotka rakentavat tätä maata. Kansalaisuudesta tai kansallisuudesta riippumatta.
Kärjistetään nyt sitten kun kerran ollaan alettu.

Jos ihan tarkkoja ollaan niin yritä käsittää kuuluuko Suomi:
a) Suomalaisille
b) mikä tahansa muu vaihtoehto
Mikäli vastaat b) niin pysähdy hetkeksi ja mieti miksi ajattelet niin.

Toinen esimerkki ...
Mielestäsi siis Suomi kuuluu esimerkiksi sille kiinalaiselle insinöörille joka kävi heittämässä Nokialla 2kk pestin ja auttoi jossakin uudessa innovaatiossa jonka ansiosta Suomi tienaa verotuloja 3000milj.€?
Tai,
Sille somalialaiselle soskunluukun käyttäjälle joka omalla tavallaan työllistää sosiaalitätiä?
---keksi itse mikä tahansa vastaava esimerkki---
Väärin. Suomi ei kuulu kummallekkaan mainitsemastani ryhmästä. Se kuuluu edelleen Suomalaisille.

On aivan se ja sama mille jokin asia kuulostaa, jos se on totuus. Alusta asti on tehty kaikille selväksi ettei Muutos kumartele tai mielistele, vaan kertoo miten asia on. Ei tämä ole rakettitiedettä. Kerrotaan vaa totuus.

Ennustan että ollaan kohta hävitty tää peli.

M.

Huokaus. Yritykset puolustella skinirasistijunttien ja muiden isam maan puollustajien omimaa iskulausetta "Suomi suomalaisille" ovat yhtä varma keino karkoittaa juuri sellaisia ehdokkaita ja äänestäjiä, joita M2011 tarvitsisi, kuin öyhöttää neekereistä ym. Kyse ei ole siitä kelle Suomi kuuluu, vaan siitä, mikä on järkevä tapa mainostaa puoluetta. Miksi ihmeessä on pakko, aivan pakko herättää juuri sellaisia assosiaatioita mainonnassaan, joista muuten yrittää sanoutua irti?

rankka

Kummallista miten jengi assosioi vaihteeksi tätä skini ja rasselismi juttua. No, ehkä mä en vaa tajua.
Parempi varmaan alkaa miellyttämään kaikkia, sopiiko tämä Muutokselle? :P

intense

Miksi Suomi kuuluisi sen enempää suomalaisille kuin esim. Tampere tamperelaisille?

Toki jos suomalaisella tarkoitetaan henkilöä, joka asuu Suomessa ja tamperelaisella henkilöä, joka asuu Tampereella niin asia on juuri näin. Kuinka Muutos 2011 määrittelee suomalaisuuden? Kuuluuko Suomi niille Suomen kansalaisille, jotka ovat syntyneet Somaliassa tai joiden isä on syntynyt Somaliassa?

rankka

Quote from: intense on 01.05.2010, 19:52:52
Kuuluuko Suomi niille Suomen kansalaisille, jotka ovat syntyneet Somaliassa tai joiden isä on syntynyt Somaliassa?
Käsittääkseni Muutos vastaa tähän sanomallaan että "Suomi on Suomen kansalaisten edunvalvontakoneisto".
Eli jos olet Suomalainen olet Suomalainen. Syntyköön missä hyvänsä.

Jos olen jotenkin hakoteillä niin Muutoksen hallituksen jantterit varmaan laittaa mut ojennukseen ja korjaa virheellisen käsitykseni.