News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Miksi naisihmiset ovat huomattavasti vähemmän nuivia kuin miehet?

Started by Janne J. M. Muhonen, 22.04.2010, 23:15:09

Previous topic - Next topic

MikkoAP

Quote from: VeePee on 01.05.2010, 08:25:46
Kannattaa joskus ottaa suvaitsevien naisten kanssa vaikkapa venäläisten tai thaimaalaisten naisten maahan tuleminen, niin nuivuus pulpahtaa pintaan heti ja se johtuu siitä, että oma kilpailuetu heikkenee tarjonnan lisääntyessä. Ei puolusta moni nainen prostituoiduiksi tuotuja ihmiskaupan uhreja. Ei vaadita heille kansalaisuutta vaan pikaista karkoittamista.

Tuo kyllä pitää paikkansa. Ja esimerkiksi, jos suomalainen mies on aloittaa suhteen vaikkapa thaimaalaisen naisen kanssa, niin suomalaisen naisen mielestä kyseessä EI VOI olla rakastava suhde, vaan prostituutio.

Ja tämä pätee silloinkin, kun mies on sellainen, jota tämä paheksuva suomalainen nainen ei itse huolisi.

Ajatuksena on: "kun ei se mulle kelpaa, niin ei voi kelvata kenellekään muulle naiselle"
Syrjiminen syrjimisen lopettamiseksi on kuin naisi neitsyyden tähden tai sotisi rauhan puolesta, vai miten se menikään. - M.

Tunkki

Voi miksi, oi miksi minulla Fatiman juttuja lukiessa nousee Kennelliiton asenne pintaan!

Muinoin jos rotuemä teki sekarotuisen pentueen, vaihtoehtoina oli pentujen lopettaminen tai emän poisto rekisteristä.
Tämä on Rasismia(TM) joten saa kai vapaa kansalainen olla samaa mieltä kuin Kennelliitto.

Spesialisti

Ainakin omalla työpaikalla missä on vähän humanistinaisia ja enemmän kaupallisen ja tekniikan alan porukkaa, niin kyllä naisetkin ovat nuivuuteen kallellaan. Kahvi- ja ruokataukopuheiden perusteella naiset ovat vähintään nyökkäilylinjalla miesten nuivailuja kuullessaan.

Arvoton

Kuten edellä mainittiin, en itsekään ole vielä kuunaan kuullut, että suomalainen nainen kehuisi venäläistä naista. Huorittelua kylläkin ja että venäläiset naiset ottavat suomalaisen miehen vain rahan takia (vrt. Afrikan miehet).

Tätäkin asiaa ihmettelen: maahanmuutosta puhuttaessa, MIKSI POLIITTISESSA KIELESSÄ toistuu samat sanat, mm. "pelon lietsonta", suvaitsemattomuus/suvaitsevaisuus, viha sitä - viha tätä, ennakkoluulo, jne.?

Jos nyt vaikkapa Heinäluoma on huolissaan (jätetään nyt arvioimatta motiivi) Suomen kolmannesmiljoonasta työttömästä, tälle raskaalle ja kalliille asialle vasta-argumentoinniksi kelpaa minusta ihmeteltävän helposti kevyet edellä mainitut tunne-elämän sanat.

Siis. Tottahan Suomeen vielä lisää humanistisia tiedekuntia järkätään? Pitäisihän niihin muutama tuhat mamuakin vielä saada sisään! Koska on naistutkimuksenkin oppituoleja, niin omat tiedekunnat monikulttuurille ja suvaitsevaisuustieteelle!

Blondihko Tihko

(Palaa kirjoittamaan oltuaan "vain luku" -tauolla terveys- ja ketutusteknisistä syistä ja huomaa että taas askarruttaa se seikka, minkä vuoksi alunperin kirjautuikin...)

Kuten muutama jo totesi, naisilla on yleensä ikäänkuin vienompi ja vähäeleisempi tapa olla nuiva. Me emme välttämättä tao rintaamme torilla ja huuda "Greegah, Xyz ulos maasta!!". Siksi naisten nuivuus, akateemisten varsinkin, jää miehiltä huomaamatta. Perusmies on sokea pienille signaaleille kaikessa muussa paisi... Noh, tiedätte! Myöskin moni mies näyttää olettavan, että jos nainen ei puhu multikultturi-aiheesta niin hän hyväksyy sen. Ei välttämättä mene ihan niin. Voi olla arka ilmaisemaan itseään ja häpeää ajatuksiaan.

Naiselle julki-nuivuudesta voi olla huomattavaa sosiaalista haittaa, minkä asiaintilan olen jo itsekin havainnut. Omat ja vieraat purevat! Voi päästä pysyvästi eroon (pätkä)työstäänkin kun oikein avautuu aiheesta. Ystävät ja tuttavat juoksevat kauas kun eivät halua tulla leimatuksi "rasistiksi".

On niin paljon helpompi kulkea lauman mukana; saa pitää työnsä, ystävänsä ja harrastuksensa. Ei tarvitse ajatella ja kestää kritiikkiä. Tyttöjä ja nuoria naisia ei edelleenkään varsinaisesti kannusteta itsenäiseen ja omaperäiseen ajatteluun mitä tulee yhteiskunnallisiin asioihin. Se ei tietenkään poista omaa vastuuta, mutta vaikuttaa asiaan (tämä tiedoksi paikallisille jäärille).

EwithAllinPoe

Kyllä täällä meillä päin on paljon nuivia naisia. Ja miten minusta on alkanut tuntua, että se on nykyään vieläkin yleisempää kuin hiukan aikaa sitten. Mutta on se varmaan niin, että naiset ovat hiljaisia nuivia  :o nuivistellaan sitten itsekseen, kun ei kehdata sanoa ääneen sitä miten nuivistuttaa  :)

Minä olen hiukan aikaa sitten alkanut avautua aiheesta, ja kyllä yllättävän monet ovat samaa mieltä. Suvussani on paljon nuivia naisia. Johtunee siitä, että meillä on tuttavapiirissä muutama nainen, joka on mennyt salaa ja pikaisesti naimisiin turvapaikanhakijan kanssa ja sitä sivusta seuranneena voin kyllä sanoa, että nuivuus nousee... ja siitä puhutaan ihan avoimesti.

Ja tuo on kyllä totta, että siinä vaiheessa kun vieraat naiset uhkaavat viedä meidän miehet, niin kyllä nuivuus iskee ja tulee esiin  ;)

Toinen asia missä se tulee esiin on varmasti juuri koulut & päiväkodit, joissa naiset näkevät kaikenlaista, mikä varmasti lisää nuivuutta. 
Sydänmesi kuuluu minulle.

Femakko

Quote from: Ulkopuolinen on 10.05.2010, 11:36:27Blondihko Tihko vahvisti aika paljon sitä, mitä jossain tuolla aiemmin epäilin: naiset ilmaisevat nuivuuttaan hienovaraisemmin ja me miehet olemme sokeita sille hienovaraiselle nuivuudelle.

Voisin myös lisätä omakohtaisesta kokemuksesta, että vähemmän hienovaraiset naiset leimataan usein hankaliksi akoiksi. Vaihtoehtoisesti niin, että saat olla suorapuheinen juuri tästä asiasta, josta minä olen täsmälleen samaa mieltä, mutta muissa asioissa olet hankala akka ja sulla on se aika kuusta, jos et ole erittäin diplomaattinen.  :roll:

Vetinari

Quote from: Femakko on 10.05.2010, 11:49:28
Quote from: Ulkopuolinen on 10.05.2010, 11:36:27Blondihko Tihko vahvisti aika paljon sitä, mitä jossain tuolla aiemmin epäilin: naiset ilmaisevat nuivuuttaan hienovaraisemmin ja me miehet olemme sokeita sille hienovaraiselle nuivuudelle.

Voisin myös lisätä omakohtaisesta kokemuksesta, että vähemmän hienovaraiset naiset leimataan usein hankaliksi akoiksi. Vaihtoehtoisesti niin, että saat olla suorapuheinen juuri tästä asiasta, josta minä olen täsmälleen samaa mieltä, mutta muissa asioissa olet hankala akka ja sulla on se aika kuusta, jos et ole erittäin diplomaattinen.  :roll:

Kuulostaa todella tutulta... :roll: Onneksi oma mies tietää että olen tällainen ihan ilman sitäkin aikaa kuusta! ;D Voin myös allekirjoittaa Blondihkon Tihkon esittämän asian, että naiset saattavat kärsiä muutenkin suorasta nuivuudestaan enemmän, esimerkiksi juuri työpaikoilla. Miehille nuivuus on tietyllä tapaa jotenkin sallitumpaa.
"Rasismi on laajaa ja syvää. Siitä puhutaan paljon, mutta puuskittain. Uusi rasismirintama on lähestymässä viikonloppuna Pohjois-Karjalan suunnalta."
- Miniluv

Emilie

Näin itse naisena voisin näihin oiviin huomioihin vielä lisätä sen, että jostain syystä kukkahattunaiset ovat yleensä sen verran äänekkäitä ja/tai istuvat sen verran korkeilla palleilla, että nuivuuden julkituominen saa aikaan mielettömät sylkiroiskeet ja "rassisssti!"-huudot. Näitä naisia on esimiesten ja päättäjien paikoilla runsaasti, ja esim. kouluyhteisössä nuivuutta ei noin vain tuodakaan julki kun rehtorina on kukkis. Näin ollen itse ainakin olen tottunut pitämään suuta soukemmalla ihan jo itsesuojeluvaiston vuoksi.

MikkoAP

Lisäksi voitasiin mainita myös, että rikastajien ahdistelun kohteeksi joutuvat lähinnä nuoret ja nätit naiset, joten, kun ajattelee , millaisia innokkaimmat vallassa olevat mokuttajat ovat (Brax, Halonen jne.) niin ehkä ovat, ööh, sattuneista syistä vaan itse säästyneet rikastajamiesten epämiellyttävältä huomiolta...        ;D
Syrjiminen syrjimisen lopettamiseksi on kuin naisi neitsyyden tähden tai sotisi rauhan puolesta, vai miten se menikään. - M.

Vetinari

Quote from: MikkoAP on 10.05.2010, 14:41:34
Lisäksi voitasiin mainita myös, että rikastajien ahdistelun kohteeksi joutuvat lähinnä nuoret ja nätit naiset, joten, kun ajattelee , millaisia innokkaimmat vallassa olevat mokuttajat ovat (Brax, Halonen jne.) niin ehkä ovat, ööh, sattuneista syistä vaan itse säästyneet rikastajamiesten epämiellyttävältä huomiolta...        ;D

Täällä niille ainakin kelpaa paljon vaatimattomampikin anti, kun itseänikin on monta kertaa ahdisteltu ja yritetty käydä esim. rintoihin kiinni. Suorapuheisin on aloittanut repliikillä "hey pretty girl, do you like sex". Ainakin täällä on tuntunut riittävän, kun istuu puistonpenkillä joko yksin tai ystävättären kanssa viettämässä kesäpäivää. En ole kertaakaan ollut otettu huomiosta. :roll:
"Rasismi on laajaa ja syvää. Siitä puhutaan paljon, mutta puuskittain. Uusi rasismirintama on lähestymässä viikonloppuna Pohjois-Karjalan suunnalta."
- Miniluv

mikkoellila

Naiset eivät yleensäkään ole kovin innokkaita ottamaan kantaa mihinkään yhteiskunnallisesti merkittäviin kysymyksiin. Naisille ei ole tärkeää esittää kovia kannanottoja siitä, miten asioiden pitäisi olla. Naisille on paljon tärkeämpää, että kaikki ihmiset ovat kivoja kavereita keskenään. Naiset eivät halua "haastaa riitaa" esittämällä kärkeviä kannanottoja mistään asiasta.
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

Femakko

Quote from: mikkoellila on 10.05.2010, 17:45:30Naiset eivät yleensäkään ole kovin innokkaita ottamaan kantaa mihinkään yhteiskunnallisesti merkittäviin kysymyksiin. Naisille ei ole tärkeää esittää kovia kannanottoja siitä, miten asioiden pitäisi olla. Naisille on paljon tärkeämpää, että kaikki ihmiset ovat kivoja kavereita keskenään. Naiset eivät halua "haastaa riitaa" esittämällä kärkeviä kannanottoja mistään asiasta.

Minun on tehnyt Mikko mieli haastaa sinun kanssasi riitaa niin monista asioista, etten edes muista, mutta en ole vain ehtinyt. Valitettavasti yhteiskunnallisesti merkittävät kysymykset vievät jatkossakin aikaani niin paljon, etten vain ehdi. Mitään kivoja kavereita tuskin tulemme ikinä kuitenkaan olemaan.

scarlett

Quote from: Femakko on 10.05.2010, 20:06:38
Quote from: mikkoellila on 10.05.2010, 17:45:30Naiset eivät yleensäkään ole kovin innokkaita ottamaan kantaa mihinkään yhteiskunnallisesti merkittäviin kysymyksiin. Naisille ei ole tärkeää esittää kovia kannanottoja siitä, miten asioiden pitäisi olla. Naisille on paljon tärkeämpää, että kaikki ihmiset ovat kivoja kavereita keskenään. Naiset eivät halua "haastaa riitaa" esittämällä kärkeviä kannanottoja mistään asiasta.

Minun tehnyt Mikko mieli haastaa sinun kanssasi riitaa monista asioista, mutta en ole vain ehtinyt. Valitettavasti yhteiskunnallisesti merkittävät kysymykset vievät jatkossakin aikaani niin paljon, etten vain ehdi. Mitään kivoja kavereita tuskin tulemme ikinä kuitenkaan olemaan.

Mikko on kyllä innokas ottamaan kantaa ja esittää miten asioiden pitäisi olla, mutta käytännössä hänellä ei ole mitään halua vaikuttaa mihinkään. Kaiken tuon energian voisi käyttää hyödyllisemminkin.
"Se on heidän tapansa, kuuluu heidän kulttuurinsa, ja kunnioitettava asia sinänsä." - Sairaanhoitaja Eeva Koivulehto tyttöjen silpomisista.

Heini

Quote from: mikkoellila on 10.05.2010, 17:45:30

Naiset eivät yleensäkään ole kovin innokkaita ottamaan kantaa mihinkään yhteiskunnallisesti merkittäviin kysymyksiin. Naisille ei ole tärkeää esittää kovia kannanottoja siitä, miten asioiden pitäisi olla. Naisille on paljon tärkeämpää, että kaikki ihmiset ovat kivoja kavereita keskenään. Naiset eivät halua "haastaa riitaa" esittämällä kärkeviä kannanottoja mistään asiasta.

Paskapuhetta! Naiset ovat kärkkäitä ottamaan kantaa yhteiskunnallisiin asioihin, jos sillä saa
a) hyväperseisen jätkän munaa
b) fyrkkaa.

Sitä paitsi naisille on tärkeää, että kaikki ovat kavereita toistensa kanssa pärstätysten, jotta sitten voi haukkua niitä niin helvetisti selän takana (tämä pätee miehiin yhtä lailla, ellei enemmänkin).

mikkoellila

Minun on tehnyt Mikko mieli haastaa sinun kanssasi riitaa niin monista asioista, etten edes muista, mutta en ole vain ehtinyt. Valitettavasti yhteiskunnallisesti merkittävät kysymykset vievät jatkossakin aikaani niin paljon, etten vain ehdi. Mitään kivoja kavereita tuskin tulemme ikinä kuitenkaan olemaan.

Henry Laasanen:

Miksi naisilla on aliedustus politiikassa? Naisillahan on demokraattinen enemmistö Suomessa? Tärkein syy on se, että politiikka ei yksinkertaisesti kiinnosta naisia. Se näkyy muun muassa suurena miesylivoimana Uuden Suomen bloggaajissa. Varsinkaan nuoria naisia politiikka ei kiinnosta, monestakin syystä. Politiikka on luonteeltaan miehistä vänkäämistä ja kilpailemista siitä, kuka julistaa totuuden kovinpaan ääneen. Se ei sovi naisten herkälle enemmistölle. Naisille on tyypillistä suuttua ja jättää leikki kesken, kun joku on eri mieltä.

QuoteErityisesti nuoret naiset rakastavat muotiblogeja, joilla on valtavasti lukijoita Suomessa. Blogilistan top 100 koostuu pääasiassa muotiblogeista kuten Nelliinan vaatehuone, jolla on pelkästään blogilistan kautta 11 000 lukijaa viikossa ja lähemmäs 3000 tilaajaa. Kommentointi muotiblogeissa edustaa tyyliä:

- Superihanat noi UGG:it! :) Hih, mulla on pari kirjaa Susikoira Roista :D

- Hieno eiffel paita ja söpö koira! :)

- Noi uggit on iiihanat!

- Pitsiuggit on mahtavat! Ja toi koko asu on ihanan söpö! Mistäs muuten noi sukkikset?

Tuollaisia kommentteja löytyy muotiblogeista miljoonittain. Naiset tykkäävät bondailla toisten naisten kanssa ja nauttia saamistaan kehuista, kun taas miehet haluavat useammin vääntää sanaista peistä.

En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

Femakko

Quote from: Femakko on 10.05.2010, 20:06:38Minun on tehnyt Mikko mieli haastaa sinun kanssasi riitaa niin monista asioista, etten edes muista, mutta en ole vain ehtinyt. Valitettavasti yhteiskunnallisesti merkittävät kysymykset vievät jatkossakin aikaani niin paljon, etten vain ehdi. Mitään kivoja kavereita tuskin tulemme ikinä kuitenkaan olemaan.

MOT.  ;D Käy taittamassa peistä vaikka tuolla, jos naisvihaltasi kykenet: http://hommaforum.org/index.php/topic,23787.0.html. Sieltä ei tosin löydy mitään muotivinkkejä vaan saksalaisen raskasta sosiologiaa.

PS. Jos mulla olisi määrättömästi aikaa, voisin toki taittaa peistä äärettömän monesta asiasta äärettömästi, mutta nyt yhteiskunnalliset asiat, ml. politiikka, vievät liikaa aikaa. Sori. 

Miniluv

QuoteNaiset ovat kärkkäitä ottamaan kantaa yhteiskunnallisiin asioihin, jos sillä saa
a) hyväperseisen jätkän munaa

Toimiiko tuo? Lähteekö hra Pera Hyvänen baarista sen mukaan, joka vetää verbaalisesti räväkimmät dekonstruktiot ja tiukimmat diskurssit?

:)

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Femakko

Quote from: Miniluv on 11.05.2010, 19:29:51Toimiiko tuo? Lähteekö hra Pera Hyvänen baarista sen mukaan, joka vetää verbaalisesti räväkimmät dekonstruktiot ja tiukimmat diskurssit?

:D En ole kyllä huomannut. Yleensä vain ne, joilla on huonompi perse, tuppaa olemaan niitä kirjastoissa istuneita lukutoukkia, jotka saattavat arvostaa yllämainittuja avuja, ehkä.

Muuten en ole huomannut, että ainakaan Suomessa kantaaottavuudesta palkittaisiin, paremminkin päinvastoin. Eli se niistä rahakannustimista.

Riukulehto

Jos tänne tulisi pääasiassa vain about 16-30 vuotiaita naimattomia naisia, niin arvelen, että nuivia naisia olisi huomattavasti enemmän.
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

scarlett

Quote from: mikkoellila on 11.05.2010, 18:44:27

Huh mitä yleistystä. Itse en ole tippaakaan kiinnostunut muodista ja muista naisten kotkotuksista. Politiikkaa seuraan kyllä.
Kaappinuivittariakin on vafmasti paljon.

Henry Laasanen:

Miksi naisilla on aliedustus politiikassa? Naisillahan on demokraattinen enemmistö Suomessa? Tärkein syy on se, että politiikka ei yksinkertaisesti kiinnosta naisia. Se näkyy muun muassa suurena miesylivoimana Uuden Suomen bloggaajissa. Varsinkaan nuoria naisia politiikka ei kiinnosta, monestakin syystä. Politiikka on luonteeltaan miehistä vänkäämistä ja kilpailemista siitä, kuka julistaa totuuden kovinpaan ääneen. Se ei sovi naisten herkälle enemmistölle. Naisille on tyypillistä suuttua ja jättää leikki kesken, kun joku on eri mieltä.

QuoteErityisesti nuoret naiset rakastavat muotiblogeja, joilla on valtavasti lukijoita Suomessa. Blogilistan top 100 koostuu pääasiassa muotiblogeista kuten Nelliinan vaatehuone, jolla on pelkästään blogilistan kautta 11 000 lukijaa viikossa ja lähemmäs 3000 tilaajaa. Kommentointi muotiblogeissa edustaa tyyliä:

- Superihanat noi UGG:it! :) Hih, mulla on pari kirjaa Susikoira Roista :D

- Hieno eiffel paita ja söpö koira! :)

- Noi uggit on iiihanat!

- Pitsiuggit on mahtavat! Ja toi koko asu on ihanan söpö! Mistäs muuten noi sukkikset?

Tuollaisia kommentteja löytyy muotiblogeista miljoonittain. Naiset tykkäävät bondailla toisten naisten kanssa ja nauttia saamistaan kehuista, kun taas miehet haluavat useammin vääntää sanaista peistä.

"Se on heidän tapansa, kuuluu heidän kulttuurinsa, ja kunnioitettava asia sinänsä." - Sairaanhoitaja Eeva Koivulehto tyttöjen silpomisista.

dothefake

Quote from: Jari Leino on 11.05.2010, 19:57:18
Jouduin googlettamaan, että mitä ihmettä on pitsiuggit.
Ilmeisesti jotain järkyttävää, kun et kertonut.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Blondihko Tihko

Quote from: mikkoellila on 10.05.2010, 17:45:30
--Naiset eivät halua "haastaa riitaa" esittämällä kärkeviä kannanottoja mistään asiasta.

Haista kukkanen!! >:-J Meitä naisiakin on erilaisia, jollet ole tuohon ikään mennessä huomannut. Itse haastan ihmisiä ihan joka päivä. Kaikki eivät tykkää, mutta sillä ei ole väliä. Persoonallisuuttaan ei voi vaihtaa. Ja ei, en ole siltikään kasvattanut munia ja partaa. /-D

Niin piti sanomani jo edellisessä möyläyksessä että olen ihmetellyt useamman kerran että mistä nämä eräät miehet oikeasti repivät ajan olla Homma-foorumilla jopa 12 tuntia päivässä! Olisiko käynyt sellaiset klassiset että ympärillä on naisia, jotka tekevät kaikki käytännön työt ja laittavat vaatteetkin aamuksi valmiiksi?! Kelpaa kait siinä sitten haukkua Sitä Kauheaa Toista Sukupuolta ympäri nettiä. *kjäh kjäh* Onnetonta!

Juuri eilen todistin hiljaista nuivuutta naisten taholta. Odotin ystävääni kaupasta. Automarketin parkkipaikalla käveli kolmen somalin joukkio kovaäänisesti rupatellen. Kaikki naiset, joiden ohi seurue meni a) kiristivät otettaan laukusta/lompakosta  b) mulkoilivat seuruetta ERITTÄIN epäluuloisen ja vihaisen näköisenä. Ilmeistä näki ajatukset. --Tämä, hyvät jäärät, on hiljaista nuivuutta. Tarkkailkaa ympäristöänne!

P.S. Olen niin helvetin luonnontyylikäs etten ikinä lue/kuuntele/katsele muotijuttuja. Kirpputorit rulettaa. Jos käärin tiskirätinkin päähäni niin siitä tulee heti hieno.

P.P.S. Olen kehunut ainakin venäläisiä, thaimaalaisia ja kenialaisia naisia.

Arvoton

Olen parikin kertaa joutunut vaihtamaan pöytää akateemisten muijien pöydästä, jos on lipsahtanut sana "ähly" tai "jutsku". Humanisteja ovat ja ymmärtäväisiä ja innokkaita OIKEAAN keskusteluun etenkin.

Ei kaikki naiset ole suvaitsevaisia. Mutsi ei aikoinaan sietänyt edes Lola Odusogaa. Empiirisen otannan pohjalta voin sanoa, että yli 4-kymppiset naiset alkavat nuivistua sitä enemmän mitä ikää tulee (ja about kasikymppiset eivät edes viitsi puhua maahanmuutosta ja kehitysmaista tulevista poloisista :).

Joskus lukiossa en hiffannut, miksi silloin keski-ikäinen (4-5-kymppinen) naisopettajani sanoi, että nuorena ihmiset jaksavat rakastaa neekereitä, mutta myöhemmin ei. Nyt ymmärrän, vaikka koulussa ja viihdeteollisuudessa toitotettiin Amerikan neekeriorjuudesta. Siis vanhempana ihminen tajuaa, että afrikkalaisetkin ovat vain ihmisiä.

Itselle on yks -tun maku, minkä värinen hoitsu mulle vaihtaa vaipat pari viimeistä vuottani. Timoharakoille ja vastaaville se nimenomaan kuuluu olevan kovin tärkeää, että hän on afrikkalaissukuisen näköinen. Kestääkö kantti vihreillä, jos heidän hoitajansa ovatkin venäläisiä?

Miniluv

QuoteNiin piti sanomani jo edellisessä möyläyksessä että olen ihmetellyt useamman kerran että mistä nämä eräät miehet oikeasti repivät ajan olla Homma-foorumilla jopa 12 tuntia päivässä! Olisiko käynyt sellaiset klassiset että ympärillä on naisia, jotka tekevät kaikki käytännön työt ja laittavat vaatteetkin aamuksi valmiiksi?! Kelpaa kait siinä sitten haukkua Sitä Kauheaa Toista Sukupuolta ympäri nettiä. *kjäh kjäh* Onnetonta!

No näinhän se menee. Château Miniluvissa ainakin taloustyöt on ulkoistettu ranskalaisittain puetuille vietnamilaisille sisäköille.

Ja se aikalaskuri käsittääkseni tikittää täyden tunnin, jos malttaa muutaman kerran käydän vilkaisemassa uusimmat viestit. Jotenkin tuohon tyyliin.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Blondihko Tihko

Quote from: Miniluv on 11.05.2010, 22:44:31
No näinhän se menee. Château Miniluvissa ainakin taloustyöt on ulkoistettu ranskalaisittain puetuille vietnamilaisille sisäköille.

Ja se aikalaskuri käsittääkseni tikittää täyden tunnin, jos malttaa muutaman kerran käydän vilkaisemassa uusimmat viestit. Jotenkin tuohon tyyliin.

OOTEE! Öh, aikapällistely ei luonnollisestikaan koske ammattinörttejä eikä ylläpitoa. *dängjyykammöken*  Eikä ihmettely perustunut aikalaskuriin vaan siihen (ikävän, nopean ja kiusallisen) valokuvamuistin tuomaan infoon että eräät naisia säännönmukaisesti haukkuvat nimimerkit postaavat kellon ympäri oli sitten mikä päivä tahansa. Château Miniluv ei ole epäilyksenalainen!  ;) ;D

PaulR

Vakaumuksellinen Nuiva postaa orgasmien välillä. Kuittaan tehneeni.  ;D

E: Tänään.

PaulR

VHN  :-*

Sen kerran kun olen amerikkalaisen naisen ollut naimassa, oli nainen minua nuivempi. Sitä oli huvittavaa ja piristävää kuulla.  ;D

mikkoellila

Quote from: dothefake on 11.05.2010, 20:03:50
Quote from: Jari Leino on 11.05.2010, 19:57:18
Jouduin googlettamaan, että mitä ihmettä on pitsiuggit.
Ilmeisesti jotain järkyttävää, kun et kertonut.

Ne valkoiset bootsit, jotka tuolla tytöllä on tuossa kuvassa:

(http://4.bp.blogspot.com/_Xb0IhKjWjmc/SlIXrQ9OezI/AAAAAAAALXk/6Vw2Kn4XnRE/s400/14.jpg)

Tämä on muuten juuri sellainen muotiblogi, jonka Henry Laasanen mainitsi siteeraamassani pätkässä. Laasasen ei olisi pitänyt kirjoittaa esimerkkirepliikkejä omasta päästään, vaan linkittää autenttiseen nuorten naisten muotikeskusteluun; tällöin noita repliikkejä ei olisi voitu väittää olkinukeiksi.

Esimerkiksi juuri tässä blogissa kaunis nuori nainen poseeraa lukuisissa kuvissa vähäpukeisena ja ottaa vastaan ihailevia kommentteja toisilta nuorilta naisilta:

(http://2.bp.blogspot.com/_Xb0IhKjWjmc/SlIXnofna3I/AAAAAAAALXc/HpQfvMPvAjs/s400/13.jpg)

QuoteDaphnion kirjoitti:
06.07.2009 18:23

Noi pitsiuggit ovat ihanat!! :)

QuoteChristina kirjoitti:
06.07.2009 18:47

Ihania kuvia! Ja ihanat ovat myös nuo pitsiuggit!

QuotePupuLihavisto kirjoitti:
06.07.2009 19:18

Aah, haaveilen omasta paatista, juurikin tommonen omaan makuun tuunattu paatti ois unelma. Mulla onki merigeenit;) Ja nuo saunan uimaluukut on ihan ykköskeksintö:D

Pitsiuggit on jopa aikasta hienon näköset, vaikka uggeja muutoin kammoankin;)

QuoteNinaV kirjoitti:
06.07.2009 19:36

Aivan upea vene!!! Tuo sauna on loistava. Ja hei, tervetuloa Uggiloversien kerhoon. Mäkään en luovu omistani koskaan!

Voisitteko kuvitella kenenkään miehen pitävän tällaista blogia ja saavan vastaavanlaisia kommentteja toisilta miehiltä?

Nimimerkki Femakko ja muut urputtajat yrittävät fanaattisella vimmalla kiistää ilmiselviä eroja naisten ja miesten persoonallisuusprofiilien välillä. Tämä on samanlaista itsepäistä inttämistä tosiasioita vastaan kuin esim. rotuerojen olemassaolon kiistäminen.

kgb

Keskustelu voisi hieman asiallistua jos ette havittele Peräkammaristatusta.
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.