News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Venäjältä Suomeen jopa 1500 dinaarilla!

Started by rähmis, 21.04.2010, 22:50:03

Previous topic - Next topic

rähmis

Tuolla Politiskt Inkorrektilla oli kirjoitus siitä, kuinka pakolaisparat internetissä opiskelevat temput, kuinka kätevimmin irtoaa oleskelulupa Ruotsissa. Minkä tarinan Satu-Mielikki nielee helpoiten, mitä reittiä kannattaa käyttää jne. Parhaat tarinat on vapaasti kopioitavissa Amnestyn ja HRW:n raporteista.

Esimerkistä innostuneena suoritin hakuammuntaa ja päädyin "turvapaikka Suomesta"-haulla jonnekin jordanialaiselle mahjoob-foorumille, jossa suosikkivaihtoehto vaikuttaisi olevan lento Pariisiin. Koska diskoraha on Ranskassa liki tuntematon käsite, otetaan sieltä Schengen-alueen sisäinen jatkolento esim Ruotsiin.

Tässä ketjussa joku elvisteli "Erityisesti Suomessa, olen sisällä Venäjän kaupungilta Vaiburg Tiedätkö nauha ja 800 km pitkä raja Venäjän ja Suomen välillä Alueen tiheä metsä on merkitty Suomen Msktni määräajoin ja Adatrit vanhin keinona". Siellä se taikaseinä häämöttää!

Joku toinen tiesi kertoa, että tylsän reitin Turkista Kreikkaan voi korvata matkalla Ukrainasta Puolaan tai "Ziyi tai Venäjältä Suomen ja salakuljetuksen Bichaelv 1500-3000 vuoteen dinaaria".

1 Jordanian dinaari on aika tarkkaan 1 euro.

Kukkahattuinen Fatima

Kivoja uutislähteitä nuo länsinaapurin sitoutumattomat, objektiiviset ja ah, niin kovin laajaa näkökulmaa maailman ilmiöihin tarjoavat todellisen tiedon arkut!
Laittaisin hompanssin pieneen lasiseen purkkiin jos kiinni saisin, heinällä kutittaisin ja tuhmille tummille musliminaisille iloksi lahjoittaisin.

Juha J.

Mulla täytyy lähteä täältä peräkamarista (yksi m peräkamarissa meilläpäin) itsekin matkustamaan. Sossu pliis, rikastuta mua!
Chillax mothafuckas. Toimitaan järkevästi.

rähmis

Quote from: Kukkahattuinen Fatima on 21.04.2010, 22:54:44
Kivoja uutislähteitä nuo länsinaapurin sitoutumattomat, objektiiviset ja ah, niin kovin laajaa näkökulmaa maailman ilmiöihin tarjoavat todellisen tiedon arkut!

Totta. Ne mukavasti täydentävät sitoutuneen valtamedian vähemmän objektiivisen informaatiovirran jälkeensä jättämiä valkoisia aukkoja.