News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Paluumuuttajat / Expats rollcall

Started by Taavitsainen, 15.04.2010, 19:22:25

Previous topic - Next topic

Taavitsainen

ilmotetaas nyt itsemme tänne, montakos meitä muualla asuvia suomalaisia täällä onkaan ja paluumuuttajia?
Itse olen paluumuuttaja :p
Polta sillat jotka jätät taaksesi, sillä et voi koskaan tietää kuka voi seurata perässäsi.

petebe

Ilmoitan kuuluvani kategoriaan expat; yhdeksän vuotta on kirjat olleet poissa Suomesta ja tilanne edelleen stabiili. Paluu voi olla ajankohtainen jossakin vaiheessa, mutta koska, en tiedä. Rehellisesti täytyy sanoa, että seuraan kyllä mitä maassa tapahtuu ja mikä on tilanne. Eläkeoikeuteni ja Suomeen kertyneet eläkkeet olen jo siirtänyt maasta pois, eli toivoa on, että eläkeikä säilyy nyt samana kuin oli työt aloittaessa.
"Suomellahan on erittäin hyvä maine Afrikassa, meillä ei oo minkäännäköstä historiallista taakkaa...oikeestaan päinvastoin"  -Alexander Stubb-

Puoluekanta määrittää mielipiteen oikeellisuuden sekä syyttämis- että tuomitsemiskynnyksen. -oma-

Whatsername

Hep

Oon nyt viimeset nelja vuotta asunut on-off taalla Englannissa. Tosin koulun takia, mutta suunnitelmissa on, etta kun nyt valmistun tana vuonna niin muutan tanne pysyvasti :)
"I have nothing to declare but my genius" - Oscar Wilde

kohmelo

Maahanmuuttaja tai paluumuuttaja - riippuu kait tulkinnasta.

Tommi Korhonen

Palannut, 2.5v Ranskasta. Se tosin oli selkeä komennus ja lähetettynä työntekijänä olin koko ajan. Rasismiakin koin, tosin kotiin palaavana valkoisena hyvin työllistettynä aika vähän.
Quote from: Ant. on 25.06.2015, 06:17:22Kerrassaan toivoton tilanne. Kaikki muut eduskuntapuolueet kannattavat suomalaisvastaista politiikkaa. Perussuomalaiset ovat ohjelmatasolla hyvä, mutta sillä on lampaan rohkeus.