News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Hommakerho Helsinki

Started by Sikanez, 26.02.2009, 12:54:49

Previous topic - Next topic

Elisa

Lähden Brysseliin 31.3. eli voisin korvata kyseisen keskiviikkokerhon tiistailla. Käykö perinteinen Annankadun William K.?
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Kalevi Soilander

Quote from: Elisa on 22.03.2010, 01:36:58
Lähden Brysseliin 31.3. eli voisin korvata kyseisen keskiviikkokerhon tiistailla. Käykö perinteinen Annankadun William K.?

Sehän käy oikein hyvin.
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

Juha Päivärinta

Quote from: Kalevi on 22.03.2010, 08:30:03
Quote from: Elisa on 22.03.2010, 01:36:58

Sehän käy oikein hyvin.

+1. Pieni iltakävely hotellilta ei ole pahaksi :)
Ex-Jekku

Teemu Lahtinen

Tästä tuli epätietoisia kyselyisstä, niin on pakko tarkentaa:
hommakerho Helsinki ei ole koskaan muulloin kuin keskiviikkoisin, mutta tietysti treffailla voi muutenkin.

Elisa

Quote from: Teemu Lahtinen on 22.03.2010, 15:51:11
hommakerho Helsinki ei ole koskaan muulloin kuin keskiviikkoisin, mutta tietysti treffailla voi muutenkin.

Voihan se olla muulloinkin. KKK on keskiviikkoisin, älä sekoita!

Siis ylimääräinen Helsingin Hommakerho tiistaina 30.3. Annankadun William K:ssa.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Juha Päivärinta

Quote from: Elisa on 22.03.2010, 16:23:05

Siis ylimääräinen Helsingin Hommakerho tiistaina 30.3. Annankadun William K:ssa.

Iltalehden otsikot: Maahanmuuttokriittisten Homma-järjestö kriisissä! Suuri joukkotappelu Hommakerhon kokoontumisajoista.
Ex-Jekku

Teemu Lahtinen

Huomaa että erisnimet kuten Hommakerho Helsinki, kirjoitetaan isolla. Erisnimi viittää yhteen ainokaiseen instanssiin. Kopiot eivät voi siis käyttää samaa nimeä ja johtaa kansaa harhaan. Kopiokerho Keskusta on siis eri juttu vaikka onkin ihan jees.

SK

Eikös huomennakin ole jonkun sortin Kopiohommakerho Culddyyricescus Caizan nettirasselismi-tilaisuuden jälkeen jossain? Vai onko? Jos ehtisin edes sinne, kun en tilaisuuteen pääse...
"Jag känner mig isolerad där jag bor. Jag är inte rädd för andra asylsökande, men det känns otryggt att i mörker och kyla ta sig till en affär för att handla. Vi kan inte leva så här." - Iziogbe Adodo, från Nigeria

Ernst

Quote from: Jekku on 22.03.2010, 16:34:08

Iltalehden otsikot: Maahanmuuttokriittisten Homma-järjestö kriisissä! Suuri joukkotappelu Hommakerhon kokoontumisajoista.

Missä missä? Siis se tappelu! Siihen haluan osallistua! Tylpät aseet!
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Elisa

Quote from: SK on 22.03.2010, 16:45:58

Eikös huomennakin ole jonkun sortin Kopiohommakerho Culddyyricescus Caizan nettirasselismi-tilaisuuden jälkeen jossain? Vai onko? Jos ehtisin edes sinne, kun en tilaisuuteen pääse...

Kyllä kyllä, Homma on kovasti tiistaistumassa!

dothefake

Mitä, havaitsenko Hommakerho Helsingin toiminnassa tiistaantuman merkkejä?
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Juha Päivärinta

Kylläpäs minua onnistaa nykyään. Topo - Kouvot koripallo-ottelu on juuri 30.3. Menen kertomaan ilosanomaa Topon kannattajille kannattajakorttien kanssa. Tämä lohduttaa heitä varmaankin hädän hetkellä kun huomaavat hävinneensä ottelun. Sieltä ehdin vielä tapaamiseen :)
Ex-Jekku

Teemu Lahtinen

Quote from: dothefake on 22.03.2010, 17:09:11
Mitä, havaitsenko Hommakerho Helsingin toiminnassa tiistaantuman merkkejä?

Ehei, kyllä kyseessä on puhdas usurpaattorinen skisma. Taistelu purppurasta ja leijonista.

Kalevi Soilander

Quote from: SK on 22.03.2010, 16:45:58

En tiedä vielä missä, mutta olen jo lupautunut paikalle. Minä olen siinä ihan Caisan yläkerrassa töissä, ja oli tarkoitus tavata jo neljältä, mutta näyttää siltä että pääsenkin töistä vasta viiden kieppeillä, kun pitää tehdä yksi asennus.

Joensuulaiset varmaan ovat yhteydessä minuun, mä laitan sulle ja muille jotka pyytää puhelinnumeroni yksityisviestillä, niin saa soittaa ja kysyä jos ei tänne ilmesty jotain tietoa.

Sivusta seuraaja

Kokoontuuko Helsingin hommakerho keskiviikkoisin klo 20.00 alkaen vai onko väkeä paikalla jo mahdollisesti aiemmin? -Kyselee mahdollinen vierailija.

IDA

Quote from: Sivusta seuraaja on 27.03.2010, 00:22:29
Kokoontuuko Helsingin hommakerho keskiviikkoisin klo 20.00 alkaen vai onko väkeä paikalla jo mahdollisesti aiemmin? -Kyselee mahdollinen vierailija.

Nykyään se kokoontuu tiistaisin  8)

No ei vaiskaan. Joka keskiviikko klo 20:00. Väki ilmeisesti valuu paikalle ennemmin myöhemmin kuin aikaisemmin.

Kalevi Soilander

Muistetaanpas, että Helsingin Hommakerho kokoontuu taas tänä tiistaina n. klo 20:30 Annankadun William K:ssa. Paikalle tulee ainakin Tapsa Salosta, Jekku Kouvolasta, meikäläinen Keravalta, ehkä Marjukka Kirkkonummelta ja tietysti Elisa & co. Helsingistä.

Ja kerho kokoontuu normaaliin tapaan tietysti myös joka keskiviikko, tämä tiistai nyt on tämmöistä ekstraa.

Juha Päivärinta

Yksittäistapaus, josta ei tarvitse välittää
Ex-Jekku

IDA

Quote from: Jekku on 30.03.2010, 07:35:07

ToPo 78 - Kouvot 93. Tuosta ei kuitenkaan pidä riehaantua.

Juha Päivärinta

Quote from: IDA on 30.03.2010, 08:19:02
Quote from: Jekku on 30.03.2010, 07:35:07

ToPo 78 - Kouvot 93. Tuosta ei kuitenkaan pidä riehaantua.

Riehaannuin. Jos porukka ei eilen huomannut, ilme muuttui erittäin synkäksi, kun katsoin tuloksen. Nyt tulee sitten Kataja vastaan. Ärh.

Kiitokset kaikille _tiistain_ juttutuokioon osallistujille. Ei tarvinnut löhötä koko iltaa hotellilla.
Ex-Jekku

Kalevi Soilander

Tämän viikon keskiviikkona Keravan kauhut Eino P. & Kalevi saapuvat William K:hon pian klo 18 jälkeen. Muitakin on jo alustavasti ilmoittautunut, joten tällä kertaa kerhoilemaan voi tulla ihan valoisan aikaan.

Käsitellään siinä muutamat Muutos-jutut ennen perushommailun alkamista, mutta ei niissä mitään salaista, hyvin voipi lyöttäytyä seuraan.

Vaasalainen

Onko, tai siis ollenee, Hommakerho tulevana keskiviikkona?
Ja onko se Klubi se tennispalatsin William K? vai onko niitä muitakin.

Elisa

Quote from: Vaasalainen on 12.04.2010, 14:31:25
Onko, tai siis ollenee, Hommakerho tulevana keskiviikkona?
Ja onko se Klubi se tennispalatsin William K? vai onko niitä muitakin.

On, kuten joka keskiviikko. Paikka EI OLE Tennispalatsin William vaan Annankadun William, joka sijaitsee melkein Iso-Roban kulmassa. Tervetuloa!

Timo Rainela

Keravan Kauhut siis tulevat, 18.00.
Siispä olen tähän aikaan - pitkästä aikaa -  paikalla.
Mukana "mystinen paperi" ja pieni tarina.
Dim-Zuh
TR: Muuten olen sitä mieltä, että naisten olemassaolo politiikassa, virkahallinnossa ja päätöksenteossa on suurin yksittäinen syy kansakuntamme yhtenäisyyden ja moraalisen, eettisen, sivistyksellisen sekä pratopalogistisen rappion ja tuhon liikkeelle panevana voimana. Joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta.

Elisa

Quote from: Timo Rainela on 12.04.2010, 15:17:29
Keravan Kauhut siis tulevat, 18.00.
Siispä olen tähän aikaan - pitkästä aikaa -  paikalla.
Mukana "mystinen paperi" ja pieni tarina.
Dim-Zuh

Keravan Kauhut taisivat olla viime viikolla paikalla klo 18. Tästä viikosta ei ole tietoa. Mutta kahdeksan aikaan luulisi porukan alkavan valua paikalle normaaliin tyyliin.

Timo Rainela

QuoteKeravan Kauhut taisivat olla viime viikolla paikalla klo 18. Tästä viikosta ei ole tietoa. Mutta kahdeksan aikaan luulisi porukan alkavan valua paikalle normaaliin tyyliin.

Kiitos Elisa, voisinhan minäkin opetella katsomaan postauksien päivämääriä, noin aluksi :P
Dim-Zuh
TR: Muuten olen sitä mieltä, että naisten olemassaolo politiikassa, virkahallinnossa ja päätöksenteossa on suurin yksittäinen syy kansakuntamme yhtenäisyyden ja moraalisen, eettisen, sivistyksellisen sekä pratopalogistisen rappion ja tuhon liikkeelle panevana voimana. Joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta.

LordBhorak

Voisipa ehkä tänä keskiviikkona pistäytyä paikanpäällä katsomassa, että minkäslainen on meno tuolla Hommakerhossa.

Piti oikein virallisesti varmistaa eksakti sijainti tälle Helsingin Netsi-kahville google mapsista.

http://maps.google.fi/?ie=UTF8&ll=60.163312,24.941926&spn=0,0.038495&z=15&layer=c&cbll=60.163139,24.942145&panoid=ACuWozx0i3KsaPTqqHspkw&cbp=12,4.09,,0,25.67
Siinäpä se on. Upea William K.

PS. Mut sitten tunnistaa siitä, että mä olen se urpon näkönen.

Petro Pacpipo

Käytiin kavereiden kanssa kattomassa Helsingin Hommakerhoa. Hyvä meininki oli ja olisi ollut vielä mahdollisesti parempi jos olisi ollut Hommalaisia paikalla.

Elisa

Quote from: Petro Pacpipo on 28.04.2010, 18:56:14
Käytiin kavereiden kanssa kattomassa Helsingin Hommakerhoa. Hyvä meininki oli ja olisi ollut vielä mahdollisesti parempi jos olisi ollut Hommalaisia paikalla.

Missäs kävitte ja milloin?

Petro Pacpipo

Quote from: Elisa on 28.04.2010, 19:16:29
Missäs kävitte ja milloin?
Tänään Annankadulla. Ei ollut koko kapakassa paikalla kuin yksinäisiä ukkoja siellä täällä ripoteltuina ympäri ravintolaa. Ei kerhoa missään eikä kriittistä keskustelua.