News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Hommakerho Helsinki

Started by Sikanez, 26.02.2009, 12:54:49

Previous topic - Next topic

JM-K

Onko Helsingissä mitään hommakerhoilua ylihuomenna perjantaina? Olen tulossa niille kulmille jossain vaiheessa perjantai-iltaa. Pasilassa majailen.

Jos jotain aktiviteetteja on, voisin tulla poikkeamaan, mikäli aikatauluihini sopii. Myöhään en voi olla, on nääs lauantaiaamuna pientä puuhaa...

Ano Nyymi

Quote from: JM-K on 02.09.2009, 21:56:04
Onko Helsingissä mitään hommakerhoilua ylihuomenna perjantaina? Olen tulossa niille kulmille jossain vaiheessa perjantai-iltaa. Pasilassa majailen.

Jos jotain aktiviteetteja on, voisin tulla poikkeamaan, mikäli aikatauluihini sopii. Myöhään en voi olla, on nääs lauantaiaamuna pientä puuhaa...

Varo hyvä mies, siellä ne kamalat aspergeenit vaan hipelöi henk. koht. aseitaan ja kuulemma vielä puhuvatkin niistä ihan alvariinsa. Taiteistakin viis veisaavat, politiikasta nyt puhumattakaan. Iik.
Kyllä sellaisessa menossa nääsvillen pojalle vielä huonosti käy, vältä tuollaista seuraa.  ;D

Elisa

Quote from: mmm on 02.09.2009, 21:26:00
Onko meininki päällä joka keskiviikko? Mihin asti siellä yleensä notkutaan? Tuppaan pääsemään töistä vasta kahdeksan - puoli yhdentoista aikaan illalla.

Joka keskiviikko kahdeksasta yhteen. Tervetuloa!

Pitää tiedustella. Aseihmisillä (eli kaikilla Helsingin hommakerholaisilla) lähtö Lopelle lauantaiaamuna kuudelta.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Johannes Nieminen

"Aseihmiset" kuulemma lauantai-aamuna menossa jonnekin. Minä en. Voisin kyllä piipahtaa vesilasillisella, jos joku muukin on tulossa.
Yksi Nuivan Vaalimanifestin alkuperäisistä allekirjoittajista.
Vantaan kaupunginvaltuutettu 2009-2017

JM-K

Quote from: Johannes Nieminen on 03.09.2009, 18:07:13

"Aseihmiset" kuulemma lauantai-aamuna menossa jonnekin. Minä en. Voisin kyllä piipahtaa vesilasillisella, jos joku muukin on tulossa.

Jos et parempaa tekemistä perjantai-illaksi keksi, niin yövyn Hotelli Pasilassa, siellä joskus iltakasin pintaan. Tuu piipahtaan Pasilassa, käydään vaikka kaffeella ja jutellaan niitä näitä.

Elisa

Quote from: Johannes Nieminen on 03.09.2009, 18:07:13

Isäni jo kouluaikoina opetti, että veden tai kahvin juominen tuntikausia kuppilassa on epäeettistä, koska ravintolan pitäjä menettää siinä. No olisiko vaikka se Annankadun William K? Huomenna mihin aikaan? Voin tiedottaa tuntemilleni nuiville facebookissa. Ja olla puhelinyhteydessä Jussiin, Teemuun, Matiakseen ja ehkä muutamiin muihin.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Teemu Lahtinen

Quote from: Elisa on 03.09.2009, 19:09:17
Isäni jo kouluaikoina opetti, että veden tai kahvin juominen tuntikausia kuppilassa on epäeettistä, koska ravintolan pitäjä menettää siinä. No olisiko vaikka se Annankadun William K? Huomenna mihin aikaan? Voin tiedottaa tuntemilleni nuiville facebookissa. Ja olla puhelinyhteydessä Jussiin, Teemuun, Matiakseen ja ehkä muutamiin muihin.

Ehkei tekisi pahaa välillä ekskursioida muitakin paikkoja yhtään awk:ta väheksymättä.

Atte Saarela

Ehdotan Kaislaa, joskin en ole varma kuinka täynnä on perjantai-iltana kahdeksalta. Awk:ssa olisi mahdollisesti enemmän tilaa, tosin en ole siitäkään ihan varma.

Teemu Lahtinen

Quote from: Atte Saarela on 03.09.2009, 22:11:58
Ehdotan Kaislaa, joskin en ole varma kuinka täynnä on perjantai-iltana kahdeksalta.

Kannatan, jos on mentävä keskustaan.

PK

Luulen, että kaikki kaljapaikat ovat aika täynnä perjantai-iltana kahdeksalta.

JM-K

No olisko siellä Pasilan suunnalla mitään sopivaa mestaa? Meikälle käy alkoton vaihtoehto oikein mainiosti. Juotaisiin vaikka vihreää teetä ja semmoista.

Teemu Lahtinen

Quote from: JM-K on 03.09.2009, 22:35:54
No olisko siellä Pasilan suunnalla mitään sopivaa mestaa? Meikälle käy alkoton vaihtoehto oikein mainiosti. Juotaisiin vaikka vihreää teetä ja semmoista.

En pane yhtään vastaan tällaiselle ajatukselle. Pasilassa on varmaan ainakin hotellissa sopiva mesta, sitten ehkä aseman yläkerrassa.

IDA

Quote from: Teemu Lahtinen on 03.09.2009, 22:46:21
En pane yhtään vastaan tällaiselle ajatukselle. Pasilassa on varmaan ainakin hotellissa sopiva mesta, sitten ehkä aseman yläkerrassa.

Hotelli Pasilassa on muistaakseni ihan tilava ja asiallinen baari siinä ala-aulassa. Voin kyllä olla väärässä, koska sattuneesta syystä en muista kaikkea :). Siinä lähiympäristössä on/oli kuitenkin todella törkeitä juottoloita, joihin ei kannata mennä.

Elisa

Kahvilat ja teelät eivät ole auki iltaisin, koska elämme Suomessa emmekä Egyptissä. Vai onkohan Ramadanin kunniaksi jo joku auringonlaskusta auringonnousuun auki oleva alkoholiton ravintola perustettu?

mmm

On niin hirveän rasistista että keskiviikkoiset baari-illatkin johtaa ammuskeluun.
Tovoin pääseväni mukaan ensi kerralla.

Jos olet sokoshotelpasilassa  kuten se nykyään sanotaan, siinä on ihan ok baari alakerrassa. Ois kivata tavata puuhamies ja pari kysymystäkin on.
Laitan henkilötiedot PM:nä
Eläköön Suomi ja Åland ja Sulo ja
brr..brr..brr...bruttokansantulo.

JM-K

Juu, yövyn just siinä "sokoshotelpasilassa". Joskus kahdeksan aikaa voitais tavata em. hotellin baarissa, niin ehdin tekemään vielä vähän kotitöitä huomista telkkarisettiä varten.

hxv

Ole JM-K varuillasi sen Huseinin suhteen, vaikka järkimieheltä vaikuttaakin ensi näkemältä. Jotain siellä on takataskussa, veikkaan minä :o

JM-K

Quote from: hxv on 04.09.2009, 08:10:00
Ole JM-K varuillasi sen Huseinin suhteen, vaikka järkimieheltä vaikuttaakin ensi näkemältä. Jotain siellä on takataskussa, veikkaan minä :o

Kiitos vinkistä. Olen tehnyt taas pari iltaa kotitehtäviä, joten "meikäläistenkin" näkökulma pysyy varmasti framilla. Kiitti tukijoukoille briefauksesta!

mmm

Quote from: JM-K on 04.09.2009, 08:03:37
Juu, yövyn just siinä "sokoshotelpasilassa". Joskus kahdeksan aikaa voitais tavata em. hotellin baarissa, niin ehdin tekemään vielä vähän kotitöitä huomista telkkarisettiä varten.

Nähdään siellä.

Ullanlinna

Todennäköisiä kysymyksiä huomenna aamulla:

-Miksi et halua Huseinin kaltaisia ihmisiä Suomeen?
-Pitäisikö meidän valikoida tulijoista vain Huseinin kaltaiset osaajat?
-Etkö usko, että muutkin turvapaikanhakijat voivat kouluttautua Suomessa Huseinin kaltaisiksi osaajiksi?
-Onko islam sinulle mörkö?
-Edustaako Husein mielestäsi ääri-islamia?
-Mitä pelättävää meillä on Huseinin kaltaisten, rauhaarakastavien muslimien taholta?

JM-K

Quote from: Ullanlinna on 04.09.2009, 12:58:12
Todennäköisiä kysymyksiä huomenna aamulla:

-Miksi et halua Huseinin kaltaisia ihmisiä Suomeen?
-Pitäisikö meidän valikoida tulijoista vain Huseinin kaltaiset osaajat?
-Etkö usko, että muutkin turvapaikanhakijat voivat kouluttautua Suomessa Huseinin kaltaisiksi osaajiksi?
-Onko islam sinulle mörkö?
-Edustaako Husein mielestäsi ääri-islamia?
-Mitä pelättävää meillä on Huseinin kaltaisten, rauhaarakastavien muslimien taholta?

Näihin on helppo vastata, ihan peruskauraa jo "harrastuksen" tässä vaiheessa. Kiitos vinkeistä kuitenkin!

JM-K

Olen hotellilla jo hyvissä ajoin, joten mulle käy kahvittelu yms. jo vaikka puol kasi. Jos olet jo tuolloin kulussa, niin laitahan tekstaria 050-5953218.

mmm

En ole vielä ihan varma pääsenkö huomenna paikalle, mutta jos aikataulu antaa periksi tulen kyllä.Millaista porukkaa mun pitäis siellä william k:ssä tähyillä? Aseista taukoamatta puhuvaa äijäkööriä plus yhtä naista joka istuu vuorollaan kaikkien sylissä? :)

Matias Turkkila

Quote from: mmm on 08.09.2009, 22:15:41
Millaista porukkaa mun pitäis siellä william k:ssä tähyillä?

Kah pahusta, alkaa olla korkea aika tehdä..

HOMMAKERHO HELSINKI - ENTREE-OHJEET

.. tyyppinen flaijeri joka kotiin ja konttiin jaettavaksi. Sen puutteessa seuraavat aiemmat postaukset ohjeina toimikoon: Kolme Steppiä sekä viiksekkäät epiöt.

Asekeskustelua muistan käydyn viimeksi vuonna musketti ja piikkinuija - suomeksi sanottuna 2003. Jos - siis JOS - kuitenkin käy niin karskisti, että joku herkistelystään hairahtunut erehtyy lunttulukoista suunsa avaamaan etkä moista kepeästi kestä, niin sittenpä kajautat kuuluvalla äänellä halki salin: "Mä tarjoon kierroksen!"

Tämän tehtyäsi kaikki puhe - niin pyssypuhe kuin netsipuhe kuin tissipuhekin - taukoaa toviksi, kaikki tuijottavat sinua hetken ja hyppäävät sitten ilahduksen pieniä kiljahteluja päästellen syliisi. Hirmuisen äijäkasan päällimmäiseksi loikkaa lopuksi taidokkaalla Borzov-hypyllä kukas muu kuin Elisa.

Tervetuloa..

Sikanez

Vaimo sanoi menevänsä illaala teatteriin, ja ajattelin itse tulla Hommakerhoon. Homma meni kuitenkin pileen, kun vaimo eilen illalla kertoi, että minullekin on hankittu lippu.
"Ei ole olemassa syyttömiä ihmisiä. On vain huonosti kuulusteltuja." - Josef Stalin

mikkoellila

Quote from: Matias Turkkila on 08.09.2009, 22:52:27
Asekeskustelua muistan käydyn viimeksi vuonna musketti ja piikkinuija - suomeksi sanottuna 2003. Jos - siis JOS - kuitenkin käy niin karskisti, että joku herkistelystään hairahtunut erehtyy lunttulukoista suunsa avaamaan etkä moista kepeästi kestä, niin sittenpä kajautat kuuluvalla äänellä halki salin: "Mä tarjoon kierroksen!"

Minä kävin Hgin hommakerhossa William K:ssa viimeksi kesäkuussa 2009 ja silloin paikalla oli toistakymmentä ase[diidaadaa].

Ehdotan lelulöpinöiden julistamista tabuaiheeksi. Leluharrastajat jaaritelkoot keskenään omissa [duudiidaa]kerhokokouksissaan. Hommakerho ei ole NRA.

Suomeksi: asepaskanjauhannan harrastajat [pimppadamumppidapuu] hommakerhosta.

[Edit/Admin: Se kieli, se kieli..]
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

kaksinaismoralismirules!

Quote from: mikkoellila on 16.09.2009, 21:37:40
Quote from: Matias Turkkila on 08.09.2009, 22:52:27

Minä kävin Hgin hommakerhossa William K:ssa viimeksi kesäkuussa 2009 ja silloin paikalla oli toistakymmentä ase[diidaadaa].

Ehdotan lelulöpinöiden julistamista tabuaiheeksi. Leluharrastajat jaaritelkoot keskenään omissa [duudiidaa]kerhokokouksissaan. Hommakerho ei ole NRA.

Suomeksi: asepaskanjauhannan harrastajat [pimppadamumppidapuu] hommakerhosta.

Samaa mieltä pitkälti. Asepuheet pois ja ampumaradalle.

Meikäläinen on tehnyt kanssa ison kasan hylsyjä pelkästään puhumalla, mutta voin sanoa, että suurinta osaa porukkaa asia ei kiinnosta ja siksi toiseksi tuo asepeen puhuminen leimaa herkästi militantiksi. Mobilistit ymmäretään eikä niitä pidetä uhkana, mutta hylsynkiilottamista ei mielletä samalaiseksi harrastukseksi kuin kiintolenkin kääntämistä.

Ps:Meikä on puskenu peltipässejä falilla ja fnc:llä jo pidempään kuin täällä on monelle kertynyt ikää.

Elisa

Tänään ei kyllä kuulunut sanaakaan aseista minun tuloni jälkeen. Tämä on aina mainitsemisen arvoinen asia. Toisaalta Miikka oli varmaan jo puhunut sen verran upouudesta arskastaan, että kiintiöt saattoivat olla hetkellisesti täynnä.

kaksinaismoralismirules!

Quote from: Elisa on 17.09.2009, 03:58:20
Toisaalta Miikka oli varmaan jo puhunut sen verran upouudesta arskastaan, että kiintiöt saattoivat olla hetkellisesti täynnä.
Ja seuraavaksi tutkitaan Siprin julkaisemia s109:n tekemiä gelatiinikuvia?

Ei taviskansalainen ihan helposti sulaudu tuohon joukkoon. Taviskansalainen puhuu terveydenhuollon puuteista, kuinka käy eläkeiässä, miten selvitä asuntoveloista ja miten ihmeessä poliitikot mälläävät rahoilla tälläisellä hetkellä.

Teemu Lahtinen

Keskiviikkokerho puhuu avoimesti kaikesta, rajoituksetta ja asinoasaisten mielenkiinnon mukaan ja tietenkin yhteiskunnallisesti ajankohtaiset aiheet ovat hot topic. Mitään sananapauden ja keskustelun rajoittajia ei hyvällä katsota (ja tuollainen toisiin pöytiin huutelu on muutenkin huono tapa).

Jos siis jonkun mielestä kulloinkin esillä oleva aihe ei kiinnosta, niin olkoon hyvä ja hyvässä järjestyksessä virittäköön keskustelua kiinnostavasta aiheesta. Mutta ei pidä vetää hernettä otsalohkoon, jos ei siinä onnistu.