News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Hommakerho Helsinki

Started by Sikanez, 26.02.2009, 12:54:49

Previous topic - Next topic

Teemu Lahtinen

Olen ollut sen verran kipeänä, että alunperin ajattelin viettää illan levossa, mutta ihan parin tunnin sisään olo on kohentunut sen verran huomattavasti, että alan harkita nynnyilypäätökseni tarkistamista.

foobar

Onko täällä olutkellareissa joku hommailemassa? Tulin juuri, enkä tunnista ketään näöltä... joka ei omalla kohdallani tosin ole kovin poikkeuksellista, mutta silti.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Jäniksenkäpälä

Olisin siellä kymmentä yli. Älkää menkö mihkään.
Pu, pu, pu, pu, pu

foobar

Täällä on kaikki, paitsi Teemu.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Teemu Lahtinen

Kunto ei kestänytkään, sammuin jo etukäteen. Onneksi helmikuu on niin lyhyt että seuraava perjantaikerho tulee äkkiä.

Teemu Lahtinen

Tänäähän on jälleen keskiviikko ja Hommakerhon aika! Allekirjoittanutkaan ei ole enää kipeänä, mutta edelelen huonoa seuraa.

Teemu Lahtinen

Tänään lienee jälleen keskiviikko ja kuulemani mukaan special guest staroja saapuvilla.

Aukusti Jylhä

Hei.

Olen arka ja epäsosiaalinen peräkammarin poika, mutta hinku kerhoon osallistumiselle on kova. Eli pari sanaa rohkaisua olis nyt tarpeen. En ole absolutisti ja tod.näk. liikun (viehkeän) naisen surassa. Give me a reason.

Ketju(j)a kerho(i)sta olen kyllä lukenut ja leppoisa tunnelma on kyllä välittynyt, mutta joku on muurina...? Raszzzisti-leima?
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Arto Luukkainen

Itse vierailin Keskiviikkokerhossa jopa ennen kuin Itä-Helsingin moskeijassa. :)

Tämä tapahtui toissapäivänä.

Valtaisaa yleisöryntäystä ei ollut tällä kertaa. Kuulemma usein on paljon enemmän väkeä. William K osoittautui valtavan hyväksi kokoontumis- ja keskustelupaikaksi. Siinä mielessä voin suositella! Luulin että se on joku hikinen pubi, jossa tuskin pääsee edes seisomaan ja örveltäjiä on koko ajan kaatumassa päälle. Mutta ei!

Seura oli myös hyvää! :) Kiitos siitä! Omaa osallistumistani keskusteluun häiritsi tosin korvissa ollut vaikku, jonka vuoksi en tahtonut kuulla, mitä puhutaan. Tänään tilanne on sitten parempi vaikunpoiston jälkeen! 

Kokistakin siellä myydään ja ruokaa. Itse tyydyin kahden ja puolen desin keskiolutannokseen ja noin kahden tunnin pistäytymiseen.
En ole Arto Luukkanen vaan Arto Luukkainen eli iillä!
Iitön on se kuuluisampi.

Leso

Quote from: käpykaarti on 14.02.2013, 22:26:00
... En ole absolutisti ja tod.näk. liikun (viehkeän) naisen surassa. Give me a reason. ...

Eiköhän siinä jo ole kolme syytä: olet hompanssi, et ole absolutisti ja sinulla on viehkeää naisseuraa...

Sinne kuule vaan!  :)

Itse en tietenkään mene, koska mulla ei ole varaa leimautua razzikzi.  ;D
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Lauri Karppi

Huomasin juuri, että kalenterissa lukee ensi torstaille läsnäoloa Helsingissä (sellainen arkadia 2015 juttujuttu), ja sitten tuli mieleen että jos lähtisin matkaan jo keskiviikkona niin kerkeäisin tulla hommakerhoonkin. Mutta olisko paikallisilla ehdotuksia edullisesta yöpymisestä pääkaupungissa?

Topi Junkkari

Quote from: Lauri Karppi on 25.02.2013, 15:06:31
Huomasin juuri, että kalenterissa lukee ensi torstaille läsnäoloa Helsingissä (sellainen arkadia 2015 juttujuttu), ja sitten tuli mieleen että jos lähtisin matkaan jo keskiviikkona niin kerkeäisin tulla hommakerhoonkin. Mutta olisko paikallisilla ehdotuksia edullisesta yöpymisestä pääkaupungissa?

Voisin lyödä vetoa, että viestisi luettuaan joku tarjoaa sinulle kotimajoitusta (minä en valitettavasti tällä kertaa voi).

Minun suosikkini edullisista majapaikoista silloin, kun asuin "maakunnassa" ja kävin Helsingissä jatkuvasti, oli Hotelli AVA. Se on entisen E-liikkeen koulutuslaitoksen yhteydessä toimiva paikka Vallilassa, erinomaisten yhteyksien päässä keskustaan, Pasilan asemalle ja lentoasemille. Ainakin ajoittain arkipäivien varaustilanne on ollut asiakkaan kannalta tiukka. http://www.ava.fi/

Omenan varmasti tiedät, ja retkeilymajatasoisia paikkoja en kehtaa suositella.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Topi Junkkari

Lisäys: Samoille kulmille Vallilaan, entiseen pitkäaikaiseen kotikaupunginosaani, on näköjään avattu uusi retkeilymajatyyppinen paikka http://www.cheapsleep.fi/ Heillä on myös yksityishuoneita alkaen 49 e.

Ao. yrityksestä ja sen palvelutasosta en tiedä mitään, mutta liikenneyhteyksien kannalta se on yhtä hyvä ellei parempi kuin edellä mainitsemani AVA. Kyseessä on työväenyhdistyksen talo, jonka yläkerrassa on gay-sauna, katutasossa Alepa ja kellarissa trooppinen eläintalo. Ja viereisessä talossa entinen kantabaarini Sture Jazz Bar, jota voin vilpittömästi suositella.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

femacco

Olisko tälle perjantaille kiinnostusta kerhonviettoon? Minä voisin liikkua muualta Suomesta tulevan hommakaverin kanssa keskustaan. Voin tietty kysyä keravalaisilta jos rupeatte nihkeilemään  ;)

Topi Junkkari

Sanna, Sanna...

Tämän viikon perjantai on standardin mukainen ja vakiintunut perjantaikerho (kuukauden eka pe), jonne tulee ihan varmasti porukkaa. Minä tiedän ainakin kaksi pitkämatkalaista, jotka olen varautunut tapaamaan pe-kerhossa.

femacco

Topi, Topi...

Enhän minä tiedä kun en ole pahemmin näissä Helsingin kerhoissa käynyt Haltialaa ja Töölönlahtea lukuunottamatta. Enhän minä uskalla niihin yksin tulla. Niissähän on vihaisia kännisiä miehiä ja minä olen tunnetusti aina selvin päin ja vilkuilen körttiläisten kirjan takaa letit tanassa uhkaavan oloisia ihmisiä. Monet ovat suivaantuneet siihen kuinka pikkurilli pystyssä paheksun heitä ja heidän huonoja tapojaan  :flowerhat:

Tällä kertaa on tosin itsellekin tulossa pitkänmatkalainen seuraksi. Ehkä puhumme samasta seurasta tai emme. Olisi kuitenkin mukavaa nähdä perjantaina ja pitkästä aikaa lähteä ulos hyvään seuraan  8)

Lumina

Olisi tarkoitus tulla piipahtamaan perjantaikerhossa (ja jopa keskiviikkokerhossa) tällä viikolla. Perjantainahan on PS-nuorten järjestämä seminaari eli luulisi sen jälkeen porukkaa tulevan paikalle.

Lauri Karppi

Quote from: Topi Junkkari on 25.02.2013, 15:11:44
Voisin lyödä vetoa, että viestisi luettuaan joku tarjoaa sinulle kotimajoitusta (minä en valitettavasti tällä kertaa voi).

Sehän vain köyhälle sopisi. Minusta voi tosin joskus kyllä kuulua iso kuorsausääni.

Edit: onneksi en lyönyt vetoa :D

Teemu Lahtinen

Quote from: Topi Junkkari on 25.02.2013, 15:59:08
Lisäys: Samoille kulmille Vallilaan, entiseen pitkäaikaiseen kotikaupunginosaani, on näköjään avattu uusi retkeilymajatyyppinen paikka http://www.cheapsleep.fi/ Heillä on myös yksityishuoneita alkaen 49 e.

Satun tuntemaan Cheapsleepin pyörittäjän ja vaikken ole koskaan edes käynyt paikassa, niin rohkenen suositella ihan sillä perusteella.

Soromnoo

Kai sitä voisi kerrankin raahautua kerhoonkin käymään kesäpäivien lisäksi.

foobar

Sikäli kuin se ketään kiinnostaa, joulusta alkanut käyntiketju katkeaa tällä viikolla; olen loppuviikon minareettien keskellä Euroopan ja Aasian rajalla. Ensi viikolla sitten taas.

Topi Junkkari

MUISTUTUS: Tällä viikolla on Helsingissä sekä keskiviikkokerho (tänään) että perjantaikerho (ylihuomenna 1.3.).

Lupaan pitkämatkalaisia vieraita molempiin. Itse pyrin tänään saapumaan paikalle noin kello 21 maissa.

Teemu Lahtinen

Itse pyrin paikalle pian klo 18 jälkeen ja johtuen huomen aamun 07:30 palaverista vetäydyn tavanomaista aiemmin, ehkä viimeisimmillään pian 22 jälkeen.

Lauri Karppi

Eilen olin toista kertaa käymässä Helsingin hommakerhossa, tuttuja naamoja näkyi. Olin jo niin aikaisin paikalla että kerkesin ps nuorten ryhtiliikkeeseenkin osallistua, ja siellä oli jopa kuvausryhmä paikalla: opiskelijoita jotka tekivät harjoitustyötä liittyen poliittiseen keskusteluun muistaakseni. Ei kyllä muistaakseni puhuttu politiikasta mitään silloin kun he kuvasivat.

Loppuillasta pääsimme vielä karaokeenkin, ei mennyt kyllä minulla ihan nappiin tällä kertaa mutta onneksi nuotin vieressä on aina tilaa. Tällä hetkellä öyhötän keittiössä jossa on nyt rivissä kolme eri hommalaista ja pöydällä kolme kansankiihottamiseen valjastettua tietokonetta ^^

Miniluv

Quote from: Lauri Karppi on 28.02.2013, 09:31:11
Tällä hetkellä öyhötän keittiössä jossa on nyt rivissä kolme eri hommalaista ja pöydällä kolme kansankiihottamiseen valjastettua tietokonetta ^^

Selvästi on olemassa mokuhorisontin romahtamisen ja Nuivan aukon (n-kenttä on niin vahva, että vain öyhötys pystyy irtautumaan) muodostumisen vaara!
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Jäniksenkäpälä

Harmillisesti joudun jättämään perjantaikerhon väliin, vaikka olettaisin paikalla olevan nyt väkeä kuin pipoa; olen keikalla soittamassa, ja oletan, vaikka keikka ilmeisesti loppuu jo yhdentoista aikoihin, etten enää jaksa roudautua soittimineni paikalle.

Pitäkäähän lippua pystyssä.  ;)
Pu, pu, pu, pu, pu

Lauri Karppi

Quote from: Miniluv on 28.02.2013, 10:52:25
Selvästi on olemassa mokuhorisontin romahtamisen ja Nuivan aukon (n-kenttä on niin vahva, että vain öyhötys pystyy irtautumaan) muodostumisen vaara!

Pääsin onneksi irtautumaan ^^

Elemosina

Näyttää pahasti siltä että en pääsekään kerhoilemaan tänään.
:(
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Soromnoo

Hmmm, ei näy epäilyttävän näköisiä öyhöttäjiä

Leso

Soromnoo on hyvä ja viikkaa standardiöyhötyksensä valmiiksi pinoksi ja ottaa lunkisti vaan.  ;)

Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.