News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2010-04-03 IL Näkökulma: Suomitarvitseetyöntekijöitämeidänonpakkoauttaa

Started by skrabb, 06.04.2010, 09:58:51

Previous topic - Next topic

skrabb

QuoteNÄKÖKULMA
Suomitarvitseetyöntekijöitämeidänonpakkoauttaablaablaablaa

-Taas ne kysyy jotain kantaa maahanmuuttajiin. Onko Ihan pakko vastata?
-On, muuuten ne soittaa sille #*?&&" Soinille ja se saa taas ilmaista mainostilaa.
-Mutta mitä mä sanon niille?
-No ainakin se pakollinen perusjaaritus siitä, miten Suomi tarvitsee maahanmuuttajia ja meidän on kannettava globaali vastuumme ihmisistä.
-Eihän sillä saada minun - ainiinjoo, ja puolueen kannatusta nousemaan, ei kukaan jaksa lukea tuollaista lehdestä. Varsinkaan minun naamani yhteydessä.
-Mutta.
-Niin?
-Niin, mutta.
-Mitä mutta?
-Sanot ensin tuon uomitarvitseetyöntekijöitämeidänonpakkoauttaablaablaablaan, sitten tulee "mutta" ja sen jälkeen sanot mitä Soinikin sanoisi. Meidän on pakko vedota persuäänestäjiin, muuten käy vaalissa paskasti.
-Totta. Olisiko vaikka sellainen "maassa maan tavalla" hyvä? Ja että "töitä ainakin täytyy tehdä ja verot maksaa"?
-Ja muista myös "systeemiä ei saa käyttää hyväksi" ja "lakia pitää kunnoittaa".
-Loistavaa. On se hyvä, että me ei olla mitään kansaa kosiskelevia perussuomalaisia, vaan sanomme rohkeasti ja rehellisesti mitä mieltä olemme.

TOMMI PARKKONEN

Tämä "hienoista" sarkasmia sisältävä juttu oli IL:n "Tervetuloa, mutta...
IL listasi puolueiden puheenjohtajien maahanmuuttokannat"-uutisen kainalojuttuna.
Ken vaivojansa vaikertaa, on vaivojensa vanki. Ei oikeutta maassa saa, ken itse sit' ei hanki.

ibn ghul

Quote"systeemiä ei saa käyttää hyväksi" ja "lakia pitää kunnoittaa".

Kamalia rasistivaatimuksia, ei tällaisia saa missään nimessä esittää maahantulijoille.
"Jos ihmisille sanoo, että heidän kultturinsa on perseestä, miten heidän voi olettaa äänestävän sellaisen väitteen esittäjää?" (John King: Human Punk, s 242)

EL SID

olisiko nämä:

Quote"maassa maan tavalla"  "töitä ainakin täytyy tehdä ja verot maksaa"?
"systeemiä ei saa käyttää hyväksi" ja "lakia pitää kunnoittaa".

nyt niin kauhian vaativia vaatimuksia?