News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Eduskunnan tulevaisuusvaliokunnassa aiheena maahanmuuttajat

Started by Simo Hovari, 25.02.2009, 12:02:22

Previous topic - Next topic

STP

Tuohon jätskikuvaan ja sen jakamiseen.

Olen niin suvaitsevainen, että haluan tuolle vasemmanpuoleiselle tytölle ja hänen kavereilleen ihan omat jäätelöt, mutta en Suomessa. Kuinkahan monta jäätelöä/tikkaria saataisiin, kun ne lähetettäisiin heidän lähtösijoilleen sen sijaan, että yksi tulee tänne jakamaan yhteistä jäätelöä. Jäätelön alle voitaisiin vatsantäytteeksi antaa muutakin murkinaa.

oinas

Eipä näytä noilla urheilijaedustajillakaan kovin paljon mielipiteitä asiaan olevan.  ::)
Mitä tuohon kuvaan tulee, niin se on todella epäonnistunut. Ehkä sen tarkoitus on herätellä, mutta ainakin minulla se toimii päinvastoin. Tympeä.   

PetethePerkele

Quote from: oinas on 26.02.2009, 09:11:23
Eipä näytä noilla urheilijaedustajillakaan kovin paljon mielipiteitä asiaan olevan.  ::)
Mitä tuohon kuvaan tulee, niin se on todella epäonnistunut. Ehkä sen tarkoitus on herätellä, mutta ainakin minulla se toimii päinvastoin. Tympeä.   
Sehän kertoo vaan totuuden. Röyhkeä ja itsekäs hyvinsyönyt mamutyttö on jo vetänyt oman jäätelönsä ja hamuaa nyt säästäväisen kantaväestön edustajan tuuttia.
Edesmennyttä mummiani lainaten: mitä enemmän annat toisille, sitä vähemmän jää itselle. Tämä kommentti tuli sen jälkeen kun olin saanut karkkia ja mennyt ulos leikkimään 7-vuotiaana. Kavereiden suuhun meni suurin osa.

nimim. vieläkin katkera ;D