News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Auta Juha-setää - tsekkaa mun uudet nettisivut

Started by JM-K, 30.03.2010, 21:56:49

Previous topic - Next topic

JM-K

Heips! Uudet sivuni on auki. Jos ja kun sieltä löytyy jotain kirjoutuusvihreitä, toimimattomia linkkejä yms. niin laittakaa mulle tietoa niistä osoitteeseen [email protected]. Kiitos!

Ai niin, nyt sieltä voi myös kuunnella bändini Kaspar Hauserin Melankolian hilpeitä keväisiä ralleja (vasemman reunan pystylinkki "KHM").

Kaikki biisit kertovat suomalaisen miehen syvästä tuskasta, ahdistuksesta ja kyvyttömyydestä sietää ympäröivää todellisuutta juuri sellaisena kuin se todellisuudessa näyttäytyy. Yksi biisi kertoo lisäksi punakaartin tytöistä eli ns. housukaartilaisista.

Kaikki kuuntelu omalla vastuulla.

http://juhamakiketela.info/

Jatketaan!!!1!

JEE

Terve!
En ehtinyt kuin sekunnin verran silmäillä kotisivuasi ja kas, löytyi epäkohta. En tiedä onko tämä yhteiskunnan tahi maamme tulevaisuuden kannalta olenaista, mutta olen ymmärtänyt, että olet eläinten ystävä ja asia saattaa siksi sinua kiinnostaa.

Nimittäin: Taustakuvassa esiintyvältä lokilta(?) puuttuu jalka! Onko kyseessä mahdollisesti bittivirhe kuvassa, vai onko syytä olettaa, että jossain on yksijalkainen lintuparka jäätynyt puukaiteeseen kiinni ja mitä suurimmassa määrin avun tarpeessa?
Ystävällisin terveisin, "Huolestunut kansalainen".

pelle12

Täytyy sanua, että jos ihmiskunta koostuisi Mäki-Ketelän kaltaisista ihmisistä... what a wonderful world this could be. ;D
Tavataan Ihmistenpuolueen kokouksessa, ja sorvataan yhdessä tiettyjä julkilausumia, eix jee?

Ano Nyymi

Muutos-päällikkö rakastaa myös jalkapuolta eläintä. Voiko enää hyweellisempää miestä olla? Tuosta viimeistään saavat mokuttajat jauhot suuhunsa. Ja se on heille ihan äikkis.

Mutta minen etsi kiruvihreitä, minä teen niitä  ;D

dothefake

Nimimerkki JEE on juuri tuollainen pessimisti, minäkin huomasin heti,
että lintu on yksijalkainen, hei sillä on sentään yksi jalka, mahtavaa.
Lintu saa varmasti lajitovereiltaan  positiivista syrjintää osakseen,
niin luonto toimii. Kirjoitusvirheitä en vielä löytänyt, mutta en pane
luuppiani tuppeen, ennenkuin olen löytänyt. Musiikkia en vielä ehtinyt kuunnella,
kuuntelen, kun pystyn keskittymään paremmin. Vene ulapalla on aina hyvä.
t. rannikkolaivuri
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

JM-K

Quote from: JEE on 30.03.2010, 22:09:32
Terve!
En ehtinyt kuin sekunnin verran silmäillä kotisivuasi ja kas, löytyi epäkohta. En tiedä onko tämä yhteiskunnan tahi maamme tulevaisuuden kannalta olenaista, mutta olen ymmärtänyt, että olet eläinten ystävä ja asia saattaa siksi sinua kiinnostaa.

Nimittäin: Taustakuvassa esiintyvältä lokilta(?) puuttuu jalka! Onko kyseessä mahdollisesti bittivirhe kuvassa, vai onko syytä olettaa, että jossain on yksijalkainen lintuparka jäätynyt puukaiteeseen kiinni ja mitä suurimmassa määrin avun tarpeessa?
Ystävällisin terveisin, "Huolestunut kansalainen".

Toinen vaarivainaani oli ikänsä katkera, kun ei päässyt sotaan. Syynä oli se, että toinen hänen jaloistaan oli huomattavasti toista lyhyempi. Vaari lohdutti itseään aina vitsailemalla, että onneksi toinen on vastaavasti saman verran pitempi kuin toinen lyhempi. Näinhän se on.

Mutta asiaan: todellisuudessa lokilla on kuin onkin molemmat jalat, kunhan vain äärioikeiston kiusaksi velttoilee sillä vasemmalla jalallaan. Tyypillistä lokeille, etenkin vihervasemmistoon kuuluville lokeille.

tapio

Oikein hyvä tuo virallinen aika. En ole sattunut ennen huomaamaan, että tuollainenkin netissä tietysti on. Nyt voin aina tarkistaa, missä mennään.
On muukalaisvihamielistä ja islamofobista vastustaa sitä, että muslimit hirttävät homoja.
http://tuuritapio.blogspot.com/

SoulBrother

Tuo kuva, sama kuin avatar-kuvasi, ei minun mielestäni ole paras mahdollinen kuva teikäläisestä, siinä on jotain maanista.  ;) Mutta makuasia.

tommi

Valikko kannattaa laittaa jokaiselle sivulle. Se ei ole kauhean käyttäjäystävällistä, että joutuu aina palaamaan etusivulle, jos haluaa vaihtaa sivua...
"We shall defend our island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender."  -Winston Churchill

http://sverigedemokraterna.se/

JM-K

Quote from: SoulBrother on 30.03.2010, 22:43:34
Tuo kuva, sama kuin avatar-kuvasi, ei minun mielestäni ole paras mahdollinen kuva teikäläisestä, siinä on jotain maanista.  ;) Mutta makuasia.

Mutta minähän olen maaninen! Vai oliko se maahinen?

MW

Quote from: SoulBrother on 30.03.2010, 22:43:34
Tuo kuva, sama kuin avatar-kuvasi, ei minun mielestäni ole paras mahdollinen kuva teikäläisestä, siinä on jotain maanista.  ;) Mutta makuasia.

Minäkin olen asiattomasti kuittaillut tuosta avattaresta. Hui, jos se nyt on maksimiresoluutiolla siellä kotisivuilla, uskaltaneeko tuolla poiketakkaan?

EDIT: Uskalsin! Annetaan nyt sitten sitä palautetta, kun pyydettiin.

Tämmöisen kansanläppärin näytöstä lokki kaiteella nappaa reilu puolet, amputoiden näkymän pahemmin kuin lokin jalan.

Puu, ja varsinkin kelo on hieno materiaali, mutta sivuston tausta kyllä aika raskaasti kuristaa sitä monoliittiseksi pylvääksi muotoutuvaa keskiosiota. Ja se avatar.

Muuten olen pro-Mäki-Ketelä.

pelle12

http://areena.yle.fi/video/857385
Tunnistaako kukaan itseään noista karikatyyreista? Tarkoitan tietysti, tiettyä samanhenkisyyttä.

tapio

Kuva on innostavan ja älykkään suomalaisen miehen kuva. Ihan totta. Suvikset vain ennakkoluuloisuudessaan leimaavat. Turha sitä on pelätä. Pitää jaksaa lukea, mitä mies kirjoittaa.
On muukalaisvihamielistä ja islamofobista vastustaa sitä, että muslimit hirttävät homoja.
http://tuuritapio.blogspot.com/

herra 4x

Syyllistynkö tekijänoikeusrikkomukseen tai nettiraiskaukseen jos kuuntelen koneellani äänieditoriohjelmassa noita JM-K:n bändin musiikkituotoksia väärinpäin soitettuna tsekatakseni niissä mahdollisesti olevat kiihottavat ja multikulttivastaiset viestit? Sillä täytyyhän jonkun ne löytää ennen viranomaisia. Olihan piitleksien levyilläkin esim. viesti "ringo sucks as singer" ja ne kuuli kun vinyyliä pyöritti käsin väärinpäin tai itärajan pinnassa jos asui niin soittamalla tuontisähköllä.  
Rakkaudesta lajiin.

erilainen

Vanhat sivut olivat ulkoasultaan paremmat. Tämä voi tietty olla makuasia. Näyttävät sellaisilta mitä yläasteella tehtiin pakollisilla atk-kursseilla. Selkeät  ovat sivut kuitenkin.

PS. Alaston satama on ok kipale.
Oli vaikea sanoa kumpi oli vihaisempi, perseeseen ammuttu karhu vai osuman saanut Ossi.

Harri Eerikäinen

No hyvähän tämä on tietysti, sanotaan mitä sanotaan. Mullahan on myös uudet sivut tuolla ihan omassa linkissä, joka löytyy mun profiilistakin.

MW

Itse asiassa, palatakseni aiempaan postaukseeni: taustasta tekee raskaan mittakaava. Noin läheltä kuvattuna puumateriaalin pinta synnyttää vaikutelman, että sitä ikään kuin "hierotaan kasvoihin".

Luulen ma.

Hermo

Kyllä täytyy sanoa, että onpas harvinaisen selkeää tekstiä! Toivottavasti moni löytää nuo sivu, sillä Suomen tilanne epäkohtineen selkiytyy hienosti ja ikävistä asioista huolimatta siitä huokuu lämminhenkistä ja isällistä vastakkainasettelua.

GOOD!

Jasu

Ihan jees sivut, mutta taustakuva hajoo ja repeilee.

Piti vielä sanoa, että navigointi olis hyvä olla joka sivulla, mutta siitähän jo huomautettiin, et en sanokaan.

Aapo

Quote from: erilainen on 30.03.2010, 23:17:19
Vanhat sivut olivat ulkoasultaan paremmat. Tämä voi tietty olla makuasia. Näyttävät sellaisilta mitä yläasteella tehtiin pakollisilla atk-kursseilla.

Jep, ne vanhat näyttivät huomattavasti modernimmilta, lähes nykyaikaisilta. Nuo uudet sivut ovat pikemminkin kuin paluu Web 1.0 -aikaan  :)
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."

- Robert J. Hanlon

SoulBrother

Quote from: Aapo on 31.03.2010, 00:34:24
Quote from: erilainen on 30.03.2010, 23:17:19
Vanhat sivut olivat ulkoasultaan paremmat. Tämä voi tietty olla makuasia. Näyttävät sellaisilta mitä yläasteella tehtiin pakollisilla atk-kursseilla.

Jep, ne vanhat näyttivät huomattavasti modernimmilta, lähes nykyaikaisilta. Nuo uudet sivut ovat pikemminkin kuin paluu Web 1.0 -aikaan  :)

Se on varmasti tietoista retrotyyliä. Juha on old-skool.

Malla

Hyvät sivut, kiinnostavaa tekstiä. Pari pikkuista kauneusvirhettä (mutuna): pissanvärinen tausta häiritsee, miksei valkoinen käy? Mikseivät kaikki tekstit ole liehuina (tasaaminen jättää tekstiin ikäviä, vähän amatöörimäisen näköisiä aukkoja, ns. karvahattuja (vanhan latojan termi))? Fontti outo ja aika iso.

dothefake

Karvahattuja, itse olen niitä aina mielessäni sanonut jokisen eväiksi=J
En ole käynyt koulua ;D
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Ari-Lee

"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Poitiers

Tuota sivujen värimaailmaa voisi mielestäni vähän yhtenäistää ja selkeyttää.

"Viime aikojen kirjoitukseni maahanmuuttopolitiikasta ovat johtaneet kiitettävään määrään loanheittoa." JMK

Jokaisen poliitikon tulisi löytää itselleen hyvä ystävä tai sitten leppymätön vihamies, jotta voisi olla koko ajan joko ystävällisen huomaavaisuuden tai sitten vihaisen silmälläpidon alaisena, eikä näin ollen tulisi tehneeksi ajattelemattomia tai huonoja tekoja.

-Diogenes-
Näillä usein luku- ja kirjoitustaidottomilla, ammatti- ja kielitaidottomilla maahanmuuttajilla ei ole mitään mahdollisuuksia Suomen työmarkkinoilla. He muodostavat kaiken aikaa kasvavan taakan veronmaksajille ja ovat myös otollisinta mahdollista maaperää näille islamilaisille ääriliikkeille.

JM-K

Kiitos kaikille palautetta ja kehittämisehdotuksia antaneille, huomioin ne sitten, kun päivittelen sivuja seur. kerran.

Kokoavasti todeten vaihteluväli tällä hetkellä saamani palautteen mukaan on akselilla tosi hienot - aivan paskat. Tämä vastaa 1:1 viimeisen 1,5 vuoden aikana saamaani palautetta poliittisen toimintani suhteen. Näin ollen voinen todeta, että sivut ovat koko lailla onnistuneet.

Kuten eräs palautetta antanut oli jo hoksannutkin, niin uusien sivujeni tarkoitus ei ole korostaa "poliittista" minääni vaan jotain ihan muuta.

Palautetta saa antaa edelleen, kiitos jo etukäteen!

Jari-Petri Heino

Visuaalisesti aika kökön näköiset, mutta ihan toimivat sivut.
Onko itse kyhätyt?
"Vallan, rahan ja tilan uudelleen jakaminen on seuraava vaiheemme"

stjohan

Ulkonäöllisesti eivät oikein vastaa mielestäni nykyaikaa, mutta makunsa kullakin.  :roll:

Kuten jo tuossa ylempänä mainittiin, voisi valikko olla joka sivulla, jotta ei tarvitisisi aina erikseen etusivulle palata. Käytettävyys tökkii sen osalta.

Kelopuu-taustalla ollaan epäilemättä haettu jonkin sortin "cooliutta", mutta silti tulos jää vähintäänkin väkinäiseksi. Musta teksti valkoisella pohjalla on liian pelkistettyä.

Jos hyvät nettisivut ovat asia, joka sinua kiinnostaa, niin kannattaa hommata joku ihan oikea ammattilainen tekemään sivut huolella viimeistään vaalien ollessa lähempänä. Itse suosittelen Rydmanin Sampsaa, tekee mielestäni visuaalisesti oikein miellyttäviä, monipuolisia ja toimivia sivuja. http://www.taivaansusi.net/ego/?page_id=2

Sivut ovat sinällään välttävät, mutta tulee väkisinkin mieleen, että ne on tehnyt halvalla joku "naapurin Pena, joka kävi kansalaisopistossa ATK-kurssin".

Nämä siis ovat vain allekirjoittaneen subjektiivinen mielipide.  :) 
"Jos sinulla on vihamiehiä, tiedät puolustaneesi jotain jossain vaiheessa elämääsi."

-Sir Winston Churchill-

JM-K

Quote from: Jari-Petri Heino on 31.03.2010, 10:05:32
Visuaalisesti aika kökön näköiset, mutta ihan toimivat sivut.
Onko itse kyhätyt?

Sisältö ratkaisee. Ihan itse kyhäsin, helpoin tapa näin, ei tarvitse odotella ja ihmetellä datamarakattien kiireitä.

JM-K

Quote from: stjohan on 31.03.2010, 10:37:23
Kuten jo tuossa ylempänä mainittiin, voisi valikko olla joka sivulla, jotta ei tarvitisisi aina erikseen etusivulle palata. Käytettävyys tökkii sen osalta.
- joo, tätä pitää harkita. Eli pohtia, onko vaivan arvoista.

Kelopuu-taustalla ollaan epäilemättä haettu jonkin sortin "cooliutta", mutta silti tulos jää vähintäänkin väkinäiseksi. Musta teksti valkoisella pohjalla on liian pelkistettyä.
- ei siinä ole haettu oikeastaan mitään. Kunhan fiilispohjalta sen sinne roiskaisin, pidän vanhasta puusta.

Jos hyvät nettisivut ovat asia, joka sinua kiinnostaa, niin kannattaa hommata joku ihan oikea ammattilainen tekemään sivut huolella viimeistään vaalien ollessa lähempänä. Itse suosittelen Rydmanin Sampsaa, tekee mielestäni visuaalisesti oikein miellyttäviä, monipuolisia ja toimivia sivuja. http://www.taivaansusi.net/ego/?page_id=2
- kiitos vinkistä, mutta tämmöiset diy-räpistykset saavat kelvata jatkossakin. Kuten todettu, sisältö on tärkein. Jos joku äänestää minua joidenkin nettisivujen perusteella, niin voi äiti. EDIT: siis muun kuin niiden sisällön puolesta.

Sivut ovat sinällään välttävät, mutta tulee väkisinkin mieleen, että ne on tehnyt halvalla joku "naapurin Pena, joka kävi kansalaisopistossa ATK-kurssin".
- ei tarvittu Penaa tällä kertaa, ihan ite värkkäsin...