News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Miksi tuet mokutuskoneistoa, sijoita rahat paremmin.

Started by kantakaupunkilainen, 27.03.2010, 10:17:12

Previous topic - Next topic

kantakaupunkilainen

Nyt kun käytännössä käymme tiedotus ja julkisuus sotaa eliittiä ja mediaa vastaan, ehdotankin, että jokainen peruuttaisi mokutusta edistävät maksulliset lehtitilauksensa ja siitä säästyvillä varoilla tukisi aikanaan rahankeräysluvat saavaa Muutos puoluetta; Hommaa tai muuta selvästi Suomen etua ajavaa tahoa.
Näin siirtäisimme taloudellisia resursseja vastapuolelta omalle puolellemme.
Ymmärrän, että tämä voi mennä epämukavuus vyöhykkeelle, kun totuttuihin tapoihin pitää tehdä muutoksia, mutta eikö tämä nyt ole vielä aika pieni uhraus maamme tulevaisuuden eteen?
War
Ikäluokkansa palomies

Jiri Keronen

Olen samaa mieltä ja kannatan!

Esimerkiksi Helsingin Sanomien tilaus tuskin on oikeasti millään tavalla kovin monelle niin olennainen ja välttämätön, että sen peruuttamisesta koituisi jotain ylitsepääsemätöntä vahinkoa. Myöskään YLEä, jonka lailla säädettynä tehtävänä on monikulttuurisuuden tukeminen, ei tulisi tukea missään tapauksessa televisioluvan vertaa.

Sen lisäksi, että Internetistä on se hyöty, että vaihtoehtoiset näkemykset pääsevät pinnalle, on siitä myös se hyöty, että yhä useammat maksulliset (monikultturisointi-)mediat käyvät jatkuvasti vähemmän ja vähemmän merkityksellisiksi. Internetistä voi lukea uutiset, joten tarvetta paperilehden ostamiselle on yhä vähemmän ja vähemmän. Jos syystä X on pakko käydä lukemassa nettiuutisensa Hesarin tai muiden vastaavien sivuilta, on vielä hyvä vittuilun tuoman ilon vuoksi käyttää jonkinlaista adblocker-softaa, jotta Hesari ei saa edes mainosten näyttämisestä tuloja. Internetistä voi myös ladata itselleen (laillisestikin) valtavia määriä elokuvia, sarjoja ja dokumentteja, joten televisiotarjontakin alkaa olla jokaisen itse itselleen sopivaksi räätälöitävissä.

Näiden keinojen tehokkuutta ei tule aliarvioida. Jos oletetaan, että rekisteröityneistä hommalaisista noin puolella olisi televisiolupa, ja kaikki nämä hommalaiset päättäisivät sanoa televisiolupansa irti, seuraisi siitä YLElle kerralla melkein puolen miljoonan euron vuosittainen tulonmenetys. Jos nämä varat osoitettaisiin sitten suoralta kädeltä esimerkiksi Homma ry:lle, saataisiin yhdistyksen käytössä olevien rahallisten resurssien määrä suurin piirtein satakertaistettua.
Suoraa demokratiaa ja vapautta kaikille.

Vae Victis -blogini

Hermo

Aamulehden tilaaminen on meidän perheessä kutistettu viikonlopun tarjontaan.

kantakaupunkilainen

Ihmiset tuntevat voimattomuutta median harjoittaman vääristelevän propagandan edessä, mutta siihen oikeasti voi puuttua vaikka heti. Facebook ja muut masinointikampanjat voisivat saavuttaa nopeasti suuren määrän tyytymättömiä, jotka lopettaisivat tilauksensa. Sen lisäksi, että varat suuntautuisivat oikein, tulisi medialle myös painetta oikaista linjaansa siten ettei asiakaskato kasvaisi liian suureksi.
Itsestähän nämä asiat on loppujen lopuksi kiinni.
War
Ikäluokkansa palomies

SoulBrother

Suhtaudun hieman skeptisesti tähän. Hesari toki on täälläpäin tunnettu mokutuskoneiston kovana ytimenä, mutta mitkä muut julkaisut mielestänne kuuluvat tähän ryhmään? Ja kääntäen, mitä julkaisuja mielestänne kannattaa lukea?

rankka

Quote from: SoulBrother on 28.03.2010, 21:55:16
Suhtaudun hieman skeptisesti tähän. Hesari toki on täälläpäin tunnettu mokutuskoneiston kovana ytimenä, mutta mitkä muut julkaisut mielestänne kuuluvat tähän ryhmään? Ja kääntäen, mitä julkaisuja mielestänne kannattaa lukea?
Mielestäni kannattaa lukea mahdollisimman paljon eri lehtiä, muttei siitä kannata maksaa.

Jaska Pankkaaja

Tämä tehty aika päiviä sitten. Jyrkkä ei erkolle, bonnierille ja ylelle. Edes jonkinlaisen tason omaavaa itsenäistä mediaa edelleenkin odotellen. Samoin SPR ja muut "hyväntekeväisyys" järjestöt ovat mulla 100% boikotissa sekä myöskin kaikki välimerellisten omistamat yritykset. Jopa hedelmät pyrin ostamaan ei musumaa tai israel tuotantona :) Ei mun tarvitse niitä tukea, minä en ole niille mitään velkaa. Ja kyllä: en tunne minkäänlaista huonoa omaatuntoa tästäkään asiasta.

Myöskin lähellä keskustapuoluetta olevat yritykset ja never unilever ja .. :)
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

John Bircher

Onko ne kaikki lehdet sitä mokumediaa? Hyvänen aika kun tilasin Aamulehteä niin korkeintaan kerran viikossa oli juttua maahanmuutosta, milloin positiiviseen ja milloin negatiiviseen sävyyn. Hesarin toimitus nyt pääsääntöisesti on paskaa neomarxilaisuutta kuten HS-raati osoittaa, mutta täällä suunnitellaan käytännössä koko maksullisen media boikotointia ilmeisesti?

Eikö maailmassa ole muita asioita kuin maahanmuutto? Itse näkisin kyllä koko Suomen kasvavan marxilaisuuden uhkana.
"Kaikilla ihmisillä on sama oikeus vapauteen, ja valtion tulee kohdella kaikkia samoin." -Antti Chydenius

www.jbs.org

Necro

Luulen täällä Hesarin tulevan aika harvalle tätä nykyä.
"Maailmassa monta on ihmeellistä aasia"

Jaakko P.

Quote from: Jiri Keronen on 27.03.2010, 20:48:56
Myöskään YLEä, jonka lailla säädettynä tehtävänä on monikulttuurisuuden tukeminen, ei tulisi tukea missään tapauksessa televisioluvan vertaa.
Mites sitten jos/kun tulee pakollinen YLEn tukemismaksu? Minullahan ei ole myöskään TV:tä, en kuuntele radiota enkä käytä YLEn nettipalveluja, mutta ne ovat sivuseikkoja. Ei minua voi pakottaa tukemaan rahallisesti aatetta jota en kannata, ja jonka näen valtiolle haitalliseksi... Vai?
Quote from: Uuno Nuivanen on 07.05.2010, 12:31:14
Olen todennut, että kaikki on rasismia. Paitsi mokutus.

SoulBrother

Minun on kyllä pakko sanoa että en tietoisesti boikotoi mitään. Olen sen verran omahyväinen tyyppi että jos vaikka Hesari julkaisee jotain minua kiihottavaa, ostan kyllä. Hesarikin jopa tuli minulle vielä hetki sitten, ja tulisi yhä mikäli olisin todennut että ehdin sen päivittäin lukea.

kantakaupunkilainen

Yleisestihän ottaen tuntuu siltä, että media melko laajasti käsittelee maahanmuuttoa yksipuolisesti ja aivan tarkoituksella.
Mutta tietenkin jokainen itse tekee ratkaisut omalla kohdallaan. Arvasin kyllä, että vaikka paljon on porukkaa, joka ihmettelee miten toimittajat on sitä ja tätä, media mokuttaa jne. Mutta että asialle itse tekisivät jotain, se on liian suuri uhraus, herrantähden siinähän joutuis muuttamaan jotain totuttua tapaa, eih parempi on vaan huudella puskista ketelälle ohjeita ja ihmetellä miksei kukaan tee mitään.

Tässä on hyvä esimerkki miksi asiat menevät niinkuin menevät, koska te todellakin olette täydellisen kyvyttömiä minkäänlaiseen vastarintaan, harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.
War
Ikäluokkansa palomies

acc

Quote from: kantakaupunkilainen on 27.03.2010, 10:17:12
Nyt kun käytännössä käymme tiedotus ja julkisuus sotaa eliittiä ja mediaa vastaan, ehdotankin, että jokainen peruuttaisi mokutusta edistävät maksulliset lehtitilauksensa ja siitä säästyvillä varoilla tukisi aikanaan rahankeräysluvat saavaa Muutos puoluetta; Hommaa tai muuta selvästi Suomen etua ajavaa tahoa.
Näin siirtäisimme taloudellisia resursseja vastapuolelta omalle puolellemme.
Ymmärrän, että tämä voi mennä epämukavuus vyöhykkeelle, kun totuttuihin tapoihin pitää tehdä muutoksia, mutta eikö tämä nyt ole vielä aika pieni uhraus maamme tulevaisuuden eteen?

HS lopetettu täällä jo vuosia sitten. Välttelen myös parhaani mukaan muiden mokutusta edistävien palvelujen ostamista.
2017 Personality 13: Existentialism via Solzhenitsyn and the Gulag
(Huomaa: käsittämätön feministin raivokohtaus, kohta 42:00 eteenpäin)
https://www.youtube.com/watch?v=w84uRYq0Uc8

SoulBrother

Minua ei ole edelleenkään valistettu siitä mitkä aviisit Hesarin lisäksi edustavat pahaa? Kuten sanottua, Hesaria ei tähän taloon enää tule, joten kantakaupunkilainenkin lienee tyytyväinen. Mäki-Ketelää en juurikaan ole neuvonut, minua ei hirvittävästi kiinnosta miten Mäki-Ketelä asioitaan hoitaa. Puskista olen ampunut ja tulen ampumaan jatkossakin. Pidän tätä vapautenani.

kantakaupunkilainen

Quote from: SoulBrother on 29.03.2010, 15:44:37
Minua ei ole edelleenkään valistettu siitä mitkä aviisit Hesarin lisäksi edustavat pahaa? Kuten sanottua, Hesaria ei tähän taloon enää tule, joten kantakaupunkilainenkin lienee tyytyväinen. Mäki-Ketelää en juurikaan ole neuvonut, minua ei hirvittävästi kiinnosta miten Mäki-Ketelä asioitaan hoitaa. Puskista olen ampunut ja tulen ampumaan jatkossakin. Pidän tätä vapautenani.

Tuon pahan edustajaksi määrittelyssä riittää ihan oma subjelktiivinen mielipide.
Puskistakin pitää ja voi ampua, peräänkuulutan vain porukkaa aktivoitumaan vähän muutenkin, sillä mielipiteen ilmaisu netissä ei yksistään kauas kanna.
War
Ikäluokkansa palomies

vilach

QuoteEsimerkiksi Helsingin Sanomien tilaus tuskin on oikeasti millään tavalla kovin monelle niin olennainen ja välttämätön, että sen peruuttamisesta koituisi jotain ylitsepääsemätöntä vahinkoa.
lehtiä voi lukea kirjastossa.
siellä on suuri valikoima lehtiä.
QuoteMyöskään YLEä, jonka lailla säädettynä tehtävänä on monikulttuurisuuden tukeminen, ei tulisi tukea missään tapauksessa televisioluvan vertaa.
yleä voi katsoa areenasta.
QuoteInternetistä voi myös ladata itselleen (laillisestikin) valtavia määriä elokuvia, sarjoja ja dokumentteja
Ongelmana on se, että ne ovat englannin kielisiä.

Tunkki

Quote from: vilach on 29.03.2010, 17:30:08
Ongelmana on se, että ne ovat englannin kielisiä.

Missä tuossa on se ongelma? Englantia oppii opettelemalla.

törö

Quote from: Jaakko P. on 28.03.2010, 22:40:58
Myöskään YLEä, jonka lailla säädettynä tehtävänä on monikulttuurisuuden tukeminen, ei tulisi tukea missään tapauksessa televisioluvan vertaa.
Mites sitten jos/kun tulee pakollinen YLEn tukemismaksu? Minullahan ei ole myöskään TV:tä, en kuuntele radiota enkä käytä YLEn nettipalveluja, mutta ne ovat sivuseikkoja. Ei minua voi pakottaa tukemaan rahallisesti aatetta jota en kannata, ja jonka näen valtiolle haitalliseksi... Vai?

Itselläni ei ole tällä hetkellä televisiota, mutta maksan Yle-maksun kiltisti jos sellainen tulee. Jo pelkkä MOT on Yleltä sen luokan kulttuuriteko, että siitä kannattaa maksaa.

guest3656

Quote from: Jaakko P. on 28.03.2010, 22:40:58
Toistaiseksi kukaan ei pakota sinua maksamaan YLE:n lupamaksua, vaikka katsoisitkin YLE:n kanavia. Tarkastajat väsyvät nopeasti soittelemaan ovikelloa.