News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

0% Vihaa 100% Identiteettiä

Started by Nationalisti, 16.12.2008, 10:26:28

Previous topic - Next topic

kertsu59

Quote from: Vääräpää on 16.12.2008, 10:30:15
Onhan se vähän kumma kun on Black-pridea, Gay-pridea, Jew-pridea ja ties mitä, mutta annas olla kun olet ylpeä siitä että olet valkoihoinen tai suomalainen, niin jo saat nuuskaa.

Edit: muoksin kompromettoivan osion pois

Komppaan, miksi ei saa olla ylpeä suomalaisuudesta , mitä vikaa on rauhallisessa elämässä.Ruotsissa Mona Sahlin sanoo ruotsalaisia kulttuurittomiksi, ja ihailee muslimi ja afro kulttuureja.Eli naisten alistamista heimosotia väkivaltaa,melkoinen "ihmisoikeusaktivisti" ::)
Onko se monikulttuuri maailman paras asia.....Monietnisyys sensijaan voisi olla sitä.

Kami

Quote from: kertsu59 on 10.01.2009, 22:28:20
Onhan se vähän kumma kun on Black-pridea, Gay-pridea, Jew-pridea ja ties mitä, mutta annas olla kun olet ylpeä siitä että olet valkoihoinen tai suomalainen, niin jo saat nuuskaa.

Komppaan, miksi ei saa olla ylpeä suomalaisuudesta , mitä vikaa on rauhallisessa elämässä.Ruotsissa Mona Sahlin sanoo ruotsalaisia kulttuurittomiksi, ja ihailee muslimi ja afro kulttuureja.Eli naisten alistamista heimosotia väkivaltaa,melkoinen "ihmisoikeusaktivisti" ::)

Se on kato nuo Viikinkien jälkeläiset tuollasia että jos ei Erik ja Åke osaa raidata lähimaita vaan mieluummin ajaa lossia ja juo ramlösaa, niin pitää roudata jotain niille kyräiltäväksi, tiedä vaikka alkaisivat käyttäytymään kuin miehet jossain vaiheessa. :P
Kaatukaa, oi kaikkivallat/näyttäkää, on teissä miestä/kapinoikaa kerran edes/uinumatta virran mukaan/menkää syyttäjäinne eteen/kerran silmät avoimina/myöntäkää se todeksi/ on valikoitu valheet vaan

CMX - Kansalaiset

Kaukasialainen

tämä on ydin pointti näiden puolueiden olemuksessa. Viherhinaajat ja muut maailmanrakastajat, jotka parittelevat mieluummin samaa sukupuoltaolevien kanssa pikku hasis-pöhössä, ovat aina olleet anti-suomalaisia. Sama pätee vasemmistoliiton kommunisteihin, jotka lähinnä haikailevat neuvostoliiton perään ja ovat valmiina myymään maansa heti tilanteen tullen. RKP nyt on jo niin selvä tapaus, Asteroidi etunenässä tuhoamassa Suomea avoimien ovien afrikan politiikalla, juuri niin kuin Ruotsi haluaa.
Pelkästään jo se että PerusSuomalasaiset joutuvat tällaisten ryhmien kanssa kilpailemaan hallituspaikosita tulevissa eduskuntavaaleissa on jo kiusallista ja häpeällistä. Tälläinen seura ja referenssi alentaa PS arvostusta, ja vielä kun nämä maailmanhalaajat avoimesti ajavat asioita Suomen kannalta epäedulliseen tilaan, on se jo lähellä maanpetosta. Toivottavasti massat heräävät ennen kuin on liian myöhäistä.

JNappula

Quote from: Nationalisti on 16.12.2008, 10:26:28
Liika keskittyminen siihen, mikä on negatiivista (massamaahanmuutto, monikulttuurisuus) voi johtaa siihen, että koko homma näyttäytyy pelkkänä synkistelynä ja kritiikkinä.

Varmasti näinkin, yleensäkin ottaen positiivisuus ja huumori ovat hyviä juttuja. Ihan meidän jokaisen kannalta henkilökohtaisestikin.

Oletan kuitenkin, että suurin osa jäsenistä mieltävät itsensä ainakin jossakin määrin kansallismielisiksi?

Jaa-a. Itse en miellä itseäni varsinaisesti kansallismieliseksi, vaikka Suomi on mielestäni hieno paikka asua ja elää, ainakin vielä. Mutta yleisesti Suomi ja suomalaiset eivät ole saaneet mielestäni mitään kovin merkittävää aikaan, eikä suomalaisessa kulttuurissa ole länsimaisittain mitään sen kummempaa. Vapaus, demokratia ja itsellisyys ovat (ainakin olleet) kaikkien länsimaiden yhteisiä arvoja viimeiset vuosikymmenet ja -sadat. En toki dissaa meitä etnosuomalaisia tai Suomea millään tavalla, mutta itse "virityn" kyllä vahvasti kaikkien muidenkin vapaiden länsimaiden kanssa. Suomalaisten sotureiden suoritukset Talvi- ja Jatkosodassa toki ovat mahtava juttu ja saavat tipan silmään ja kiitollisuuden tunteen sydämeen.

Itse vastustan kaikkea (myös työperäistä) maahanmuuttoa Afrikasta ja lähi-idästä ihan käytännollisistä syistä. Haluan säilyttää tämän maan rauhallisena vapaana ja demokraattisena maana jossa on hyvä elää ja kasvattaa lapsia. En halua sen muuttuvan Afrikkalaiseksi tai muuksi kolmannen maailman p***reiäksi.

Olen ehkä rasisti ja rotuhygienisti, mutta uskon ihan rehellisesti että me Euroopan ja pohjois-Amerikan maitonaamat olemme monilla tavoin kehittyneempiä kun afrikkalaiset. Afrikkalaisillahan on esim. populaationa huomattavasti alempi ÄO kuin valkoisilla eurooppalaisilla, enkä halua tulevaisuuden suomalaisten olevan rotujen sekoittumisen johdosta tyhmempiä kuin nykyiset. Siitä ei vaan voi seurata mitään hyvää. Vaikka rodut eivät sekoittuisikaan, kongnitiivisen alaluokan haaliminen tänne aiheuttaisi samoja vaikeuksia kuin muuallakin Euroopassa. Ko. väestönosa ei pystyisi menestymään täällä samoilla ehdoilla kun me valkonaamat aiheuttaen syrjäytymistä, katkeruutta ja palavia lähiöitä.

Jos ja kun maahanmuuttoa tarvitaan, kannatan sitä kaukoidästä tai euroopasta jossa ÄO on samaa luokkaa kun täällä meillä. En siis halua Suomea vain suomalaisille, vaan haluan että tulevaisuudessakin täällä olisi hyvä elää. Niin etnosuomalaisilla kuin maahanmuuttajillakin.

Eli tuo 0% vihaa, 100% identiteettiä, olisi omalla kohdallani 10% identiteettiä, 90% realismia.

"The difference between a smart feller & a fart smeller is less than you think."

Kami

Quote from: JNappula on 11.01.2009, 00:58:06...enkä halua tulevaisuuden suomalaisten olevan rotujen sekoittumisen johdosta tyhmempiä kuin nykyiset.

No, tyhmempiä ne luultavasti silti on kuin nykyiset. Evoluutio näyttää keskisormea korkealla ÄO:lle sitä kautta että siinä missä alhaisemman ÄO:n ihmiset lisääntyvät melkein vahingossa, korkean ÄO:n ihmisistä 1) ...naiset juoksevat uran perässä 2) ...miehet juoksevat uran perässä kunnes ovat reilut 30 v ja sitten alkaa naisilla olla hedelmöityshoitojen paikka jos meinaa jotain perhettä pykätä. Niin se vaan menee. Näin se luontoäiti pitää neropatit poissa irvistelemästä, paitsi luonnonoikkuina, kuten täydet idiootit. Korkea ÄO on yliarvostettu piirre.
Kaatukaa, oi kaikkivallat/näyttäkää, on teissä miestä/kapinoikaa kerran edes/uinumatta virran mukaan/menkää syyttäjäinne eteen/kerran silmät avoimina/myöntäkää se todeksi/ on valikoitu valheet vaan

CMX - Kansalaiset

MW

Quote from: Kami on 11.01.2009, 02:57:36
[Niin se vaan menee. Näin se luontoäiti pitää neropatit poissa irvistelemästä, paitsi luonnonoikkuina, kuten täydet idiootit. Korkea ÄO on yliarvostettu piirre.

Jossain määrin samaa mieltä. Populaation kasvun kannalta menestyksekkäämpi strategia näyttäisi juuri tällä hetkellä olevan tämä "eletään kuin pellossa" -meininki.

Omituinen sanonta tuo "elää kuin pellossa", pellosta on täälläkin ponnistettu. Siis ei elämällä kuin pellossa, vaan elämällä pellosta.

Mulukku

Niinpä. Minä ainakin olen ylpeä suomalaisuudestani, ja mieluusti kantaisin vaikka Suomen lippua hihassa ja kulkisin Suomen Leijona -paidassa, mutta määrätyn kaljupääporukan takia sitä ei voi nykyään tehdä leimautumatta. Harmi!

Atte Suomalainen

Tämän(kin)takia Vitutusta on mahdotonta selättää. Paras vain alkaa totuttelemaan, tätä ei voi estää mikään kansanliike eikä bloki. Ahistaa.

Atte Suomalainen

Quote from: ihminen on 16.12.2008, 10:42:15
Minä en ole ylpeä siitä että olen valkoihoinen, mitä sillä on väliä? Olen ylpeä siitä että olen suomalainen. Meillä on täällä jokseenkin toimiva yhteiskunta joka on menestynyt pienestä populaation koosta huolimatta tai ehkäpä juuri siitä syystä. Kenties pienellä ihmismäärällä on helpompi saada aikaan me henkeä. Nyt kun monikultti uskonto jyllää ja pitäisi sietää/sopeutua itse siihen että tänne tullaan ja kerrotaan miten vieraita pitää kohdella/kunnioittaa ilman loukkaantumisia niin suunta on mielestäni täysin väärä. Identiteettini on suomalainen ja siitä en luovu. Oletan myös että jokainen tänne tulija sitä kunnioittaa ja siihen mukautuu. Enemmän kritisoisin kotimaisten poliitikkojen lepsua otetta kuin ulkomaalaisia jotka tänne tulevat. Tulijat näkevät mahdollisuuden jonka poliitikot heille avaavat.
Vitutus senkun lisääntyy. Ainoa, mikä lievittää ja liudentaa on havainto, että en ole yksin, kuten erehdyn jo vuosikausia luulemaan.

tapio

Heko heko. Tunsin kerran suomalaisen naisen ja olin hieman ihastunutkin häneen, jonka mielestä kaikki typeryys keskittyi aina suomalaiseen mieheen. Joskus yritin sanoa hänelle, että kohtelevathan esimerkiksi arabit naista paljon huonommin kuin tavallinen suomalainen mies, mutta hän rupesi syyttämään minua ennakkoluuloiseksi rasistiksi.

Hän oli sitä mieltä, että vain suomalainen mies voi olla näin ennakkoluuloinen rasistityperys.

Ja sitten hän taas jatkoi jäkätystään siitä, että suomalainen mies sitä ja suomalainen mies tätä.

Tämä tarina on tosi.
On muukalaisvihamielistä ja islamofobista vastustaa sitä, että muslimit hirttävät homoja.
http://tuuritapio.blogspot.com/