News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Hommakerho Kuopio

Started by Esa N., 21.02.2009, 18:15:04

Previous topic - Next topic

Tabula Rasa

Viikonlopuksi luvassa puolipakollinen tapaaminen, pitää tarkistella onko se vasta lauantaina, mutta tulen jos pääsen. Minkätyyppistä tukea kampanjalle tarviaisit? Ja miittinkipaikkaa hyvä ehdottaa jo etukynteen.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Ilkka Partanen

Joo, tapaamispaikaksi mulle sopii periaatteessa mikä vaan paikka, mutta olisi hyvä olla sellainen jossa kuulee puhua ja pääsee suurella todennäköisyydellä istumaankin. Tämä ehto pistää monet pubit pois laskuista tuohon aikaan. Olen autolla, niin sikäli ainakaan minulle ei ole merkitystä myydäänkö tapaamispaikassa edes viinaa. Jos joku on otilla, niin mitäpä siitä kunhan on vielä pelikunnossa, että ei vedetä kiljupohjia ihan Pohjanmaan kautta kuitenkaan  :flowerhat:

Olisiko kellään noihin spekseihin sopivia ideoita vai onko korrektimpaa näin tapaamisen esittäjänä keksiä joku sopiva?

Tabula Rasa

Quote from: Ilkka Partanen on 14.07.2012, 00:54:11
Joo, tapaamispaikaksi mulle sopii periaatteessa mikä vaan paikka, mutta olisi hyvä olla sellainen jossa kuulee puhua ja pääsee suurella todennäköisyydellä istumaankin. Tämä ehto pistää monet pubit pois laskuista tuohon aikaan. Olen autolla, niin sikäli ainakaan minulle ei ole merkitystä myydäänkö tapaamispaikassa edes viinaa. Jos joku on otilla, niin mitäpä siitä kunhan on vielä pelikunnossa, että ei vedetä kiljupohjia ihan Pohjanmaan kautta kuitenkaan  :flowerhat:

Olisiko kellään noihin spekseihin sopivia ideoita vai onko korrektimpaa näin tapaamisen esittäjänä keksiä joku sopiva?

Kyllä kannattaa itse aktiivisesti ehdottaa. Muuten voi jäädä toteutumatta. En ole perjantaita tutkinut, mutta maljan rauhallisempi puoli on usein käytännössä autio. Myös useimmat ruokaravintolat lienevät hyviä paikkoja. Tällä hetkellä oma tilanne muuttuu epävarmaakin epävarmemmaksi, koska mahdollisuus että ensi perjantain töissä kasvaa+jo sovittu reissu olisi ennestään. Jollei töissä niin ennen reissuunlähtöä voisi jutustelemaan tullakin. Jos paikasta ja ajankohdasta pääsee selvyyteen niin pyrin paikalle parhaani mukaan. Ketkäs muut tulollaan?

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Ilkka Partanen

Noniin, nyt on batmani nähty. Edetäänpä seuraavasti eli vastatkaa osaltanne seuraaviin kysymyksiin:

1) Mikä viikonpäivä yleensä sopii sinulle parhaiten (siis sellainen jolloin ei ole treenejä, menoja, tms.) ? Jos et osaa sanoa niin sano sellainen viikonpäivä joka on useimmiten vapaana.

2) Missä haluaisit tavata (pubi, kahvila, ruokaravintola, esim. minun kämpilläni, tms)? Minä asun ihan keskustan vieressä, mutta asuntoni on kohtalaisen pieni yksiö.

3) Laita minulle yhteystietosi YV:nä niin avaan Facebookiin oman ryhmän joka ei näy ulkopuolisille ja voimme suunnitella näitä ihan omilla nimillä ja kasvoilla. Se toimii myös paremmin tiedotusväylänä ja muutkin voi heitellä ideoita tapaamisista ja kenties jonkinlaisesta näkyvyydestä muuten.

Finka

Olen ainakin viikon mahdollisesti pidempään Kuopiossa.
1)Kaikki viikonpäivät käyvät.
2)Sekä tuopin kallistelu että ravintola käy, kunhan hinta pysyy kohtuudessa. (Paitsi laadukkaiden oluiden kohdalla.)
"On helppoa olla silmiinpistävän 'myötätuntoinen', jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset."-Murray Rothbard

Mohammed Al-gazzaz: "Iraqis and Finns have never met in thoughts, culture and religions. There is huge gap between them and it will never go away. I'm talking in general ofcourse there is exception" -FB:RHC

Adolf Stege

Vaikka olenkin Kuopiolainen, niin siitä huolimatta en oikein tiedä Kuopion ravintoloita, siis uusimpia. Vai onko niitä tullutkaan? Satama ja kauppakatu on tuttuja, mutta onko tullu jonnekin uusia mestoja?

Tabula Rasa

Quote from: Mika R. on 23.08.2012, 19:21:16
Vaikka olenkin Kuopiolainen, niin siitä huolimatta en oikein tiedä Kuopion ravintoloita, siis uusimpia. Vai onko niitä tullutkaan? Satama ja kauppakatu on tuttuja, mutta onko tullu jonnekin uusia mestoja?

Uusimpana vissiin tämä uusi viihdemaailma, ilona, joka lienee yökerhon/minkälie sekasikiö. Arvelu että saattaa olla virtasen manttelinperijä(a.k.a. teinihelvetti).

Malja on mukavan rauhallinen laatujuomapaikka, tosin ollut paikallaan niin pitkään kuin muistaa, sopivan syrjässä ettei sinne eksy ihan vahingossa, toisaalta torille puolitoista korttelia. (muut perusvarmat, albatrossi, bierstuben krapulamätöt, muuten paikan valinta riippuen siitä minkätyyppistä menoa kaipaa).

Mutten ole isommin itsekään kiertänyt, voisihan sitä homman pistää pystyyn ja lähteä kiertämään(burkhassa tai ilman) paikallisia kuppiloita, tai sitten tavata sivistyksen ja muuteman merkeissä:)

Itselle kuun loppuun asti onnistuu milloin vain, ja kuun vaihteen jälkeen kaikki aamupäivät ja sunnuntait.

Adolf Stege

Eli ei mitään uutta auringon alla. Pitää kai sitä tänään jossain pistäytyä. En oo vielä aamenella päättänyt, mutta luultavasti pidetään hauskaa, vaikka hampaat irvessä.

Tabula Rasa

Quote from: Mika R. on 24.08.2012, 11:55:22
Eli ei mitään uutta auringon alla. Pitää kai sitä tänään jossain pistäytyä. En oo vielä aamenella päättänyt, mutta luultavasti pidetään hauskaa, vaikka hampaat irvessä.

Nakita ittes/jokainen iltaan lähtijä nakittaa ittensä hommakerhon vetäjäks niin saadaan homma käyntiin täälläkin. Joutashan sitä itekin muutemalle. Minnekä suunta?

Adolf Stege

Jonnekin päin johonkin aikaan? Osaa sanoa tarkkoja aikoja eikä paikkoja. Sieltä Kauppakadulta kai alotettava. Muuten koko ilta auki. Ei kumminkaan persauki.

Tabula Rasa

Miten lie, saapiko savon nuivat järjestettyä vaalivalvojaisia?

Ilkka Partanen

Nyt nostamme Kuopion nuivat sorron yöstä ja alamme pohtia tapaamista sopivaan paikkaan. Suosittelisin heinäkuuta, koska juhannuksen tienoilla voi olla monilla menoa jo valmiiksi. Omalta osaltani 28. päivä oleva viikonloppu ei onnistu koska olen reissussa, mutta heinäkuulla tämä kokoontuminen ehkä voisi onnistuakin?

Mitäs mieltä täällä ollaan?

Tabula Rasa

Ens kuun ensimmäisenä viikonloppuna ei vielä tähän mennessä ole mitään. Eli jos parempaa kuin ei mitään löytyy niin laitetaan harkintaan.

Ilkka Partanen

Quote from: Tabula Rasa on 16.06.2013, 14:15:06
Ens kuun ensimmäisenä viikonloppuna ei vielä tähän mennessä ole mitään. Eli jos parempaa kuin ei mitään löytyy niin laitetaan harkintaan.

Ok, siis piirrämme alustavasti intialaisen onnensymbolin heinäkuun ensimmäisen viikonlopun kohdalle. Olisiko perjantai vai lauantai? Minulle käy kumpi vaan, perjantai tosin klo 16->

Tabula Rasa

pe-la-su kaikki lomavapaita. Eli aikataulu sen mukaan kellä kiire.

Ilkka Partanen

Nyt on siis kohtalon viikko ja päivä joko pe, la tai su ihan kuinka arvon hommalaisille ja hommailijattarille käy aikataulut. Koska nyt on meneillään pride-viikko, on tällainen teemaviikko erittäin tarpeellinen että jos yhtään naista ei tulekaan paikalle, niin ei silti luulla homoksi.

Ilkka Partanen

Nostan ketjun, nyt tarvittaisiin tiatoo että ketä on tulossa ja onko tulossa ja mihin ja milloin.

Tabula Rasa

Itsellä vapaa viikonloppu edelleen. Eli minne vain minne autolla pääsee. Saa tarjota vaihtoehtoista ohjelmaa. Muuten kehitän itse itselleni hommavapaata toimintaa.

P

Quote from: Tabula Rasa on 04.07.2013, 16:28:48
Itsellä vapaa viikonloppu edelleen. Eli minne vain minne autolla pääsee. Saa tarjota vaihtoehtoista ohjelmaa. Muuten kehitän itse itselleni hommavapaata toimintaa.

Veneellä paikalle pääseminen ei liene olisi pahitteeksi? Käsittääkseni Kuopio on aika vetinen paikkakunta?
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Ilkka Partanen

No niin eli missäs tavataan ja milloin?

Ilkka Partanen

Ehdotus Hommakerholle:

Huomenna klo 18 ja paikkana Gloria. Tavataan siinä tiskillä vaikka alkuun ja siirrytään sitten pöytiin. Minut tunnistaa parrasta ja tuossa vielä kuva minkä näköistä tyyppiä voi etsiskellä.

Adolf Stege

Jos koettas pyörähtää. On tarkotus lähtee sinne viinijuhlille, mutta jos ei ihan kerkee 18:00 niiin tuskin te heti sieltä pois lähdette.

Tabula Rasa

Quote from: P on 04.07.2013, 17:06:18
Quote from: Tabula Rasa on 04.07.2013, 16:28:48

Veneellä paikalle pääseminen ei liene olisi pahitteeksi? Käsittääkseni Kuopio on aika vetinen paikkakunta?

Vesitse pääsee, mutta ilmainen laituripaikka on kysymysmerkki.

Tuosta siis:

http://www.kuopio.fi/web/kadut-ja-liikenne/vierasveneily

Mikäli alta 20m alus suosittelen kuopionlahtea. Mikäli yli, menee maljalahteen. Hommakerhojen ravintolat alle kilometrin säteellä kummankin laituripaikan luota. Mikäli et tunne kaupunkia niin yksärillä saat ystävällismielisen nuivaoppaan.

edit. kappas, 5555 viesti.

Ilkka Partanen

Ai niin, unohtui päivittää tänne että tapaaminen oli harmillisen vähälukuinen mutta sitäkin laadukkaampi. Ehdotan seuraavaa tapaamista loppukuulle, voisi olla esimerkiksi lauantai jälleen, aika sama (klo 18.00) ja paikka sama (Ravintola Gloria). Avoimia lauantaita olisivat siis 20. ja 27.7, minkäslaiset tunnelmat täällä niiden osalta? Jos muita muutoksia aikatauluihin, niin toki huomioidaan sitä mukaa kun nähdään mihin kohtaan asettuu suurimman osan aikataulut.

petebe

Quote from: Ilkka Partanen on 11.07.2013, 08:33:09
Ai niin, unohtui päivittää tänne että tapaaminen oli harmillisen vähälukuinen mutta sitäkin laadukkaampi. Ehdotan seuraavaa tapaamista loppukuulle, voisi olla esimerkiksi lauantai jälleen, aika sama (klo 18.00) ja paikka sama (Ravintola Gloria). Avoimia lauantaita olisivat siis 20. ja 27.7, minkäslaiset tunnelmat täällä niiden osalta? Jos muita muutoksia aikatauluihin, niin toki huomioidaan sitä mukaa kun nähdään mihin kohtaan asettuu suurimman osan aikataulut.

Minä lienen Suomessa noina päivinä, ja mitä todennäköisimmin Kuopiossa. Eli jos tämän saatte päätettyä piakkoin, niin voisin ilmaantua iltakaljalle ;)
"Suomellahan on erittäin hyvä maine Afrikassa, meillä ei oo minkäännäköstä historiallista taakkaa...oikeestaan päinvastoin"  -Alexander Stubb-

Puoluekanta määrittää mielipiteen oikeellisuuden sekä syyttämis- että tuomitsemiskynnyksen. -oma-

Tabula Rasa

Eiköhän sitä jouda seiniä kannattelemaan. Aikataulu taas kiireisimpien mukaan. Itse saan kuun loppuun saakka melko vapaasti järjesteltyä.

Ilkka Partanen

Savon nuevoo mietityttää että olisiko se tämän viikon lauantai sellainen sopiva hetki istahtaa alkuillasta johonkin?

Tabula Rasa

Riippuu miten kiire tulee. Loppuviikoksi suht paljon ohjelmaa. Lauantaiksi voi silti ehkä nipistää muuteman tunnin. Katsoo miten käy, mitään ei lupaa. Paikka ja aika olisi hyvä tietää.

Ilkka Partanen

Quote from: Tabula Rasa on 23.07.2013, 20:14:28
Riippuu miten kiire tulee. Loppuviikoksi suht paljon ohjelmaa. Lauantaiksi voi silti ehkä nipistää muuteman tunnin. Katsoo miten käy, mitään ei lupaa. Paikka ja aika olisi hyvä tietää.

Olisiko se sama kuin viimeksi eli klo 18.00 ja Ravintola Gloria?

Tabula Rasa

Quote from: Ilkka Partanen on 23.07.2013, 21:20:44
Quote from: Tabula Rasa on 23.07.2013, 20:14:28

Olisiko se sama kuin viimeksi eli klo 18.00 ja Ravintola Gloria?

Lyödään alustavasti aika ja paikka lukkoon niin tulijat tietää minne ja milloin mennä. Itse tulen jos pääsen.