News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2010-03-05 US-blogi Husein Muhammed: Haastan halla-aholaiset

Started by skrabb, 05.03.2010, 12:08:23

Previous topic - Next topic

herra 4x

Quote from: JM-K on 05.03.2010, 20:54:29

Pysytään asiatasolla. Asiatasolla.

Sitten vain odotellaan asiallisia vastauksia. Jos ja kun niitä ei tule, kysytään uudestaan. Ja uudestaan. Näin se etenee.

Kun niitä vastauksia ei tule (niitä ei tule, koska niitä vastauksia ei ole), niin totuus maahanmuutto- ja monikulttuurihulluudesta alkaa mennä hyvin nopeasti niiden tavallisten baarissa istujien jakeluun kuin metrin halko.

Muussa tapauksessa "keskustelu" jämähtää juupaseipäs-jankkaukseen, joka ei koskaan johda mihinkään.

Mitä tulee Huseiniin, niin olen tavannut hänet livenä parikin kertaa. Toisella kertaa kävimme hyvin pitkän ja perusteellisen keskustelun näistäkin asioista.

Voin vakuuttaa, että hän jos joku pystyy puhumaan tuntikausia rauhallisesti yksityiskohdista, tilastoista, juridisista koukeroista jne. joihin vastapuoli hirttää itsensä välittömästi. Ulkopuolisen silmin tilanne on 6-0 Huseinille. Riippumatta siitä, kuka pöydän toisella puolella istuu.

Kenties huomaat itsekin ristiriidan. Puhut asiatasoon keskittymisen puolesta ja luovutat loppukappaleessa.

Haluat nähdä asiatason elementtinä hiljaisuuden käynnissä olevasta yhteiskunnallisesta peruuttamattomasta muutoksesta. Top 20:seen ei saa mahtua jotain.
Rakkaudesta lajiin.

Octavius

Vihreiden ylivoimaisesti fiksuin on valjastettu kertomaan puolivalheita, joita täällä ammutaan innolla alas. Hyvä niin.

Onko xxxx:ien palautusprosentin kolmannes desimaali oikein? Mikä onkaan sen merkitys? Ok.

Jokainen pk-seudulla asuva näkee päivittäin tämän maan ja yhteiskunnan tuhoutumisen. Ainoa kysymys mikä minulle herää on se, kummasta niistä kahdesta pk-seudulla toimivasta irakilaisesta mafiasta Hussain olikaan peräisin?

Mitä Hussainin mielestä pitäisi tehdä irakilaiselle järjestyneelle rikollisuudelle Suomessa nyt, kun se on vasta kasvamassa niihin mittoihin, jota se on saavuttanut muissa Länsimaissa?
Valtiovarainministeri Jyrki Kataisen (kok.) mukaan Irlannin vaikea tilanne todistaa ilman pienintäkään epäilystä, että Kreikan lainajärjestelyjen arvostelijat olivat väärässä.

Roope

Quote from: Jussi Halla-aho on 05.03.2010, 22:55:54
Virallinen vastine: http://www.halla-aho.com/scripta/muutama_kommentti_husein_muhammedille.html

Quote from: Jussi Halla-ahoJuuri tästä syystä kaikki Irakista ja Somaliasta saapuvat kertovat tulevansa konfliktialueilta.

Tähän sellainen kommentti, että ei tarvitse edes kertoa tulevansa mistään konfliktialueelta. Esimerkiksi vuosikausia Etiopiassa asunut somalialainen on Suomessa oikeutettu oleskelulupaan, koska Etiopian ei tarvitse ottaa vastaan toisen maan kansalaista.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Jussi Halla-aho

Quote from: Roope on 05.03.2010, 23:20:18
Virallinen vastine: http://www.halla-aho.com/scripta/muutama_kommentti_husein_muhammedille.html

Quote from: Jussi Halla-ahoJuuri tästä syystä kaikki Irakista ja Somaliasta saapuvat kertovat tulevansa konfliktialueilta.

Tähän sellainen kommentti, että ei tarvitse edes kertoa tulevansa mistään konfliktialueelta. Esimerkiksi vuosikausia Etiopiassa asunut somalialainen on Suomessa oikeutettu oleskelulupaan, koska Etiopian ei tarvitse ottaa vastaan toisen maan kansalaista.

Tarkennuksena sen verran, että on oltava kotoisin konfliktialueelta. Ei siis voida palauttaa mihinkään.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

JM-K

Quote from: herra 4x on 05.03.2010, 23:10:30

Pysytään asiatasolla. Asiatasolla (...) Mitä tulee Huseiniin, niin olen tavannut hänet livenä parikin kertaa. Toisella kertaa kävimme hyvin pitkän ja perusteellisen keskustelun näistäkin asioista.

Voin vakuuttaa, että hän jos joku pystyy puhumaan tuntikausia rauhallisesti yksityiskohdista, tilastoista, juridisista koukeroista jne. joihin vastapuoli hirttää itsensä välittömästi. Ulkopuolisen silmin tilanne on 6-0 Huseinille. Riippumatta siitä, kuka pöydän toisella puolella istuu.

Kenties huomaat itsekin ristiriidan. Puhut asiatasoon keskittymisen puolesta ja luovutat loppukappaleessa.

Haluat nähdä asiatason elementtinä hiljaisuuden käynnissä olevasta yhteiskunnallisesta peruuttamattomasta muutoksesta. Top 20:seen ei saa mahtua jotain.

En suinkaan luovuta. Asiataso koski asiatasoa, viimeinen kappale oli oikeastaan sivuloikka Husein Muhamediin ja hänen rooliinsa tässä pelissä.

Sama vielä selkokielellä: a) Kysytään me sitä, mitä noilla Suomeen veronmaksajien eläteiksi raahattavilla ihmisillä on tarkoitus tehdä ja b) antaa mokuttajien höpöttää omaa ennalta ulkoa opeteltua jargoniansa.

Nykyinen toimintamalli seurauksineen näyttää telkkarin keskusteluohjelmassa tältä:

Minä sanon, että ryhmästä X on työttömänä 90% tilaston A perusteella ja tutkija Kukkamekkosetä sanoo, että eipäs olekaan vaan heistä on työttömänä vain 10 % tilaston B perusteella. Sitten jankataan se kaikki käytössä oleva kaksi minuuttia juupaseipäs-leikkiä.

Samaan aikaan Hervannassa: Kotisohvalla Jaska sanoo Pirjolle, että "voi jumalauta noi äijät on pihalla, hakisiksää mulle kulta lisää kalijaa jääkaapista. Ja makkaraa. Jookosta, kulta? Mää raavin sitte sun selkääs... Hei kato jumalauta, kolomoselta tulee tänään Salkkarikimara vuodelta 1998 uusintana. Toi me katotaan!!!!".

Uusi toimintamalli seurauksineen näyttää telkkarin keskusteluohjelmassa tältä:

Minä: voisiko arvon tutkija Kukkamekkosetä lyhyesti sanoa, että mihin nuo X uutta luku- ja kirjoitustaidotonta ulkomaalaista oikeasti työllistetään, kun meillä on omasta takaa satoja tuhansia syntyperäisiä suomalaisia työttöminä.

Tutkija Kukkamekkosetä: Geneven pakolaissopimus...päläpäläpälä...humanitaarinen suojelu...blaablaablaa...Ruotsiin tulee paljon enemmän...hölöpölömölö...eettinen velvollisuus...hölömölö...sotalapset... jne. jne.

Minä: ihan kiva juttu, mutta voisitko tutkija Kukkamekkosetä lyhyesti sanoa, että mihin nuo X uutta luku- ja kirjoitustaidotonta ulkomaalaista ihan oikeasti  työllistetään, kun meillä on omasta takaa satoja tuhansia syntyperäisiä suomalaisia työttöminä.

Tutkija Kukkamekkosetä: pakolainen...liirumilaarumilää...lentäväthän linnutkin...päläpälämoloholo...rakkaus heidät tänne tuo...blaapatiblaapatiblaapatiblaa...työvoimapula...jne jne.

Minä: juu juu, mutta voisitko tutkija Kukkamekkosetä nyt jo vihdoinkin lyhyesti sanoa, että mihin nuo X uutta luku- ja kirjoitustaidotonta ulkomaalaista ihan oikeasti työllistetään, kun meillä on omasta takaa satoja tuhansia syntyperäisiä suomalaisia työttöminä? Nämä asiat kiinnostavat paitsi minua niin myös niitä satoja tuhansia työttömiä. Ja niitä kymmeniä tuhansia, jotka ovat lomautettuina ja tietävät saavansa kenkää viimeistään ensi viikolla.

Samaan aikaan Hervannassa: Jaska huutaa sohvalta: Pirjooo!!! PIRJOOOOO!!!! Tuu äkkiä kattoon!!!1! Täälä joku kaljupää kysyy kerrankin ihan suoraan joltain helevetin kukkamekkosedältä, että mitä helevettiä tässä maassa oikein tapahtuu!!!1! Kalijat takasi kaappiin ja netti auki ja kelillä...veeveevee.muutos 2011.fi

Näin tämä etenee!

Roope

Quote from: Jussi Halla-aho on 05.03.2010, 23:24:01
Tarkennuksena sen verran, että on oltava kotoisin konfliktialueelta. Ei siis voida palauttaa mihinkään.

Niin kai se jotenkin menee, mutta olennaista on juuri tuo, ettei tarvitse olla mitään sen kummempaa hätää, mutta ei vain voi palauttaa virallisesti minnekään.

Husein Muhammedin vastineessa pisti silmään se, että hän ei sanallakaan kommentoinut ikätestauksen lopettamista. Se on siis hänenkin tietääkseen totta, mutta hyshys. Hyvä, että asia näin vahvistettiin, sillä tiedotusvälineissä ei ole tästäkään viitsitty kertoa Thorsin haastattelun jälkeen.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Jussi Halla-aho

Hemmetin hyvin puhuttu taas! Otan tuon puheenvuoron huoneentaulukseni.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

M.K.Korpela

Quote from: JM-K on 05.03.2010, 20:54:29Olen ollut tässä scenessä "mukana" joulukuusta 2008 asti.

Minä vuorostani olen seurannut tätä alaa vuodesta 1985.

Quote from: JM-Ktilastoilla sun muilla ei ole mitään merkitystä ratkaisun ja kansalaisten suuren enemmistön heräämisen kannalta. Itse tutkijakoulutettuna tiedän, että tilastoista pystyy kaivamaan ja löytämään ihan mitä vaan haluaa.

Kun kyllin kauan kaivetaan, ei voi. Toinen asia on, että kansalaisten suuri herääminen itse asiassa ei riitä. Kuulostaa hieman ronskilta, mutta elämän tosiasia on että esim. Demla ei kansalaisten suuresta enemmistöstä piittaa tippaakaan, ja raadollisesti katsoen ihan oikein: vaikutusvallassa kourallinen sisäministeriön virkamiehiä + kourallinen toimittajia + kourallinen sosiologeja pesee 200 000 tuulipukujääkäriä mennen tullen.

Tilastosota kenties tuntuu turhauttavalta, mutta pointti onkin että tilastosota kuluttaa PK-joukkuetta juuri siellä missä käy kipeää: professorien on yhä tuskallisempaa selittää opiskelijoille miksi jälleen tilasto x olisi väärin tulkittu. Tämäkin kysyy sitkeyttä, ja ihan lähivuosina PK-joukkuekin repeää.

Quote from: JM-KEi puhuta sanakaan muslimeista. Ei arabeista. Ei somaleista. Ei puskaraiskauksista. Ei minareeteista. Ei Malmöstä.

Ai ? Nimenomaan tuolla kamalla eräs Tanskan Kansanpuolue teki sisäänkäyntinsä politiikkaan 2001 ja pakotti kurssinmuutokseen. Ihan vastikään hieman vajaat 60 % sveitsiläisistä ilmoitti kansanäänestyksessä että Sveitsiin ei minareetteja tarvita. Niinikään svenssoneista ilmoitti gallupissa 60 %, että islamin arvot eivät Ruotsiin sovellu.

Mikä saa sinut uskomaan, että Suomi olisi jotenkin poikkeus ja että suomalaisia ei tämä kama kiinnosta ? Kenties arvelet, että jonkinlaisella pelkällä veronmaksajat-linjalla voisi välttää tämän roskaisen seksuaalirikollisuuden-korrelaatiot-lähi-idän kulttuurit-alan ja siten kerätä tyylipisteitä ?
M.K.Korpela ratsastaa.
DO NOT LOOK AT LASER WITH THE REMAINING EYE
YLLÄRI !

Mika.H

Quote from: JM-K on 05.03.2010, 23:33:24

Näin tämä etenee!

kieltämättä lähestytään asian ydintä.

vielä kun saadaan joku yksinkertainen rahasumma per yksikkö niin johan alkaa pulina.

muistetaan nyt vielä, että miljoona ja miljardi ovat sohvaperunoille liian isoja summia, mutta esim 5-tonnia kuussa onkin jo ymmärrettävä summa.

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

Topi Junkkari

Quote from: Jussi Halla-aho on 05.03.2010, 23:24:01

Olen monesti miettinyt tätä asiaa. Maahanmuuttoviranomaiset ovat ylivoimaisen tehtävän edessä, kun pitäisi pystyä selvittämään, onko sosturpahakija ylipäätään kotoisin siitä maasta, josta väittää olevansa, ja vielä tarkemmin tietyltä alueelta.

Jos Suomessa olisi konfliktialueita ja täältä olisi tarve lähteä jonnekin muualle onnea onkimaan, ainakin minä pystyisin uskottavasti esiintymään karjalaisena, kymenlaaksolaisena, päijäthämäläisenä ja pääkaupunkiseutulaisena aina kulloisenkin tarpeen mukaan. Ehkä jopa savolaisena.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

JM-K

Quote from: Mika.H on 05.03.2010, 23:43:52

Näin tämä etenee!

vielä kun saadaan joku yksinkertainen rahasumma per yksikkö niin johan alkaa pulina.

muistetaan nyt vielä, että miljoona ja miljardi ovat sohvaperunoille liian isoja summia, mutta esim 5-tonnia kuussa onkin jo ymmärrettävä summa.

Tässä kirjoituksessa on noin puolivälissä taulukko, jossa on mukavaa kättä pidempää: http://juhamakiketela.info/index.php?sivu=paljonko

Jaska ja Pirjo heräävät lopullisesti todellisuuteen, kun kerron tutkija Kukkamekkosedälle (= samalla Jaskalle ja Pirjolle), että vuonna 2009 sosiaaliturvapaikanhakijoihin käytetyllä (valtion budjetissa olevalla) summalla olisi palkattu vähintään 2800 sairaala-apulaista pesemään niitä mummujen ja vaarien pyllysiä tai vähintään 2500 nuorempaa konstaapelia valvomaan yleistä turvallisuutta.

Jussi Halla-aho

Quote from: Mika.H on 05.03.2010, 23:43:52

Näin tämä etenee!

Ajattelin juuri tänään päivällä, että tulovero, jonka maksoin viime vuonna, kattaa vain neljänneksen siitä summasta, jolla Suomi samaisena vuonna tuki mehiläisenhoitoa Somaliassa.

- nimim. sivullinen.

JM-K

Quote from: M.K.Korpela on 05.03.2010, 23:43:27

Quote from: JM-KEi puhuta sanakaan muslimeista. Ei arabeista. Ei somaleista. Ei puskaraiskauksista. Ei minareeteista. Ei Malmöstä.

Ai ? Nimenomaan tuolla kamalla eräs Tanskan Kansanpuolue teki sisäänkäyntinsä politiikkaan 2001 ja pakotti kurssinmuutokseen. Ihan vastikään hieman vajaat 60 % sveitsiläisistä ilmoitti kansanäänestyksessä että Sveitsiin ei minareetteja tarvita. Niinikään svenssoneista ilmoitti gallupissa 60 %, että islamin arvot eivät Ruotsiin sovellu.

Kuten täälläkin moneen kertaan on jo todettu, niin Suomi on ongelmissa jäljessä parisen kymmentä vuotta. Enemmän suurta enemmistöä kiinnostaa se, onko huomenna töitä tai kiusataanko lapsia koulussa. Ei ne paljon aikaa uhraa sen ajatteluun, onko Hervannassa vuonna 2030 minareetti vai uusi ostoskeskus.

Mikä saa sinut uskomaan, että Suomi olisi jotenkin poikkeus ja että suomalaisia ei tämä kama kiinnosta ? Kenties arvelet, että jonkinlaisella pelkällä veronmaksajat-linjalla voisi välttää tämän roskaisen seksuaalirikollisuuden-korrelaatiot-lähi-idän kulttuurit-alan ja siten kerätä tyylipisteitä ?

Ei minun tarvitse arvella mitään, minulla on kolme ihan kokemusperäistä havaintoaineistoa:

1. ulkomaalaislakia vastustava adressi, johon tuli vajaat 30000 nimeä. Vaikka tuo onkin suhteellisen kiva määrä, niin johan tuo kertoo, että ei tämä asia ihan se ykkönen valtavirrassa ole. Mikäli kaikki esim. täällä päivittäin rotaatiossa olevat kauhukuvat pitäisivät paikkansa, olisi nimiä pitänyt tulla vähintään kymmenkertainen määrä.

2. Halliksen eurovaalikampanjakeräys. Noin 4000 kannattajaa löytyi valtakunnallisesti. Eikös Jussi saanut 3000 jossain kuntavaaleissakin? Tosin on muistettava, että tuo kampanja tehtiin pirun kovalla aikataululla ja nollabudjetilla.

3. Muutos 2011 korttikampanja. On tullut seisoskeltua turuilla, toreilla, ostareissa, pirkkahallin pihassa jne. Juteltua kaveripiirissä, sukulaisille, treenikavereille jne. Kortteja on nyt noin 2500 kpl (lasken huomenna tarkan saldon). Itse olen kerännyt niitä noin 100. Valtaosa minun keräämistäni on tullut ihmisiltä, jotka ovat huolissaan demokratian tuhosta Suomessa. Ei heitä niinkään ole maahanmuuttoasiat kiinnostaneet. Toisilla kerääjillä toki on päinvastaisia kokemuksia, mutta näin kuitenkin.

Mika.H

Quote from: Jussi Halla-aho on 05.03.2010, 23:54:44

Ajattelin juuri tänään päivällä, että tulovero, jonka maksoin viime vuonna, kattaa vain neljänneksen siitä summasta, jolla Suomi samaisena vuonna tuki mehiläisenhoitoa Somaliassa.

minä ajattelin juuri, että myyntivoittoverolipulla saan juuri yhden ns alaikäisen somppupoikulin elätettyä vuodeksi. toisaalta olisin voinut ostaa samalla summalla vaimolle uuden maasturinkin, mutta menkööt nyt sitten tuonne tärkeenpään kohteeseen...

ja vielä kun ajttelin, että alvit ja autoverot mukaanlukien niin tuosta 50 tonnin maasturista olisi kuitenkin mennyt noin puolet sinne somppupoikulin elämiseen niin tuli jo mieleen jos esittäisinkin seuraavan ehdotuksen valtiolle.

1. ostaisinkin tuon maasturin, josta valtio saa n 50% veroja
2. ottaisin YHDEN somppupoikulin tänne 6 kk kotiuttamis ja koulutusleirille omalla kustannuksellani, ilman sprrän ja muita välikäsiä.
3. repisin nykyisen verolipukkeen...

tilanne valtion kannalta +- 0, mutta vaimolleni jäis tuo maasturi ja lapsetkin tutustuisivat somalikulttuuriin ja somppukin tutustuisi perinpohjin suomimeinikiin...

win-win kaikin puolin vai mitä?!

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

herra 4x

Quote from: JM-K on 06.03.2010, 00:00:53
...

Nuo perustelut miksi tietyt asiat eivät ole sinulla "edes top 20:ssä" mielestäni ontuvat. Mutta ei tästä enempää, etten jurraa samaa.
Rakkaudesta lajiin.

tietotyöläinen

Eihän tästä tarvitse kinastella. Jos Ketelää ei erityisemmin hetkauta islamiin liittyvät negatiiviset seikat, vaan enempi julkinen talous tai siis rahvaanomaisemmin raha ja hän haluaa pitää julkisen debatointinsa sillä linjalla, niin se on ensinnäkin täysin hänen henkilökohtainen päätöksensä ja lisäksi täysin ok myös itse asian kannalta. Näin saadaan (luultavasti ja toivottavasti) vähän myös suurelle yleisölle avautuvaa heterogeenisyyttä tämän maan julkisiin maahanpäästökriitikoihin. Ketelän linja tavoittanee sellaisia kansalaisia, joihin Halla-ahon islam/somali-kritiikki ei pure, (kiitos Demlan vääristelyn näistähän mies parhaiten tunnetaan tällä hetkellä).

Itse olen vähintään yhtä huolissani yhteiskuntamme islamisoitumisesta kuin julkisesta taloudestamme, joten toivon että "minareettilinjan" poliitikoita löytyy Suomessakin, mutta Ketelä pystyy varmasti tekemään nuivaa työtään täydellä teholla osallistumatta niihin talkoisiin.

M.K.Korpela

Quote from: JM-K on 06.03.2010, 00:00:53Kuten täälläkin moneen kertaan on jo todettu, niin Suomi on ongelmissa jäljessä parisen kymmentä vuotta.

Juolahti mieleeni sellainen seikka, että maahanmuuttoasioiden seuraamiseen käyttämäni aika on vain noin 30 % suomalaisilla saiteilla ja valtaosalta postitan svedujen ja tanskalaisten saiteille. Nähtävästi henkisesti mietin paremminkin mikä menisi läpi Tanskassa ja Ruotsissa kuin se mikä menee läpi Suomessa. Se aineisto, jota minä kerään (lasketaan liikkeelle n. 2011-2012 CD-jakelun muodossa Tanskassa ja Etelä-Ruotsissa) on luonteeltaan paremminkin svedujen ja tanskalaisten "markkinoille". Ei mitään uusnatsi kamaa.

Mutta voit olla varma että sama "kysyntä" nousee myös Suomessa.

Quote from: Tietotyöläinentse olen vähintään yhtä huolissani yhteiskuntamme islamisoitumisesta kuin julkisesta taloudestamme, joten toivon että "minareettilinjan" poliitikoita löytyy Suomessakin, mutta Ketelä pystyy varmasti tekemään nuivaa työtään täydellä teholla osallistumatta niihin talkoisiin.

No niin, tuo lienee aika liki totuutta.
M.K.Korpela ratsastaa.
DO NOT LOOK AT LASER WITH THE REMAINING EYE
YLLÄRI !

Miniluv

Quote from: herra 4x on 06.03.2010, 00:14:31
Quote from: JM-K on 06.03.2010, 00:00:53
...

Nuo perustelut miksi tietyt asiat eivät ole sinulla "edes top 20:ssä" mielestäni ontuvat. Mutta ei tästä enempää, etten jurraa samaa.

Minusta sen sijaan tuossa on täysin pätevät taktiset painotukset tämän päivän työhön.

Mutta ei tästä tosiaan sen enempää.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

tietotyöläinen

Räkä-Vetelä piti erittäin hyvän puheenvuoron. Oleellinen tahtoo itseltänikin unohtua aina.

Virallinen vastine: http://www.halla-aho.com/scripta/muutama_kommentti_husein_muhammedille.html.

Erittäin hyvä veto. Asiallinen, faktoihin nojaava sarkasmilla ja piilovittuilulla höystetty argumentointi on sinut nostanut nykyiseen asemaasi, siitä linjasta kannattaa ilman muuta pitää kiinni (tämän varmasti tietää ja tajuaa jokainen täällä, halusin nyt kuitenkin sanoa sen ääneen).

Al-Juzar

Olisi hienoa nähdä JM-K ja Jussi samassa puolueessa. Kahden kärki kalastamassa maahanmuuttokriittisiä ääniä. Jussi armoitettuna logiikka-alfana keräisi asiaan perehtyvät insinööriaivot ja islamisoitumisesta huolissaan olevat leiriinsä, kun taas JM-K johdattelisi tilastoja ja "hienostelua" vieroksuvat peruspertit ja -liisat vaaliuurnille. Oi, mikä synergian silta siitä syntyisikään!  ;D

JM-K

Quote from: Al-Juzar on 06.03.2010, 00:30:17
Olisi hienoa nähdä JM-K ja Jussi samassa puolueessa. Kahden kärki kalastamassa maahanmuuttokriittisiä ääniä. Jussi armoitettuna logiikka-alfana keräisi asiaan perehtyvät insinööriaivot ja islamisoitumisesta huolissaan olevat leiriinsä, kun taas JM-K johdattelisi tilastoja ja "hienostelua" vieroksuvat peruspertit ja -liisat vaaliuurnille. Oi, mikä synergian silta siitä syntyisikään!  ;D

Ties vaikka tämmöinenkin päivä vielä joskus nähtäisiin. On tämä politiikka vaan niin ihmeellistä hommoo!!!

(Tämä viesti ei sisällä mitään piiloviestejä tms. Vai sisältääkö sittenkin?)

Valkoinen Enkeli

Quote from: tietotyöläinen on 06.03.2010, 00:15:20
Eihän tästä tarvitse kinastella. Jos Ketelää ei erityisemmin hetkauta islamiin liittyvät negatiiviset seikat, vaan enempi julkinen talous tai siis rahvaanomaisemmin raha ja hän haluaa pitää julkisen debatointinsa sillä linjalla, niin se on ensinnäkin täysin hänen henkilökohtainen päätöksensä ja lisäksi täysin ok myös itse asian kannalta. Näin saadaan (luultavasti ja toivottavasti) vähän myös suurelle yleisölle avautuvaa heterogeenisyyttä tämän maan julkisiin maahanpäästökriitikoihin

Juuri näin. Erilaisia ihmisiä saman asian puolesta, mutta hieman eri teemoin. Ja näin käy joka tapauksessa, sillä mokutus ärsyttää keskenään hyvin erilaisia ihmisiä ja "skenen" marginalisoiminen käy entistä vaikeammaksi. Mitään skeneä ei oikeastaan ole olemassa, paitsi tietysti toimijoiden osalta. On vain suuri joukko huolestuneita kansalaisia valtapuolueiden äänestäjistä kirkkovenejengiin, jotka pitää rohkaista edes väliaikaisesti äänestämään tottumuksiensa vastaisesti.

Mielestäni Mäki-Ketelä voisi olla vähemmän huolissaan Homman keskustelun tasosta sekä jatkaa omaa hyvää duuniaan vaaliasioiden parissa. edit. On ihan normaalia, että myös Homman keskustelu on väkisinkin pääosin vaihtelevan tasoista viihdettä sekä turhautumisen purkamista, eikä niinkään politiikan tekoa (poikkeuksena tietenkin poliittiset aktiivit ja "Roopen" tapaiset datakoneet).  

JM-K

Quote from: tietotyöläinen on 06.03.2010, 00:15:20
Itse olen vähintään yhtä huolissani yhteiskuntamme islamisoitumisesta kuin julkisesta taloudestamme, joten toivon että "minareettilinjan" poliitikoita löytyy Suomessakin, mutta Ketelä pystyy varmasti tekemään nuivaa työtään täydellä teholla osallistumatta niihin talkoisiin.

Kiitos luottamuksesta. Ihan veronmaksajapohjalta olen leikkiin lähtenyt ja edelleenkin eniten v*tuttaa se, minkälaista valheellista koneistoa ja kvasidemokratiaa meikäläisenkin veroeuroilla pyöritetään. Esimerkiksi nämä maahanmuutto- ja monikulttuurisuushulluudet ovat pelkkiä nykyisen poliittisen sekopäisyyden oireita ja lopputulemia. Samanlaisia kuin mielipuolisuus nimeltä kommunismi oli takavuosina.

Mitä tulee islamiin, niin voin vakuuttaa, että Muutoksesta löytyy islamisoitumiseen paaaaljon meikäläistä kärkevämmin suhtautuvia veikkosia. Jokaiselle löytyy kyllä sopiva ehdokas!

KJ

QuoteAjattelin juuri tänään päivällä, että tulovero, jonka maksoin viime vuonna, kattaa vain neljänneksen siitä summasta, jolla Suomi samaisena vuonna tuki mehiläisenhoitoa Somaliassa.

Minun pitäisi tienata 168 000 euroa pääomatuloa joka vuosi, että pystyisin elättämään yhden partasuisen sotalapsen. Viime vuonna en tienannut; hyvä kun petivaatteet, talvirenkaat ja vähän disco-rahaa sain aikaiseksi lapsipoloiselle.

What would Gösta Sundqvist do?

MW

Hävettää myöntää, mutta edes minun bruttoansioni, joista itsekkäästi pidän kokonaisverotuksen jälkeen jopa kymmeniä prosentteja, eivät kunnolla riitä yhden lapsukaisen suurempiin tarpeisiin. Onko minulla edes oikeutta elää?

BastardoGrande

Minä en pysty ostamaan bruttokuukausipalkallani edes yhtä Syyrialaista 12:den hengen sohvaa.
[img]http://img840.imageshack.us/img840/6147/manifestikannattaja.png[/img]

"Vähemmistöjen suosiminen on enemmistön syrjintää"

Minä en vihaa mustia, vaan toivon että he elävät onnellisesti omissa maissaan. -Tandefelt-

http://velkakello.fi/

tietotyöläinen

Quote from: MW on 06.03.2010, 01:41:25
Hävettää myöntää, mutta edes minun bruttoansioni, joista itsekkäästi pidän kokonaisverotuksen jälkeen jopa kymmeniä prosentteja, eivät kunnolla riitä yhden lapsukaisen suurempiin tarpeisiin. Onko minulla edes oikeutta elää?

Samassa sarjassa painitaan. Melko hätkähdyttävää tajuta, että tarvitaan n. neljä meikäläistä yhden ainoan iloisen partasuun elättämiseen. Puhun siis verokertymästä. Ja joku vielä ihmettelee, mistä se maahanpäästökriittisyys oikein kumpuaa. Minua jaksaa alati hämmästyttää, mistä se maahanpäästöinto kumpuaa.

xor_rox

Quote from: tietotyöläinen on 06.03.2010, 02:18:30
Quote from: MW on 06.03.2010, 01:41:25

Samassa sarjassa painitaan. Melko hätkähdyttävää tajuta, että tarvitaan n. neljä meikäläistä yhden ainoan iloisen partasuun elättämiseen. Puhun siis verokertymästä. Ja joku vielä ihmettelee, mistä se maahanpäästökriittisyys oikein kumpuaa. Minua jaksaa alati hämmästyttää, mistä se maahanpäästöinto kumpuaa.

Asia on periaatteessa noin, mutta mikäli olet perusduunari (et siis yrittäjä), niin verokertymäsi on suurempi kuin äkkiä uskoisikaan. Laskelmista helposti unohtuu työnantajamaksut, alvit, polttoaineverot ynnä muut.

headANDshoulders

Juha J.

Voin vakuuttaa, että hän jos joku pystyy puhumaan tuntikausia rauhallisesti yksityiskohdista, tilastoista, juridisista koukeroista jne. joihin vastapuoli hirttää itsensä välittömästi.

Ulkopuolisen silmin tilanne on 6-0 Huseinille. Riippumatta siitä, kuka pöydän toisella puolella istuu.

Haluaisin kyllä istua samaan pöytään meidän keskustelunavaajan kanssa. Onko se muka jonkinlainen mulkero vai rehti mies?

Ulkopuolisen silmin tilanne on mitä on. Olkoon 6-0. Onneksi on tilanne.
Chillax mothafuckas. Toimitaan järkevästi.