News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2010-03-04 Timo Soini Ploki: Vauhtia vaalitöihin

Started by skrabb, 04.03.2010, 20:39:14

Previous topic - Next topic

skrabb

2010 03 04 17:24 GMT
Vauhtia vaalitöihin
Politiikka herättää ilokseni intohimoja.

Jokaisella on mielipiteensä ja äänensä - se on demokratiaa.

Perussuomalaiset aloittavat eduskuntavaalityönsä " Vuosi vaaleihin "- risteilyllä.

----

Jussi Halla-aho haluaa Perussuomalaisten kansanedustajaksi.

Minulle tämä sopii. En näe estettä Halla-ahon ehdokkuudelle.

Jussi Halla-aho ja minä olemme keskustelleet kansanedustajaehdokkuudesta. Keskustelun päätteeksi Halla-aho allekirjoitti ehdokassuostumuksen.

Toimitan ehdokassuostumuksen Perussuomalaisten Helsingin piirille, joka asettaa ehdokkaat.

Helsinkiläinen äänestäjä ratkaisee tuleeko Halla-ahosta kansanedustaja.

Mahdollisuudet ovat hyvät.

-----

Asetun itse ehdokkaaksi Uudellamaalla.

Toivon, että kansanedustajat Pietari Jääskeläinen, Pentti Oinonen, Pirkko Ruohonen-Lerner ja Pertti Virtanen asettuvat ehdokkaiksi. Kokemusta tarvitaan. Heillä kaikilla on hyvät mahdollisuudet uudelleenvalintaan

Raimo Vistbacka ei enää ryhdy ehdokkaaksi. Hyväksyn päätöksen, kun en muuta voi.

Haluan Perussuomalaisten listoille hyviä ja uskottavia ehdokkaita - kautta maan.

Ehdokasasettelu aloitetaan kevään piirikokouksissa.

-----

Perussuomalaiset ovat johdollani voittaneet eduskuntavaalit kaksi kertaa, kuntavaalit ja EU-vaalit sekä saavuttaneet kelpo tuloksen presidentinvaaleissa.

Haluan yhdessä Perussuomalaisten ehdokkaiden ja tukijoukkojen kanssa nostaa puolueemme merkittäväksi eduskuntapuolueeksi.

Puoluehallitus muodostaa valittavan vaalijohdon kanssa käytännön johtoryhmän, joka kantaa operatiivisen vastuun.

Aika Euroopan Parlamentissa on tehnyt minulle hyvää. Nälkä ja taistelutahto ovat kasvaneet,

Vanhat puolueet; teille on saapunut haaste.
Ken vaivojansa vaikertaa, on vaivojensa vanki. Ei oikeutta maassa saa, ken itse sit' ei hanki.

ElinaElina

Iltalehden "ploki" 5.5.2010

Rosvot kiinni!
Kirjoittanut Timo Soini

Kreikan talouskriisi ei ole mikään vulkaaninen purkaus! Se ei ole force majeure -tilanne. Talouskriisi on ahneiden, rasvaisten optio- ja etusaalistajien, pankki- ja pörssipelurien, omahyväisten EU-byrokraattien, kelvottomien valvojien ja korruptoituneiden poliitikkojen aikaansaannos.
Mikä tässä on sinun roolisi?
SINÄ MAKSAT!

Vanhojen puolueiden väsyneet poliitikot ja loppuunajetut EU-byrokraatit honottavat aina vastuun kantamisesta omaan nenäänsä. Kuka nyt kantaa ja mitä? Suomalainen veronmaksaja kantaa kovalla työllään ansaitsemansa veromarkat Kreikkalaiseen kaivoon.

Euroopan Unioni ja sen rahaliiton turpeat oman edun tavoittelijat eivät vastaa mistään, vaan pelastavat pankkisponsorinsa ja maksattavat laskunsa kansoilla.

EU kuurnii hyttystä ja nielee kamelin kakistelematta. Näin tapahtuu myös Suomessa. Kun onneton finninaamainen teiniparka harhautettuna lankeaa pikavippiin, ja jättää laskunsa maksamatta, häntä viedään kepin nokassa kuin mätää kukkoa viisi vuotta, ja luottotiedot on viety puoleksi vuosikymmeneksi.

Siinä toteutuu henkilökohtainen vastuu todellisten rosvojen kulkiessa kuin koira kotiveräjästä.

Euroopan talous- ja rahaliitto on suuren rahan ja järjestösosialismin tuotos, joka lyö veljen kättä kansojen pään yli.

Rosvot kiinni, sinä maksat. Tuliko tämä sinulle yllätyksenä? Missä EU, siellä ongelma.

Itsenäisyyden asia ei vanhene koskaan. Etulinjassa on tilaa. Taistele!

Facebookissa kiva sivu: Lieksa maahanmuutto kuvia

PaulR

Soinilta on tullut ihan asiaa viime aikoina.

Vauhtia vaalitöihin lukee otsikossa.

Uljanov

Quote from: Paul Ruth on 05.05.2010, 18:13:59
Soinilta on tullut ihan asiaa viime aikoina.

Vauhtia vaalitöihin lukee otsikossa.

Siinä missä ajatus persujen äänestämisestä olisi pari vuotta sitten tuntunut täysin mahdottomalta, nyt se alkaa tuntua jopa houkuttelevalta.

Mika.H

Quote from: Uljanov on 05.05.2010, 18:42:46
Siinä missä ajatus persujen äänestämisestä olisi pari vuotta sitten tuntunut täysin mahdottomalta, nyt se alkaa tuntua jopa houkuttelevalta.

ai haluat soinin hiljaiseksi?

valta kun aina merkitsee myös vastuuta. eipä ministerinäkään soini puhuisi ihan samoja kuin nyt.

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

Uljanov

Quote from: Mika.H on 05.05.2010, 18:46:20

valta kun aina merkitsee myös vastuuta. eipä ministerinäkään soini puhuisi ihan samoja kuin nyt.

Se on toki tiedossa, että hallituksessa persut olisivat kakkosviulun asemassa ja heidän pitäisi myötäillä isojen hallituspuolueiden päättämää linjaa. Mutta ei minulla taida olla muitakaan vaihtoehtoja. Protesti Kepu-Sekoomus -akselin vetämää linjaa kohti on ilmaistava jotenkin, ja persut on nyt se puolue jota vastustan vähiten.

Mika.H

Quote from: Uljanov on 05.05.2010, 19:02:31
Protesti Kepu-Sekoomus -akselin vetämää linjaa kohti on ilmaistava jotenkin, ja persut on nyt se puolue jota vastustan vähiten.

jep. ymmärrän hyvin.

noh, vaaleihin on vielä piiitkä aika. paljon tapahtuu ennen sitä.

toinen asia tietysti on se, että kuka helvetti haluaa tuohon seuraavaan hallitukseen joka ne ikävät päätökset tekee.

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

Jussi Halla-aho

Quote from: Mika.H on 05.05.2010, 18:46:20

Periaatteessa noin voi olla, mutta eikö siitä seuraa, ettei ketään pidä äänestää valtaan?
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

tapio

On muukalaisvihamielistä ja islamofobista vastustaa sitä, että muslimit hirttävät homoja.
http://tuuritapio.blogspot.com/

Mika.H

Quote from: Jussi Halla-aho on 05.05.2010, 19:21:01

Periaatteessa noin voi olla, mutta eikö siitä seuraa, ettei ketään pidä äänestää valtaan?

ei kai se ihan noin ole kuitenkaan?!

täytyy vaan puheista erotella ne, joiden sanomisilla ei ole käytännön merkitystä ja ne joiden puheet aiheuttavatkin sitten kaikenlaisia juttuja.

minusta olisi hyvä, että soinikin pääsisi valtaan. jotain vaihtelua/muutosta tähän täytyy saada.

ja jos asiaa hieman enemmän mietitään niin minusta jokaisen vaalin jälkeen pitäisi myös ministeriöiden muukin ylin johto vaihtaa. vasta tuolloin saadaan ihka oikeitakin muutoksia aikaiseksi. nythän vaihtuu vaan "puhuva pää".

Jussi Halla-aho

Quote from: Mika.H on 05.05.2010, 20:00:12

ja jos asiaa hieman enemmän mietitään niin minusta jokaisen vaalin jälkeen pitäisi myös ministeriöiden muukin ylin johto vaihtaa. vasta tuolloin saadaan ihka oikeitakin muutoksia aikaiseksi. nythän vaihtuu vaan "puhuva pää".

Tästä olen varauksellisesti samaa mieltä. Toisaalta on huomattava, että tuoleihinsa takertuva, erottamaton virkakunta on kriisiaikoina ollut yhteiskunnan turva totalitaarisia poliittisia virtauksia vastaan.

Se on tietysti totta, että kääntöpuolena on vallan valuminen samaiselle virkakunnalle.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Mika.H

Quote from: Jussi Halla-aho on 05.05.2010, 20:04:11
Tästä olen varauksellisesti samaa mieltä. Toisaalta on huomattava, että tuoleihinsa takertuva, erottamaton virkakunta on kriisiaikoina ollut yhteiskunnan turva totalitaarisia poliittisia virtauksia vastaan.

Se on tietysti totta, että kääntöpuolena on vallan valuminen samaiselle virkakunnalle.

jep.

kaikessa on puolensa.

teoriassa paras järjestelmä olisi, kun lopetettaisiin demokratia ja siirryttäisiin yksinvaltiuteen. ainoastaan tarvittaisiin oikeudenmukainen diktaattori. mistäköhän sellainen saataisiin?

PaulR

Mä voin ryhtyä.

Huipulla alkaisi tuulemaan.  ;D

Paavom

Quote from: Jussi Halla-aho on 05.05.2010, 20:04:11
Quote from: Mika.H on 05.05.2010, 20:00:12

Oletko Jussi näissäkin vaaleissa sitoutumaton?

Kuinka tehdä vaalityötäsi? Itse asun Jakomäessä ja olen kanssasi samaa mieltä.

Kuinka edistää vaalityötäsi? Olin aikoinaan maan neljänneksi paras Kännykkälappumyyjä (feissari DNA:lla). Taito on vielä tallella.

Politiikka on kuitenkin huomattavasti vaikeampi asia (ei niinkään suljettuja kysymyksiä).

Kuinka toimia?

Jos olet sitoutumaton haluan toimia myös sen mukaisesti täällä.

Me Jakomäkeläiset (jos ketkään) tiedämme mistä puhut.

Saat muuten aika monta mamu-ääntä jo heittämällä täältä, koska "kukaan ei halua jakaa rikkauttaan" ;)
Hullua mutta totta.
Valtiomiestaidon tärkein tehtävä on ehkäistävissä olevien ongelmien torjuminen ennalta.

(Enoch Powell, Iso-britannia, puhe 20.04.1968)

Mika.H

Quote from: Ulkopuolinen on 05.05.2010, 22:04:00
Jo pelkkä oman hallinnonalan lainsäädännönpäätöksenteon ja suunnittelun kannalta riittävä omaksuminen voi viedä sen yhden ministerikauden ajan.

niin. ja syynähän on juuri se, että virkamiehet ovat ottaneet vallan haltuunsa.

olisko aika muuttaa järjestelmää?

TeemuT

Alkaa varmaan jo rasittamaan.

Se.

Että Timpeli on aina oikeassa 8)

IDA

Quote from: Paul Ruth on 05.05.2010, 20:17:06
Mä voin ryhtyä.

Itsekin voisin alkaa. Sehän merkitsisi vain sitä, että kaikkea kysyttäisiin ensin Paavilta, joten aika vakaa ja pitkäikäinen hallinto olisi tarjolla ;)

Aldaron

Quote from: IDA on 06.05.2010, 01:14:48
Quote from: Paul Ruth on 05.05.2010, 20:17:06
Mä voin ryhtyä.

Itsekin voisin alkaa. Sehän merkitsisi vain sitä, että kaikkea kysyttäisiin ensin Paavilta, joten aika vakaa ja pitkäikäinen hallinto olisi tarjolla ;)
Watch your step. Saat nähdä, kohta Jussi K. Niemelä ryhtyy levittämään huhua, että teokraattis-klerikaalisen integrismin edustajat ovat soluttautuneet strategisiin asemiin maahanmuuttokriittisessä liikkeessä ja että tulevaksi pääinkvisiittoriksi on jo valittu eräs professori Tuhatkaunoksi naamioitunut nettipersoona... 8)
"Barbaren väljer vapen, du välja må som han,
när vilddjur öppnar gapen, ingen tanke tala kan"
- Pär Lagerkvist

"Men ändå kunde jag inte avstå från att söka mig till det omtöcknade förståndets gemenskap."
- Henrik Tikkanen

IDA

Oikeastaan olisin tuossakin mielessä mitä mainioin mies johtoon. Nimittäin pelottavin vastustajamme, itse Internetin omistaja, joutuisi vaikenemaan, koska liika arvostelu vaarantaisi suhteet Irlantiin.