News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Jussi Halla-aho asettuu Perussuomalaisten ehdokkaaksi 2011 eduskuntavaaleissa

Started by Hommaforum Admin, 04.03.2010, 20:00:53

Previous topic - Next topic

dothefake

Quote from: Veturimies on 04.03.2010, 22:54:53
Quote from: dothefake on 04.03.2010, 21:02:04
Oudosti forumille  ilmestyi liudoittain Jussin kannattajia, joiden viestihistoria on sangen lyhyt, liekö pelin politiikkaa?

Minäkin ilmestyn ilmoittamaan kannattavani ja äänestäväni Jussi Halla-ahoa. Olen Kokoomuksen pitkäaikainen jäsen, en kylläkään enää kauaa. Perussuomalaisia en koskaan äänestäisi, jos Halla-aho ei olisi heidän listallaan.

Oolrait, tässä tulee jo pientä vainoharhaisuutta, mutta siitähän
pääsee eroon puhumalla, puhumalla, puhumalla....
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

IDA

Erittäin hyvä uutinen.

Kaikille ja jokaiselle erikseen :tuoppi:

Luotsi

Hyvä juttu Jussille, ilman sen ihmeempää sekoilua tämä merkinnee melkoisen selkeää edustajapaikkaa. 5000+ ääntä on jo nykyisellä julkisuudella selviö.
Heikompi homma Muutos 2011:lle, ainoa suurta julkisuutta omaava kandidaatti on nyt pois laskuista. Mieleen hiipii väistämättä ajatus että tämä + 3% äänikynnys vuoden 2015 vaaleissa merkitsee sitä ettei Muutoksella ole tulevaisuutta eduskuntapuolueena.
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

Matias Turkkila

Quote from: Ant. on 04.03.2010, 22:02:22
Minä niin pelkään, että tässä alkaa jonkinasteinen nokittelu perussuomalaisten ja muutoslaisten kesken. Ja sellaisessa nokittelussa löytyy aina niitä, joille oman kunnian menettäminen on liikaa ja siitä seuraa ovien pauketta ja hetken kuluttua vanhan viiteryhmän (Homma) kiivasta haukkumista. Näitä on nähty jo ihan liikaa.

Jos haluamme puhaltaa yhteen hiileen, olkaamme ystäviä keskenämme. Muutosta ei haukuta umpiturhaksi, koska se suututtaa muutoslaisia. Ja Soinia ei haukuta selkäänpuukottajaksi, sillä varsinkin tämän illan tapahtumien jälkeen sellainen loukkaa Perussuomalaisia.

Viisaita sanoja.

Keskinäinen kampittaminen on varmin tie tappioon. Ja sellaiseen meillä ei valitettavasti nyt ole varaa.

Vaikka tämänpäiväinen lämmittää mieltä kovasti, on kuitenkin pakko koko ajan pitää mielessä, että ne valinnat, mitä nyt tapahtuvat, eivät ole leikin asioita. Seuraavissa vaaleissa on niin paljon pelissä, ettei niitä yksinkertaisesti ole varaa hävitä. Varsinkaan meihin harmittavan syvään juurtuneiden itsekkäiden syiden vuoksi.

Persut ja Muutos. Kumpi niistä? Ja millä perusteella? Vaiko jokin muu? Kokoomus? KD? Keskusta? Demarit? Äänestämättömyys? Vaiko nuo kaikki yhtä aikaa?

Homma-orientoitunut Minä valitsee viimeisen vaihtoehdon. Kaikki. Mutta tämä valinta ei ole ristiriidassa persu-orientoituneen minän kanssa.

Puolueet eivät ole itsessään päämääriä. Ne ovat keinoja. Keinoja päämäärien saavuttamiseksi. Joskus on niin, että yksi keino on tehokkaampi kuin toinen. Seuraavana päivänä voi olla toisin. Joskus voi käydä niinkin, että tarvitaan yhtä keinoa, jotta toinen toimisi riittävän tehokkaasti. Asioita kohtuullisen läheltä tarkastelleena uskallan sanoa, että näin on käynyt useammin kuin kerran.

Yksi edustaja yhdessä puolueessa ei riitä. Yksi kokonainen puolue ei riitä. Eikä kaksi. Meidän tehtävämme, hyvät naiset ja herrat, on muuttaa ajan henkeä. Se on tehtävä yksi mieli kerrallaan. Ja juuri tästä koko hommassa on kyse.

Tämän toteuttaminen ei ole aivan vähäinen tehtävä. Mutta se on hyvällä alulla. Ja polku jatkuu hyvänä, mikäli sitä pitkin taivaltavilla on hyvä mieli ja yhteinen ajatus suunnasta.

dothefake

Quote from: IDA on 04.03.2010, 23:07:32
Erittäin hyvä uutinen.

Siis onko tuo maksusitoumus HommakerhoKouvolan kokouksissa?
-Tytti Tuppurainen

Tsm

Muistatteko lapsuudestanne ja nuoruudestanne sen kunnioituksen sekaisen onnen ja voiman väristyksen selkärangassanne, joka iski kun elokuvan päähenkilö loppukohtauksessa pelasti kaikki ja lausui perään jotain syvällisen arvoituksellista?

Tajusin juuri, että viimeisen vuoden parin aikana minulle nämä väristykset ovat aiheutuneet Jussin ja JMK:n sanoista ja toimista. :)

Jussia en voi äänestää, joten pliis Juha... Hoida Homma, jooko? Sinua tarvitaan!

Jussi Halla-aho

Quote from: Matias Turkkila on 04.03.2010, 23:11:22

Puolueet eivät ole itsessään päämääriä. Ne ovat keinoja. Keinoja päämäärien saavuttamiseksi. Joskus on niin, että yksi keino on tehokkaampi kuin toinen. Seuraavana päivänä voi olla toisin. Joskus voi käydä niinkin, että tarvitaan yhtä keinoa, jotta toinen toimisi riittävän tehokkaasti.

Nämä viisauden sanat on syytä lukea huolella, koska ne ovat totta - sekä yleisesti että tässä tapauksessa erityisesti.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

dothefake

Quote from: Ant. on 04.03.2010, 22:02:22
Minä niin pelkään, että tässä alkaa jonkinasteinen nokittelu perussuomalaisten ja muutoslaisten kesken. Ja sellaisessa nokittelussa löytyy aina niitä, joille oman kunnian menettäminen on liikaa ja siitä seuraa ovien pauketta ja hetken kuluttua vanhan viiteryhmän (Homma) kiivasta haukkumista. Näitä on nähty jo ihan liikaa.

Jos haluamme puhaltaa yhteen hiileen, olkaamme ystäviä keskenämme. Muutosta ei haukuta umpiturhaksi, koska se suututtaa muutoslaisia. Ja Soinia ei haukuta selkäänpuukottajaksi, sillä varsinkin tämän illan tapahtumien jälkeen sellainen loukkaa Perussuomalaisia.

Viisaita sanoja.

Keskinäinen kampittaminen on varmin tie tappioon. Ja sellaiseen meillä ei valitettavasti nyt ole varaa.

Vaikka tämänpäiväinen lämmittää mieltä kovasti, on kuitenkin pakko koko ajan pitää mielessä, että ne valinnat, mitä nyt tapahtuvat, eivät ole leikin asioita. Seuraavissa vaaleissa on niin paljon pelissä, ettei niitä yksinkertaisesti ole varaa hävitä. Varsinkaan meihin harmittavan syvään juurtuneiden itsekkäiden syiden vuoksi.

Persut ja Muutos. Kumpi niistä? Ja millä perusteella? Vaiko jokin muu? Kokoomus? KD? Keskusta? Demarit? Äänestämättömyys? Vaiko nuo kaikki yhtä aikaa?

Homma-orientoitunut Minä valitsee viimeisen vaihtoehdon. Kaikki. Mutta tämä valinta ei ole ristiriidassa persu-orientoituneen minän kanssa.

Puolueet eivät ole itsessään päämääriä. Ne ovat keinoja. Keinoja päämäärien saavuttamiseksi. Joskus on niin, että yksi keino on tehokkaampi kuin toinen. Seuraavana päivänä voi olla toisin. Joskus voi käydä niinkin, että tarvitaan yhtä keinoa, jotta toinen toimisi riittävän tehokkaasti. Asioita kohtuullisen läheltä tarkastelleena uskallan sanoa, että näin on käynyt useammin kuin kerran.

Yksi edustaja yhdessä puolueessa ei riitä. Yksi kokonainen puolue ei riitä. Eikä kaksi. Meidän tehtävämme, hyvät naiset ja herrat, on muuttaa ajan henkeä. Se on tehtävä yksi mieli kerrallaan. Ja juuri tästä koko hommassa on kyse.

Tämän toteuttaminen ei ole aivan vähäinen tehtävä. Mutta se on hyvällä alulla. Ja polku jatkuu hyvänä, mikäli sitä pitkin taivaltavilla on hyvä mieli ja yhteinen ajatus suunnasta.

Hajoita ja hallitse!
-Tytti Tuppurainen

jmm

Quote from: Wessel on 04.03.2010, 22:43:58Tämä saattaa olla hieman ennenaikaista, mutta presidentinvaalit ovat tulossa vuonna 2012. Viime vaaleissa oli ehdolla politiikassa aiemmin ja vaalien jälkeen taas tuntematon Arto Lahti 20 000 kannattajakortilla. Tuon kannattajakorttimäärän kerääminen Halla-aholle onnistuisi varmasti. Eikö olisikin hienoa saada Halla-aho presidentinvaaleihin?

Minusta se olisi pelleilyä. Äänestetään Soini mieluummin presidentiksi. Hän sopisi siihen virkaan erinomaisen hyvin.
"The difference between a cult and religion? A cult is led by a guy who knows it's bullshit. In a religion, that guy is dead." - Joe Rogan

June

Quote from: Aurelius on 04.03.2010, 20:20:57
Hieno juttu! Onnea myös muutokselle! Tällä kertaa Jussi menee läpi!

Niin tekee  :)  
Kannattaa uskoa hyvällä, tulijat eivät lopu vastaanottamalla ! JH-a, Narinkkatori 10.10.2015

Valkoinen Enkeli

Quote from: Luotsi on 04.03.2010, 23:10:04
Heikompi homma Muutos 2011:lle, ainoa suurta julkisuutta omaava kandidaatti on nyt pois laskuista. Mieleen hiipii väistämättä ajatus että tämä + 3% äänikynnys vuoden 2015 vaaleissa merkitsee sitä ettei Muutoksella ole tulevaisuutta eduskuntapuolueena.

Kuten monet ovat todenneet, niin Muutoksella on jo nyt ollut osansa unilukkarina. Mitä ehdokkaisiin tulee, niin ainakin Mäki-Ketelä on esiintymiskyvyltään sitä luokkaa, että pystynee menemään läpi alueellaan. Jonkinlaista yhteistä taktikointia toivoisi Muutoksen ja Persujen harrastavan, eli ei mielellään parhaita ääniharavia samoihin vaalipiireihin syömään toistensa kannatusta.

M.K

Quote from: Oami on 04.03.2010, 22:55:57
Ennen kuin tästä uutisesta vallan innostun, niin toivoisin näkeväni Helsingin Perussuomalaisilta tästä asiasta ns. mustaa valkoisella. Soinin lupaus ei vielä riitä, sillä Soini ei Helsingin ehdokkaista päätä.

Mitä Muutos 2011:een tulee, niin Jussista riippumatta sitä tarvittaan edelleenkin. Vaikka jostain käsittämättömästä sattuman oikusta Jussi saisi 100% äänistä ja siten vetäisi eduskuntaan mukanaan joukon helsinkiläisiä persuja, ei siinä edelleenkään olisi kuin 10% eduskunnasta. Muualla maassa on vielä ääniä kerättävänä.

Samoin kuin tietysti Helsingissä, jos siellä nyt poliittinen puukko vilahtaa yön pimeydessä...

Niin tai näin, onnea Jussille joka tapauksessa.

Joopa joo. Muistelepa vähän kuka persuja oikeasti johtaa. Jos Soini on siunannut Halla-ahon ehdokkuuden, niin miksi Helsingin Perussuomalaiset sitä ei tekisi myös?

IDA

Quote from: dothefake on 04.03.2010, 23:11:50
Quote from: IDA on 04.03.2010, 23:07:32
Erittäin hyvä uutinen.

Siis onko tuo maksusitoumus HommakerhoKouvolan kokouksissa?

Jep. Voin tarjota.  ;)

dothefake

Quote from: Jussi Halla-aho on 04.03.2010, 23:14:21

Puolueet eivät ole itsessään päämääriä. Ne ovat keinoja. Keinoja päämäärien saavuttamiseksi. Joskus on niin, että yksi keino on tehokkaampi kuin toinen. Seuraavana päivänä voi olla toisin. Joskus voi käydä niinkin, että tarvitaan yhtä keinoa, jotta toinen toimisi riittävän tehokkaasti.

Nämä viisauden sanat on syytä lukea huolella, koska ne ovat totta - sekä yleisesti että tässä tapauksessa erityisesti.

Olen erittäin hyvä hiljaisten viestien lukija, kiitos.
-Tytti Tuppurainen

Manneri

Loistava uutinen. Persujen kannattajat täällä foorumilla ovat saanneet sen verran paskaa niskaansa, että toivottavasti tämän päiväinen sitä vähän vähentäisi. Rauha olkoon kanssamme.

Iloveallpeople

Sekö siis olikin Soini, joka nuo ehdokkaat päättää? Luulin joskus lukeneeni Hommasta, että Soinilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

Kalevi Soilander

Quote from: JR on 04.03.2010, 22:29:35
Vaalimatemaatikkojen kannattaisi alkaa laskeskelemaan jaossa olevia äänimääriä. Halla-aho saattaa saada riittävästi ääniä ilman hommalaisiakin, joten hommalaisten äänet voisivat vapautua muutosmiehille.
Jotenkin olen ajatellut muutosmiesten miettineen nämä asiat valmiiksi ja olen varma, että muutosmiesten työ pakotti Soinin ottamaan Halla-ahon omiin riveihin hyvissä ajoin. Olisi syytä palkita muutosmiehet melkoisesta urotyöstä.

Olen tätä Helsingin strategiaa Muutokselle joulukuusta asti suunnitellut. Lähtökohtana minulla on ollut, että Jussi todennäköisesti on persujen ehdokas. (On mahdollista, että jos Muutosta ei olisi syntymässä, niin Jussi ehkä ei olisi persujen ehdokas, mutta siitä minä en oikeasti tiedä mitään.)

Muutos tulee tekemään Helsingin vaalipiirissäkin aivan yhtä paljon työtä oman kampanjansa eteen kuin muuallakin, ja tavoitteemme on saada yksi omista ehdokkaistamme läpi. Voin strategiastamme paljastaa sen verran, että se ei tule perustumaan pyrkimykseen heikentää Jussin asemia.

Jussille toivotan vilpittömästi menestystä. Jos esim. minä voin joskus olla jotenkin avuksi, niin ei tarvitse kuin kysyä - vaikka aiommekin tietysti pääasiassa keskittyä oman vaalityömme tekemiseen. Vaaliliitto persujen kanssa olisi luultavasti molemmille edullinen, jos ihan vain asioita tarkastellaan, mutta en ainakaan itse aio pidättää hengitystäni sen toteutumista odotellessa.

Muuten olen sitä mieltä, että sekä Eino että Matias puhuivat sangen viisaasti. Mukavaa, kun on näin fiksuja ihmisiä mukana.

(EDIT: Tämä nyt kuulosti siltä, niinkuin minä suunnittelisin ja päättäisin kaiken, näinhän ei ole! On meitä Helsingissä muitakin... :) )
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

ttw

Samaa mieltä mitä monet edeltä eli ei pidä asettua vastakkain muutos-persu ym jupakkaan. Muutos ja adressimies varsinkin olisi toivottavaa olla mukana 2011 eduskunnassa kuten piraattipuolueeltakin asiantuntemusta. Vaikka samassa joukkueessa ei pelatakkaan niin samanhenkisissä kuitenkin ;)
Uutisia naapurista-> http://rahmispossu.net

BastardoGrande

Quote from: Manneri on 04.03.2010, 23:23:59
Loistava uutinen. Persujen kannattajat täällä foorumilla ovat saanneet sen verran paskaa niskaansa,

Miten niin kannattajat?
Iso-Timo on saattanut saada ja ihan aiheesta, vetihän se maton JHA:n alta EU- vaaleissa, vai eikö vetänyt?
Nythän Timo-setä onkin sitten saanut synninpäästön koska on persujen edun nimissä hyväksynyt em. henkilön ehdokkaaksi seuraaviin vaaleihin.

Sotakirveethän voidaan yksissä tuumin haudata, vaan arpi jää.
[img]http://img840.imageshack.us/img840/6147/manifestikannattaja.png[/img]

"Vähemmistöjen suosiminen on enemmistön syrjintää"

Minä en vihaa mustia, vaan toivon että he elävät onnellisesti omissa maissaan. -Tandefelt-

http://velkakello.fi/

Mika Mäntylä

Onnea ja menestystä Jussille! Tai, no, onnea ei kovin hirvittävästi edes tarvita. Kyllä jo olemassa olevalla kannatuksella läpi mennään. Ainakin yksi hommalainen kansanedustaja lienee siis liki varma, mikä on hieno asia.

Pieni pettymys tämä nyt kuitenkin sen suhteen oli, että olisin nähnyt Jussin mielelläni Muutoksen joukoissa. Mutta toisaalta, uskon Jussilla olevan sitten kansanedustajana jo sen verran painoarvoa PS:ssä (jos on tuolloin jäsen?), että yhteistyön mahdollisuudet puolueiden välillä ovat varmasti piirun verran paremmat.

Noin muuten asioita seurattuani en pidä enää monikulttuurisuutta tautina, vaan oireena. Tärkeintä on itse taudin hoitaminen ja vallan siirtäminen kansalle. Voi tietenkin olla, ettei potilas halua syystä tai toisesta hoitoa tautiinsa, ehkä potilas ei edes tiedä olevansa vakavasti sairas? Siinä tapauksessa tietenkin oireiden hoitaminen ja monikulttuuristumisen vastustaminen on ehdottoman tärkeää.
Lukijan tulisi huomioida, että tämäkin viesti saattaa sisältää kärjekkäitä näkemyksiä tosiasioista tai mustaa huumoria.

Ohjattu ja hallittu vapaa keskustelija?

tapio

Neutraaleja näkyvät olevan nuo uutiset. Halla-ahoa ei luonnehdita muukalaisvastaiseksi, maahanmuuttajavastaiseksi, maahanmuuttovastaiseksi eikä miksikään muuksikaan sellaiseksi, vaan todetaan vain, että maahanmuuttopolitiikkaa kritisoivista blogikirjoituksistaan tunnetuksi tullut.

Minä jotenkin muistaisin, että aika vähän aikaa sitten Halla-ahoa luonnehdittiin ihan uutistekstissä aika synkin värein.
On muukalaisvihamielistä ja islamofobista vastustaa sitä, että muslimit hirttävät homoja.
http://tuuritapio.blogspot.com/

TeemuT

Quote from: tapio on 04.03.2010, 23:46:30
Neutraaleja näkyvät olevan nuo uutiset. Halla-ahoa ei luonnehdita muukalaisvastaiseksi, maahanmuuttajavastaiseksi, maahanmuuttovastaiseksi eikä miksikään muuksikaan sellaiseksi, vaan todetaan vain, että maahanmuuttopolitiikkaa kritisoivista blogikirjoituksistaan tunnetuksi tullut.

Minä jotenkin muistaisin, että aika vähän aikaa sitten Halla-ahoa luonnehdittiin ihan uutistekstissä aika synkin värein.

Kyllä ne ovat huomanneet, että sellainen kirjoittelu kääntyy hyvin nopeasti itseään vastaan, jos ihmiset jaksavat hieman tonkia tietoja.

Ja mitä raflaavampaa kirjoittelua, sitä enemmän huomiota saatavilla.

JM-K

Lyhyt kommentti tähän väliin, kun mediakin taas vaihteeksi asiaa on kyselemässä:

Ensinnäkin onneksi olkoon perussuomalaisille uudesta takuuvarmasta kansanedustajasta, Jussi Halla-ahosta. Siinä on mies paikallaan, niin puolueen kuin äänestäjänkin näkökulmasta tarkasteltuna.

Minulta on tänään kysytty monta kertaa, että oliko Jussin päätös a) yllätys ja b) pettymys.

Ei ollut kumpaakaan.

Olen ollut tästä Jussin nyt julkistamasta päätöksestä 99,9999jne %:n varma siitä asti, kun hänelle niitä eurovaalikortteja keväällä 2009 keräsin. Jo silloin hän sanoi olevansa persujen miehiä. Ainakaan minun tietooni ei ole tullut mitään merkittäviä syitä, miksi hän olisi tuossa asiassa "kelkkansa" kääntänyt. Muutos 2011 ei ole koskaan ollut mikään Jussin tukiryhmä eikä tätä ole mitenkään rakennettu häntä varten tai hänen takiaan. Syyt ovat aivan muualla.

Pettymys se ei ollut siksi, että samaa asiaahan tässä ollaan ajamassa. Sillä, kuka maaliin pääsee, ei ole merkitystä vaan sillä maalilla. Puolueet ja ehdokkaat ovat keinoja, eivät itsetarkoituksia.

Muutos 2011 jatkaa suunnitelmien mukaisesti: 2011 vaalit, kuntavaalit 2012, ek-vaalit 2015 jne. Kuten olen monta kertaa todennut, me emme voi mitenkään hävitä tätä leikkiä. Se, paljonko mokuttajat ja muut sekopäät ehtivät ennen sitä "suurta voittoamme" tehdä vahinkoa, on tietenkin eri juttu.

Ja jottei mittakaava nyt taas jollakin katoa ihan kokonaan niin huomautettakoon - mitenkään Jussia vähättelemättä - että kyse on vain yhdestä miehestä. Ei hän olisi voinut koko maata muutenkaan edustaa.

Vaaliliitoista en sano mitään, sillä minä en sellaisista päätä.

Jatketaanpa taas!

Jussille vielä henkilökohtaisesti: jos tarvitset jotain masinointiapua vaalitouhuihin liittyen (esim. jotain keräilyyn liittyvää...), niin tiedät, mistä sitä saat.

antero

Quote from: dothefake on 04.03.2010, 23:06:19
Quote from: Veturimies on 04.03.2010, 22:54:53
Quote from: dothefake on 04.03.2010, 21:02:04
Oudosti forumille  ilmestyi liudoittain Jussin kannattajia, joiden viestihistoria on sangen lyhyt, liekö pelin politiikkaa?

Minäkin ilmestyn ilmoittamaan kannattavani ja äänestäväni Jussi Halla-ahoa. Olen Kokoomuksen pitkäaikainen jäsen, en kylläkään enää kauaa. Perussuomalaisia en koskaan äänestäisi, jos Halla-aho ei olisi heidän listallaan.

Oolrait, tässä tulee jo pientä vainoharhaisuutta, mutta siitähän
pääsee eroon puhumalla, puhumalla, puhumalla....

Ja jos esim minun viestihistoriaa (1 313 kpl) katselee, niin olen aikaisemminkin sanonut että Jussia äänestäisin. PERKELE! Vaikka olisi/on perusuomalaisten ehdokas, muita en.
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

Octavius

Onnea!

Huomenna tuleekin reissu Alkon kautta ja illan kähmässä poksahtaa Velvet Clicquot asian kunniaksi.

Nopea ennuste:
1. PS on hiinä ja hiinä saada kaksi edustajaa läpi Hgissä.
2. Tulee kaikkien aikojen hauskin vaalikampanja. Toivottavasti Thors asettuu ehdolle.
3. Ihmetelkää Imperiumin vastaiskua, se tulee olemaan mitä mielenkiintoisin. Voimia sen kestämiseen. Yksi lianheiton pääteemoja tulee olemaan kaikenlaisen disinformaation, huhujen ja riitojen lietsominen.
Valtiovarainministeri Jyrki Kataisen (kok.) mukaan Irlannin vaikea tilanne todistaa ilman pienintäkään epäilystä, että Kreikan lainajärjestelyjen arvostelijat olivat väärässä.

MW

Quote from: Octavius on 05.03.2010, 00:23:22
Onnea!

Huomenna tuleekin reissu Alkon kautta ja illan kähmässä poksahtaa Velvet Clicquot asian kunniaksi.

Nopea ennuste:
1. PS on hiinä ja hiinä saada kaksi edustajaa läpi Hgissä.
2. Tulee kaikkien aikojen hauskin vaalikampanja. Toivottavasti Thors asettuu ehdolle.
3. Ihmetelkää Imperiumin vastaiskua, se tulee olemaan mitä mielenkiintoisin. Voimia sen kestämiseen. Yksi lianheiton pääteemoja tulee olemaan kaikenlaisen disinformaation, huhujen ja riitojen lietsominen.

Jep jep, täytyy nyt jo ryhtyä hamstraamaan naposteltavaa ja kaljaa, törkeitä sirkushuveja luvassa.

Jussille kaikkea hyvää, täällä maakunnissa täytyy sitten katsella, onko se ehdokas persuista vai muutoksesta. Todennäköisesti muutoksesta, jos ruoja suo.

Valkoinen Enkeli

Quote from: Octavius on 05.03.2010, 00:23:22

Ehkä media yrittää vielä kerran ottaa käyttöönsä myös vanhimman ja järeimmän tussarinsa: vaikenemisen. Tehokas ignorointi Persut/Halla-aho -yhdistelmän kohdalla kyllä vaatisi medioiden yhteissopimusta, johon ainakaan kaupallinen lehdistö ei lähde täysillä mukaan.

Kuten totesin, niin Halla-ahon persuehdokkuuden myötä Pravdakaan ei voi enää vedellä yhtäläisyysmerkkejä "todellisen maahanmuuttokriittisyyden" ja Muutoksen kannatuksen kanssa. Tulevissa vaaleissa rytisee kaikilla rintamilla: Nuivat persuehdokkaat, Muutos ja valtapuolueiden asettamat yksittäiset "täkynuivat" äänten karkaamisen estämiseksi.

Al-Juzar

Pitkästä aikaa iloinen uutinen politiikasta! Saas nähdä, virittelevätkö Hesari, Yle et al. sontakampanjansa uudestaan käyntiin jo tällä viikolla. Moku-propagandakoneiston tilanne ei ole kadehdittava; avoin loanheittäminen ja disinfromaation kylväminen ei ole tuottanut toivottavaa tulosta, vaan monet Jussista aiemmin tietämättömät ovat haistaneet rivien välistä epätoivoista mielipiteenmuokkauksen käryä. Mollaus on tainnut toimia päinvastoin kuin oli toivottu. Näillä jutuilla on enemmänkin vahvistettu jo valmiiksi menetettyjen tapausten, ikisuvisten, uskoa yhteiseen viholliseen.

JJohannes

Quote from: Nauris on 04.03.2010, 22:34:59
Halla-aho sai tuomion uskonrauhan rikkomisesta, jota ei ymmärtääkseni pidetä samalla tavalla rasismina kuin kiihottamista kansan ryhmää vastaan.

Kannattaa nyt myös muistaa, että Halla-aho sai käräjäoikeudessa tuomion uskonrauhan rikkomisesta. Koska asiasta on valitettu sekä syyttäjän että vastaajan puolelta hovioikeuteen niin tuomio ei ole lainvoimainen eikä Halla-aho siis varsinaisesti ole vielä saanut tai ole ollut saamatta tuomiota kansanryhmään vastaan kiihottamisesta tai uskonrauhan rikkomisesta.
Ei ole turhia päiviä, tai jos on, on koko elämä.