News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Turun valtaaminen

Started by rankka, 02.03.2010, 15:39:11

Previous topic - Next topic

rankka

Nonniin ihmiset.
Nyt olisi tarkoitus alkaa valmistelemaan Turkua kohti Muutoksen tuulia.

Tarvitaan feissaajia lisää ja ideoita keräyspaikoista, myös aika on auki. Aikataulu saisi mielestäni painua huhtikuulle, kevät, lämpöisempi etc.
Katsotaan nyt mihin päädytään, joten sana on vapaa.  :) 

Jiri Keronen

Tässä olisi muutamia keräyspaikkoja:
- Keskustan kävelykadulla on totuttu feissaajiin ja siellä on vähän väliä erilaista tapahtumaa, jolloin feissaaminen on hyvinkin luontevaa.
- Keskustorin läpi taas kulkevat noin puolet kaikista keskustorilla käyvistä ihmisistä.
- Tietysti yksi erittäin hyvä paikka on Varissuon Itäkeskuksen tuntumassa. Varissuolla ihmiset ovat kohtaamisteorian vuoksi keskimäärin nuivia ja heitä kiinnostaa myös tehdä asioille jotain.
- Feissausiltama kannattaa päättää Rokkibaariin. Olut on halpaa, mukana on karaoke ja asiakaskunta on yleensä sitä mieltä (ymmärrettävästi), että hallitsijat eivät aina ihan tajua, millainen paikka maapallo on elää.

Huhtikuu on minustakin hyvä kuukausi. Silloin on ihmisiä mukavampi feissautella, koska ei ole perhanan kylmä tai välttämättä edes perhanan märkä.
Suoraa demokratiaa ja vapautta kaikille.

Vae Victis -blogini

Juhani Sirkiä

Yliopistonkatua välttelen itse (jos vain on mahdollista käyttää toista samanpituista reittiä) juuri noiden feissaajien takia, jotka yrittävät saada minua ostamaan jotain ihmisoikeuksia, vaikka kuinka yritän selittää, että minulla on jo. Tiedä sitten kuinka allergisia ihmiset keskimäärin ovat. Saattavathan he olla vaikka kuinka innostuneita Muutoksen asiasta, mutta jos ei heti erotu tavanomaisemmasta maailmanparantajasta...  :(

Rikaistuneimpien lähiöiden liikekeskusten edustat ruuhka-aikoina? Runosmäki, Halinen, Lauste (onko siellä mitään liikekeskusta) ja tietysti Varissuo.
Pansiolaine isäm maan puollustaja.

rankka

Quote from: Tapio Arjo on 02.03.2010, 18:39:38
Eiköhän, Juntunen, sovita se Turun vierailu valtakunnalliseksi feissauspäiväksi eli lauantaiksi 10.4.2010.

Pyydetään piällikkö kuskiksi ja varataan iltaa varten kiljupöntöt mukaan!

Voi olla, että saadaan muutama turkulainenkin mukaan feissaamaan. Kiljua juomaan saadaan ainakin.
Sovitaan pois.

Jaksaiskohan se piällikkö muka meitä kiljuissa kahtoo... On se kyllä aika sissi jos jaksaa.  ;)
Varmaan se kuperkeikkajuoma maistuu Turkulaisille, en tiedä sitä omakohtaisesti, mutta olen kuullut hieman juttuja isoilta pojilta. 

antero

lauantaiksi 10.4.2010

Voi olla, että tepsiläiset lyövät Kauppatorilla hampaat suusta, et, et, et...

Mä voisin alustavasti kans lupautua mukaan lyömään tepsiläisiä. Nykyinen turkulainen kun olen.
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

Ano Nyymi

Quote from: Tapio Arjo on 02.03.2010, 20:54:18
Quote from: antero on 02.03.2010, 20:39:19
lauantaiksi 10.4.2010

Voi olla, että tepsiläiset lyövät Kauppatorilla hampaat suusta, et, et, et...

Mä voisin alustavasti kans lupautua mukaan lyömään tepsiläisiä. Nykyinen turkulainen kun olen.

Menepäs kokeeksi Olavin krouviin Tepsin peli-iltana ja huuda keskellä salia:

HYVÄ HIFKI!

Jos tuolla tapaa ei saa Muutokselle kannattajia niin sitten ei mitenkään.

antero

Quote from: Tapio Arjo on 02.03.2010, 20:54:18
Menepäs kokeeksi Olavin krouviin Tepsin peli-iltana ja huuda keskellä salia:

HYVÄ HIFKI!

Ja sitten kun koko sali on hiljentynyt ja kääntynyt katsomaan, niin repii hifkipaidan pois päältä, ja alta paljastuu Muutos-liivit, ja sitten kysyy:"Kuka haluaa täyttää Muutoksen kannattajakortin!?"

Toimisikohan kyseinen shokki-mainostaminen...?   ???
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

antero

Quote from: Jiri Keronen on 02.03.2010, 16:09:51
Tässä olisi muutamia keräyspaikkoja:
- Keskustan kävelykadulla on totuttu feissaajiin ja siellä on vähän väliä erilaista tapahtumaa, jolloin feissaaminen on hyvinkin luontevaa.
- Keskustorin läpi taas kulkevat noin puolet kaikista keskustorilla käyvistä ihmisistä.
- Tietysti yksi erittäin hyvä paikka on Varissuon Itäkeskuksen tuntumassa. Varissuolla ihmiset ovat kohtaamisteorian vuoksi keskimäärin nuivia ja heitä kiinnostaa myös tehdä asioille jotain.
- Feissausiltama kannattaa päättää Rokkibaariin. Olut on halpaa, mukana on karaoke ja asiakaskunta on yleensä sitä mieltä (ymmärrettävästi), että hallitsijat eivät aina ihan tajua, millainen paikka maapallo on elää.

Huhtikuu on minustakin hyvä kuukausi. Silloin on ihmisiä mukavampi feissautella, koska ei ole perhanan kylmä tai välttämättä edes perhanan märkä.

10. huhtikuuta jokiranta vois jo olla myös yks potentiaalinen paikka, tai siis rantakadut. Siitä on sitten lyhyt matka rymistellä kiljupöniköiden kanssa esim pensasaidasta läpi varsinaiseen jokirantaan iltaa viettämään.

rankka

Quote from: antero on 03.03.2010, 22:57:05

10. huhtikuuta jokiranta vois jo olla myös yks potentiaalinen paikka, tai siis rantakadut. Siitä on sitten lyhyt matka rymistellä kiljupöniköiden kanssa esim pensasaidasta läpi varsinaiseen jokirantaan iltaa viettämään.
Katsotaan mihin päädymme. :)
En itse tunne Turkua ollenkaan, muistissani ei ole semmoista että olisin koskaan edes käynyt siellä. Korkea aika siis tehdä muutos siihenkin ...
Siksikin olisi hyvä kun paikan tuntevat kertoilisi vaihtoehtoja.
Kiitokset Jirille siitä.
Tapsa ilmeisemmin tuntee paikan kuten tuossa kertoili jo ... Meen Tapsan selän taa piiloon jos alkaa pelottamaan ilkeät Turkulaiset. ;)

MW

Powered by: Kilju  ;D

Ensimmäinen lajissaan... ei, odotas, taistolaisuudesta eronneella maolaisuudella taisi olla ns. "pämppä-linja".

Kuulostaa hyvältä, sosiaaliselta ja oikeudenmukaiselta. Täytynee hakeutua kerhoon.

Antti Tulonen

Saatan päästä paikalle, kun en kaukana asu.

rankka

Quote from: Tapio Arjo on 04.03.2010, 00:00:49
Isoi fitui ko pesofarei.
Meni moppitukasta yli niin että hilse pölisee vielä aamullakin.

Quote from: Dogah on 04.03.2010, 00:56:05
Saatan päästä paikalle, kun en kaukana asu.
Tervetuloa!
Joukossa on voimaa sanoi ohjaaja Aholalle. :)

Veli Karimies

http://www.tsmry.fi/fi/uutiset/14
TalviHeikki ajoneuvoharrastus ja keräilytapahtuma
TalviHeikki 2010 pide­tään su 7. maaliskuuta Turun Messukes­kuksen A- ja B-hallissa. Talviheikkiä markkinoidaan ajoneuvoharrastus- ja keräilytapahtumana. Näyttelyteemoina ovat Datsun, Nissan ja PMC autot sekä wanhat perämoottorit.

Sisäänpääsymaksu on 5 euroa. Messukeskus perii tämän lisäksi pysäköintimaksua 4 euroa ajoneuvoa kohti.

antero

Suvaitsevaisto on alkanut tuhoamaan siltoja estääkseen Muutoksen rynnäkön Turkuun:
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/1135253476806

rankka

Nosto,
ja älkää kaikki yhtäaikaa ilmotelko halustanne liittyä joukkoon.

Vielä onneksi mahtuu mukaan. :)

Jyri Suominen

Quote from: Tapio Arjo on 13.03.2010, 20:25:36
Quote from: J. Juntunen on 13.03.2010, 20:21:42
ja älkää kaikki yhtäaikaa ilmotelko halustanne liittyä joukkoon.

Vielä onneksi mahtuu mukaan. :)

Käyköhän Turun valtaamisessa samalla tavalla kuin Kolmen sepän patsaan valtaamisessa?

Eli tuleeko koko valtausryhmä Turun ulkopuolelta.
Kyl määki Turus.

Muutoksen feissarit valtaavat Turun siis 10. huhtikuuta lauantaina.

Eikös me niin sovittu Juntunen?

Yes, vihdoinkin virallinen feissauspäivä :)
Varsinais-Suomen vaalipiirin Muutos 2011 ehdokkaana eduskuntaan.
PAM 2010-2014 Edustajiston varajäsen.
JSN yleisön edustaja ehdokas.

suomelle

Quote from: Tapio Arjo

Käyköhän Turun valtaamisessa samalla tavalla kuin Kolmen sepän patsaan valtaamisessa?

Ei ainuttakaan stadilaista?! Nyt rupes ihan oikeasti hävettämään (ja v-maan)!

rankka

Quote from: Tapio Arjo on 13.03.2010, 20:25:36

Kyl määki Turus.

Muutoksen feissarit valtaavat Turun siis 10. huhtikuuta lauantaina.

Eikös me niin sovittu Juntunen?
Henkilökohtaisesti mulle on kyllä ihan sama mistä porukka tulee, pääasia että tulee.
Joo sovittiinhan me. :)
Muijankin patistin varmistamaan ettei sille satu duunia sille päivälle että varmasti pääsen matkaan. Katsellaan lähempänä että tuunko mahdollisesti ensin Saloon(?) ja sieltä sitten sun kaa Turkuun, vai puskenko suoraan Turkuun.

Koska en pääse sinne Jyväskylään juonimaan teidän kanssa niin voitas sen 20.3 jälkeen törmätä jossakin.
a)meillä
b)teillä
c)kahvilassa
d)Kanada
Aikaa on melkein kuukausi, ettei tässä nyt hengenhätää ole. 

Kalevi Soilander

Quote from: suomelle on 13.03.2010, 20:30:30
Quote from: Tapio Arjo

Ei ainuttakaan stadilaista?! Nyt rupes ihan oikeasti hävettämään (ja v-maan)!

Tapsa puhuu vastoin parempaa tietoaan, kyllä siellä oli Helsinkikin edustettuna.

Kyse oli joka tapauksessa Uudenmaan jäsenten jutusta, joten eiköhän se ole ihan luonnollista, että porukkaa oli koko pääkaupunkiseudulta.
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

Nephilim

Jos sää on hyvä, jokiranta on potentiaalinen paikka. Kevätauringolla on tapana alkaa kerätä porukkaa sekopäisen aikaisin joen varrelle. Siellä ihmiset ovat myös hyväntuulisia. Yliopistonkadun huono puoli on se, että siellä on jo porukka tottunut jyräämään äkkiä pois ennen kuin lärpäke kädessä lähestyvä Amnestyn tai Animalian heebo pääsee ahdistelemaan. Ei se toki pois suljettu paikka ole missään nimessä. Siihen on ihan syynsä, miksi feissaajat ovat juuri siellä.

Kauppatori, jokiranta ja Itäkeskuksen seutu ovat mielestäni kannattavimmat paikat - ja yhdyn siihen, että Rokkibaari on sangen hyvä paikka jatkaa rennommassakin mielessä!

Saatan jopa näyttää itsekin naamani.  ;)

Nephilim

Quote from: Tapio Arjo on 13.03.2010, 22:41:13
Quote from: Nephilim on 13.03.2010, 22:16:46
Saatan jopa näyttää itsekin naamani.  ;)

Siinä käy äkkiä niin, että huomaat olevasi liivit päällä feissaamassa.

Eipä siitäkään ole haittaa. Rohkenen väittää, että olen moisessa jopa aika hyvä.

antero

QuoteYliopistonkadun huono puoli on se, että siellä on jo porukka tottunut jyräämään äkkiä pois ennen kuin lärpäke kädessä lähestyvä Amnestyn tai Animalian heebo pääsee ahdistelemaan. Ei se toki pois suljettu paikka ole missään nimessä. Siihen on ihan syynsä, miksi feissaajat ovat juuri siellä.

Jo feissanneet vois spekuloida sitä, että poikkeaako reagointi Muutosfeissaajiin; vs noi perus-feissaajat?

Mulla ainakin on semmonen mutu perusfeissaajasta; eli joku parikybänen angstiteinityttö, ehkä jopa kirppislookilla.
Ts tohon assosioituu mulla ainakin "en v**** jaksaa taas kuunnella jotain angstiteinii, joten väistän/kierrän/ignooraan".

Kun sitten taas Muutosfeissaajat on asiallisii keski-ikäsii äijii (sori kaikki yli/alle keski-ikäset, ja naiset, ja eläimet).

Eli onko yleisön suhtautuminen selkeesti erilaista?

rankka

Quote from: Tapio Arjo on 13.03.2010, 22:39:58

Me tullaan piällikön kanssa teille, kun sillä on seuraavan kerran viikolla vapaata. Varmaan viikko 12.

Jos liikut Salossa ennen, niin pistä meiliä. Voidaan käydä kaffella. Minä tarjoan!
No näinpäs tehdään. Kyllä tässä vois joku päivä tossa ens viikolla vaikkapa ajella Salossaki. Ilmottelen kyllä.

rankka

Nostetaanpas taas ...

Feissaajia siis tarvitaan 10.4 Turkuun. :)

rankka

Tällä hetkellä menossa mukana itseni lisäksi Räyhäväinen ja Jyri Suominen.

En ole paljon kerennyt asiaan paneutua. Luulen että huomenna olen viisaampi monessa asiassa. Katsotaan... :)

Lisää feissaajia tarvitaan!
Että miten olis?

Antti Tulonen

No tullaan sitten. Vähintään palauttamaan ne kortit, jotka minulla jo on.  :P

rankka

Quote from: Dogah on 24.03.2010, 14:25:20
No tullaan sitten. Vähintään palauttamaan ne kortit, jotka minulla jo on.  :P
Nohnii, loistavaa :)

suomelle

Oikeasti maahanmuuttokriittisten pitäisi jo lopettaa nolostelu ja 'mitähän ne naapuritki sit musta ajattelee' -pelko. Täällä vänkyttäminen ei vie asiaa palaakaan eteenpäin!

V....taa ...KELE etten voi olla mukana!

Ja kuten JM-K tuossa tänään sanoi, nyt on tekojen aika!

Quote from: JM-K on 24.03.2010, 12:09:43
Olen vastannut järjestelmällisesti kaikille, että eiköhän tässä ole jo puheet pidetty, nyt on tekojen aika. Näin tämä homma etenee!

Ant.

Quote from: suomelle on 24.03.2010, 14:34:23
Oikeasti maahanmuuttokriittisten pitäisi jo lopettaa nolostelu ja 'mitähän ne naapuritki sit musta ajattelee' -pelko. Täällä vänkyttäminen ei vie asiaa palaakaan eteenpäin!

Joko olet Muutoksen (jäsenmaksun maksanut) jäsen?
Homma is the new black.

rankka

Quote from: suomelle on 24.03.2010, 14:34:23

Voisitko lopettaa länkyttämisen joka ketjuun?
Ollaan varmaan ihan kaikki jo huomattu ettet voi olla mukana.