News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Etsitään vapaaehtoisia Muutos 2011 kannattajakorttien keräämiseen

Started by Veli Karimies, 02.03.2010, 11:07:58

Previous topic - Next topic

Veli Karimies

Perusteilla on iskuryhmä Muutos 2011 kannattajakorttien keräämistä varten. Iskuryhmän tarkoitus on kokoontua organoidusti ympäri Suomea markkinoille, messuille, näyttelyihin, festareille, sekä muihin tapahtumiin joissa korttienkerääminen on järkevää. Tapahtumakalenteria ollaankin jo tekemässä, joten nyt tarvittaisiin vapaaehtoisia ympäri Suomea keräyshommiin noihin tapahtumiin.

Tarvitsen muutamat tiedot vapaaehtoisilta.
1. Sähköpostiosoite
2. Asuinkunta
3. Halukkuus yhteyshenkilöksi(Eli jos Muutos 2011 ei itse saavu paikalle tarvitaan paikanpäältä yhteishenkilö)
4. Onko vapaaehtoisella oma auto ja halukkuutta kimppakyyteihin
5. Mahdollisuus käyttää omaa rahaa kulkemiseen/yöpymiseen keräysalueilla

Halukkaat lähettäkää minulle sähköpostia osoitteeseen [email protected] tai yksityisviesti josta käy ilmi sähköpostiosoite.

Veli Karimies

Sieltä parit viestit jo tulikin. Rohkeasti vaan kaikki muutkin mukaan.. ja jo nyt feissausta tekevätkin voivat lähetellä mulle sähköpostiosoiteensa jotta saan teidät lisättyä tapahtumien postituslistalle.

EDIT: Niin joo ja en lähetä osoitteita etiäpäin enkä käytä niitä muuhun tarkoitukseen kuin tähän rojektiin.