News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Nimeni Rautakoura Juhanin nimissä kirjoitettu:

Started by rautakoura75, 20.02.2010, 22:09:58

Previous topic - Next topic

rautakoura75

Eli on kirjoitettu seuraavia asioita, ja tämän lainasin hommawatchilta, joka tarkkailee tätä palstaa, josko jotain järkeä joskus pullahtaisi:

"Tämmöinen teksti oli hommaforumilla eilen siis, postasin sen varmuuden vuoksi etiäpäin josko siinä olisi jotain kansankiihotuksen tynkää ja siten tutkintapyynnön paikkaa:

"Jos minä olisin perustanut vaikka jousiammuntaseuran, ja seuran jäsenet ja tukijat olisivat jousiampujia niin luultavimmin minua pidettäisiin jousiampujana vielä kauan sen jälkeen kuin olisin lähtenyt tykistökomppaniaan.

(etc. Viesti poistettu.)

Sitä kärpäsen läiskää tulee oleman ikävä kaivaa silmästä, muistakaa se, päättäjät!

Juhani Rautakoura"

Eli siis tämä ei ole minun tekeleeni ja minua loukkaa röyhkeys siitä että hyvää nimimerkkiäni on käytetty väärin. Tottakai itse sen lainasin taas yhdeltä bändiltä, mutta vittu ei minulla mitään enempää katkeruutta asiaan ole.

Ihmettelen toki miten jätkät alkaa riitelemään asioista, joista kaikki on samaa mieltä. tarvitaan jotain saatanan profeettaa kertomaan asiat, jolle myös syyllisyys kannetaan. ja sillä varjolla halutaan eduskuntaan. juuri niin! halutaan eduskuntaan, koska sehän tämän koko homman todellinen tarkoitus onkin, haluaa jätkä eduskuntaan. no kuule halua vaan, mutta älä luule että sulla on mitään mahdollisuuksia jos sä päätät etukäteen, että nyt kun sait tän palstan vähän kukkimaan niin muutat sen palstan yhteiskuntakelpoiseksi ja sitä kautta sitten eduskuntaan.

Ei kuule toimi Jos sä haluat edustaa kapinaa, niin edusta vittu sitä äläkä maalaa itseäsi normihenkilöksi normipuolueeksi. Häviät.

Juhani Rautakoura
Juhani Rautakoura

Ano Nyymi

Melkein samoin kävi yhdelle Tapio Rautalapiolle. Paitsi että oikeesti se oli Tapio Rautavaara. Mutta tunteet ne oli silläkin.

ElinaElina

Putosin kärryiltä. Kumpi on sinun, se pitempi vai se lyhyempi lihavoitu?
Facebookissa kiva sivu: Lieksa maahanmuutto kuvia

Miniluv

Quote from: rautakoura75 on 20.02.2010, 22:09:58
Eli on kirjoitettu seuraavia asioita, ja tämän lainasin hommawatchilta, joka tarkkailee tätä palstaa, josko jotain järkeä joskus pullahtaisi:

"Tämmöinen teksti oli hommaforumilla eilen siis, postasin sen varmuuden vuoksi etiäpäin josko siinä olisi jotain kansankiihotuksen tynkää ja siten tutkintapyynnön paikkaa:

"Jos minä olisin perustanut vaikka jousiammuntaseuran, ja seuran jäsenet ja tukijat olisivat jousiampujia niin luultavimmin minua pidettäisiin jousiampujana vielä kauan sen jälkeen kuin olisin lähtenyt tykistökomppaniaan.

(etc. Viesti poistettu.)

Sitä kärpäsen läiskää tulee oleman ikävä kaivaa silmästä, muistakaa se, päättäjät!

Juhani Rautakoura"

Eli siis tämä ei ole minun tekeleeni ja minua loukkaa röyhkeys siitä että hyvää nimimerkkiäni on käytetty väärin. Tottakai itse sen lainasin taas yhdeltä bändiltä, mutta vittu ei minulla mitään enempää katkeruutta asiaan ole.

Ihmettelen toki miten jätkät alkaa riitelemään asioista, joista kaikki on samaa mieltä. tarvitaan jotain saatanan profeettaa kertomaan asiat, jolle myös syyllisyys kannetaan. ja sillä varjolla halutaan eduskuntaan. juuri niin! halutaan eduskuntaan, koska sehän tämän koko homman todellinen tarkoitus onkin, haluaa jätkä eduskuntaan. no kuule halua vaan, mutta älä luule että sulla on mitään mahdollisuuksia jos sä päätät etukäteen, että nyt kun sait tän palstan vähän kukkimaan niin muutat sen palstan yhteiskuntakelpoiseksi ja sitä kautta sitten eduskuntaan.

Ei kuule toimi Jos sä haluat edustaa kapinaa, niin edusta vittu sitä äläkä maalaa itseäsi normihenkilöksi normipuolueeksi. Häviät.

Juhani Rautakoura

Varmaan kannattaisi sitten ottaa tuo teksti pois omasta blogistakin.

http://rautakoura.blogspot.com/

Kato, olet kommentinkin saanut:

Quoterankkaa asiaa! luin tätä homma foorumilla ja tää teksti katos ku pierusaharaa. aika nössöä toimintaa

torstaina 11. helmikuuta 2010 16.17.00 UTC-8.00
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Ano Nyymi

Quote from: ElinaElina on 20.02.2010, 22:23:03
Putosin kärryiltä. Kumpi on sinun, se pitempi vai se lyhyempi lihavoitu?

Aika profeetallinen juttu tämä kyllä on.
Toivottavasti Miniluv klaaraa asian. Jos ei niin mä ainakin pyydän rahat takaisin, vaikka en ole edes mitään maksanutkaan.

Miniluv

Alkuperäinen viesti on kirjoitettu: 12.02.2010, 01:08:06

Viesti moderoinnin jälkeen poistettu ja kirjoittajaa rangaistu: 12.02.2010, 01:51:01

Eli tuohon jää max. 43 minuuttia aikaa kellontekijälle tarrata kiinni. Eihän se ihan mahdotonta ole ihan mahdotonta ilman trollaustakaan, mutta...

Joka tapauksessa tuli raudan yliannostus. Kirjoituskieltoa 3 pv, niin ei ainakaan tule mitään väärällä nimellä. Ylläpitoon voi olla yhteydessä sähköpostilla, jos haluaa selitellä tilannetta.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Juha J.

Chillax mothafuckas. Toimitaan järkevästi.