News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Hommakerho Jyväskylä

Started by aha, 19.02.2009, 23:39:57

Previous topic - Next topic

SSampsa

Jaa, ei kuulemma ole tulossa, koska:
QuoteKiitos vaan kutsusta, mutta en viihdy idioottien seurassa.
:D

svobo

Quote from: SSampsa on 20.10.2009, 19:39:48
Jaa, ei kuulemma ole tulossa, koska:
QuoteKiitos vaan kutsusta, mutta en viihdy idioottien seurassa.
:D

En minäkään, joten ihan hyvä että ei tullut. En muutenkaan niin tykkää, että sinne kutsutaan ihmisiä mitään freak showta ihmettelemään, kun ei niitä ääritapauksia kuitenkaan voi käännyttää. Eri asia, jos sinne pyydetään joku edes rakentavaan keskusteluun pystyvä, vaikkakin eri mieltä oleva.

E: Tai pistetään siihen pyödän viereen ainakin kyltti, missä lukee "ethän juota natseja muulla kuin tiskillä myytävällä mallasjuomalla"
"Eilen paluumatkalle Irakiin lähteneillä mieli muuttunut kun olivat nähneet Helsingin. Aikovat palata Saarijärvelle päästäkseen Helsinkiin."
Jani Ilola (@i_lo_la) December 10, 2015

Caprice

Heips, ihmiset!
Oliskohan Kerholla taas kokoontumisen paikka lähiaikoina? :)
Pahoittelen, en jaksanu kaikkia viittä sivua selata, mutta oletan että jos olisi sovittu vakioaika, siitä olisi mainittu ensimmäisessä viestissä. :D

Miniluv

Moi!

Ei ole mitään vakioaikaa.

Onkohan tuonne Tampereen pippaloon (Muutos goes Tampere, kts. etusivu) kukaan menossa, voisi miettiä yhteiskyytiä?

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

svobo

Niin olihan siitä Tampereen excursiosta joskus vähän puhetta. Minun autonrostikoni on mallia kesä, joten en voi ainakaan kuskiksi lähteä. Muuten kyllä voisi olla ihan kiva reissu. Harmi että Särkis on jo kiinni :P
"Eilen paluumatkalle Irakiin lähteneillä mieli muuttunut kun olivat nähneet Helsingin. Aikovat palata Saarijärvelle päästäkseen Helsinkiin."

Rise

Quote from: Miniluv on 06.11.2009, 13:39:52
Onkohan tuonne Tampereen pippaloon (Muutos goes Tampere, kts. etusivu) kukaan menossa, voisi miettiä yhteiskyytiä?

Harkinnassa on. Jos lähden niin autoon mahtuu muitakin.

Kaiken se estää.

SSampsa

En valitettavasti pääse, koska olen suorittamassa kansalaisuuteeni liittyviä velvollisuuksia juuri tuolloin.  >:(

Ernst

Onko lauantaina 28.11. kokoontumista Jyväskylässä? Olen käymässä paikan päällä liigaottelussa*, jota ennen olisi mukava kipata ns. nuivaolut. Olen vierasjoukkueen kiekollinen puolustaja...

*tarkoittaa kiekkoliigaottelua
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Miniluv

Illalla varmaankin ehtisi, mites muut?
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

SSampsa

Ei pääse tulee kun ne valtion velvollisuudet kutsuu...

Ei kai M pelaa Pelicansissa?  :D

svobo

Voi olla sinä viikonloppuna juuri muuttohommat käynnissä, että ei ehkä ehdi.

nevahood

Ohjattua kerhotoimintaa: http://hommaforum.org/index.php/topic,16604.0.html ? Muita tulossa? Kamerat valmiiksi?

Ja lähinnä huumorimielessä: Myös tuolla voisi käydä joskus sopeutumassa: http://www.monikulttuurikeskus-gloria.fi/  ;D
(http://www.monikulttuurikeskus-gloria.fi/kuvat/RAY_Tukee.gif)
Suurkiihottaja Runeberg

SSampsa

Quote from: nevahood on 08.11.2009, 22:38:32
Ohjattua kerhotoimintaa: http://hommaforum.org/index.php/topic,16604.0.html ? Muita tulossa? Kamerat valmiiksi?

Juu, oli tarkoitus mennä. Harmillisesti digipokkarin saaminen osoittautui ylivoimaiseksi. Kummatkin omat pokkarit on paskana ja mahdolliset lainakamerat on kaikki järkkäreitä ja niissähän videokuvaa ei saa aikaiseksi.

Miniluv

Monikulttuuri-Gloria on joskus pistänyt minunkin silmääni.

caamora

28.11. illasta voisi onnistua, viidestä eteenpäin.

Tampereen ekskursion ajan vietän hautajaisten merkeissä, parempaa onnea ensi kerralla.

Quote from: SSampsa on 08.11.2009, 22:51:18
Juu, oli tarkoitus mennä. Harmillisesti digipokkarin saaminen osoittautui ylivoimaiseksi. Kummatkin omat pokkarit on paskana ja mahdolliset lainakamerat on kaikki järkkäreitä ja niissähän videokuvaa ei saa aikaiseksi.

Meiltä löytyy jonkinmoinen digipokkari, liekö vaan liian onneton tuohon tarkoitukseen (fujifilm finepix F31fd).. Saa sillä ainakin videota napattua :P Jos haluat niin se joutaa kyllä lainaksi hyvään tarkoitukseen. Harkitsen tuonne menoa itsekin, mutten tiedä uskallanko, menee kuitenkin vaan sen jälkeinen luento taas ohi kun vitutuskerroin huipussaan tuosta.

SSampsa

Tulet vaan messiin ja otat kameran mukaan! Vitutus ainoastaan motivoi Hommailemaan lisää  :)

Itse en muuten (entisena amiksena) tiedä missä on tuo Martti Ahtisaari -sali, että oisko joku paikka siinä pihalla missä vois treffailla ennen alkua?

tuohirv

Minä taidan kanssa tulla pyörähtämään. Pitäähän se nähdä..

caamora

Quote from: SSampsa on 09.11.2009, 15:55:48
Tulet vaan messiin ja otat kameran mukaan! Vitutus ainoastaan motivoi Hommailemaan lisää  :)

Itse en muuten (entisena amiksena) tiedä missä on tuo Martti Ahtisaari -sali, että oisko joku paikka siinä pihalla missä vois treffailla ennen alkua?

Martti Ahtisaari-sali on siis sama kuin Agoran Auditorio 1, eli suoraan Agoran pääovista sisään ja siinä se on nenän edessä. Ei ole vaikea löytää :)

Pitää harkita tuota mukaantuloa (ts. neuvotella ukon kanssa lastenvahtivuoroista ;)). Kuvata en kuitenkaan lupaa kun kuitenkin evotan, kameran voin kyllä tuoda jos haluat itse yrittää..

SSampsa

QuoteKuvata en kuitenkaan lupaa kun kuitenkin evotan, kameran voin kyllä tuoda jos haluat itse yrittää..

Joo, kyllä mie voin hoitaa sen kuvauksen jos kameran kiikutat :)

Rise

Yritän kanssa ehtiä sinne Agoralle aamulla. Jos pääsen paikalle niin taltioin myös kinkereiden äänipuolen.

Joku voisi esittää siellä mahdollsimman överin hurmahenkisen pro-moku puheenvuoron täkyksi raflaaville kommenteille. Itse en tohdi tuota yrittää, koska ulkoinen habitukseni paljastaa minut välittömästi mörökölliksi ja viidennen kolonnan henkilöksi.
Kaiken se estää.

neanderi

Moro.
Elikkä tämän nikin takaa löytyy se salaperäinen herra Jyväskylästä, jonka osa teistä homman Jyppiläisistä tietääkin. Luen hommaa päivittäin, mutta en kirjoittele käytännössä ollenkaan, koska tunnen ettei minulla ole mitään sellaista sanottavaa, jota joku nopeampi ei olisi jo moneen kertaan tuonut esille. (vai laiska ja epäsosiaalinen?) Olen toiminassa kuitenkin mukana ja siksi toin nickini esille, jotta voitte informoida privana, jos on asiaa esim. miiteistä tai muusta mistä tahansa  :roll: PS: Mokuseminaari oli mokuseminaari

caamora

Koskas lähdetään tekemään se ekskursio Gloriaan? Se voisi oikeasti olla ihan hyvä veto, vaikka ajatuksena toki hulvattoman hilpeä.

Miniluv

Harmi, että missattiin Rise : -| Taisit tosin olla juuri siinä meidän takana istumassa.

caamora

Heeeeeeei.

Gloriassa tiistaisin
klo 18:00 – 20.00
Keskusteluryhmä "Minun kulttuurini on paras?"

17.11.2009 teemana Toiminta rasismia vastaan

Eiköhän lähdetä?

Miniluv

Ei jumankekka. Ihan must.

:)

caamora

Quote from: Miniluv on 10.11.2009, 15:08:49
Ei jumankekka. Ihan must.

:)

Tuonne ei kyllä ehkä parane mennä kovin suurella porukalla, etteivät ihan pelästy. Mutta olisihan se oikeasti hyvä jalkautua ja antaa tälle hommafoorumin kuululle rasismille kasvot.

Rise

Quote from: Miniluv on 10.11.2009, 14:54:34
Harmi, että missattiin Rise : -|

No ette kyllä jääneet paljostakaan paitsi :-)

Niin ja muillekin tiedoksi: ei, en istunut takananne.
Kaiken se estää.

nevahood

QuoteNiin ja muillekin tiedoksi: ei, en istunut takananne.
Pientä hilpeyttä aiheutti kun erään läppärin näytöltä näkyi tämä foorumi. ;D

Tuli vasta jälkipyykissä mieleen, että ois pitänyt laittaa siihen vieraslistaan järjestöksi Homma tai Muutos... :D
Suurkiihottaja Runeberg

Rise

Quote from: nevahood on 10.11.2009, 16:29:49
Pientä hilpeyttä aiheutti kun erään läppärin näytöltä näkyi tämä foorumi. ;D

Jos sen läppärin takana istui mustiin pukeutunut arjalainen läski niin se olin minä :-)
Kaiken se estää.

caamora

Nnnnyyh, en pääsekään tuonne Gloriaan, ukolla juuri tuolloin iltavuoro eli vietän laatuaikaa lasten kanssa. Mutta menkää te kirkastamaan (tai samentamaan) Homman sädekehää!