News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2009-02-05 Aftonbladet : Viking Linella raiskaus

Started by M.K.Korpela, 05.02.2010, 21:21:40

Previous topic - Next topic

M.K.Korpela

Nyt ei ole ihan varmaa , onko kyseessä blatte mutta tutka kyllä ulvoo:

Aftonbladet

Quote from: AftonbladetDna sitoo miehen kahteen päällekarkaukseen - toinen 13-vuotias.
30-vuotias lähtee hytistä ja napittaa housunsa. Syytteen mukaan mies on juuri raiskannut 22-vuotiaan naisen lautalla.

– Viking Line on huoratalo, sanooo mies kuulustelussa.

Nyt miestä syytetään kahdesta raiskauksesta Tukholman käräjäoikeudessa.

38 tapausta vime vuonna. Ei Ruotsinlaivoja ennen tällainen vaivannut ainakaan tällaisessa määrin ja on syytä epäillä että rikastus on asialla.
M.K.Korpela ratsastaa.
DO NOT LOOK AT LASER WITH THE REMAINING EYE
YLLÄRI !

Timo Hellman

Mitä?? Viikkari on huoratalo ja silti yksikään nainen ei ole itse tullut tyrkylle, omatoimisesti on pitänyt mennä puhumaan henkeviä.

Vakavasti puhuen: Arvuuttelu rikollisen etnisyydestä on jokseenkin hevonpaskabingon pelaamista ja se voitaisiin oikeastaan minun puolestani kieltää ylläpidon taholta. Kuin taitoluistelu - näyttävää mutta turhaa
The truth is that what we call Capitalism ought to be called Proletarianism. The point of it is not that some people have capital, but that most people only have wages because they do not have capital. -  G. K. Chesterton

Turkulaine

Onko viimeaikojen laivaraiskauksissa ollut paljonkin muita kuin etnoja? Eikös sieltä etno yleensä pilkistä? Korpelan tutka ulvoi varmasti siksi että uhreja on useampia ja yksi vielä tyttönen.

No, ettei mene pelkäksi arvuutteluksi niin siteerataan tilastoja. Viime Toissa vuonna (viime vuoden tilastot eivät vielä valmiit) Maarianhaminassa kirjattiin 18 seksuaalirikosta. Kahdessa tekijä Suomen kansalainen ja kahdessa Ruotsin, etnisistä alkuperistä ei tosin tietoa.
"Ei ole hyvä, jos talossa asuu pelkkiä maahanmuuttajia. Siitä tulee kaaos." -Nasir Abdullahi, Helsinki.

"Puheet Hämeen-Anttilan epärehellisyydestä ovat perusteettomia, sillä Hämeen-Anttilan rehellisyyden voi olettaa nousevan samalle tasolle valtaväestön kanssa vuosien saatossa." - Miniluv, Homma

MW

Quote from: Timo Hellman on 05.02.2010, 21:33:10
Mitä?? Viikkari on huoratalo ja silti yksikään nainen ei ole itse tullut tyrkylle, omatoimisesti on pitänyt mennä puhumaan henkeviä.

Vakavasti puhuen: Arvuuttelu rikollisen etnisyydestä on jokseenkin hevonpaskabingon pelaamista ja se voitaisiin oikeastaan minun puolestani kieltää ylläpidon taholta. Kuin taitoluistelu - näyttävää mutta turhaa

Todennäköisyys vaan tässäkin sataa johonkin laariin, mutta jääköön ääneen lausumatta, jottei ...ismi. Illmanismi.

KTM

Jaa-a, itse menin usein Vaasasta Uuumajaan tai Vaasasta Sundsvalliin takavuosina ja en muista että siihen aikaan olisi noilla laivoilla ollut ainoatakaan raiskausta, eikä kyllä pahemmin oo nytkään täällä RG linen reiteillä, mutta se voi johtua hinnasta ja paikasta?

BeerBelly

QuoteTamer Al Hamdan, född 1980-02-05 och medborgare i Syrien. Åtalad för våldtäkt, våldtäkt mot barn alternativt våldtäkt och brukande av falsk urkund. Tolkbehov på arabiska

http://politisktinkorrekt.info/2010/02/05/atalad-valdtaktsman-viking-line-ar-ett-horhus/
Unkari FTW

Turkulaine

Heh, aletaan tulla hyväksi tässä hevonpaskabingossa, vai mitä Timo? Harjoitus tekee mestarin.  ;D
"Ei ole hyvä, jos talossa asuu pelkkiä maahanmuuttajia. Siitä tulee kaaos." -Nasir Abdullahi, Helsinki.

"Puheet Hämeen-Anttilan epärehellisyydestä ovat perusteettomia, sillä Hämeen-Anttilan rehellisyyden voi olettaa nousevan samalle tasolle valtaväestön kanssa vuosien saatossa." - Miniluv, Homma