News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Hommadeitti 2.0

Started by Tabula Rasa, 28.01.2010, 13:47:47

Previous topic - Next topic

Tabula Rasa

Hetken tosiaan harkitsin tämän viestin laittamista deitin puolelle, mutta sitten päädyin että ilmoittautumisten takia sinne tulisi turhan paljon ''turhia'' viestejä.

Ideani siis on yksinkertaisuudessaan seuraava: Kerätään hommalaisten joukosta muutema koodinvääntäjä rakentamaan vastaavanlainen deittiohjelma kuin mitä maksullisena löytyy hyvinkin paljon netistä, sitten vain informaatiota kaikkien sinkkujen tietoisuuteen tällaisesta ilmaisesta seuranhakupalvelusta. Itse olen miettinyt että voitaisiin hyädyntää Facebookin jo miljoonia valmiita profiileja, ainoastaan tarvitaan sopiva hakukone/ryhmä.

Perusteluina esitän ainakin:

1. myönteinen julkisuus.
2. huomattava mainoskanava jos homma ottaa tulta alleen.

Teknisestä toteutuksesta ja sen helppoudesta/hankaluudesta täällä keskustelua, ilmoittautumisia ohjelman vääntöön. Itse voinen tietotaidoillani osallistua vain kirjoittamaanerilaisia manuaaleja, käyttäytymisohjeita tms, mutta siis innolla mukaan!
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

JR

Varmaan suomalaisilla naisilla voisi olla tietyissä piireissä kysyntää...

Veli Karimies

Hui kauheeta nyt on kyllä uskottavuus menetetty ja ei tästä tule yhtään mitään kun ei edes hommadeitti 2.0 löydy nuivia!

Hommawatch olikin oikeassa kokoajan!

P

Quote from: Marshal_Mannerheim[Fin] on 28.01.2010, 13:47:47
Hetken tosiaan harkitsin tämän viestin laittamista deitin puolelle, mutta sitten päädyin että ilmoittautumisten takia sinne tulisi turhan paljon ''turhia'' viestejä.

Ideani siis on yksinkertaisuudessaan seuraava: Kerätään hommalaisten joukosta muutema koodinvääntäjä rakentamaan vastaavanlainen deittiohjelma kuin mitä maksullisena löytyy hyvinkin paljon netistä, sitten vain informaatiota kaikkien sinkkujen tietoisuuteen tällaisesta ilmaisesta seuranhakupalvelusta. Itse olen miettinyt että voitaisiin hyädyntää Facebookin jo miljoonia valmiita profiileja, ainoastaan tarvitaan sopiva hakukone/ryhmä.

Perusteluina esitän ainakin:

1. myönteinen julkisuus.
2. huomattava mainoskanava jos homma ottaa tulta alleen.

Teknisestä toteutuksesta ja sen helppoudesta/hankaluudesta täällä keskustelua, ilmoittautumisia ohjelman vääntöön. Itse voinen tietotaidoillani osallistua vain kirjoittamaanerilaisia manuaaleja, käyttäytymisohjeita tms, mutta siis innolla mukaan!

Vihervasemmisto ja hommawatch saavat paskahalvauksen. Hommalaisten syrjäytyneiden peräkammarinpoikien lisääntymisohjelma. Tuohan on varmasti heistä kuin aatun suunnitelmista. ;D
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Tabula Rasa

Antaahan hommawatchin hymyillä:D
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''