News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

NUIVA 2009

Started by Turkulaine, 15.02.2009, 18:25:54

Previous topic - Next topic

reino

Hyvä kierros! Kiitokset osallistujille ja järjestävälle taholle (Turkulaine) ja huoltotiimille.

Improvisoitu iltaohjelmakin oli mainio (saatanaa palvova duracell-pupu ja Ellilä, joka yrittää koko ajan harhauttaa porukkaa jonnekin homobaariin). Hauskaa oli. Laitan :kuvia: myöhemmin.

Jussi Halla-aho

Kiitos minunkin puolestani kaikille. Kamerassani on valokuva vähäpukeisesta Reinosta valmiina sukeltamaan saaristomeren aaltoihin.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

M.

Quote from: reino on 19.07.2009, 11:32:24
Improvisoitu iltaohjelmakin oli mainio (saatanaa palvova duracell-pupu ja Ellilä, joka yrittää koko ajan harhauttaa porukkaa jonnekin homobaariin).

Nuivat homobaarissa... tästä tuli välitön Poliisiopisto-assosiaatio: http://www.youtube.com/watch?v=tTJMerul33E

Ano Nyymi

Quote from: Jussi Halla-aho on 19.07.2009, 13:09:02
Kiitos minunkin puolestani kaikille. Kamerassani on valokuva vähäpukeisesta Reinosta valmiina sukeltamaan saaristomeren aaltoihin.

Tuo jos mikä on rassismia. Ellei jopa fassismia.

braeden

Kiitokset järjestäjille! Hyvä reissu ja oli mukava tutustua ihmisiin ihan elävässä elämässä.

(Jos joku haluaa kuvamateriaalia reissun varrelta, niin voi huudella yksityisviestinä. Kaikki eivät varmaankaan halua naamaansa interwebiin, joten en laita noita julkisesti saataville.)

Turkulaine

Kiitos kaikille kun saavuitte maan ääristä Turkusse ulkoilemaan ja viettämään iltaa. 25 nuivaa yhdessä sekaisin on vaikuttava näky.

Kuvat ovat kivoja mutta älkääpä tosiaan laittako julkisesti intterveppiin näkyville. Kun kunnioitamme kaikkien yksityisyyttä varmistamme että jatkossa tapahtumiin uskaltaa ottaa osaa aina useampi.

NUIVA 2010 on jo suunnitteluvaiheessa ja vastuuhenkilöt ilmoittautuneet. Lisäksi on ollut epämääräisempää juttua muina vuodenaikoina järjestettävistä kokoontumisista. Jos on ajatuksia saa itse laittaa ilmoitusta; ei tarvitse odottaa muiden aloitetta. Operaatio Vesuri oli hyvä esimerkki sellaisesta.
"Ei ole hyvä, jos talossa asuu pelkkiä maahanmuuttajia. Siitä tulee kaaos." -Nasir Abdullahi, Helsinki.

"Puheet Hämeen-Anttilan epärehellisyydestä ovat perusteettomia, sillä Hämeen-Anttilan rehellisyyden voi olettaa nousevan samalle tasolle valtaväestön kanssa vuosien saatossa." - Miniluv, Homma

Veli Karimies

Koska saadaan kuvakooste kehiin!

dothefake

Katsoin uteliaisuuttani Turku kaikille (Kynnys ry) sivulta tietoja ko. kapakasta
ja ainakin pyörätuoliasiakkaat on huomioitu hyvin,
siellä on nimittäin: Tyydyttävä vammais-WC.
http://www.turkukaikille.info/cgi-bin/kartoitus.php?id=2605-002
Koskakohan muutkin asiakkaat saavat yhtä hyvää palvelua?
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

IDA

Daily News huomioi myös muusiikkivammaiset. Mikä oli hyvä.

Koepotkupallo

Quote from: Turkulaine on 19.07.2009, 14:32:38
25 nuivaa yhdessä sekaisin on vaikuttava näky.

Eikös niitä ollut 20?
Rehellinen lapinmies on myös yrittäjä-lakimies, varatuomari, suunnistaja, aloittaja, kenttäjuristi, juristi, auktorisoitu lakimies, varatuomari, juristi ja pelle.

stadilainen

Onneks en lähteny KUIVA-2009 reissuun . :P
voiko vitutukseen kuolla ? testi käynnissä

Turkulaine

Quote from: Koepotkupallo on 19.07.2009, 20:24:32
Eikös niitä ollut 20?

Homma on niin infernaalisessa nousussa että kun 20 ilmoittautuu 25 tulee paikalle. Jos lasketaan kaikki jotka kävivät moikkaamassa mutta lähtivät aiemmin pois ollaan lähempänä kolmeakymmentä. Ruokaravintolassa laskin jossain vaiheessa 25 ja jatkoilla laskin 23 henkeä. Osa saattoi toki olla tupakalla silloin. Väitteet siitä että Suomessa on kaikenkaikkiaan 20 netsiä perustuvat vakavaan aliarvioon!
"Ei ole hyvä, jos talossa asuu pelkkiä maahanmuuttajia. Siitä tulee kaaos." -Nasir Abdullahi, Helsinki.

"Puheet Hämeen-Anttilan epärehellisyydestä ovat perusteettomia, sillä Hämeen-Anttilan rehellisyyden voi olettaa nousevan samalle tasolle valtaväestön kanssa vuosien saatossa." - Miniluv, Homma

myötäjuoksija

Quote from: Koepotkupallo on 19.07.2009, 20:24:32
Quote from: Turkulaine on 19.07.2009, 14:32:38
25 nuivaa yhdessä sekaisin on vaikuttava näky.

Eikös niitä ollut 20?

Ehkä joukossa oli 5 trollia ja/tai Supon kätyriä?
Homman nousu on ihanaa, luonnollista ja väistämätöntä!

http://sverigedemokraterna.se

Turkulaine

Quote from: myötäjuoksija on 19.07.2009, 20:53:43
Ehkä joukossa oli 5 trollia ja/tai Supon kätyriä?

Kaikki ovat Supon kätyreitä kunnes toisin todistetaan.

Jos Supo seuraa aktiivisesti tuollaista peruskansalaisten pyöräretkuetta, joka juo pullakaffea viiden kilometrin välein ja ihmettelee keskiaikaisia kirkkoja, niin hyvä. Siitä tiedetään että valtakunnassa ei ole mitään vakavaa uhkaa käsillä.

PaulR

Quote from: Turkulaine on 19.07.2009, 21:29:40
Kaikki ovat Supon kätyreitä kunnes toisin todistetaan.

Näillä mennään! :d

Toistaiseksi on siirretty pois tapahtuman jälkilöylyjä koskeva osuus.

Hommaforum Admin

Kah vain, niin minullakin. Taidanpa tyhjentää kameran right away.

Hommaforum Admin

Tällainen löytyi levynkulmalta..  :D

Jussi Halla-aho

Quote from: Hommaforum Admin on 31.07.2009, 13:29:26

Ai niin, eräät tahot ovat olleet vakuuttuneita, että mystinen "Hommaforum Admin" olen minä. Voitko vahvistaa, ettet ole minä.

Toisaalta minuakin kiinnostaisi tietää, kuka olet, että jos vaikka yksityisviestillä kertoisit.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Elisa

Quote from: Jussi Halla-aho on 11.08.2009, 11:25:26

Ai niin, eräät tahot ovat olleet vakuuttuneita, että mystinen "Hommaforum Admin" olen minä. Voitko vahvistaa, ettet ole minä.

Toisaalta minuakin kiinnostaisi tietää, kuka olet, että jos vaikka yksityisviestillä kertoisit.

Homma Adminia on luultu sinuksi, ei Hommaforum Adminia.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Jussi Halla-aho

Quote from: Elisa on 11.08.2009, 11:28:32
Quote from: Jussi Halla-aho on 11.08.2009, 11:25:26

Homma Adminia on luultu sinuksi, ei Hommaforum Adminia.

Jahas, kiitos tarkennuksesta!

- nimim. sivullinen.