News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2008-12-14 Sunnuntaisuomalainen: Enbuske: Hienoa, että JH-a ehdokkaana

Started by AkateeminenPätkätyöläinen, 15.12.2008, 14:51:07

Previous topic - Next topic

AkateeminenPätkätyöläinen

Sunnuntaisuomalaisessa (Ilkan, Karjalaisen, Keskisuomalaisen, Pohjalaisen ja Savon Sanomien yhteinen sunnuntaisivusto) oli Tuomas Enbusken haastattelu.

http://media.keskisuomalainen.fi/sunnuntaisuomalainen/6233285.shtml

Satu Kakkori: Miten tyhmä

Ihmiset ovat usein ihan liian huolissaan asioista, joilla ei ole yhtään mitään väliä, sanoo Tuomas Enbuske.

(...)

- En minä raivostu siitä, että ihmiset ovat eri mieltä kuin minä. Saatan joskus kuunnella esimerkiksi Radio Deitä ja huomata, että nuo ihmiset ovat ihan erilaisia kuin minä ja sillä siisti. Eihän siinä ole mitään väärää.

Enbusken mielestä myöskään siinä ei ole mitään väärää tai tyhmää, että ihmiset esimerkiksi äänestivät maahanmuuttoa vastustavan kielitieteilijä Jussi Halla-ahon Helsingin kaupunginvaltuustoon.

- Helsinkiläisten toimittajien mielestä siinä tapahtui suuri vääryys. Minun mielestäni on hienoa, että Halla-aho meni ehdokkaaksi ja ottamaan sanoistaan mittaa. Pahempaa olisi, jos hän jäisi jonnekin marginaaliin kasvattamaan suosiotaan.
Kaikki alkoi varhaislapsuuden puurokriittisyydestä.

Villea

Oho, Enbuske on järkimiehiä.

Tosin oon ennenkin arvostanu miestä lähinnä sen takia, että ryhtyy suomenruotsalaiseksi.

PK

Enbuskella on myös ykkösellä pyörinyt fiksu ohjelma "Epäkorrektia, Tuomas Enbuske!"

Tänään 22:00 nähtävän jakson nimi on "Vähemmistöjä ei pidä hyysätä!", tluu myös areenaan katseltavaksi.