News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Pieni ystävällinen muistutus

Started by SipuliSopuli, 28.12.2009, 12:58:22

Previous topic - Next topic

SipuliSopuli

Olen huomannut että nykyään puhutte Muutos 2011- puolueesta. Haluaisin vaan muistuttaa tuosta puolue sanan käytöstä sillä ette ole vielä varsinainen puolue, tässä tapauksessa pitäisi vielä puhua siitä teidän yhdistyksestä eli muutos 2011 ry.

Kaikesta huolimatta haluan toivottaa onnea teille, puoluekenttä kaipaa uudistusta ja yksikin vaihtuva edustaja on osa voittoa!
http://www.fail2011.net - Hyväntahtoinen blogi missä kerätään risuja, ruusuja ja huomautuksia Muutokselle

JM-K

Quote from: Jari Leino on 28.12.2009, 19:45:21
Käypäs sanomassa tuo sama muun muassa Ritva Viljaselle, joka on ulkomaita myöten huudellut, että uhkaavan oloinen Muutospuolue tulee ja jyrää vaaleissa. :)

Tämä muuten pitää paikkansa. Siis että tulee ja jyrää.

pelle12

Quote from: JM-K on 28.12.2009, 19:54:42
Käypäs sanomassa tuo sama muun muassa Ritva Viljaselle, joka on ulkomaita myöten huudellut, että uhkaavan oloinen Muutospuolue tulee ja jyrää vaaleissa. :)

Toivokaamme kaikki TIETTYÄ muutosta!

SipuliSopuli

Toivon myös itse henkilökohtaisesti näin
http://www.fail2011.net - Hyväntahtoinen blogi missä kerätään risuja, ruusuja ja huomautuksia Muutokselle

Ari-Lee

Quote from: pelle12 on 28.12.2009, 19:59:01
Toivokaamme kaikki TIETTYÄ muutosta!
Onpas kiva kuulla että oikein Viljasen Ritva on puoluetta mainostanut! Kaikki mainos on tarpeen. Ai, kuka muuten on Ritva Viljanen?

Suunnan on muututtava - nykysuunta ei voi kauan jatkua!
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Paavom

Itse ajan jyrää. Ja Juha saa ajaa jyrääni aina vaikka Tampereelle saakka :D

Paavo
Valtiomiestaidon tärkein tehtävä on ehkäistävissä olevien ongelmien torjuminen ennalta.

(Enoch Powell, Iso-britannia, puhe 20.04.1968)

desperaato

Quote from: SipuliSopuli on 28.12.2009, 12:58:22
Olen huomannut että nykyään puhutte Muutos 2011- puolueesta. Haluaisin vaan muistuttaa tuosta puolue sanan käytöstä sillä ette ole vielä varsinainen puolue, tässä tapauksessa pitäisi vielä puhua siitä teidän yhdistyksestä eli muutos 2011 ry.

No voi että. Pilkku hakekoot paikkansa myöhemmin.

Kalevi Soilander

Quote from: scout on 29.12.2009, 10:01:40
Quote from: SipuliSopuli on 28.12.2009, 12:58:22

No voi voi. Pilkku on taas käyny nussimassa sua.

Noh, sehän oli vaan ihan ystävällinen muistutus! Meitä on tämmöisiä minunkaltaisianikin ihmisiä, joille ne pilkutkin on tosi tärkeitä. Jos mä töissäni pistän yhdenkin pilkun väärään paikkaan, niin kaikki kaatuu.

Mutta jos nyt käydään hässimässä sitä pilkkua vähän takaisin, niin kukaan ei ole puhunut Muutoksesta rekisteröitynä puolueena, vain puolueena. Saahan nukkuvien puoluettakin kutsua puolueeksi, Muutos 2011 on heräävien puolue!
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

SipuliSopuli

Puhtaasti sen takia kävin kommentoimassa että olen tuon huomannut ja parilta ihmiseltä saanut ihmettelyä että "Onkos meillä nyt tälläinenkin puolue olemassa?" "Koska se on perustettu?"

Mutta haluan vielä painottaa että tuen Muutosta ja toivon teidän pääsevän puoluekentälle, itse en valitettavasti ikäni takia voi kannattajakorttia kirjoittaa mutta tulen varmasti niitä keräämään tuttavapiirissä!

Kalevi Soilander

Quote from: SipuliSopuli on 29.12.2009, 12:11:02
Puhtaasti sen takia kävin kommentoimassa että olen tuon huomannut ja parilta ihmiseltä saanut ihmettelyä että "Onkos meillä nyt tälläinenkin puolue olemassa?" "Koska se on perustettu?"

Mutta haluan vielä painottaa että tuen Muutosta ja toivon teidän pääsevän puoluekentälle, itse en valitettavasti ikäni takia voi kannattajakorttia kirjoittaa mutta tulen varmasti niitä keräämään tuttavapiirissä!

Näin minäkin sen ymmärsin. Ja kiitos korttien keräämisestä, se onkin nyt tärkeimpiä hommia mitä meillä on.
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

desperaato

Quote from: SipuliSopuli on 29.12.2009, 12:11:02
itse en valitettavasti ikäni takia voi kannattajakorttia kirjoittaa

Jaa, anteex. Oletin, että oot tämmönen änkyrä niinkun minäkin. Mielestäni ulkopuoliset tahot toimivat Muutoksen avustajina julistaessaan jo nyt puoluetta. Puhuttaessa puolueesta, on sillä psykologisesti paljon arvostetumpi asema kuulijan korvissa kuin yhdistyksellä.